یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

اعضاء محترم شورای اصلاح‌طلبان خرم‌آباد؛
این روزها که بیانیه‌های متعددی از جانب شما در فضای جامعه منتشر می‌شود و با هر کدام موجی از بیم و امید در بین طرف‌داران کاندیداهای مختلف به وجود می‌آید، با خودم فکر می‌کنم که عجب موقعیت خطیر و حساسی دارید. خطیر و حساس به این دلیل که امروز عملکرد و انتخاب شما تأثیر مستقیمی بر نتیجه‌ي انتخابات مجلس شورای اسلامی و به دنبال آن، آینده و سرنوشت مردم مظلوم خرم‌آباد دارد.
فرهیختگان و کنش‌گران سیاسی عضو شورای اصلاح‌طلبان خرم‌آباد، گاه با خودم فکر می‌کنم که ای کاش موقعیت و تأثیر کلام شما را داشتم تا با استفاده از آن، مردم جامعه‌ام را در مورد اهمیت انتخابی که می‌کنند و معیارهایی که باید برای این انتخاب داشته باشند آگاه کنم و گاه نیز بر خود می‌لرزم که این مسئولیت خطیر و بزرگ را شاید نتوانم به خوبی انجام دهم که در آن صورت خسرانی که متوجهم خواهد شد دو دنیایم را متأثر خواهد ساخت.
موقعیتی که امروز شما و سایر بزرگان شهر در آن قرار گرفته‌اید موقعیت بسیار حساس و سرنوشت‌سازی است که هم می‌تواند خیر و برکت دنیوی و اخروی را نصیب‌تان کند و هم خدای ناکرده می‌تواند خسران دو دنیا را متوجه وجود مبارک‌تان نماید.
بزرگواران؛ در کشور ما جریان اصلاح‌طلبی به دلایلی که خوب می‌دانید و می‌دانیم، نمی‌تواند گزینه‌های ردیف اول خود را که عصاره و مغز متفکر این جریان هستند را در انتخابات شرکت دهد و به همین خاطر مجبور است از افراد رده پایین‌تر خود برای حضور در عرصه‌ی انتخابات استفاده نماید.
البته من این حق را برای جریان اصلاح‌طلبی قائلم که حتی اگر شده نیروهای رده پايين خود را وارد این رقابت نماید. اما نکته‌ای که در این میان همیشه مورد غفلت قرار می‌گیرد و این بار نیز می‌رود که دوباره نادیده گرفته شود، مردم نجیب خرم‌آباد هستند که در گیر و دار این معادلات پیچیده‌ی سیاسی، صبور خواهند ماند و تاوان پس مي‌دهند.
به عنوان کسی که عمری هوادار بزرگان اصلاح‌طلب همچون شما بوده‌ام، انتخاب 4 سال پیش برخی از اصلاح‌طلبان را نه تنها نمی‌توانم هضم کنم که به شدت نسبت به آن انتقاد داشته و از خداوند می‌خواهم که من را در موقعیتی قرار ندهد که روزی مجبور شوم دست به چنین گزینشی ناعادلانه و غیر‌منصفانه بزنم.
با تمام وجودم اعتقاد دارم که 4 سال پیش اگر اصلاح‌طلبان خرم‌آباد منافع مردم‌شان را بر مصالح حزبی و سیاسی ارجح می‌دانستند نباید اجازه می‌دادند که نتيجه‌ي انتخابات آن‌گونه رقم بخورد.اساتید بزرگوار، اطمینان دارم آن‌چه در ضمیر دارید حاکی از این مطلب است که انتخاب اصول‌گرایی معتدل را بیش‌تر به نفع این مردم رنجور و ستم‌دیده می‌دانستید و این الزامات سیاسی و مصالح حزبی بود که سبب شد برخی از شما آن روز آن تصمیم را بگیرید و باعث شوید.
اما امروز دست سرنوشت باز هم شما را در موقعیتی قرار داده که می‌توانید تعیین کننده باشید و شاید این لطف خدا در حق شما است که باعث شده باز هم فرصت پیدا کنید تا با جبران گذشته، این‌بار تصمیمی به نفع مردم بگیرید.
می‌دانم که تا کنون هیچ کس چنین پیشنهادی به شما نداده و بسیاری نیز این نامه را به باد تمسخر گرفته و آن را غیر واقع‌بینانه خواهند خواند؛ اما برای من با تجربه‌ی کم در مسائل سیاسی، مثل روز روشن است که امروز انتخاب شورای اصلاح‌طلبان انتخابی اشتباه و از سر مصالح حزبی و جناحی است و اگر هم موفق شوند که به پیروزی رسیده و نامزدهای‌شان را به مجلس بفرستند، چند سال آینده اکثریت این طرفداران دو آتشه و عشاق سینه‌چاک به خیل متنقدان این افراد خواهند پیوست و آن روز است که توجیه‌ها و بهانه‌تراشی‌ها شروع شده و هر کدام سعی در شانه خالی کردن از زیر بار مسئولیت خواهند داشت.
اعضاء محترم شورای اصلاح‌طلبان خرم‌آباد و بخش‌های تابعه؛  ما که در کلاس درس سیاست امثال شما آموخته‌ایم که انتخاب، متر و معیار می‌خواهد و هر کسی را لیاقت نمایندگی مردم، آن هم در عالی‌ترین مرجع قانون‌گذاری کشور نیست؛ حالا چطور امروز به خود بقبولانیم که می‌توانیم به این انتخاب‌ها که هیچ کدام از آن معیارهای منطقی را ندارند اعتماد کنیم و سرنوشت خود را به دست‌شان بسپاریم؟
با تمام احترامی که برای کاندیداهای محترم مورد وفاق شما قائلم باید عرض کنم که مثل روز برایم روشن است که این دوستان اگر هم به مجلس راه پیدا بکنند نه تنها نمی‌توانند حنجره و آيننه‌ي تمام‌نماي مردم این مرز و بوم باشند، بلکه باعث کاهش محبوبیت اصلاح‌طلبان طي 4 سال آینده و ریزش طرف‌داران آنان خواهند بود و من برای اثبات این ادعایم فقط از شما چند سال وقت می‌خواهم.
خوب می‌دانم که امروز خیلی زیاد تحت فشار هم‌سنگران و هم‌قطاران دیرینه‌ی خود هستید و شبانه‌روز از کسانی میزبانی می‌کنید که سعی دارند شما را نیز با تصمیم‌شان همراه کرده و با پشتیبانی از شما اهداف‌شان را دنبال کنند، اما به شما توصیه می‌کنم که آن زمان که چشم در چشم دوستان دیرینه و رفقای قدیمی، درباره‌ی خط مشی خود و حزب‌تان بحث می‌کنید، در برنامه‌ریزی‌های‌تان مردم رنجور شهر و همان‌هایی را که هر روز صبح تا شب می‌بینید و برای‌تان از مشکلات‌شان می‌گویند را فراموش نکنید.
پدران و مادرانی که با هزار امید و آرزو فرزندان‌شان را بزرگ کرده‌اند و امروز باید ببینند که ثمره‌ی زندگی‌شان در حال پرپر شدن زیر چنگال غول بی‌رحم بی‌کاری است. پدری که با دستان خشک و پینه ‌بسته‌اش هر روز لباس‌های کارش را در کیسه‌ای می‌ریزد و ساعت‌ها در میدان شهر منتظر لقمه‌ای نان، صبح را شب کرده و شب را شرمسار و خجالت زده به خانه بر‌می‌گردد تا باز هم فقط وعده‌ی غذای فردا را به فرزندانش بخوراند.
دختران و پسران جوانی که سال‌ها است برای گرفتن وام ازدواج‌شان به هر دری زده‎اند و پوشه‌های حاوی مدارک‌شان را بارها عوض کرده‌اند و به جای لذت بردن از شور شیرین جوانی، تلخ‌کامی و حسرت نصیب‌شان شده است.
جوانان تحصیل‌کرده‌ای که برای داشتن کاری خیلی پایین‌تر از حد توان و تخصص‌شان مجبورند رنج غربت را به جان بخرند و آواره‌ی شهرهای صنعتی و متمول کشور بشوند.
نمی‌دانم معیارها و معادلات سیاسی در ذهن شما چقدر قدرت دارد، اما خیلی امیدوارم منطق سیاسی‌تان زورش از وجدان شما بیش‌تر نباشد تا خروجی مبارزه‌ی بین این دو، تصمیمی باشد به نفع مردم و نه به سود سیاست و بازی‌های سیاسی.
از شما خاضعانه می‌خواهم این‌بار فارغ از خط‌کشی‌های ذهنی سیاسی و جناحی، تصمیمی بگیرید که به نفع مردم باشد تا عمری به تصمیم‌تان افتخار کنید. اطمینان دارم در این  صورت، مردم فهیم و رشید این دیار شما را بیش از هر زمان دیگری بزرگ خواهند دانست و پاس خواهند داشت.
در خاتمه باید عرض کنم که عمیقاً اعتقاد دارم که نخبگی به معنای هم‌سویی و هم‌جهتی با جو عمومی و افکار عامه نبوده و نخبگان وظیفه‌ای فراتر از همراهی با افکار عمومی دارند. آنان اگر بیش‌تر و پیشتر از دیگران حقایق و مسائل را نبینند دیگر نخبه نیستند و امروز اگر نخبگان جامعه ما اقتضائات و نیازهای مردم را نادیده بگیرند خبط و خیانت بزرگی را در حق مردم و خود روا داشته‌اند.
نسيم عباسيبر این اساس به عنوان شاگردی کم‌ترین از شما انتظار دارم که از فشارها و علایق و سلایق حزبی و سیاسی متأثر نشده و به وظیفه‌ی نخبگی خود عمل نموده و آن‌چه را که فکر می‌کنید به صلاح و سود مردم است عملی سازید.
من این حروف نوشتم چنان که غیر ندانست
                                      تو هم ز روی کرامت چنان بخوان که تو دانی
 
 نسیم  عباسی
 

دیدگاه‌ها  

#1 رضوانی 1394-11-30 23:57
درود بر یافته و حق گوییش. جوهره اصلاح طلبی، حق طلبی است. نه منفعت طلبی
نقل قول کردن
#2 ن جمشیدی 1394-12-01 01:02
گویا نگارنده محترم بدون نگاه به شرایط فعلی اصلاح طلبان (در سطح کلان ) دست به قلم برده اند و با همان نگرش دست به تحریر مطلبی ادبی زده اند نه سیاسی!!
هیچ کدام از دو کاندیدای اصلاحات در خرم آباد اصلاح طلب واقعی نبوده اند (حتی رده دومی اين قشر هم نیستند ) که بنظرم یکی به خاطر رای طايفه ای و دیگری به خاطر جذب آرا جوانان این شهر انتخاب شده وگرنه اردوگاه اصلاح طلبان این شهر چهره های شاخص و معتبر تری را داشته و دارد که یا از فیلتر شورای نگبان عبور نکرده اند و یا با علم به رد صلاحیتشان ثبت نام ننموده اند
به زعم بنده مضرات انتخاب ناآگاهانه و بعضا از سر جبر اصلاح طلبان دو چیز خواهد بود:
اول : ظهور یک الهه راستگوی دیگر این بار از خطه خرم آباد و دیگر: شکست سخت اردوگاه اصلاح طلبان در هشتم اسفندماه (از لحاظ احساسی علاقه فراوانی به پیروزی حداقل یکی از این دو عزیز دارم ولی از منظر عقلی و بررسی شواهد و قرائن موجود طـــــــــمینان دارم که متاسفانه هیچ کدام از این عزیزان به بهارستان راه پیدا نخواهد کرد )
به امید فرداهای روشن
نقل قول کردن
#3 حمید رضا 1394-12-01 05:49
درود بر خانم عباسی حرف دل من زدی بعضی از این کاندیداها پختگی لازم را ندارن
نقل قول کردن
#4 منوچهر بازداری 1394-12-01 07:00
بسیار زیبا و موشکافانه دغدغه و انتظار رو از جریانات سیاسی بیان کردید....
نقل قول کردن
#5 خرم آبادی 1394-12-01 07:55
بسیار عالی...
نقل قول کردن
#6 حسینی 1394-12-01 08:04
من به عنوان یک اصولگرا که اعتقاد داشتم اصلاحطلبان خرم اباد مردان ارزشی و رزمنگان و جانبازان به نام استان هستند کاری کردن کارستان و پیروزی اصولگرایان در خرم اباد را قطعی کردند چه رای بیاورند چه رای نیاورند
نقل قول کردن
#7 حسام 1394-12-01 08:41
با سلام
يعني ميفرماييد شوراي اصلاح طلبان يك اصولگرا و ان هم شخص مورد نظر شما را در ليست خود قرار دهند؟
اعضاي شورا را به دوري از سياست بازي و جناح بندي توصيه نموده ايد. پس فلسفه حضور جناح ها چيست؟
سركار خانم شوراي اصلاح طلبان يعني جناح بندي. پس جاي چه گلايه باقي است؟
چهار سال پيش كدام اصلاح طلب در ميدان بود كه اصلاح طلبان از آن حمايت نكرده اند؟ سركار خانم عرصه سياست پيچيدگي خاص خود را دارد
بنده اصلاح طلب نيستم اما اگر در پي كشف حقايق هستيد به شما توصيه ميكنم با چند تن از بزرگان اصلاح طلب اين ديار استخوان خرد كرده انقلاب و دفاع مقدس هستند به شما بگويند راز انتخاب چهار سال پيش آنها چه بود؟
در ضمن كانديداي مد نظر شما مگر چهار سال نماينده اين شهر نبودند؟ پس چه كردند براي دستان پينه بسته پدران و اشتغال جوانان و....؟
نقل قول کردن
#8 میری - خرم آباد 1394-12-01 09:33
جناب آقای حسام اگر خوب مطلب را خوانده باشید خانم عباسی به صراحت گفته اند که جناح های سیاسی به خوبی نمی توانند نقش خود را ایفا کرده و افراد شاخص خود را معرفی نمایند. مخصوصا جناح اصلاح طلب. بنا بر این این نوع جناح بندی ها و این نوع دموکراسی نهایتا به تضییع حقوق مردم منجر میشه. با تشکر
نقل قول کردن
#9 ع. ج 1394-12-01 09:38
خواهر محترم، دست مریزاد قلم توانایی دارید. مقدمه را خوب آمدی اما موخره را خیر!
شما در نهایت راهکار ارائه ندادید.
و اما در پاسخ به جمشیدی که اصلاح طلبان را به درجه 1 و 2 و3 و... تقسیم بندی کردند عرض می نمایم این تفکر شما بزرگترین لطمات را بر پیکره اصلاح طلبان استان زده است.
اینجا نه مجالش هست نه به مصلحت که به آن بپردازم. برخي اصلاح طلبان درجه یک شما باید جوانان درجه 3 درس فرا بگیرند...
نقل قول کردن
#10 صدیق 1394-12-01 09:47
کار سیاسی کجا بود خانم محترم. اینها همه اش به خاطر منافع عده ای معدود و مشخصه. اگر این دوستان کار سیاسی بلد بودند که گزینه نهایی شان جوانی جویای نام نبود.
نقل قول کردن
#11 امیر 1394-12-01 09:53
من شما یک سوال دارم . از کجا این همه مطمین هستید ؟ قصاص قبل از جنایت نکنید. با کدام بک از این آقایان آشنایی دارید ؟ این کلام از گلوی دشمنی بر می اید
نقل قول کردن
#12 گ 1394-12-01 09:59
واقعا ممنون، بعضی وقتها حرفی در گلویمان گیر میکند که توان بیانش را نداریم. وقتی مقالات شما را می خوانیم اقلا احساس می کنیم که هنوز کسی هست که صدایمان را فریاد بزند.
نقل قول کردن
#13 اصلاح طلب 1394-12-01 10:38
گزينه ها هیچ سابقه مدیریتی و سیاسی نداشته و شنيده ميشود يكيشان قبلا اصولگرا بوده و دور قبل از حامیان کاندیدای اصولگرایان بوده و الان هم رییس ستادش .... اصولگراست
آیا این توهین به فهم و شعور اصلاح طلبان نیست؟
شورای اصلاح طلبان جای طایفه گرایی نباید باشد
نقل قول کردن
#14 صورتیان سیدنادر 1394-12-01 10:49
سلام احسنت جناب ن جمشیدی.....
نقل قول کردن
#15 حمید ت 1394-12-01 10:54
واقعا جای مباهات و خوشحالیست که فرزندان و جوانان این مرز و بوم به سطح بالای دانش سیاسی رسیده اند..
خانم عباسی نامه شما بسیار عالی بود و تا حدود زیادی به واقعیتهای جامعه ای که در ان زندگی میکنیم نزدیکه ...
نقل قول کردن
#16 لرستانی 1394-12-01 11:41
باسلام
مطلب فوق حاوی نکات جالبی است.
اولا نامزدهای معرفی شده اردوگاه اصلاح طلبان در استان دارای ضعف های بسیاری از جنبه پختگی سیایی و جایگاه ویژه در بین دولتمردان حاضر در استان و کشور دارن و این برای احادی که ارزوی پیروزی اصلاح طلبان دارن قابل قبول نیست.
دوما در خرم اباد حتی در بین اصلاح طلبان افراد بهتری هم هستند که از فیلترینگ شورای نگهبان عبور کردند و قابلیت راهبری برنامه های اصلاح طلبان در استان را داشتند که متاسفانه مغفول گردیدند.
به هر حال با توجه به نگارش مقاله فوق امید است برنامه های طیف اصلاح طلب این بار نیز از این انتخابات با لیست سبک وزن خود بتواند سربلند بیرون بیاید.
نقل قول کردن
#17 احمد 1394-12-01 11:55
به خاطر این مردم دست از اصلاح طلبی و اصولگرای بکشید همه با هم جهت پیشرفت لرستان به آقای ملکشاهی راد رای دهیم
نقل قول کردن
#18 سامان 1394-12-01 12:18
خانم عباسی سوالات شما و حرف های شما بجا ومنطقی. اما انتخاب شما وقوم شما درراستای حمایت کسی که بیشترین ضربه رو به این استان زده والان به عنوان مشاور و قلم نویس قلم به دست شدی براي ایشان چرا؟

از شماها بعیده حرمت قلم که آخون شهید بالاتر برای دنیا پست مادی بکار برده كسي که پسرش این وان میکنه ، کارخانجات نیم بند این شهر رو به دوستان به ثمن بلخ میده و تمام کارش تخریب و تهدید مخالفان به چه قیمت؟
اگر تقوا سیاسی دارید لطفا بفرمایید تضمین شمااز حمایت ايشون چیه؟
واقعا جای تاسف داره که عرصه اطلاع رسانی در دست شماها قرار داره
نقل قول کردن
#19 محمودی 1394-12-01 12:23
ما در مورد این کاندیداها پیش قضاوت نمی کنیم. هر چند خیلی به اونها امید نداریم. اما از این شورا می خوایم که مسئولیت این تصمیمشون رو در چهار سال آینده هم به عهده بگیرن
نقل قول کردن
#20 اصلاح طلب 1394-12-01 13:05
متن شما عنوانش اشتباه هست...
باید نامه ای به همه جریانات سیاسی می نوشتید نه یک جریان سیاسی خاص که شایبه سیاسی کاری و تخریب جریان اصلاحات در مورد شما تقویت نشه
نقل قول کردن
#21 محمد بیرانوند 1394-12-01 13:48
احسنت به نویسنده محترم و البته واقع بین، دوستان عزیز با نگاهی به رزومه کاندیداهاي منتخب اصلاح طلبان دیگر نیازی به آزمون و خطا نیست و نتیجه این انتخاب قطعا از همین الان مشخص و روشن است.
نقل قول کردن
#22 علی-کامپیوتر 1394-12-01 14:58
خانم عباسی کاندید مورد حمایت شما در چهار سال نمایندگی چه کاری برای این مرز و بوم کردن؟؟؟
دقیقا توضیح بدید چه کاری کردند.

البته بنده هم با لیست منتشر شده شورای اصلاح طلبان مخالفم.
نقل قول کردن
#23 مرتضی 1394-12-01 15:08
اصلاح طلب واقعی آقای غلامرضایی هستند که فارغ از همه جوسازی ها در نهایت آزادگی از هیچ کدام از این کاندیداها حمایت نکردند. چند سال دیگر این تصمیم ایشان را خواهیم ستود
نقل قول کردن
#24 بازگیر-- صمد 1394-12-01 15:12
فکر می کنم که ما اصلاح طلبان در انتخابات ریاست جمهوری این کاری که خانم عباسی می فرمایند رو انجام دادیم و نتیجه هم گرفتیم. مگر نه اینکه آقای روحانی یک اصولگرای معتدل بود.
نقل قول کردن
#25 مهرانفر 1394-12-01 15:16
در پاسخ به آقای ن جمشیدی باید عرض کنم که به نظر بنده اتفاقا دیدگاه ایشون دیدگاه بسیار عمیق سیاسی است. ببینید وقتی کار سیاسی رو کامل و درست انجام نمی دیم نتیجه اش این میشه که افراد درجه پایین یک جریان کاندیدا بشن که باعث تضییع حقوق مردم خواهد شد. بنابراین منطقی به نظر می رسه که وقتی نمی تونیم کار سیاسی رو کامل و شایسته انجام بدیم. بهتره اصلا انجامش ندیم و به جای معیارهای سیاسی شایستگی و توان نمایندگان رو ملاک عمل قرار بدیم. البته این نظر بنده است و به سایر نظرات دوستان هم احترام میزارم
نقل قول کردن
#26 عزیزی 1394-12-01 16:24
سلام علیکم لطفا سوابق اجرایی . سیاسی . مدیریتی .نامزدهای اصلاح طلب را بنویسید
نقل قول کردن
#27 سعید 1394-12-01 17:07
بخدا قسم من عاشق اصلاحاتم ، شاید انتخاب اصلاح طلبان برای کشور و بخصوص شهرهای کلان مفید باشه ولی ب ضرر خرم آباد
نماینده من دکتر عبدی چون نطق هاش تو مجلس گوش کردم و مقایسه کردم و به نظرم با آقای صید محمد بیرانوند زوج موفقی میشن
چون هم به اصلاحات رای دادیم هم نهال چهار ساله قطع نکردیم
همه میدونن دکتر عبدی از اشخاص اصلاحات هم بیشتر طرفدار جریان اصلاحات این با دفاع از مطهری و هاشمی و زنگنه نشون داد
شهر من ب ثبات نیاز داره بخدا
این همه تغییر نماینده دادیم چی شد ی بارم بزاریم نمابندمون ادامه راه بده
با شناختی که از دکتر عبدی دارم شک ندارم لرستان جایگاهش خیلی بالاتر این میره که الان هست
در آخر نظرم این دکتر عبدی ب همراه جریان اصلاحات آقای صید محمد بیرانوند حمایت کنید
اینطور هم حمایت حزب دارید هم حمایت طایفه
نقل قول کردن
#28 ُو استفاده ممنوع 1394-12-01 18:27
بعضی دارن سو استفاده می کنن . انتقاداتی اگر هست بذارید بعد انتخابات. وقتی بزرگان اصلاحات لرستان از لیست حمایت کردند دیگه چرا هر کی میاد بدون کارنامه ای نقد می کنن؟
نقل قول کردن
#29 مچید عزیزی 1394-12-01 19:42
آفرین یک اصولگرای معتدل بهتر است از یک اصلاح طلب کم تجربه آقایان شورای اصلاح طلب سر بازیهای سیاسی چهار سال یک شهر را عقب نیندازید
نقل قول کردن
#30 محمد الماسیان 1394-12-01 19:48
این حزب و چیزا به درد ما نمیخوره....ما باید کاندیدایی به مجلس بفرستیم که مستقل باشه و از هیچ چیزی ترس نداشته باشه...............
که متاسفانه ما نداریم نداریم نداریم
نقل قول کردن
#31 ف.بیرانوند 1394-12-01 22:42
تحسین می کنم قلم توانای شماراوامیدوارم در اینده هم شاهد نوشته های شما باشیم اما اینکه با قاطعیت عملکردها را پیشگویی وبه عدم موفقیت رای داده اید جای تردید هست شما دلیل کافی برای گفته هایتان ارائه ننموده اید.به نظر من انتخاب این لیست می تواند تحولی مثبت در شهر خرم اباد وبخش های تابعه باشد
نقل قول کردن
#32 حقیقت طلب 1394-12-02 09:10
با سلام،دوستانی که کاسه داغ تر از آش اصلاح طلبان شده اید شمایی که همه چی دان خرم آباد و اصلاحات و شهر و ... هستید اگر مبنای قضاوت شما سابقه مدیریتی است که داشته ایم نمایندگان پرسابقه سیاسی کار که در دوره های گذشته رفتند و در کرسی مجلس خواب می دیدند! مگر جوان بودن یک داوطلب را ضعف و خطا می دانید؟!..
انگار فراموش کرده اید در زمان جنگ تحمیلی بزرگترین دلاوریها و تئوریسین های پیروزی انقلاب همین جوانان و حتی نوجوانانی بودند که بار اولشان بود تفنگ میدیدند..
هر جناح و حزب قطعا باید مصالح جمعی و البته حزبی را در نظر بگیرد.. گزینه ایده آل شما مگر کیست ؟ اسم آن گزینه بهتررا بگویید تا ما هم بشناسیم..
اگر نگاهی به عملکرد احزاب در تمام دنیا بیندازید خواهید دید که انتخاب فلان شخص خاص در حزب معنا ندارد وقتی که ما به یک حزب رای می دهیم در واقع شخصی که از طرف حزبی معرفی می شود باید پاسخگو و پیرو اهداف جمعی حزب باشد.
وقتی که شورای اصلاح طلبان و بزرگان و رهبران حزب اصلاح طلبی حمایت خود را از این افراد اعلام نموده اند شما بفرمایید اصلاح طلب واقعی که گفتید کیست ؟
نقل قول کردن
#33 محمد 1394-12-02 12:06
با سلام
خانم عباسی بنده 29 سالمه و دانشجوی دکترای مهندسی کامپیوترم،
خانم عباسی من با احزاب سیاسی کاری ندارم و فقط از دید یه فرد دانشگاهی دارم به این قضیه نگاه میکنم،
سه دوره یعنی 12 ساله که ما داریم به افراد اصول گرا تو این شهر رأی میدیم، خودتون قضاوت کنید تو این 12 سال دانشگاههای شهر خرم آباد چه پیشرفتی کردن؟
بنده رشته خودم رو عرض میکنم که چه در دانشگاه لرستان و چه در دانشگاه آزاد ما یه دکترای کامپیوتر نتونستیم جذب کنیم یا در واقع میتونم اینجوری بگم که برخي نذاشتن جذب شه! دلیلش اینه که برخي آقایون نماینده یه سری افراد رو معرفی کردن که با مدرک فوق لیسانس عضو هیأت علمی شدن!
خانم عباسی چرا ما باید به کسانی رآی بدیم که تو مجلس با عربده کشی كنند؟
سه دوره که آقایون اصول گرا به مجلس رفتن اكثرا به فکر جابجا کردن نیروها و استخدام یه سری افراد خاص تو دستگاه های دولتی بودن!اين قبيل افراد چه کارنامه روشنی داشتن که شما الان میگید افراد اصلاح طلب با چه معیاری انتخاب شدن!؟
نقل قول کردن
#34 راهنما 1394-12-02 23:05
آقا سعید و آقا امیر عزیز من با سخنان شما کاملا موافقم مردم خرم آباد اجازه نمیدن یک نماینده دوبار تکرار بشه در حالی که حتی شناخت خوبیم از این نماینده دارن.اول خوب تحقیق کنید ببینید جناب آقای دکتر عبدی چه زحماتی برای مردمان شهرشون انجام دادن بعد ایشونو سرکوب کنید.
لطفا با تعصب و طایفه گرایی کس دیگری رو مورد سرکوب قرار ندید.ممنون
نقل قول کردن
#35 سامان 1394-12-03 03:31
به نقل از محمد الماسیان:
این حزب و چیزا به درد ما نمیخوره....ما باید کاندیدایی به مجلس بفرستیم که مستقل باشه و از هیچ چیزی ترس نداشته باشه...............
که متاسفانه ما نداریم نداریم نداریم

برادر عزیز جدای ازتفکر سیاسی کسانی هستند که آلوده حزب وحزب بازی نشدند وعضورسمی هیچ یک ازاحزاب شناسنامه دار نیستند اتفاق شجاعترین شون رو هم داریم که به امید خدا بعد ارسالها ثابت میکنه بازهم افراد پاک وشجاع وجود داره به امید پیروزی این بزرگ مرد
نقل قول کردن
#36 ............ 1394-12-04 19:28
به نقل از سامان:
به نقل از محمد الماسیان:
این حزب و چیزا به درد ما نمیخوره....ما باید کاندیدایی به مجلس بفرستیم که مستقل باشه و از هیچ چیزی ترس نداشته باشه...............
که متاسفانه ما نداریم نداریم نداریم

برادر عزیز جدای ازتفکر سیاسی کسانی هستند که آلوده حزب وحزب بازی نشدند وعضورسمی هیچ یک ازاحزاب شناسنامه دار نیستند اتفاق شجاعترین شون رو هم داریم که به امید خدا بعد ارسالها ثابت میکنه بازهم افراد پاک وشجاع وجود داره به امید پیروزی این بزرگ مرد

لایک دارید اقای الماسیان ;-)
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا