یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان لرستان در آينده نزديك جای خود را به فرد دیگری خواهد داد.
به گزارش پایگاه خبری یافته، شنيده مي‌شود روز گذشته خبر رفتن "محمد بحرینی" مدير عامل شركت توزيع برق استان لرستان كه افزون بر 7 سال و يك ماه در اين منصب حضور دارد، به وی ابلاغ شده و به زودی مراسم معارفه سيد محمد بحريني شركت توزيع برق لرستانمدیر عامل جديد شركت توزیع برق استان لرستان برگزار می‌شود.
اگر چه مدت‌زمان خدمت مهندس بحريني پايان يافته و وي بازنشسته تلفقي مي‌شود، اما برخي معتقدند اين امكان وجود دارد كه وي به جاي ديگري منتقل شود. در اين بين، از بین گزینه‌های احتمالی برای جایگزینی بحرینی، دو نفر بیش از بقیه شانس حضور در این سمت را دارند.
از مهندس "علی حسين‌بيگی" مدیر توزیع منطقه 2 برق خرم‌آباد و مهندس "محمدعلی خسروی" مدیر توزیع برق فعلی بروجرد به‌عنوان گزینه‌های اصلی جاي‌گزيني یاد می‌شود. اگر چه حسين‌بيگي سابقه سرپرستي شركت تئزيع برق لرستان را دارد اما به نظر مي‌رسد از آن‌جا كه "آرش كردي" مدير توانير كشور اهل شهرستان بروجرد است، خسروي نيز از شانس زيادي براي مديرعاملي شركت توزيع برق لرستان دارد.
مهندس حسين‌بیگی مدیر امور برق منطقه 2 شهرستان خرم‌آباد قبل از به روی کار آمدن بحرینی مدتی نيز به‌ عنوان سرپرست شرکت توزیع برق این استان فعالیت داشت و رقیب اصلی بحرینی برای مدیر عاملی توزیع برق لرستان به شمار می‌رفت. وي از فارغ‌التحصیلان دانشگاه صنعت آب و برق (شهید عباس‌پور) بوده و مدت زیادی از خدمت خود را در این استان فعالیت داشته است.
سيد محمد بحرینی‌بروجني كه اهل چهارمحال و بختياري است از اردي‌بهشت‌ماه 1388 تا کنون به‌ عنوان مدیر عامل شركت توزیع برق لرستان مشغول به فعالیت است. قبل از وی نیز مهندس "سيد سعید موسوی" به مدت 4 سال مدیر عامل توزیع نیروی برق استان لرستان بوده و پيش از او نيز "حاجی‌رضا تیموری" مدیر عامل فعلی توزیع برق همدان نیز از سال 79 تا 84 در این سمت فعالیت داشته است.
بر اساس گزارش‌های دریافتی احتمال انجام تغییرات قابل توجه در مدیریت ارشد برق کشور و جابه‌جایی‌های دیگری نیز قبل از پیک برق تابستان وجود دارد. مدیریت شبکه برق ایران هم در حال تغییر ساختار به مادر تخصصی است و به‌ زودی اخبار جدیدی از فعالیت‌های آن منتشر خواهد شد.
در دو استان دیگر نیز تغییرات مدیریتی قوت گرفته و به نظر می‌رسد به زودی در این دو استان شاهد تغییرات مدیریتی باشیم که پس از قطعی شدن اطلاع‌رسانی خواهد شد.
منبع كمكي: وب‌سايت برق نیوز

دیدگاه‌ها  

#1 علی شاهیوند 1397-12-05 13:28
سلام.متاسفم برای خودم و نگارنده این پیام که هنوز دست از تعصبات قومی قبیله ای برنداشته و با بیان کلمات تحریک امیز باعث انفعال افراد و تشویش اذهان میشه.چون ... اهل ...هست ممکنه همشهری اون به منصب ریاست برسه .عزیزمن کشورهای دیگه به فکر کاشت و زراعت در کرات دیگر هستن و کشور ما اللخصوص لرستان هنوز درگیر یارگیری و طایفه بازی و قوم گرایی
نقل قول کردن
#2 سمیه 1398-12-26 05:01
من از شرکت توزیع شهرمون شنیده بودم که خیلی به نیرو احتیاج دارن. منم فوق لیسانس داشتم با معدل بالا از یکی از دانشگاه های خوب. سابقه کار هم داشتم. گفتم میرم با ایشون صحبت میکنم که اگر واقعا شهرم به نیرو احتیاج داره من رو استخدام کنن یا لاقل کار پاره وقتی چیزی بهم بدن. با اینکه روز دوشنبه بود و من طبق قانون میتونستم به صورت حضوری ایشون رو ببینم قبول نکردن. اما یه خانومی با پسرش اومده بود که پسرش فوق دیپلم دانشگاه ازاد داشت، اون رو پذیرفت و بهش گفت که حتما میسپرم پسرت رو جای پدر مرحومش استخدام کنن. بعد من این رو شنیدم به زور رفتم تو دفترشون. چنان سر من داد کشید که انگار ارباب رجوع نبودم و گفت تو دکتری هم بگیری ما استخدامت نمیکنیم فقط بچه های شرکت توزیع ها رو استخدام میکنیم. بعدم بخشنامش رو‌نشونم داد. یعنی من که شش سال درس خوندم و شاگرد اول بودم و رشته ام هم برق بود از یه نفر که هیچ زحمتی برای فوق دیپلمش نکشیده بود کمتر بودم. رفتار ایشون هیچوقت از یادم نمیره
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا