یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

جمعه 30 بهمن‌ماه مطلبي با عنوان «نامه‌‌اي به شورای هماهنگی اصلاح‌طلبان خرم‌آباد/ تضمين انتخاب‌هاي شما چيست؟» (براي مشاهده مطلب اين‌جا كليك كنيد) به قلم خانم "نسيم عباسي" روي خروجي پايگاه خبري يافته قرار گرفت.
اينك يكي از فعالان سياسي و اجتماعي استان در اين خصوص، مطلبي به شرح زير نگاشته است:
عرصه سیاست عرصه واقعیت‌گرایی و توجه به واقعیت‌های موجود در آن می‌باشد و به قول ژاک دریدا «‌یعنی تصمیم و تغییر در شرایط فقدان تصمیم و تغییر یعنی جایی که امکان تصمیم و تدبیر نیست؛ اگر تصمیم گرفتی و تدبیر کردی یعنی سیاست ورزی کرد‌ه‌ای...»
مطلق‌انگاری و تاکید بر  کف خواسته حداکثری مطالبات و همه چیز را بر اساس سیاه و سفید دیدن، کاری از پیش نمی‌برد و جز فضا و عرصه ر ابر خود تنگ کردن و شرایط انتخاب صحیح و مطلوب ر‌ا به حاشیه بردن حاصلی نمی‌گردد.
جریان اصلاح‌طلبی در ادوار گذشته به خاطر شرایط که اكثراً به خوبی بر آن واقف و آگاه هستند، در انتخابات مختلف امکان ظهور و بروز پاسخي به مطلب: شورای هماهنگی اصلاح‌طلبان، مبنای انتخاب‌های شما چیست؟ واقعی را در این عرصه از دست می‌داد و حال با کمی تامل و دقت در فضای انتخاباتی در کشور و آریش جریانات سیاسی بخصوص در حوزه انتخابيه خرم‌آباد و چگنی و وجود کاندیداهایی که خود را وابسته و جریانات اصلاح‌طلبان می‌دانند، شورای اصلاح‌طلبان در یک حرکت جمعی و شورایی توانست بر اساس مکانزیم رای‌گیری بر روی دو نفر اجماع نماید.
از دلایل و فاکتورهای اصلی انتخاب اين دو نفر، تعلق به جریان اصلاح‌طلبی و زمینه رای‌آوری، اولویت‌های اصلی بود و حال همه آنانی که خود را مقید به جریان اصلاح‌طلبی و اعتدال‌گرایی می‌دانند بر همه آن‌ها فرض است که حمایت قاطع و محکم خود ر ا از این اتخاب به عمل آورند و شرایط حساس و موقعیتی که در آن قرار گرفته‌ایم ر‌ا درک نموده و از مطرح کردن بحث‌های احساسی و مطلق‌نگارانه که با واقعیت‌های موجود در جامعه فاصله دارد، خودداری کرده و از مطرح کردن مباحثی که زمینه تفرقه و لوث کردن این انتخاب را رقم می‌زند، پرهیز نمایند.
 نگارنده خود به جد به مبحث انتقاد و زمینه وجود آن در جریان‌های سیاسی و اجتماعی که اصلاح‌طلبان خود منادی آن در جامعه می‌باشند پای‌بند بوده و به آن باور دارم و انتقاد را زمینه‌ساز رشد و تعالی جامعه می‌دانم، و‌لی به قول معروف «هر سخن جایی و هر نکته مکانی دارد» و انتقاد وارده سرکار خانم عباسی را در این شرایط نابه‌جا و به دور از واقعیت‌های سیاسی و اجتماعی موجود  می‌دانم.
 امیدوارم که جهت منافع عموم مردم و رستگاری جامعه که در آن متبلور است کوشا بوده و در این بزنگاه حساس شرایط انتخابی اصولی و ارزشمند را برای مردم فراهم نماییم.
 جمال  نظری / کنش‌گر فعال سیاسی و اجتماعی
 

دیدگاه‌ها  

#1 چغلوند 1394-12-03 10:46
احسنت
اون بنده خدا از اعضای ستاد نماینده اصولگرا بود و از روی حب و بغض نوشته بود و نه دلسوزی
نقل قول کردن
#2 احسان حميدي 1394-12-03 11:54
زنده باد اصلاحات
نقل قول کردن
#3 کهن بوم 1394-12-03 15:32
با توجه به این جملات معلومه هدف شما فقط رای آوردن اصلاح طلب هاست نه دلسوزی برای مردم این شهر که روز به روز وضعیتشان بدتر می شود.
دوستان به این جملات توجه کنید:
"از دلایل و فاکتورهای اصلی انتخاب اين دو نفر، تعلق به جریان اصلاح‌طلبی و زمینه رای‌آوری، اولویت‌های اصلی بود و حال همه آنانی که خود را مقید به جریان اصلاح‌طلبی و اعتدال‌گرایی می‌دانند بر همه آن‌ها فرض است که حمایت قاطع و محکم خود ر ا از این انتخاب به عمل آورند و شرایط حساس و موقعیتی که در آن قرار گرفته‌ایم ر‌ا درک نموده و از مطرح کردن بحث‌های احساسی و مطلق‌نگارانه که با واقعیت‌های موجود در جامعه فاصله دارد، خودداری کرده و از مطرح کردن مباحثی که زمینه تفرقه و لوث کردن این انتخاب را رقم می‌زند، پرهیز نمایند."

کجای بحث خانم نویسنده احساسی بود؟
این شمایید که احساسی دارید برخورد می کنید.
نقل قول کردن
#4 عادل 1394-12-03 21:04
آیا فکر میکنید ساکی زاده و فردی از مومنی کمتر رای داشتن؟ !!!!!! فکر نمیکنی این خروجی نتیجه اصلاح طلبان الشتر نورآباد در خرم آباد بود؟ انتخاب یک نیروی بدون تجربه سیاسی طایفه گرایی بود در قالب زیبای اصلاح طلبی! !!!!! باید فاتحه اصلاح طلبی را خواند
نقل قول کردن
#5 شا صنم 1394-12-04 08:57
به هرحال هرکسی ضعف و قوتی دارد هیچ نامزدی فرشته نیست . بابیستی نگرش کلان داشته باشیم .
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا