یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

لرستان، سرزمين پرشکوه مهر و محبت در روزهای اخير با بارش نعمت الهی مواجه بود و شدت بارش‌ها به حدی بود که منجر تشکری ویژه از متولیان مقابله با سیل لرستان، تلاشتان ستودنی استبه وقوع سیل شد؛ سیلی که اگر مدیریت نمی‌شد خسارت جبران‌ناپذیری را بر جای می‌گذاشت.
پروردگار توانا و دانا را سپاس که ساکنان مناطق سیل‌زده با همت خود و تلاش مسؤولین بحران استان، علیرغم شدت بارش‌ها، آسیب کمی دیدند.
زاگرس به وجود چنین مردمانی به خود می‌بالد؛ کسانی که با دستی به نسبت خالی، به یاری هم شتافتند.
در طی روزهایی که لرستان با سیل مواجه بود، نهادها و سازمان‌های مختلفی پا به‌پای مردم تلاش کردند، مدیران و کارکنان سازمان‌هایی مانند شهرداری‌ها که در قالب سازمان‌های مختلفی همچون آتش‌نشانی، خدمات شهری، خدمات موتوری و... در کنار شهروندان بودند، متولیان راه‌های استان همانند اداره کل راه و شهرسازی لرستان که این روزها طلایه‌دار رفع مشکلات بسیاری بودند و تلاش آنها جهت بازگشایی راه‌های استان به خصوص محور خرم‌آباد- پل زال چشمگیر بود.
در کنار این‌ها پزشکان، تکنسین‌های اورژانس، پرستاران و دیگر زحمت‌کشان حوزه سلامت استان، نیروهای نظامی و انتظامی لرستان، امدادگران زحمتکش هلال‌احمر، مسؤولین راه‌آهن استان برای بازگشایی خط لرستان به خوزستان، هواشناسی، اعضای ستاد بحران استان، استانداری لرستان و سازمان‌های مردم‌نهاد که "نجات درخت" نمونه کوچکی از فعالیت‌های بدون چشم‌داشتشان بود.
خدمات همه این نهادها به رغم کمبود امکاناتی که گریبان استان را گرفته، قابل‌ تقدیر است و کاهش تلفات و خسارات سیل اخیر حاصل تلاش آن‌ها و لطف خدای متعال است.
به دور از انصاف است که بدون مدرک و استدلال، تلاش‌های سازمان‌ها که اعضای آن‌ها افرادی از "خودمان" هستند را دست‌کم بگیریم و بخواهیم ادای دلسوزها را در بیاوریم. اتفاقات روزهای اخیر نشان داد که گویی غیر از خودمان، کسی به دادمان نمی‌رسد، پس می‌باید بیش‌ازپیش هم‌صدا شویم.
اميد است که ما لرستانی‌ها در آینده هم بتوانیم در کنار تقویت همدلی و همکاری، مشارکت و کمک دیگران را در بحران‌ها داشته باشیم.
شورای نویسندگان پایگاه خبری "یافته" به‌پاس این خدمات ارزنده وظیفه‌ی خود می‌داند، مراتب قدردانی خود را به تمام این تلاش‌گران اعلام نماید و پاداش الهی برای آن‌ها که این هفته‌ی پر کار و پر خطر را گذراندند مسألت نماید.
تشکری ویژه از متولیان مقابله با سیل لرستان، تلاشتان ستودنی است

دیدگاه‌ها  

#1 شهروند 1395-01-29 15:27
البته صحبت مردم سیل زده یه چیز دیگه هستش...
نقل قول کردن
#2 شهروند خرم اباد 1395-01-29 21:22
با تشکر ویزه از شهردار و کارکنان زحمتکش شهرداری که در زیر باران بطور شبانه روز درسطح شهر مشغول خدمت و جلوگیری از خسارت بیشتر به شهروندان شدند و یک گلایه از سیمای کشوری که متاسفانه خبر سیل ایلام وخوزستان را مرتب اعلام ولی نسبت به لرستان انگار نه انگار که بارندگی بوده و سیلی امده .
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا