یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

 بالاخره پس از یک سال فراز و نشیب و برنامه‌ریزی‌های داوطلبان برای جلب نظر مردم، انتخابات دهم نیز پایان یافت.
انتخاباتی که به رغم پاره‌اي بد‌اخلاقی‌ها و اقدامات دور از شأن برخی داوطلبان، کام ملت را از حضوری بی‌بدیل شیرین نمود و با به نمایش گذاشتن وزن واقعی کشور در عرصه‌های بین‌المللی بار دیگر امید دشمنان نظام را به یاس مبدل ساخت تا به این نتیجه برسند که پس از گذشت 37 سال ازپیروزی انقلاب اسلامی، ذره‌ای از عشق و دل‌دادگی ملت ایران به نظام مقدس جمهوری اسلامی کم نشده و باز هم به ندای جانشین خلف امام خميني (ره) لبیک گفته و حماسه‌ای بی بدیل خلق نمودند تا خار چشم بدخواهان شود.
انتخاباتی که به رغم تعدد داوطلبان و افزایش مشارکت مردم نسبت به دوره‌های گذشته در کمال سلامت، امنیت و آرامش برگزارشد. یقینا این مهم میسر نشده مگر با تدابیر فرماندار، اعضای شورای تامین و تلاش مجریان، ناظران و بازرسین انتخابات و تامین امنیت این پروژه مهم توسط نیروهای انتظامی، سپاه و بسیج و در نهایت  همکاری داوطلبان گرامی و هوادارن و مردم فرهنگ‌مدار این شهرستان که جای قدردانی و سپاس دارد.
همان‌گونه که عنوان شد بخش کلی و جامع و ارزشمند انتخابات که موجب رضایت‌مندی تمام مردم و داوطلبان گردید پیروزی بود که در نتیجه مشارکت کم‌نظیر و حداکثری نصیب همگان شد. این موفقیت نیازمند سپاس به درگاه خداوند را می‌طلبد، اما بخش دوم این انتخابات نتیجه حاصل شده می‌باشد که رضاتمندی و نارضایتی‌هایی را در پی دارد  و بی‌گمان طبیعی نیز به نظر می‌رسد، اما آن‌چه مسلم است این پروژه پیام‌های بسیاری داشت که داوطلبان محترم و هوادارن‌شان باید از آن درس بگیرند.
این انتخابات ثابت نمود که سخنرانی آتشین، دیگران را تخریب نمودن، به سخنوری خود بالیدن و تکیه بر احزاب نمودن نمی‌تواند پشتوانه خوبی برای جلب رای مردم باشد.
در این دوره از انتخابات داوطلبانی هم حضور داشتند که با رعایت اخلاق انتخاباتی و حرمت گذاشتن به قانون و پر هیز از تخریب رقبا نسبت به انجام فعالیت انتخاباتی اقدام نمودند و اگر چه رای ناچیزی را کسب نمودند اما در پیشگاه خداوند و مردم سر بلند می‌باشند که به خاطر چند برگ رای دیگران را به تیر تهمت و توهین از خود نراندند و یقینا مردم به این داوطلبان نشان اخلاق خواهند داد.
انتخابات پایان یافت و نوبت به همدلی و به فراموشی سپردن بد‌اخلاقی‌های این پروژه مهم است تا از این فرصت برای رفع مشکلات و پیشرفت و توسعه بهترین بهره را ببریم و این میسر نخواهد شد مگر با تلاش همه مردم، داوطلبان و حمایت از نماینده منتخب که در این‌جا بیان مواردی را لازم وضروری می‌دانیم:
داوطلبان عزیزکه نقش ارزشمندی را در خلق این حماسه ملی داشتند شجاعت ورود آن‌ها به این عرصه قابل ستایش است اما عزیزان، مردم انتظار دارند این دلسوزی شما برای مردم و تلاش برای رفع مشکلات شهر به چند روزه تبلیغات ختم نشود و در این 4 سال با ارائه راه‌کار و برنامه بدون چشم‌داشت همراه و یار منتخب مردم برای رفع مشکلات شهر باشید که اگر قرار باشد یک سال پایانی باقی‌مانده از دوره دهم مجلس بازهم شیفتگان خدمت هر پنج‌شنبه پایان هفته عزم این شهرستان نمایند و انتقاد از شرایط موجود و تخریب نماینده و رقبا را در دستور کار قرار داده و مرگ روحیه پرسشگری در الیگودرز را به رخ بکشند و مردم و خبرنگاران را با الفاظ ناشایست به کم‌کاری  متهم نمایند و کیسه‌ای ازاین تار پوسیده برای جمع‌آوری رای مردم ببافند، یقینا نتیجه‌ای حاصل نخواهد شد و نگاهی گذرا به آمار و نتایج انتخابات این دوره دلیلی براین مدعاست.
اما مردم عزیز از هواداران نماینده منتخب گرفته تا هواداران دیگر داوطلبان و حتی کسانی که در انتخابات شرکت ننموده‌اند باید بدانند که پیروز واقعی انتخابات مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی می‌باشد و مصادره این پیروزی و دامن زدن به  بحث‌های بی‌نتیجه شهری و روستايي، لر و لك، چپ و راست و ... نتیجه‌ای بجز افزایش اختلافات ندارد و باز هم به واسطه این سخنان باید دچار عقب‌ماندگی و ایجاد موانع برای پیشرفت شهر شویم پس بیایید بهتر از گذشته یک‌دل و همراه برای الیگودرزی آباد و سربلند تلاش نماییم و منافع جمعی را برخواسته‌های شخصی خود ترجیح دهیم و از فرصت پیش آمده جهت خواسته‌های غیرمعقولانه استفاده نکنیم که یقینا این اقدامات به زیان مردم و حتی نماینده منتخب خواهد شد.
به طور مثال امروز نگرانی‌هايی به واسطه برخی پیش‌بینی‌های غیر‌واقعی وجود دارد و زاییده خیال کسانی می‌باشد که از مرزبندی‌های لر و الیگودرزی بهره‌برداری سیاسی می‌نمایند، اما اگر قرار است قضاوتی صورت بگیرد بایدگذری داشته باشیم به عملکرد دو ساله فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز، دی‌ماه سال 92 هنگامی که سرهنگ ذلقی به عنوان فرمانده انتظامی الیگودرز منصوب شد، عده ای این انتخاب را منجربه ایجاد حاشیه‌ای امن برای عوامل ناامنی دانستند، اما اگر به دیده‌ي انصاف بنگریم، طي دو سال گذشته امنیت قابل قبولی در شهرستان حاکم شده و به یقین اگر تدابیر ارزشمند سرهنگ ذلقی در جریان اعتراضات مردم به سریال "سرزمین کهن" نبود، شاید حادثه‌ای تلخ رخ می‌داد و امنیت کم‌نظیر در برگزاری انتخابات دهم نیز دلیلی دیگر بر این ادعا و رفع نگرانی‌ها می‌باشد.
اما نماینده منتخب مردم لازم است نسبت به نمایند‌گان ادوار گذشته با حساسیت بیش‌تری به این جایگاه نگریسته و در راستای نفی پیش‌بینی‌ها و کاهش نگرانی‌ها، تلاشی بیش‌تر انجام دهد و یقینا در این مسیر، درایت هواداران ایشان نقش به‌سزایی در تحقق این خواسته خواهد داشت‌.
بی‌تردید مهندس توکلی نماینده دوره نهم مجلس شورای اسلامی در راستای رفع اختلافات جناحی، قومی و قبیله‌ای تلاش‌های مثمر ثمری انجام داد و به گواه موافق و مخالف 4 سال گذشته آرامش قابل تحسین و کم‌نظیری در الیگودرز حاکم بود و نتایج مثبت این اقدامات را باید در سبد آرای منتخب مردم مشاهده نماییم که بخش قابل توجهی از رای دهندگان، توجهی به مرز‌بندی‌های سیاسی و قومی و قبیله‌ای و ... نکرده‌اند.
و بی‌شک انتظار این است که دکتر خدابخشی هم که انسانی اخلاق گرا می باشد در راستای وحدت و همدلی اقشار مختلف مردم تلاش نماید و ما نیز امیدواریم ایشان در راستای رفع مشکلاتی نظیر بیکاری و ... موفق باشند و در پایان دوره دهم مجلس شاهد کارنامه قابل قبول وی و سر بلندی مردم باشیم.
همچنین شایسته است که  دکتر خدابخشی منتخب مردم اليگودرز در مجلس دهم بدون توجه به خواسته‌های سهم‌خواهان که در اداوار عباس شاه‌عليمختلف نیز حضور داشته‌اند، نسبت به همگان پاسخگو باشد و ملاک را شایسته‌سالاری بداند.
 بی‌گمان نماینده منتخب با توجه به این که زجرکشیده و دردآشنا می‌باشد، درد محرومیت استان و شهرستان را به خوبی لمس خواهد نمود و در راستای کاهش این آلام، تلاشی ستودنی خواهد داشت و این میسر نمی‌شود مگر این که از فکر و اندیشه فرهیختگان و نخبگان و توان همه مدیران، داوطلبان و تجربیات نمایندگان ادوار مختلف مجلس استفاده نماید.
 
عباس شاه‌علی
نیوز اليگودرز
 
 

دیدگاه‌ها  

#1 sajad 1394-12-14 10:43
ما که چیزی از در هم شکستن ندیدیم باز هم همون آش و همون کاسه بود
تنها خبر درگیری طرفداران نمایندگان در کل کشور مربوط به کوهدشت بود .
با این کارار روز به روز امنیت روانی استانمون پایین و پایین تر میاد
نقل قول کردن
#2 احمدی 1394-12-15 14:30
عالی بود
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا