یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

 دكتر "ايرج عبدي" نماينده خرم‌آباد و چگني در مجلس دهم و كانديداي مجلس دهم ساعت 14:10 روز شنبه 29 اسفندماه روي خروجي ايرج عبدي نماينده خرم‌آباد و چگني در مجلس شوراي اسلاميوب‌سايت شخصي خود مطلبي تحت عنوان «جوابيه در خصوص سخن پراكني‌هاي اخير عوامل اجرايي [انتخابات] لرستان» منتشر كرد.
به گزارش پايگاه خبري يافته، متن اين نوشته به شرح زير است:
بسم رب الشهدا و الصديقين
استاندار و برخي از مديران ارشد اجرایی لرستان كه اخيرا يكي از انتخابات بسيار پر‌حاشيه را برگزار نمودند به طوري كه حاشيه اين انتخابات آن‌چنان بود كه حتي ارزش اعتراض هم نداشت و دخالت‌هاي آقايان در امر انتخابات به گونه‌اي بود كه حتي نمايندگان حامي دولت در استان و بسياري از حاميان و طرفداران دولت را در انتخابات متعجب ساخت‌، آقايان در توجيه عملكرد پرحاشيه خود مطالبي عنوان داشته‌اند از قبيل اين كه «‌گويي بعضي نمايندگان در دولت قبل عملكردي نداشته و سعي مي‌كنند عملكرد دولت روحاني را به نام خود مصادره نمايند.»
 جهت تنوير افكار عمومي فقط و فقط چند نكته بسيار مختصر عنوان مي‌گردد‌:
اول‌: ايشان حتما به ياد دارند كه هشت سال معاون عمران استاندار در دولت مشايي بوده‌اند و بنا به گفته بسياري از مردم به ادبيات زمان مشايي بسيار آشنا و مانوس مي‌باشند‌.
دوم‌: اين‌جانب به عنوان نماينده مردم شريف خرم‌آباد و چگنی از استيضاح كننده‌هاي احمدي‌نژاد بودم و امضاء اين‌جانب به عنوان استيضاح كننده‌ احمدي‌نژاد را سند افتخاری براي خود و براي مردم شريف خرم‌آباد و چگني مي‌دانم‌.
سوم‌: پي‌گيري تعيين و تكليف بسياري از پروژه‌ها از همان ابتداي كار اين‌جانب شروع گرديد و آقاي استاندار اصلاً از اصل ماجراي آن‌ها بي‌خبر بوده‌، مثلاً قرارداد توسعه فرودگاه توسط استاندار قبلي جناب دكتر دهمرده كه به قول آقايان اصلاح‌طلب «دهمرده مرد بود‌» امضا و شروع به كار شده كه تصوير عين قرارداد در مجله، مكتوب گزارش عملكرد اين‌جانب چاپ شده است‌.
قرارداد دانشكده محيط زيست نيز توسط دكتر دهمرده امضاء شده كه به علت ضعف يا حسادت مديريت اجرايي استان هنوز هم اجرايي نشده است‌.
چهارم‌: پروژه كشت و صنعت و واگذاري آن در زمان استانداري دكتر دهمرده شروع شده و در زمان استاندار فعلي فقط و فقط شاهد مزايده سوم آن بوده است.
پنجم‌: دائمي كردن آب درياچه كيو و راه‌اندازي پارسيلون و فولاد و پروژه مرغ ماهان و راديوتراپي كه حتي آدرس آن‌ها را نيز استاندار بعضاً بعد از ماه‌ها حضور در استان ياد گرفته چه ربطي به عملكرد ايشان دارد؟
ششم‌: قوانين معافيت مالياتي شهرك‌هاي خرم‌آباد‌، قانون توازن منطقه‌اي كه باعث افزایش اعتبارات (٢٦٩ ميليارد تومان) در اختيار استاندار گرديد حتماً توسط دولت مشايي تصويب شده است‌؟
هفتم‌: افزايش اعتبارات گازرساني روستايي‌، آب روستايي و قير روستايي هم احتمالاً توسط مجلس دهم مصوب شده است و ما بي‌اطلاع هستيم؟!
هشتم‌: بنده فقط سال آخر دولت احمدي‌نژاد را نماينده بوده‌ام كه منجر به استيضاح ايشان گرديد و معلوم است در سال اول مجلس امكان تصويب قانوني يا اجرايي كردن پروژه‌ها با توجه به روال و زمان انجام پي‌گيري و حتي تصادف اين‌جانب از نظر عقلي ممكن نمي‌باشد!
بنابراين انگيزه سخن گفتن مسئولين اجرايي استان شايسته و در شأن دولت قانون‌مدار تدبير و اميد، جناب دكتر روحاني نبوده و جاي بسي تاسف است كه مجبورم به صورت بسيار مختصر به اين مطالب بپردازم‌.
اين‌جانب با حضور كوتاه در انتخابات با راي بسيار ارزشمند مردم مورد تاييد قرار گرفته‌ام لذا از همه همشهريان عزيزم بسيار سپاس‌گزارم و از اين كه به علت دخالت‌هاي عوامل اجرايي‌، خريد و فروش علني شناسنامه و فشار بر عوامل اجرايي براي عدم حمايت سياسيون شهر از نمايندگان حامي دولت كه بار مسئوليت را از دوشم برداشته‌اند خداوند سبحان را شاكرم‌.
البته بايد اعتراف كنم كه زيرگذر گلدشت خرم‌آباد با تمام حواشي آن توسط خود شخص استاندار شروع شده كه تنها عايدي آن براي مردم شهر خرم‌آباد تخريب فضاي سبز زيباي بلوار گلدشت و هدر رفتن چندين ميليارد تومان از اعتبارات مناطق محروم بوده كه اميدوارم با همه حواشي و حرف و حديث‌ها، روزي اجرايي گردد‌.
فداي همت آن نازنينم كه كار خير بي روي و ريا كرد
والسلام – ايرج عبدي
 

دیدگاه‌ها  

#1 محمد حسین احمدی 1395-01-01 11:11
افرین بر شما اقای دکتر عبدی
نقل قول کردن
#2 عباس چراغزاده 1395-01-01 11:59
زنده باد دکتر ایرج عبدی
نقل قول کردن
#3 بهمن 1395-01-01 12:06
عدم شايسته سالاري در ادارات كاملا نمايانه .....
نقل قول کردن
#4 کریم داودی نژاد 1395-01-01 12:20
اقای عبدی عملکرد شما هم ان چنان مطلوب نبود وشما هم بیشتر به فکر فرع بودید تا اصل وانتخابات در لرستان سالم ویکی از بهترین انتخابات بود .
جو را بی دلیل متشنج نکنید وانصاف را رعایت کنید .
شما در این چهار سال عملکرد قابل دفاع نداشتید ومردم دیکر به رویاها رای نمی دهند.
استاندار لرستان استانداری سخت کوش وغیر سیاسی است .
نقل قول کردن
#5 حسین 1395-01-01 12:21
این نکته را که آقای عبدی خطاب به آقای استاندار می فرمایند که :ايشان حتما به ياد دارند كه هشت سال معاون عمران استاندار در دولت مشايي بوده‌اند و بنا به گفته بسياري از مردم به ادبيات زمان مشايي بسيار آشنا و مانوس مي‌باشند‌. چرا الان به این نکته اشاره دارند که در انتخالات رای نیاورده اند؟ چرا قبلا از این حرفها نمی زدند اگر نماینده این مردم بوده اند و هیچ اعتراضی نداشته اند جای تاسف و تامل دارد
نقل قول کردن
#6 RezA 1395-01-01 12:30
ضمن تشکر از دکتر عبدی بابت یادآوری دوباره پروژه روگذر زیرگذر گلدشت,که همین الانم اگه سر بزنید اونجا,واقعا ابروریزی که شده رو میبینید, در بی توجهي اکثر مسئولان استان که شکی نیست, ولی بیخیالی مردم خرم اباد نسبت به شهرو هم نباید نادیده گرفت,خرم اباد با درختای چنار قدیمیش زیباست,اگه مردم منطقه گلدشت و جنوب شهر جدای از ساخت پل روگذر زیر گذر, روی طبیعت زیبا و درختای گوناگون میدون اعتراض خودشونو نشون میدادن و شكايت قضايي ميكردن, فکر میکنم وضعیتش از اینی که هست خیلی بهتر میشد, ولی حیف که کو چشم بینا و گوش شنوا ؟
با این روند فکر کنم تا چند سال دیگه همین پروژه رو میراث فرهنگی ثبتش کنه و بشه یه جایی مثه تپه ماسور, مطمينن گنج هم داره, چون هر جای خرم اباد رو بکنی یا به گنج میرسی یا اب
نقل قول کردن
#7 امین 1395-01-01 13:52
سلام بریافته وعرض تبریک سال نو
جناب آقای عبدی همین استاندار محبوب را شما آوردید لرستان یادتان رفت حالا که رای نیاورده اید چرا تخریبش می کنید
شما دور قبلی اعلام کرده اید که اصلاح طلب هستید چرااین دوراعلام کرده اید اصولگرایید بعد الان فرمایش می کنید ازامضاءکنندگان استیضاح رییس جمهور محبوب احمدی نژاد بوده اید
دایمی کردن آب دریاچه کیو مقداری ازش کار شهردار نصیری واتمامش جناب شهردار مهرابی بود نه کار شما
در ضمن استاندار فعلی خوب داره کار میکنه پروژه های زیادی راه اندازی کرده
شما تو این چهار سال چه کرده اید چرااستارت طرح استیضاح مهرابی شهرداراسبق خرم آباد را بعد هفته فرهنگی در تهران زدید؟ لطفا پاسخ دهيد
نقل قول کردن
#8 سردار 1395-01-01 14:14
زنده باد مرد ادب و اخلاق جناب دکتر عبدی که بی سروصدا و بوق و کرنا کارهای فراوانی رو به ثمر رساندن
نقل قول کردن
#9 ماشاالله 1395-01-01 14:48
سلام جناب عبدی اولا رای نیاوردن شما نشانه عملکرد شماست یقینا اگر عملکرد خوبی درمجلس میداشتید مردم بازم شماراانتخاب میکردن
دوم توضیحی درباره آبادانی پشمینه زار و نقش جناب عالی در نیشکر خوزستان بفرمائید هر چند بنده به عملکرد استاندار لرستان و مدیران کل استان نيز انتقاد دارم
نقل قول کردن
#10 همسایه 1395-01-01 14:49
پروژه آبرسانی اب چشمه قلعه تا دریاچه کیو کار اقای هرمز نصیری شهردار پیشین خرم اباد بود
نقل قول کردن
#11 مجید 1395-01-01 15:08
تا الان در استان چکار کرده كه ميگويد سرمایه گذار بیاید استان خوب می شود؟
مجتمع گوشت را كه داد به عربستانی یک ریال کارنکرده و همان دست مانده است و فقط منابع طبیعی را به آن داده
نقل قول کردن
#12 حمید ت 1395-01-01 15:39
علت توقف ساخت زیر گذر گلدشت این بود که شورای شهر از جزئیات خبر نداشت و این موضوع گمان نمی رود که از جانب استانداری بوده باشد. البته آقای عبدی زحمات وتلاشهای بسیاری برای استان و شهر خرم آباد کشیده اند که برخی از آنها قابل تقدیرن.
نقل قول کردن
#13 عبداله 1395-01-01 16:24
مردم هم با حرفهای دکتر عبدی موافق هستند عملکرد دهمرده در استان قابل تقدیر است و خیلی از پروژه هایی که این روزها در استان برخی مسئولان با افتتاح یا به ثمر رساندن آنها ژست می گیرند حاصل تلاش دکتر حبیب دهمرده بود که با رای قاطع مردم زابل نماینده مجلس شد ای کاش مسئولان ما نیز همچون دهمرده به معنای واقعی و عینی در راستای توسعه استان قدم بردارند
نقل قول کردن
#14 حسن 1395-01-01 16:35
سوال و جای تعجب اینکه چرا نماینده محترم الان به نقد استاندار میپردازند؟
آیا در صورت رای آوردن بازهم ایشان را نقد میکردند؟
رفتن یا نرفتن به مجلس اینقدر مهم است؟؟؟
نقل قول کردن
#15 قدير 1395-01-01 16:39
انتصابهاي ضعيف در اين دوره كمر لرستان را شكسته و به ندرت مدير قوي ميشه در لرستان پيدا كرد
نقل قول کردن
#16 حامد موحدی 1395-01-01 16:57
جناب دکتر خواهشا تقصیرات را گردن جناب استاندار هم تبار و دلسوز نیندازید.که به اعتقاد بنده مرتکب عذر بدت از گناه خواهید شد.
نقل قول کردن
#17 فرید 1395-01-01 17:10
درود بر دکترعبدی.بالاخر ه برخی ازحقایقو گفتید
نقل قول کردن
#18 علی 1395-01-01 17:28
اون موقع که استاندار را تعیین کردید نمی دونستی از مدیران احمدی نزاد می باشد؟
نقل قول کردن
#19 حسینی 1395-01-01 18:06
برام جالبه که ایشون علیرغم اینکه هیچیک ازرویاهایی که وعده داده بودن هنوز محقق نشده اما هنوزه م خودشون رو مدعی می دونن
نقل قول کردن
#20 رامین 1395-01-01 20:20
کاش به اندازه ی یک هزارم اقای بازوند به فکر ابادانی شهر بودید و برای ان تلاش می کردید
نقل قول کردن
#21 علی 1395-01-01 21:16
دقیقااقای دکترعبدی واقعیت راگفت
نقل قول کردن
#22 دوست 1395-01-01 21:54
آقای عبدی یکی از نماینده های فوق العاده عالی دانا و با هوش و در سیاست از نامزد های دور دوم بهتر و بلکه عالی است درود بر ظریف لرستان دکتر عبدی
نقل قول کردن
#23 مالگه 1395-01-01 23:16
اقای دکتر مشکل از خودشماست شما
با رای اصلاح طلبان به عنوان نماینده اول خرم اباد به مجلس راه یافتید ولی به ان پشت کردید واصولگرا شدیدو نتیجه ان شد که مردم به شما پشت کردند
نقل قول کردن
#24 تحليلگر 1395-01-01 23:34
به نقل از عبداله:
مردم هم با حرفهای دکتر عبدی موافق هستند عملکرد دهمرده در استان قابل تقدیر است و خیلی از پروژه هایی که این روزها در استان برخی مسئولان با افتتاح یا به ثمر رساندن آنها ژست می گیرند حاصل تلاش دکتر حبیب دهمرده بود که با رای قاطع مردم زابل نماینده مجلس شد ای کاش مسئولان ما نیز همچون دهمرده به معنای واقعی و عینی در راستای توسعه استان قدم بردارند

عبداله مگر تو همه مردم هستي كه از طرف همه نظر ميدي ؟ شما از جانب خودت نظر بده
نقل قول کردن
#25 پرسشگر 1395-01-01 23:38
عملکرد ضعیف خود را توجیه نکنید هر چند ما هم به مسولین انتقاد داریم ولی استاندار فعلی یکی از موفق ترین ها بوده
نقل قول کردن
#26 احمدوند 1395-01-01 23:38
سلام و درود بر دکتر عبدی
تمامی مطالب ایشان درست و زیبا بود
متاسفانه استاندار فقط مصاحبه میکند
نقل قول کردن
#27 Armin 1395-01-02 01:27
به نقل از عباس چراغزاده:
زنده باد دکتر ایرج عبدی

labod familete
نقل قول کردن
#28 بیدار 1395-01-02 02:38
اولا انتخاباتی که در ان ازادانه ارا خرید و فروش شود انتخابات سالمی نیست و از این بابت حرف عبدی درسته
اقای بروجردی و کاییدی هم بنوعی به این مسئله اعتراض داشتند
دوما شکست اصلاح طلبان در استان لرستان را می توان بعلت عملکرد نامناسب مدیران فعلی استان دانست
نقل قول کردن
#29 رامین 1395-01-02 02:45
جای تاسف که بعضی دوستان چون طرفدار اقای عبدی هستن حرفاشون رو تایید کردن
یکی از بهترین استانداران لرستان در طول انقلاب اقای بازوند بوده که انصافا از جان مایه می گذارد
ما فراموش نکنیم که تهمت زدن به یک انسان دلسوز کم گناهی نیست و باید در روز جزا پاسخگو باشیم
نقل قول کردن
#30 حامیان دکتر عبدی 1395-01-02 02:47
بعضی دوستان فرافکنی میکنند
زمانی که این استاندار انتخاب شد به سبب بومی بودن دکتر عبدی نهایت همکاری رو باهاش کرد و استاندارنشان داد که نمیتونه خودشو تغییر بده با موج مردم و همچنان عادت کرده به دوران احمدی نژاد
اصولا حرفهای عبدی هیچ ، خودتون مقایسه ای بين بازوند و دهمرده انجام بدید
دکتر عبدی در مجلس همه تخریب کنندگان خودش بخشید درود بر چنین انسانی
بعضی دوستان میگویند اگر عملکردی داشت عبدی دوباره اتتخاب میشد به نظر بنده دکتر عبدی انتخاب شد ولی مردم دوباره مثل ادوار قبلی اسیر موج احساس شدن متاسفانه
سال نو بر همه مبارک
نقل قول کردن
#31 حامیان دکتر عبدی 1395-01-02 02:49
به نقل از مالگه:
اقای دکتر مشکل از خودشماست شما
با رای اصلاح طلبان به عنوان نماینده اول خرم اباد به مجلس راه یافتید ولی به ان پشت کردید واصولگرا شدیدو نتیجه ان شد که مردم به شما پشت کردند

دوست خوبم شما از اصول گرایی و اصلاح طلبی چی میدونید
دکتر عبدی وقتی مطهری ازش حمایت کرد دیگه جایی هیچ صحبتی نیست
اصلاح طلبی به رفتار است نه اینکه یه عده یه دفعه بگن ما اصلاح طلبیم
نقل قول کردن
#32 سجاد۶۵ 1395-01-02 03:10
ضمن تبریک سال نو به یافته و مخاطبان فهيم و بيشمارش
درخصوص آقای عبدی به نظر بنده در سطح دفاع از وزیران ؛سوال از وزیر؛استیضاح رئیس. جمهور قبل؛حضور در رسانه ملی ؛ تنها دوره ای بود که هروقت رادیو رو باز میکردی کمتر وقتی بود که دکتر نطق نداشته باشد؛ تنها دوره ای بود که قانون قانون و قانون تصویب شد اون هم به نفع لرستان و تعداد ۱۱قانون از ۱۲قانون تاریخ لرستان توسط ایشون بود.و در پایان بعد جایگاه قوم لر رو طوری بالا برد که ایشان مورد تحسین دکتر علی مطهری قرار گرفتند.
نقل قول کردن
#33 علی 1395-01-02 03:12
اقای بازوند یکی از بهترین یا شایدم بهترین استاندار باشند که به لرستان امدند. بعدشم حرفهای شما سرشار از تناقضه چطور میشه بقول شما کسی هشت سال معاون استاندار بوده الانم نزدیک سه ساله استانداره ادرس پروژه ها رو نمیدونه؟؟؟؟؟؟؟؟
اقای بازوند ادم سیاسی نیستن و بفکر عمران و ابادانی استانه.
در مورد دهمرده ایشان بودجه تمام استان و مناطق مرحوم و صرف مرکز استان کردورفت.
بقول دوستان تا حالا چرا این حرفهارو نزدید اگه رای میاوردید باز هم انتقاد میکردید؟؟؟
نقل قول کردن
#34 معلم 1395-01-02 10:09
[اینو خوب] آمدی جانم به قربانت ولی حالا چرا؟
شما در طول چهار سال گذشته گاهی حرفهای خوبی زدید اما همه شان نوشداروی بعد از مرگ سهراب یا به قول خودمان "گال دما گرگ" بود... دیر به حرف می آیی دكتر
نقل قول کردن
#35 وکیل الرعایا 1395-01-02 11:16
جناب دکتر عبدی فقط در عمل نماینده عده ای قلیل بودید که حنجره خود را پاره کردند برای رای آوردن شما ولی قطره در مقابل دریا هیچ است . البته این به معنای دفاع از استاندار نیست در اصل انتقاد از عملکرد شماست
نقل قول کردن
#36 حمیدت 1395-01-02 11:28
همین عامل اختلاف بین مسئولین شهر و استانمان باعث عقب ماندگی میشود و در کجای کشور نمایندگان با استانداران یا بالعکس اینگونه سخن میگویند ؟
خواهشا احترام همدیگر رو نگه دارید رفتار و کردار شما الگوی مردم است .
در چند سال اخیر استانمان پیشرفتهای خوبی داشته خواهشا همه چیز رو زیر سئوال نبرید و از کلی گویی پرهیز کنید...
نقل قول کردن
#37 پاپی 1395-01-02 13:02
وجدانا اگه رای می اوردید این حرفا رو می زدید؟
نقل قول کردن
#38 حجت 1395-01-02 13:20
درود بر مرد عمل و چهره ملى لرستان دكتر ايرج عبدى
نقل قول کردن
#39 فارغ التحصیل ارشد نرم افزار 1395-01-02 15:50
برای استان تلاشهای زیادی انجام داده و نیز انجام خواهند داد ولی باتوجه به محرومیت استانمان هر چقدر هم کار شود بازهم مشکلات زیادی وجود دارد.
البته مشکل بیکاری بیشتری استان را فراگرفته آن هم به علت ورود افراد از طریق بند پ یا همان پارتی بازی میباشد . مثلا آزمون استخدامی [...] پارسال برای استان به این بزرگی برای رشته کامپیوتر و برخی رشته های دیگر در حد 1 یا 2 یا 3 نفر پذیرش داشت در صورتی که در بعضی از رشته ها در استان کمبود نیرو واقعا حس میشود ولی چه می شود کرد بند پ نمود رشد را در استان مانند سایر زحماتی که کشیده میشود ولی دیده نمیشوند گرفته است.
انشاالله در سال جدید با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل واقعا مسئولان اقدام و عملی بدون بند پ برای این استان داشته باشند.
ملت و دولت باید هم دل و هم زبان باشند و درکنار این ها سخت کوشی هر دو برای پیشرفت ایرانی سربلند.
نقل قول کردن
#40 تحليلگر 1395-01-02 17:41
به نقل از حامیان دکتر عبدی:
بعضی دوستان فرافکنی میکنند
زمانی که این استاندار انتخاب شد به سبب بومی بودن دکتر عبدی نهایت همکاری رو باهاش کرد و استاندارنشان داد که نمیتونه خودشو تغییر بده با موج مردم و همچنان عادت کرده به دوران احمدی نژاد
اصولا حرفهای عبدی هیچ ، خودتون مقایسه ای بين بازوند و دهمرده انجام بدید
دکتر عبدی در مجلس همه تخریب کنندگان خودش بخشید درود بر چنین انسانی
بعضی دوستان میگویند اگر عملکردی داشت عبدی دوباره اتتخاب میشد به نظر بنده دکتر عبدی انتخاب شد ولی مردم دوباره مثل ادوار قبلی اسیر موج احساس شدن متاسفانه
سال نو بر همه مبارک

استاندار نيروي قوه مجريه و دولت اقاي روحاني است نه نيروي نمايندگان و اقاي عبدي كه باب ميل ايشان تغيير يابد . دولت هم خودش بهتر ميداند استاندارانش چه گرايشي دارند . با حساب شما هر كس دوران دولت قبلي كارمند بوده و حقوق گرفته بايد در اين دولت بركنار شود و حقوقها را پس بدهد.
ببين مهندس بازوند چقدر توانمند بوده كه دولت قبلي نتوانسته از وجود ايشان چشم پوشي كند و در چند استان بعنوان معاون عمراني از وجود ايشان استفاده كرده است
نقل قول کردن
#41 عباس 1395-01-03 00:14
جناب اقای عبدی از ادبیات حضرتعالی معلوم است که از برداشته شدن بار امانت نمایندگی مجلس چقدر خوشحال هستید .
در ضمن اگر رای نیاورده اید علت را در جایی دیگر دنبال کنید. بر هم زدن بازی که در آن باخته اید و متهم کردن دیگران شايسته نیست بنشینید و عملکردتان را بررسی فرمایید.
نقل قول کردن
#42 کیان 1395-01-04 02:05
دستاوردهای استاندار فعلی لرستان رو بگوييد. من که چیزی ندیدم جز ی سری افراد که براش تبلیغ میکنن
نقل قول کردن
#43 رضا مرادی 1395-01-04 21:09
تا الان ما هیچوقت شاهد این نبودیم که در هر بحث یا استیضاحی از نماینده خرم اباد نظر بخوان. ولی دردوره اقای عبدی این را به کرات دیدیم . پارک 14معصوم زمان اقای دهمرده بو ولی اقای بازوند جلوی تکمیلش رو گرفت
نقل قول کردن
#44 نوروز 1395-01-05 07:43
با سلام
آقای عبدی نظری هم به کسانی که خود شما در ادارات وارد کردید بیاندازید ببینید آنها شایسته هستند یا نه؟
عملکرد و برخورد شما باعث شد که رای نیاورید نه چیز دیگر
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا