دكتر "ايرج عبدي" نماينده خرم‌آباد و چگني در مجلس دهم و كانديداي مجلس دهم ساعت 14:10 روز شنبه 29 اسفندماه روي خروجي ايرج عبدي نماينده خرم‌آباد و چگني در مجلس شوراي اسلاميوب‌سايت شخصي خود مطلبي تحت عنوان «جوابيه در خصوص سخن پراكني‌هاي اخير عوامل اجرايي [انتخابات] لرستان» منتشر كرد.
به گزارش پايگاه خبري يافته، متن اين نوشته به شرح زير است:
بسم رب الشهدا و الصديقين
استاندار و برخي از مديران ارشد اجرایی لرستان كه اخيرا يكي از انتخابات بسيار پر‌حاشيه را برگزار نمودند به طوري كه حاشيه اين انتخابات آن‌چنان بود كه حتي ارزش اعتراض هم نداشت و دخالت‌هاي آقايان در امر انتخابات به گونه‌اي بود كه حتي نمايندگان حامي دولت در استان و بسياري از حاميان و طرفداران دولت را در انتخابات متعجب ساخت‌، آقايان در توجيه عملكرد پرحاشيه خود مطالبي عنوان داشته‌اند از قبيل اين كه «‌گويي بعضي نمايندگان در دولت قبل عملكردي نداشته و سعي مي‌كنند عملكرد دولت روحاني را به نام خود مصادره نمايند.»
 جهت تنوير افكار عمومي فقط و فقط چند نكته بسيار مختصر عنوان مي‌گردد‌:
اول‌: ايشان حتما به ياد دارند كه هشت سال معاون عمران استاندار در دولت مشايي بوده‌اند و بنا به گفته بسياري از مردم به ادبيات زمان مشايي بسيار آشنا و مانوس مي‌باشند‌.
دوم‌: اين‌جانب به عنوان نماينده مردم شريف خرم‌آباد و چگنی از استيضاح كننده‌هاي احمدي‌نژاد بودم و امضاء اين‌جانب به عنوان استيضاح كننده‌ احمدي‌نژاد را سند افتخاری براي خود و براي مردم شريف خرم‌آباد و چگني مي‌دانم‌.
سوم‌: پي‌گيري تعيين و تكليف بسياري از پروژه‌ها از همان ابتداي كار اين‌جانب شروع گرديد و آقاي استاندار اصلاً از اصل ماجراي آن‌ها بي‌خبر بوده‌، مثلاً قرارداد توسعه فرودگاه توسط استاندار قبلي جناب دكتر دهمرده كه به قول آقايان اصلاح‌طلب «دهمرده مرد بود‌» امضا و شروع به كار شده كه تصوير عين قرارداد در مجله، مكتوب گزارش عملكرد اين‌جانب چاپ شده است‌.
قرارداد دانشكده محيط زيست نيز توسط دكتر دهمرده امضاء شده كه به علت ضعف يا حسادت مديريت اجرايي استان هنوز هم اجرايي نشده است‌.
چهارم‌: پروژه كشت و صنعت و واگذاري آن در زمان استانداري دكتر دهمرده شروع شده و در زمان استاندار فعلي فقط و فقط شاهد مزايده سوم آن بوده است.
پنجم‌: دائمي كردن آب درياچه كيو و راه‌اندازي پارسيلون و فولاد و پروژه مرغ ماهان و راديوتراپي كه حتي آدرس آن‌ها را نيز استاندار بعضاً بعد از ماه‌ها حضور در استان ياد گرفته چه ربطي به عملكرد ايشان دارد؟
ششم‌: قوانين معافيت مالياتي شهرك‌هاي خرم‌آباد‌، قانون توازن منطقه‌اي كه باعث افزایش اعتبارات (٢٦٩ ميليارد تومان) در اختيار استاندار گرديد حتماً توسط دولت مشايي تصويب شده است‌؟
هفتم‌: افزايش اعتبارات گازرساني روستايي‌، آب روستايي و قير روستايي هم احتمالاً توسط مجلس دهم مصوب شده است و ما بي‌اطلاع هستيم؟!
هشتم‌: بنده فقط سال آخر دولت احمدي‌نژاد را نماينده بوده‌ام كه منجر به استيضاح ايشان گرديد و معلوم است در سال اول مجلس امكان تصويب قانوني يا اجرايي كردن پروژه‌ها با توجه به روال و زمان انجام پي‌گيري و حتي تصادف اين‌جانب از نظر عقلي ممكن نمي‌باشد!
بنابراين انگيزه سخن گفتن مسئولين اجرايي استان شايسته و در شأن دولت قانون‌مدار تدبير و اميد، جناب دكتر روحاني نبوده و جاي بسي تاسف است كه مجبورم به صورت بسيار مختصر به اين مطالب بپردازم‌.
اين‌جانب با حضور كوتاه در انتخابات با راي بسيار ارزشمند مردم مورد تاييد قرار گرفته‌ام لذا از همه همشهريان عزيزم بسيار سپاس‌گزارم و از اين كه به علت دخالت‌هاي عوامل اجرايي‌، خريد و فروش علني شناسنامه و فشار بر عوامل اجرايي براي عدم حمايت سياسيون شهر از نمايندگان حامي دولت كه بار مسئوليت را از دوشم برداشته‌اند خداوند سبحان را شاكرم‌.
البته بايد اعتراف كنم كه زيرگذر گلدشت خرم‌آباد با تمام حواشي آن توسط خود شخص استاندار شروع شده كه تنها عايدي آن براي مردم شهر خرم‌آباد تخريب فضاي سبز زيباي بلوار گلدشت و هدر رفتن چندين ميليارد تومان از اعتبارات مناطق محروم بوده كه اميدوارم با همه حواشي و حرف و حديث‌ها، روزي اجرايي گردد‌.
فداي همت آن نازنينم كه كار خير بي روي و ريا كرد
والسلام – ايرج عبدي