یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مردم فهیم لرستان آیا می‌دانید درد مشترک ما چیزی فراتر از جناح و جناح بازی است؟ آیا می‌دانید محرومیت‌زدایی این دیار با جناح‌بازی و قبیله‌گرایی حل نخواهد شد؟!
این چندمین دور است که نماینده انتخاب می‌کنید و به بهارستان می‌فرستید. آیا اكثر نماینده‌های قبلي شما تا کنون قدمی مؤثري در راستای محرومیت‌زدایی اين ديار برداشته‌اند که من و تو به روشنی دیده باشیم؟
بهتر نیست این بار به جای رای دادن جناحی يا طایفه‌ای، نگاهی هر چند گذرا به گذشته‌ي انتخاب‌های خود داشته و ببینید که در طول مدت 9 دوره انتخابات از همه جناح‌ها و طايفه‌ها نماینده داشته‌اید ولی باز در محرومیت دست و پا می‌زنید‌!
چرا نمی‌بینید این جناح‌ها آخرشان چه بوده و به کجا ختم خواهد شد؟ وقتی خوب نگاه کنید متوجه می‌شوید که اكثر کاندیداها تا کنون به بهانه‌ی این که جزو فلان جناح، حزب يا طايفه بوده و نیاز شمارا مرتفع خواهد ساخت، با رآي شما به بهارستان رفته‌اند اما واقعاً اكثر ما به محرومیت لرستان؛ دردی فراتر از جناح‌بازی و طايفه‌گرايي کاندیداها استاصلح بودنش فکر کرده‌ايم؟!
 آیا می‌دانید اكثر آن‌ها پس از این که با رای شما موفق به کسب آراي ورود به مجلس شدند اولین اولویت‌شان عوض کردن مدیرانی بود که در جناح‌شان نبودند و افراد مورد علاقه و نزديگان خود را که به جناح‌شان وابسته بوددن و شاید قدرت و توان‌شان اندازه در اندازه پست مدیریتی‌شان نبود بر سر کار آوردند و قدمی در راستای اشتغال‌زایی اساسي‌ که مهم‌ترین دغدغه‌ي مردم این سرزمین بود بر نداشته‌اند‌؟
پس بهتر نیست قبل از انتخاب به این نکته فکر کنید که شخصی را به بهارستان بفرستید که همانند خودمان طعم تلخ محرومیت را چشیده باشد و وابسته به هیج جناح یا طايفه و قشر خواصی نباشد و همه‌ی هم و غمش رفع محرومیت و ایجاد اشتغال و شکوفا کردن اقتصاد باشد تا این که سوای این‌ها فقط چون وابسته به فلان جناح سیاسی است انتخاب شود؟
عده‌ای از کاندیداها این روزها حتی مهره‌ها‌ی مدیران برد انتخاباتی خود را هم چیده‌اند که در صورت آوردن رای، آن‌ها را در جای مورد نظرشان قرار دهند! و این چیزی نیست که شما مردم می‌خواهید، لذا مطمئن باشید اگر انتخاب درستی نداشته باشید، باز دچار پشیمانی در انتخاب‌تان خواهید شد و چه بسا وضعيتي بدتر از گذشته نيز بر بسياري از ادارات نهادهاي استان حاكم شود.
لرستان سرزمینی است با تاریخی كه افراد صالح و شایسته‌ای در رأس ادارت و از همچنين مجلس می‌خواهد که هدف‌شان چیزی جز رفع محرومیت نباشد. براي يك نماينده مجلس نبايد مهم نباشد که فلان رئیس فلان اداره از چه طایفه و چه جناحی است بلکه عملکردش بايد مد نطر قرار گيرد نه چیز دیگر که این امکان را شما با انتخابي كه در آينده مي‌كنيد مردم رقم خواهید زد، پس با انتخاب درست‌تان طوری نماینده خود را انتخاب کنید که فردا روزی به خاطر این رقم زدن سرنوشت دچار ندامت نشوید‌.
روي سخنم با شما جوانان تحصیل‌کرده و بیکاری است که که خودتان را در‌گیر وعده‌هاي اشتغال يا جناحي عده‌ای از کاندیداها کرده‌اید و نمی‌دانید که هدف اين قبيل كانديداها چیزی جز رسیدن به منافع شخصی خود و جناح‌شان و تغیر پلکانی عده‌ای از مدیران نمی‌باشد که در این بین، به شما هیچ سودی نخواهد رسید جز این که مشکلات‌تان روز به روز بيش‌تر و بیش‌تر شود‌.
روي سخنم با شما مردم زجرکشیده و محروم به دور از سیاست و سیاست‌بازی است که در این بین خود را فدای خواسته‌های شخصی عده‌ای پست‌طلب نموده‌ايد که جز به ارتقاء پستی خويش در ادارات فکر نمی‌کنند و نمی‌دانید که فلانی اگر وادارتان می‌کند که به در جلسه فلان كانديدا حضور پيدا كنيد و چون جزو فلان جناح است به او رای بدهید، برای رفع محرومیت و کمک به شما نیست و هدفش گرفتن امتيازات شخصي از كانديدا براي دوران نمايندگي مي‌باشد.
چرا از اتفاقات چند دوره پیش درس نمی‌گیرید تا ببینید چند شرکت و کارخانه بزرگ تعطیل و نیمه‌تعطیل در لرستان وجود دارد که اگر هر نماینده در این مدت فقط یکی را راه‌اندازی می‌کرد، الان اوضاع شهر و دیار ما این‌گونه بحرانی نبود و جمعیت کم‌تری دغدغه‌ی معیشتی داشتند؟!
روي سخنم با شما جوانان مجردی است که به خاطر نداشتن شغلی هر چند کوچک قادر به ازدواج و تشکیل خانواده نشده‌اید و روز به روز شرایط برای‌تان سخت‌تر می‌شود. حال می‌خواهید با عنوان جناح کاندید خود را انتخاب کرده بدون این که بدانید شخص پرچم‌دار جناح‌تان از روح‌الله نادريچه ویژگی‌های بارزی برای پیشبرد اهداف توسعه استان برخوردار است.
پس بیایید همه با هم این بار انتخابی به دور از جناح و قبیله داشته باشیم تا آینده این دیار 4 سال دیگر راکت و دست‌نخورده با باری از مشکلات نماند. به امید انتخابی درست توسط من و شمايي كه رای می‌دهیم تا بهترين‌ها براي همه انتخاب شوند نه براي خودمان.
 

