یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در پیش است. شواهد و قرائن در ديار ما خبر از شکل‌گیری فضای انتخاباتی پر شور جهت رقابتی تنگا تنگ در این عرصه می‌دهد.
 به نظر می‌رسد نامزد‌های احتمالی از هر جهت خود را آماده‌ي ورود به کار‌زار نموده‌اند. یار گیری‌های سیاسی لازم به انجام رسیده امکانات مقتضی تدارک دیده شده، بازار دید و بازدیدهای مناسبتی و حضور در مجالس غم و شادی رو به راه گردیده و سخنرانی‌های مختلف‌، وعده حل مشکلات و تحویل لبخند‌های تصنعی حسابی به چشم می‌آید.
بر کسی پوشیده نیست که راه‌یابی به مجلس شورای اسلامی ارزش والایی دارد. ارزشی که موجب می‌شود تا مدعیان پوشیدن این جامه‌ي گران‌بها، تلاشی طاقت‌فرسا را از خود بروز دهند. تلاشی به قیمت شب نخوابی‌ها‌، حضور دائم در بین مردم و شراکت در مراسم شهروندان‌، تحمل فشار و استرس‌های متعدد‌، برنامه‌ریزی دقیق‌، سعی در تشویق مردم به مشارکت همه‌جانبه‌، کوشش جهت بر آورده نمودن خواسته‌های آحاد جامعه و ده‌ها مورد مثال‌زدنی دیگر.
تا به این جای کار این تلاش ستودنی است و ایجاد فضای شور و نشاط و همیاری و همدردی با عموم مردم جای تقدیر و تشکر دارد، اما در ادامه سوالاتی مهم به ذهن متبادر می‌گردد که این تلاش‌ها تا به کجا ادامه خواهد داشت و سقف این کوشش‌های بی‌شائبه تا چه اندازه بالا می‌رود‌؟ اقدامات مثبت کاندیداها به صورتی همیشگی به قوت خویش باقیست و یا جنبه موقتی دارد ؟آیا تلاش برای رفع محرومیت ها و معظلات شهروندان دغدغه‌های پایدار می‌باشد و یا بستر‌سازی دروغینی است برای نشستن بر صندلی سبز بهارستان‌؟
تجربه سالیان گذشته یاد آوراین نکته است که برخي افراد راه یافته به مجلس‌، پس از کام‌یابی در عرصه انتخاباتی‌، متاسفانه وعده‌های تبلیغاتی و روياهاي خود را فراموش نموده‌اند و هر چند اقدامات مثبت و سازنده‌ای نیز از سوی معدودی از این منتخبان به چشم می‌خورد، ولي غالباً منافع استانی و حوزه متبوعه خویش را در درجه اولویت قرار نداده و انتظارهای عمومی را آن‌گونه که باید برآورده ننموده‌اند.
امید است کاندیداهای محترم نمایندگي مجلس شورای اسلامی در دوره پیش رو که غالبا از متن همین جامعه محروم لرستان برخاسته‌اند و با رنج و آلام مردمان این خطه به خوبی آشنایند‌، به ويژه برخي از چهره‌هاي شاخص كه از سوابق و تجارب مديريتي ارزنده‌اي برخوردارند و با فضاي حاكم بر مجلس و شيوه كسب منابع مالي جهت پيشرفت و ترقي استان‌هاي محروم آشنايند، دغدغه خدمت صادقانه‌، بی‌شائبه و همیشگی به شهروندان مظلوم این دیار را به صورتی دائمی در ذهن خود نهادینه نمایند و در صورت راه‌یابی به مجلس شوراي اسلامي‌، اندیشه رفع محرومیت‌ها را به صورتی جدی داشته و آگاهانه در این مسیر گام بردارند.
آرزو داریم افرادی که جامعه وکالت شهروندان لرستانی را به تن می‌نمایند، پس از تکیه بر کرسی نمایندگان تلاش‌های‌شان را دو چندان مصطفي حسنوندنموده و ضمن فراموش نکردن وعده‌های امروزی خود، تاثیرات عمیقی را که می‌توانند بر پیشبرد و توسعه استان بر جای نهند‌، قربانی مطامع و منافع فردی و گروهی اطرافیان خود نکنند و كساني نیز که به این مهم دست نیافتند به عنوان شهروندانی دلسوز و مدیرانی متعهد با رویکردی دلسوزانه همچنان جهت تعالی و رشد استان محروم‌مان از هیچ کوششی فرو گذار ننمایند.  
 
مصطفي  حسنوند
كارشناس ارشد علوم سياسي
 

دیدگاه‌ها  

#1 ارش جباری 1394-12-02 10:29
سلام علیکم بسیار جالب نوشته اید بنظرم تجربه و تخصص و سوابق مدیریت اجرایی و عملیاتی و اشنایی با سیستم اداری کشور و کاش مردم در رای دادن به این معقوله عنایت و توجه داشته باشند
نقل قول کردن
#2 کریمی زاده 1394-12-02 10:32
تجربه تجربه در کنار تخصص و در میدان و عرصه اداری بودن و اشنایی با خم وچم مسایل دولتی بسیار نافع و موثر است
نقل قول کردن
#3 مرتضی 1394-12-02 11:11
دیگه نیازی به حاشیه نبود بفرماييد آقای ..... چه گلی در چهارسال به سر این شر زده که حالا برود بزند
نقل قول کردن
#4 زارعی 1394-12-02 16:13
سلام علیکم لطفا سوابق اجرایی و عملیاتی نامزدها را بنویسید
نقل قول کردن
#5 راهنما 1394-12-02 22:56
آقای مرتضی شما اول برید راجب ایشون تحقیق کنید ببینید چ کار ها کردن بعد تهمت بزنید لطفا.
نقل قول کردن
#6 بیژن 1394-12-02 23:27
[quote name="مرتضی"]دی گه نیازی به حاشیه نبود بفرماييد آقای ..... چه گلی در چهارسال به سر این شر زده که حالا برود بزند[/quotهیچ نماینده ایی با یه بار رفتن به مجلس نمی تونه کار کنه.تمام شهرهای پیشرفته نماینده های خوب و همگام با دولت را چندین بار میفرستن مجلس چون اونوقت آن نماینده ها بهتر می تونن امتیاز بگیرن.هر سری یه نماینده بفرستید و هزارسال دیگه هم درگیر بیکارز باشید
نقل قول کردن
#7 سارا 1394-12-03 14:21
متاسفانه چیزی که تا به حال به اثبات رسیده اینکه برخی نمایندگان این استان تشنه ثروت و قدرت و شهرت بودن
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا