جمعه 30 بهمن‌ماه مطلبي با عنوان «نامه‌‌اي به شورای هماهنگی اصلاح‌طلبان خرم‌آباد/ تضمين انتخاب‌هاي شما چيست؟» (براي مشاهده مطلب اين‌جا كليك كنيد) به قلم خانم "نسيم عباسي" روي خروجي پايگاه خبري يافته قرار گرفت.
اينك يكي از فعالان سياسي و اجتماعي استان در اين خصوص، مطلبي به شرح زير نگاشته است:
عرصه سیاست عرصه واقعیت‌گرایی و توجه به واقعیت‌های موجود در آن می‌باشد و به قول ژاک دریدا «‌یعنی تصمیم و تغییر در شرایط فقدان تصمیم و تغییر یعنی جایی که امکان تصمیم و تدبیر نیست؛ اگر تصمیم گرفتی و تدبیر کردی یعنی سیاست ورزی کرد‌ه‌ای...»
مطلق‌انگاری و تاکید بر  کف خواسته حداکثری مطالبات و همه چیز را بر اساس سیاه و سفید دیدن، کاری از پیش نمی‌برد و جز فضا و عرصه ر ابر خود تنگ کردن و شرایط انتخاب صحیح و مطلوب ر‌ا به حاشیه بردن حاصلی نمی‌گردد.
جریان اصلاح‌طلبی در ادوار گذشته به خاطر شرایط که اكثراً به خوبی بر آن واقف و آگاه هستند، در انتخابات مختلف امکان ظهور و بروز پاسخي به مطلب: شورای هماهنگی اصلاح‌طلبان، مبنای انتخاب‌های شما چیست؟ واقعی را در این عرصه از دست می‌داد و حال با کمی تامل و دقت در فضای انتخاباتی در کشور و آریش جریانات سیاسی بخصوص در حوزه انتخابيه خرم‌آباد و چگنی و وجود کاندیداهایی که خود را وابسته و جریانات اصلاح‌طلبان می‌دانند، شورای اصلاح‌طلبان در یک حرکت جمعی و شورایی توانست بر اساس مکانزیم رای‌گیری بر روی دو نفر اجماع نماید.
از دلایل و فاکتورهای اصلی انتخاب اين دو نفر، تعلق به جریان اصلاح‌طلبی و زمینه رای‌آوری، اولویت‌های اصلی بود و حال همه آنانی که خود را مقید به جریان اصلاح‌طلبی و اعتدال‌گرایی می‌دانند بر همه آن‌ها فرض است که حمایت قاطع و محکم خود ر ا از این اتخاب به عمل آورند و شرایط حساس و موقعیتی که در آن قرار گرفته‌ایم ر‌ا درک نموده و از مطرح کردن بحث‌های احساسی و مطلق‌نگارانه که با واقعیت‌های موجود در جامعه فاصله دارد، خودداری کرده و از مطرح کردن مباحثی که زمینه تفرقه و لوث کردن این انتخاب را رقم می‌زند، پرهیز نمایند.
 نگارنده خود به جد به مبحث انتقاد و زمینه وجود آن در جریان‌های سیاسی و اجتماعی که اصلاح‌طلبان خود منادی آن در جامعه می‌باشند پای‌بند بوده و به آن باور دارم و انتقاد را زمینه‌ساز رشد و تعالی جامعه می‌دانم، و‌لی به قول معروف «هر سخن جایی و هر نکته مکانی دارد» و انتقاد وارده سرکار خانم عباسی را در این شرایط نابه‌جا و به دور از واقعیت‌های سیاسی و اجتماعی موجود  می‌دانم.
 امیدوارم که جهت منافع عموم مردم و رستگاری جامعه که در آن متبلور است کوشا بوده و در این بزنگاه حساس شرایط انتخابی اصولی و ارزشمند را برای مردم فراهم نماییم.
 جمال  نظری / کنش‌گر فعال سیاسی و اجتماعی