ارسال کننده:
روح‌الله  نادری
کارشناس ارشد مدیریت
 

دیدگاه‌ها  

#1 آرش 1394-11-25 09:33
این دوره فقط آقای محمد علیزاده حداقل بخاطر داشتن دکترای اقتصاد میتونه کمک کنه به این وضع.
نقل قول کردن
#2 یا 1394-11-25 10:58
درد لرستان اول از انجا شروع میشه که فلان نماینده از فلان طایفه است

یا انتظار دارن مردم پسرشون استخدام کنند و تعدای همراه خود را

یک سوال از یافته جان دارم وظیفه یک نماینده قانون گذاری هست مگه نه

چرا نباید کسی تایید بشه که اگاهی کامل به حقوق و قانون داشته باشه

نه مثلا یک دکتر دارو ساز یا پزشک فلان

چرا کسی نباشه که حقوق یک نماینده رو به مردم مشخص کنه ؟؟؟؟
نقل قول کردن
#3 عادل 1394-11-25 13:49
فکر کنم با واقعیت حاکم بر جامعه ایران آشنایی ندارید. اگه نماینده ای وابسته به جناح سیاسی نباشه وزرا و بقیه اصلا محلش نمیذارن! بعدش هر کسی وابسته به طایفه ای است و این بافت این جامعه است پس باید سعی کنم از هر طایفه دانایان و تحصیلکردگان را با مدیریت بگماریم. تازه کار نماینده قانوگذاری است و مقداری نظارت. آبادانی استان بر عهده قوه مجریه است.وزیران که تصمیم میگیرند.چند وزیر از استان ما اونجاست؟ ! کرمان و کویر یزد و قم و اصفهان و سمنان را چه کسانی آباد کرده‌اند؟ ! اب این کویرها از کجا تامین میشود؟ !
نقل قول کردن
#4 محمد 1394-11-25 14:31
اگر انسان هایی که مامور ایجاد تحول در تاریخ هستند خود از معیار های عصر خویش تبعیت کنند هیچ تحولی در تاریخ اتفاق نمی افتد . . .

شهید سید مرتضی آوینی
نقل قول کردن
#5 محمد 1394-11-25 17:30
ولی به نطر من شمایی که به مطلب نادری انتقاد داری از هیچی خبر نداری شایدم خودت از کاندیداهایی که اینجور بهت برخورده ..انگار فقط لرستانه که حزب و طایفه داره و بقیه استانا ندارند .شما میگی کار نماینده قانون گزاریست لطف میکنید بگیداکدام قانون رو نماینده ها تا کنون به نفع ولرستان تصویبکردین ؟ مگه نه اینه که اكثر نماینده هایی که شما با طایفه بازی میرن مجلس و مثل بت میشینن تا 4 سالشون تموم بشه چون با حزب بازی و طایفه بازی بدون صداقت کاری و مدیریتی می فرستین ..
نقل قول کردن
#6 محمد 1394-11-25 17:34
مطلب رو خوب نخوندین منظور ایشون جز حزب یا طایفه بودن نماینده ها نیست حرف شما درست اما منظور در این مطلب مردمن نه نماینده ها ..انتخاب مردم هدف ایشونه
نقل قول کردن
#7 محمد 1394-11-25 17:36
عادل جان بهتره یه بار دیگه مطلب رو با دقت بخونی
نقل قول کردن
#8 کاندیدا 1394-11-26 08:01
طعم تلخ محرومیت را چشیده باشد :o
عزیز دلم , خیلی قشنگ نوشتی ؛
قشنگ از لحاظ رعایت ترکیب بندی و ورود به مطلب.
ولی وقتی بنده ی کمترین ؛ چند صد میلیون دارم خرج تبلیغات می کنم , این طعم تلخ محرومیت .. چه مزه ای میده. اگه یافته جون اینو تبلیغ تجاری حساب نکنه ؛؛ :-* یه سری کاکائوهای تلخ با درصد بالا تو بازار هست خیلی می چسبن
اگه محرومیت این مزه ای باشه ؛ بد نیست :P
نقل قول کردن
#9 شهروند 1394-11-26 08:55
مشکل اصلی استان ما وضعیت اسفناک سیستم اداری و مدیران نالایق در بیشتر ادارات هستش... که برخی از مدیران این دستگاها هم از سوی نماینده منصوب نشده اند ...از جمله ...... -من خودم شاهدم که برخی جوانان خلاق چطور پشت در ...... سر در گم هستند ....!!!! یه مقایسه در پرداختهای این ..... با استانهای همجوار بشه حساب کار دستت میاد -اکثر اونهایی هم که از این .... وام گرفتن یا با پارتی هستش یا ماهها دوندگی کردند حالا بی احترامی کارکنان این .... و مدیرانش پیش کش که در لرستان دیگه عادی شده... ضمنا برخی از ما بهترون هم که این وام و برا خرید خودرو غیر از اشتغال زایی خرج کردن .
نقل قول کردن
#10 همشهری 1394-11-26 12:46
با عرض معذرت این حرفها هیچ تاثیری روی رای دادن مردم نداره چون فقط کار خودشونو میکنن به این امید که نماینده ای که انتخاب کردن و با کلی کری خوانی و سینه چاک کردن رای بهش دادن مشکل اشتغالشونو حل کنه یا سودی بهشون برسه
البته این خوبه که لااقل 4 سال رو با امید زندگی میکنن اما متاسفانه بعد از این چند سال متوجه میشن که اشتباه کردن و فردی که با حمایت امسال آنها با طایفه بازی به بهارستان رفته لیاقت یک مدیریت در سطح شهرستانم نداشته چه برسد به نمایندگی یک ملت و این روش انتخاب یعنی حماقت و خیلی جابه که این حماقت رو برخي سالهای بعد هم تکرار میکنن.
مردم عزیز و شریف ما به نماینده ای مثل نماینده بروجرد احتیاج داریم ...
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا