هيأت نظارت بر مطبوعات و خبرگزاری‌های كشور با تقاضای تغيير مدير مسئولی پايگاه خبری يافته موافقت كرد.
به گزارش پايگاه خبري يافته، در جلسه روز دوشنبه 24 اسفند 1394 هيأت نظارت بر مطبوعات كشور، شماري از تقاضاهای تغيير وضعيت با تقاضاي تغيير مدير مسئول پايگاه خبري يافته موافقت شد/ خداحافظي مدير قبليرسانه‌ها مورد بررسی قرار گرفت و با تقاضای تغيير مدير مسئولی پايگاه خبری يافته از "رضا جايدری" به "عبدالرضا قاسمی" موافقت گرديد.
پايگاه خبری يافته با 4 سال سابقه فعاليت رسمی به مدت 2 سال است كه به عنوان محبوب‌ترين و پربيننده‌ترين رسانه مجازی لرستان فعاليت دارد اما از آن‌جا كه در استان لرستان ‌توجهی به فعاليت‌های بخش خصوصی به ويژه در امور فرهنگی و اجتماعی نمی‌شود، صاحب امتياز و مدير مسئول پيشين پايگاه خبری يافته به دليل بی‌انگيزگی تصميم به كناره‌گيری گرفت.
البته به منظور بقاء اين پايگاه خبری و احترام به مخاطبان پرشمار آن كه بعضاً لرستاني‌های خارج استان و حتی خارج كشور هستند، صاحب امتياز يافته، تقاضای تغيير مدير مسئولی را به معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ارسال کرد كه خوشبختانه مورد موافقت قرار گرفت و روز 15 فروردين‌ماه و پس از تعطيلات ابلاغ شد تا از اين پس "عبدالرضا قاسمی" سكان هدايت پايگاه خبري يافته را به عنوان مدير اين مجموعه بر عهده گیرد.
 
اطلاعيه خداحافظی مدير مسئول پيشين پايگاه خبري يافته
از آن‌جا كه دوران حدوداً 3 ساله مدير مسئولی اين‌جانب "رضا جايدری" در پايگاه خبری يافته به پايان رسيده، لذا واجب مي‌دانم مراتب تقدير و تشكر صميمانه خود را از مخطبان فهيم اين رسانه كه به عنوان پرمخاطب‌ترين و محبوب‌ترين رسانه مجازي بين لرستاني‌ها موفق شد با همه كاستي‌ها و كمبودها، طرحي نو در عرصه‌ي اطلاع‌رساني استان لرستان در اندازد، اعلام نمايم.
از آبان 1391 كه مجوز اين پايگاه خبري به عنوان اولین پایگاه خبری رسمی لرستان و سومین پایگاه خبری کشور صادر شد تا کنون كه فروردين 1395 است با وجود مشكلات عديده از جمله نداشتن منابع مالی، فراهم نبودن امكانات مناسب و توجهات لازم و همچنین عدم حمايت از سوي مسئولين و ادارات استان، ناچار شديم با ابتكار و ذوق شخصي، بخش‌هاي متنوع اين پايگاه خبري را كه هر يک مخاطبان خاص خود را داشتند، اداره نماييم.
از آن‌جا كه ظرف اين مدت به دليل نداشتن نيرو ناچار به حذف برخي از بخش‌هاي سايت به صورت دائم يا موقت شديم و به دليل عدم شناخت مسئولين بخصوص برخي روابط عمومي‌هاي ادارات استان از اهميت سرعت پوشش اخبار به وسيله سايت‌هاي خبري بومي و در كنار آن هزينه‌ي به‌صرفه‌تر براي مخاطبان و نيز دسترسي آسان لرستاني‌ها به اخبار استان در سراسر جهان توسط پايگاه‌هاي خبري با رويكردي بومي، متاسفانه از تمامی ظرفیت‌های پایگاه‌های خبری در لرستان استفاده مطلوب نشد و طرح توسعه دامنه کار یافته ابتر ماند.
مدير مسئول سابق پايگاه خبري يافته نيز بر اساس روحيات كاري و اخلاقي كه همواره سعي دارد در كارش بهترين باشد، هم‌پاي ساير همكاران  تلاشگر لرستاني در نشریات دیگر كه دغدغه‌ي رشد و توسعه‌ي استان‌شان را دارند، با تحمل مرارت و صرف زمان و انرژي زياد براي انتخاب، تنظيم، ويرايش و... سعي در ارائه مطالبي متنوع و موثر براي ارائه به مخاطبان یافته داشت؛ به همين دليل گاه فرصت اندک استراحتی 48 ساعت يك بار برايش ميسر مي‌شد كه تداوم اين روند باعث ايجاد مشكلاتي براي سلامتي‌اش گرديد. دريغ كه چشمان بينا خود را به نديدن زدند و از اندك حمايتي كه مي‌توانستند داشته باشند، چشم‌پوشي نمودند تا در راه خدمت به هم‌استاني‌ها؛ بدون آن‌هايي بمانيم كه در ظاهر مسئوليتي در ادارات به دست گرفته اما نامسئوليتي كرده و عملاً آن را بر زمين نهاده‌اند!
از آن‌جا كه چند مرتبه تقاضاي رسيدگي به وضعيت آشفته‌ي حاكم بر رسانه‌هاي استان توسط ما و برخي ديگر از اهالي رسانه‌ي لرستان ظرف سال‌هاي اخير موثر وقع نشد، ترجيح داديم از اين وادي جان سالمي به در ببريم و عطاي حضور در اين عرصه را به عنوان مدير يك رسانه به لقايش ببخشيم و تعطيلش كنيم! اما به پاس احترام به مخاطبان فراوان اين رسانه، آقاي "عبدالرضا قاسمي" سردبير يافته با اصرار من پذيرفت كه از اين پس به عنوان مديرمسئول جديد عهده‌دار نظارت‌هاي مديريتي بر پايگاه خبري يافته شود. البته لازمه‌ي دوام و استمرار فعاليت ايشان، همكاري و همراهي حداقلي از سوي نهادهاي دولتي است.
اميدواريم بالاخره كسي در اين استان پيدا شده و با قاطعيت سر و ساماني به وضعيت ناخوشايند و پر هرج و مرج رسانه‌اي لرستان بدهد، بلكه بين كار خوب و بد در اين عرصه تفاوتي قائل گردند و رسانه‌هاي تاثيرگذار استان كه بدون تعصب و وابستگي به سياسيون، دغدغه‌ي اول آن‌ها حل مشكلات مردم است را مورد حمايت قرار دهند و بين رسانه‌هاي فاقد مخاطب و رسانه‌هاي پربيننده، رسانه‌هاي توليدگر و زحمتكش و رسانه‌هاي سارق و كپي كننده و خلاصه هر آن‌چه كه ارزيابي دقيق رسانه‌اي محسوب مي‌شود، خط مرزي مشخص كنند تا بدها و ضعيف‌ها كنار رفته و خوب‌ها، خوب‌تر و تقويت شوند چرا كه بدون شك اين موضوع در توسعه لرستان بي‌تأثير نخواهد بود.
براي كسي كه بخواهد در هر عرصه‌اي تحولي ايجاد كند حتي چند روز زمان نيز كافي است اما دريغ كه در استان لرستان اكثراً يا افراد توانمند و كننده‌هاي كار، مسئوليت دست‌شان نيست، يا آنان كه مسئوليت دارند، كننده‌ي كار و توانمند نيستند و گرنه وضعيت لرستان و لرستاني نبايد چنين باشد.
تا  تو مُراد من دهی، کُشته مرا فراق تو               تا تو به داد من رسی، من به خدا رسیده‌ام
از آن‌جا كه اعتقاد راسخ دارم اگر "جايي" موفق عمل نكردم بايد "جاي" خود را به ديگري دهم، تصميم بر اين شد تا مديريت جديدي بر اين پايگاه خبري حاكم شود بلكه با ايده‌هاي تازه، آن‌جا كه من به بن‌بست رسيدم، توسط مدير جديد با افكاري نو و ديدگاهي متفاوت راهي گشوده شود كه اميدواريم اين تغيير، منشاء خير براي تداوم فعاليت مطلوب پايگاه خبري يافته و افزايش رضايت مخاطبان محترم باشد.
از روزي كه فعاليت رسانه‌اي خود را در سال 1382 به صورت رسمي آغاز كرده‌ام و به خصوص از آغاز سال 1388 كه مديريت برخي رسانه‌هاي استان را تا كنون بر عهده داشته‌ام، تا حد امكان اولويت دادن به دغدغه‌هاي مردم را سرلوحه كار خود قرار دادم كه بر اين اساس، بسياري از پيشنهادات شخصي را نيز كه ظرف بيش از 7 سال مديريت در رسانه‌ها‌ به منظور به دست گرفتن مناصب مختلف در ادارات به من ارائه شد را بدون معطلي رد كردم تا ضمن احترام به حرمت حرفه‌ي روزنامه‌نگاري، شائبه‌اي در خصوص سوء‌استفاده از موقعيت كاري جهت ارتقاء شخصي و كسب پست و مقام از اين طريق براي كسي پيش نيايد.
اگر چه در اين وادي متضرر شدم اما پشيمان نيستم و خرسندم كه هيچ‌گاه سنگ جناح‌هاي سياسي را بر سينه نزدم و هميشه به جاي ادعاي اصلاح‌‌طلب يا اصول‌گرا بودن؛ مردم‌طلبِ مردم‌گرا بوده‌ام و افتخاري بيش از اين براي من نيست كه در هر منصبي كه فعاليت داشته باشم، با ايده‌هاي نو، اولويت اولم خدمت به مردم محروم لرستان به هر طريق ممكن با بهره‌گيري از راه‌كارهاي متفاوت نسبت به سايرين باشد.
به همين جهت يكي از معيارها و دلايل انتخاب آقاي "عبدالرضا قاسمي" به عنوان مدير مسئول جديد پايگاه خبري يافته، موضوع نزديك بودن ديدگاه‌هاي كلي ما به هم بود آن‌چنان كه در مدت حدود 3 سال همكاري، همواره در محيطي برادرانه به هدف مشترك‌مان در خدمت به لرستان و لرستاني انديشيديم و عمل كرديم.
با توجه به شناختي كه از روحيات اين برادر بزرگوار دارم، شخصيت ايشان را به عنوان كسي كه همواره دغدغه‌ي مردم را داشته و به دنبال سوء‌استفاده از جايگاه رسانه براي منفعت خويش نيست، شبيه روحيات خودم يافته و به عنوان مدير مسئول جديد پيشنهاد دادم كه خوشبختانه مورد موافقت اعضاي محترم هيأت نظارت بر مطبوعات كشور نيز قرار گرفت.
اميدوارم با فراغتي كه از كار رصد و به‌روزرساني شبانه‌روزي اخبار و مطالب پايگاه خبري نصيبم مي‌شود، فرصتي براي تكميل و تدوين تحقيقات گسترده لرستان‌پژوهي كه بيش از يك دهه قبل آغاز كرده‌ام و مدتي به خاطر 7 سال مديريت در نشريات لرستان ورزشي، اقتصاد لرستان و پايگاه خبري يافته در اين كار وقفه افتاده، ميسر گردد و بتوانم با انتشار نتايج تحقيقاتي كه بهترين سال‌هاي جواني‌ام را پاي آن‌ها نهادم، در سنگر فرهنگي ديگري به زادگاه عزيز و تاریخی ام و مردم مهربانش خدمت نمايم.
تا توانی به جهان خدمت محتاجان کن         به دَمی یا دِرَمی یا قدمی یا قلمی
رضا جايدري: يافته 
 
خاك پای مرديم شريف لرستان:
رضا جايدری/ فروردين 1395