یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

چند روزی از حضور حماسی و شگفت‌انگیز مردم از پای صندوق‌های رای می‌گذرد كه اين موضوع ناشي از شکوه ایران‌زمین و امنیت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران است.
کجای دنیا همچنین انتخاباتی با این شور و انرژی وصف نشدنی برگذار می‌شود؟ کجای دنیا برای رای دادن از ساعت قبل اخذ رای در صف‌های پیوند رومشکان و کوهدشت گسستنی نيست/ سايت خبري يا سايت ستاد تبليغاتي؟طویل می‌ایستند؟
آری این‌جا ایران است ایران سرزمین شگفتی‌های بزرگ است. این‌جا انتخابات در بالاترین رتبه مشارکت سیاسی و در بی‌نظیر‌ترین شکل ممکن برگذار می‌شود. تمام مردمانش، کوچک و بزرگ شاهد بزرگ‌ترین مشارکت سیاسی هستند.
پس آیا نباید به این ملت و سرزمین و مردمش افتخار کرد؟
اخيراً شایعاتی از قبیل تقلب و دزدی در رای‌گیری در سرزمین طرهان توسط عده‌اي همراه با رسانه‌های بیگانه مانند بی‌بی‌سی دامن زده شده که به نحوی سعي دارند این مشارکت و حماسه بزرگ را كوچك جلوه دهند. البته این شایعات در بعضیی سایت‌های خبری منطقه نیز خواسته يا نخواسته انعکاس داده می‌شود كه اسم این گونه رسانه‌ها را نمی‌شود سایت خبری گذاشت زيرا بیش‌تر شبیه ستاد و وبگاه تبلیغاتي برخي كانديداها و جناح‌ها يا انگار روابط عمومی ادارات هستند! برخي از آنان حتی در این مورد آن‌قدر افراط كرده‌اند که جا پای پایگاه‌های فتنه‌انگیز مانند بی‌بی‌سی گذارده‌اند.
مردم شهرستان کوهدشت و رومشکان با سلایق مختلف در این انتخابات شرکت کردند و یقینا بزرگ‌ترین رویداد انتخاباتی با  شرکت حداکثری با سلایق مختلف را آفریدند. این که گفته می شود مردم شهرستان کوهدشت و رومشکان با این نتیجه انتخابات جدایی افتاده و دچار اختلافات سنگین شده‌اند و هرگز به هم پیوسته نخواهند شد، باید به گويندگان چنین نظر و دیدگاهی گفت: با توجه به این که مردم شهرستان رومشکان و کوهدشت دارای پیشینهی تاريخي قوی و ناگسستنی هستند، هرگز به خاطر نتیجه یک انتخابات از هم  گسیخته نخواهد شد و کاملاً اشتباه مي‌كنند.
درود بر مردم فهیم شهرستان رومشکان و شهرستان کوهدشت به خاطر حضور حداکثری و بی‌نظیرشان که حماسه بزرگ آفریدن و هرگز تسلیم تفرقه‌انگیزی و تمایلات حزبی افراد سودجو نخواهند شد و با تمام سعه صدر نماینده حداکثری را قبول و پذیرفتند تا این دو شهرستان دوباره با آرامش، سرعت بیش از پیش به مسیر توسعه برگردد.
 یقینا فرد منتخب نیز به عنوان نماینده تک تک افراد هر دو شهرستان از کوچک‌ترین تلاشی براي دفاع از موكلانش دریغ نخواهد کرد.
 عارف  رومیانی/ رومشكان
 

دیدگاه‌ها  

#1 محمدآریان.ازتهران 1394-12-12 16:41
همدلی وبرادری واتحاد دربین هم استانی های عزیزقابل تقدیرهستش ولی درقرن 21متاسفانه درلرستان ودوشهرستان مذکوراتفاقاتی رخ دادکه فرهنگ لرستان رادیکال برد
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا