یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

امام‌زاده‌ها از مکان‌های مقدس و متبرکه هر شهری هستند که از هر نظر می‌بایست در جهت سامان‌دهی و خدمات‌رسانی به آنان و مهم‌تر از همه زوار دریغ نکنیم. 
چند ماه گذشته بود که برخی نشریات‌، سایت‌ها و خبرگزاری‌های استان به درخواست مردم به معضلات و مشکلات امام‌زاده سید علی پرداختند كه در دره سید پلدختر واقع شده است و همه روزه پذیرای زوار زیادی از استان لرستان و خارج استان می‌باشد.
 شاید در باور نگنجد اما این امام‌زاده بیش‌تر از 6 سال یعنی دقیقا زمان احداث ساختمان‌ها و بازسازی صحن و ... برق‌رسانی نشده است که در نوع خود، كوتاهي مسئولين در اين خصوص عجیب و غریب است. موضوع عدم برق‌رسانی این مکان مذهبی اگر چه بارها رسانه‌ای و منعکس شد تا شاید مسئولان شرکت توزیع برق استان به خاطر احترام ائمه اطهار و مردم هم که شده این وظیفه را عملیاتی و جبران مافات نمایند ولی متاسفانه گوش شنوایی از جانب شرکت برق استان وجود ندارد و مردم و مسئولان اداره اوقاف استان همچون گذشته که مکاتبات و پی‌گیری‌های زیادی داشتند، نتیجه‌ای نگرفته‌اند.
شب چهارم بهمن در بخش خبر شامگاهی شبکه افلاک این کوتاهی مسئولان در خصوص عدم برق‌رسانی به امام‌زاده سید علی پخش شد و این مطالبه به حق مردم و مسئولان یک بار دیگر مطرح گرديد اما در پايان گزارش، گزاشگر عنوان نمود كه مدير عامل شركت برق لرستان حتي حاضر به مصاحبه و پاسخ‌گويي به صدا و سيما به عنوان نماينده افكار عمومي نيز نشده است!
 صدای شبکه افلاک هم درآمد: كوتاهي 6 ساله در برق‌رساني به امام‌زاده و سکوت مسئولان لرستان
این بی‌توجهی‌ها در حالی اتفاق می‌افتد که مسئولان استان و نمایندگان بارها و بارها شاهد مشکلات عملکردی شرکت توزیع برق استان بودند و نه تنها متولیان این شرکت در مقام پاسخ‌گویی به انتقادات بر نیامدند بلکه شاهد سکوت مسئولان استان نیز بودیم که این موضوع نیز جای تامل دارد چرا که مسئولان استان که مشکلات این حوزه را لمس کرده و قطع و وصل و نوسانات مكرر برق در اکثر مناطق استان تنها یک نمونه بسیار جزیی از ده‌ها انتقاد و ضعف اساسی در این حوزه است را پس از حدود 7 سال مدیریت مدير عامل كنوني هنوز برطرف نكرده‌اند.
اما موردی که در گفتار مسئولان این شرکت تناقض مي بينيم توجیه عملکرد و کم‌کاری‌های خود مي‌باشد به طوری که حدود 5 سال است که این شرکت عدم برق‌رسانی به این امام‌زاده و کلاً مشکلات قطع و وصل برق در استان را عدم وجود منابع مالی کافی ذکر می‌کنند اما در کنار این توجیه شاهد هزینه‌کردهای غیرضرور در این شرکت هستیم که به هیچ وجه با توجیهات آنان هم‌خوانی ندارد و هر شخصی با شنیدن و دیدن واقعیات رخ داده در این حوزه دست به دهان می‌ماند و با خود می‌گوید چطور منابع مالی برای نصب آسانسور کاملا غیرضرور آن هم با صرف هزینه‌ای بالغ بر یک‌صد میلیون تومان موجود است در حالی که ساختمان اداری شركت توزيع برق استان از قبل خود آسانسور داشته و کاملا محرز است صرف این چنین هزینه‌هایی نشان‌دهنده وجود منابع مالی در شرکت برق است، اما منابع مالی برای روشنایی دادن به یک مکان مقدس وجود ندارد؟!
بنابراین مشخص می‌شود مورد مهمی مانند برق‌رسانی به این مکان‌ها که جز مطالبات عمومی مردم محسوب می‌گردد را اولویت قرار نمی‌دهند و بیش‌تر توجه و حساسیت خود را در اموری مانند رفت و آمد آسان و راحت در ستاد و ... قرار مي‌دهند.
لازم به توضیح است امام‌زاده سید علی با 8 واسطه به امام موسی کاظم (ع) امام هفتم شیعیان می‌رسد.
ارسال کننده: سيد احمد  موسوي
 
 

دیدگاه‌ها  

#1 حسین 1394-11-06 08:58
از شبکه افلاک بدلیل عدم پخش بازیهای خیبر گلایه دارم البته ابتدا شبکه استانی مون رو با همه کاستی ها نگاه می کردم ولی پشت این تیم مظلوم رو همین شبکه هم خالی کرد که دیگه از نظر ما یه غریبه است
نقل قول کردن
#2 اريا 1394-11-06 12:01
أقاي موسوي سلام
من يكي از کسانی هستم که کارم با فعالیت شرکت توزیع مرتبط است نکته اخلاقی را برای خودم و جنابعالی ضروری می دانم :
مراکز مذهبی بسیار مورد احترامند ولی آیا صرف هزینه سنگین برای برقدار گردن یک امام زاده که غالبا کسی در آنجا سکونت ندارد باید در اولویت باشد یا برق رسانی به روستاهایی دور افتاده .هرچند امام زاده های دیگر مثل محمد حسن الیگودرز با همکاری استانداری برقدار شده است.
شرکت توزیع حدود 40 میلیارد به پیمانکاران ، تولیدکنندگان بدهکار است .این یعنی اینکه شرکت توزیع در وضعیت بد نقدینگی طی چند سال گذشته بیکار ننشسته و کار کرده و الان بابت آن کارها بدهکار است .
این درحالی است که شرکت توزیع حدود 105 میلیارد از مردم طلبکار است . برادر عزیز چرا در راستای پرداخت بموقع قبض برق گزارش تهیه نمی کنی . البته اگر دلسوز توسعه استان هستی.
نقل قول کردن
#3 محمد 1394-11-06 14:21
تو که لالایی بلدی سی چی خوت خواوت نموره.
شبکه افلاک اگر راس مو اه بازیا خیبر پخش زنده بکه.
وقتی صدا و سیما استان وا تیم خیبر و مردم ایطور برخورد میکه چه توقعی د بقیه هیسا.
نقل قول کردن
#4 فرهاد 1394-11-06 15:32
آقای استاندار به چه علت در مقابل عملکرد شرکت توزیع برق استان لرستان سکوت اختیار کردید ؟!!
نقل قول کردن
#5 ارشادیان 1394-11-06 17:04
برق استان باعث شده که خرم آباد به شهر تاریکی ها بدل بشه...شما هر نقطه از شهر رو ببینید تاریکی مطلقه.....
نقل قول کردن
#6 خیبر خرم آباد 1394-11-06 20:49
شبکه افلاک دنبال یه بی ده خیبر پیل بسونه
مرا به خیر تو امید نیست شر مرسان
نقل قول کردن
#7 شهروند 1 1394-11-06 21:28
6ساله تراز سر کوچه شهید امان الهی خ علوی می سوزه .منفجر میشه .آتیش میگیره .... عمه روزه برق قسمتی از علوی قطع میشه وسایل مردم میسوزه . نانوایی منطقه تعطیل میشه مسولین برق توجه نمی کنند اونم وسط شهر بعد شما انتظار دارید به مناطق روستایی خدمت رسانی شود ؟
نقل قول کردن
#8 پسر شجاع 1394-11-07 12:08
هرچه سریعتر اقدام کنید یعنی تا 22بهمن
نقل قول کردن
#9 ﻧﻮﺭﻱ 1394-11-07 18:59
ﺩﺭ ﭼﻨﺪ ﺳﺎﻝ ﮔﺬﺷﺘﻪ اﻗﺪاﻣﺎﺕ ﺯﻳﺎﺩﻱ ﺩﺭ ﺳﻂﺢ اﺳﺘﺎﻥ ﺩﺭ ﺟﻬﺖ ﭘﻴﺸﺮﻓﺖ ﺑﺮﻗﺮﺳﺎﻧﻲ اﻧﺠﺎﻡ ﺷﺪﻩ ﺑﻬﺘﺮ اﺳﺖ ﺑﻪ ﺁﻧﻬﺎ اﺷﺎﺭﻩ ﺷﻮﺩ.
نقل قول کردن
#10 ﺳﻊﻳﺪﻱ 1394-11-07 19:00
به نقل از ارشادیان:
برق استان باعث شده که خرم آباد به شهر تاریکی ها بدل بشه...شما هر نقطه از شهر رو ببینید تاریکی مطلقه.....

ﻣﻌﺎﺑﺮ ﺑﺮﻕ ﻛﺠﺎ ﺧﺎﻣﻮﺵ ﻫﺴﺖ?
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا