یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

دولت تدبير و اميد طي دو سال گذشته منشاء اقدامات بسيار ارزنده‌اي در عرصه سیاست بین‌الملل نظير حل مقتدرانه مسأله هسته‌اي و نيز مهار تورم و شكوفایي اقتصادي‌، بهداشت‌، رفاه و ... در خدمت به ملت شريف ايران بوده است.
 همگان شاهد هستند دولت يازدهم با تدبیر خود، جوانه‌های امید را در دل مردمان این مرز و بوم شکوفا کرد. البته هم‌استاني‌هاي عزيزي كه ظرف دو سال گذشته شاهد خدمات شايسته‌ا‌ي كشوري بودند‌، انتظار داشتند با همين سرعت، نظاره‌گر جهش‌، پيشرفت و توسعه‌ي سياسي‌، اقتصاد‌ي و فرهنگي در سطح استان نيز باشند‌.
جناب آقاي مهندس بازوند‌؛ بيش از دو سال از  حضور حضرت‌عالی در استان لرستان به عنوان استاندار مي‌گذرد‌، اين در حالي است كه سهم استان ما از نسیم مدبرانه و امید‌بخش دولت محترم بسیار ناچیز بوده و چه بسا شاهد عدم تحقق وعده‌های داده شده و گاها تغییر مسیر در شعارها بوده‌ایم‌.
لذا به عنوان يك شهروند حامي و دلسوز دولت تدبير و اميد در محضر مردم شریف استان لرستان چند سوال براي تنوير افكار عمومي و همچنين وظيفه‌اي كه نسبت به سرنوشت رأي خود در حماسه سياسي 24 خرداد 92 داشته‌ام از حضرت‌عالی مي‌پرسم، اميد است پاسخي شايسته ارائه نمايید؛ باشد که گامی جهت همدلی و همزبانی هر چه بیش‌تر مردم و دولت در تحقق رهنمود‌های مقام معظم رهبری (مد ظله العالي‌) باشد‌:
1- لطفاً برنامه‌های عمرانی و اقتصادی که در زمان استانداري حضرت‌عالی "به انجام رسیده" است را اعلام فرمایید.
تكميل طرح‌های بام لرستان‌، كشت و صنعت و فرودگاه خرم‌آباد با تبلیغات وسیعی كه برای آن‌ها شد به كجا رسيد؟!
مصوبات سفر رياست محترم‌ جمهور که در رأس آن اجراي سد معشوره بود اکنون در چه مرحله‌اي از اجرا است‌؟
جناب آقاي استاندار شایسته نیست اين شائبه در ذهن مردم ایجاد شود که برنامه‌هاي اقتصادي و عمراني شما قبل از آن كه عملي و اجرايي باشد، تقليدي از دكترين اقتصادي دولت قبل بوده و جنبه‌ي تبليغاتی و پروپاگندا به اذهان عمومي متبادر نمايد‌. آيا اگر بخواهيد عملكرد 800 روز حضور خود را در استان لرستان به مردم ارائه دهيد، هزينه‌ي اين تبليغات به اندازه‌ي منفعت عملكردتان خواهد بود‌؟
2- انتصاب فعالين سياسي ستاد كانديدا‌هاي رقيب دكتر روحاني در كليدي‌ترين پست‌ها از مشاورين حضرت‌عالي گرفته تا مدير كل‌هاي مختلف (‌با وجود شايستگان حامي دولت‌) به چه معناست‌؟ در حالي كه دلسوزان و حاميان دولت یازدهم از انبوه بي‌مهري‌هایی كه در سايه‌ي بي‌توجهي دوران استانداري حضرت‌عالی به وجود آمده‌، رنجیده‌خاطرند‌. برخي نيز در اين ميان سوء استفاده كرده و با ديدن وضعيت حاضر، اين موضوع را جا مي‌اندازند كه شايسته‌سالاري جاي خود را به معاملات سياسي داده كه اميدوارم اين يك مطلب را با قدرت رد نماييد‌.
جناب استاندار؛ با توجه به حضور فعال افرادي در مناصب مديريتي ادارات كه هيچ‌گونه اعتقادي به دولت تدبير اميد نداشته و ندارند حتي در برخي حوزه‌هاي استانداري، چه اقداماتي در راستاي تبليغ و حمايت از سياست‌هاي دولت تدبير اميد در استان لرستان صورت گرفته است‌؟‌
3- جناب استاندار جهت تنوير افكار عمومي قدري در مورد شايعات حلقه‌ي همدان و كوچ برخي مديران احمدي‌نژادي به لرستان توضيح دهيد‌.
4- جناب آقاي بازوند؛ ناديده گرفتن خواست حاميان دولت و دلسوزان و نفوذ لابي‌هاي مختلف سياسي براي انتصاب فرمانداران و بخشداران (به اذعان همگان) چنددستگي غريبي در بدنه‌ي هيات اجرايي استان به وجود آورده‌، با اين وجود، آيا موفق به برگزاري انتخابات مد نظر مقام معظم رهبري (مد ظله العالي) و دولت محترم خواهيد بود؟!
5- اقدامات عملي حضرت‌عالي در مورد برداشتن موانع توسعه‌ي استان و كاهش نرخ بيكاري در دو سال گذشته چه بوده است‌؟ (با ذكر دقيق و تفكيك شده‌ي تعداد اشتغال‌هاي ايجاد شده در هر نهاد يا هر بخش)
6- نقش مهم و سرنوشت‌ساز آموزش و پرورش بر كسي پوشيده نيست. تفكر حاكم بر بزرگ‌ترين نهاد استان را چگونه ارزيابي مي‌كنيد؟ آيا شايعات تصميمات عزل و نصب‌های آموزش و پرورش را از نشست‌هاي برگزار شده در يك هتل شنيده‌ايد‌؟ اقدامات انجام شده حضرت‌عالي به عنوان رئيس شوراي آموزش و پرورش استان در اين حوزه چه بوده است؟
7-  صندوق كار‌آفريني اميد (مهر‌) با هدف حمايت از كسب و كار‌هاي خرد و كوچك كه بايد در خدمت جوانان استان باشد‌؛ آيا همچون سنوات پيش در خدمت و پيشبرد اهداف سياسي همان دلبستگان و وابستگان دولت قبل نيست؟
8- منابع و سرمايه‌هاي ملي در آتش‌سوزي‌هاي تابستان گذشته آن هم در سطح بسيار وسيع به خاكستر تبديل شدند. اقدامات موثر شما در مهار آتش‌سوزی چه بوده است‌؟ آيا مي‌توان خاموشي آتش بعد از آن كه چيزي براي سوختن نمانده بود را مهار آتش ناميد‌؟
در ضمن مي‌شود پیرامون این قسمت از متن تقديرتان از يكي از مسئولين كوهدشت كه: «آتش‌سوزی در کوهدشت 8 برابر وسیع‌تر از آتش‌سوزی در ایلام بود‌، در حالی که برای خاموش کردن آتش‌سوزی ایلام 3 استان بسیج شده بودند» را توضيح دهيد.
ايوب كوشكيعملكرد بارز مديريت بحران استان در جلوگيري از خسارات‌هاي سيل قابل پيش‌بيني اخير چه بود؟ آيا اگر اقدامات موثر و كم‌هزينه‌اي قبل از بارندگي صورت مي‌گرفت، خسارات جبران‌ناپذير جاني و 200 ميلياردي مالي پيش مي‌آمد‌؟
ضمن عرض تشكر، منتظر ارائه‌ي پاسخ‌هاي شما هستم.
 
 ايوب  كوشكي
مسئول وقت ستاد تبليغاتي دكتر روحاني در شهرستان‌هاي كوهدشت و رومشگان
 

* توضيح: به رغم تقاضاهاي مكرر رسانه‌هاي استان براي برگزاري نشست خبري عمومي با مسئولين ارشد استان به صورت ماهانه يا فصلي، متاسفانه يك سال از زمان آخرين نشست خبري استاندار لرستان (يك‌شنبه 7 دي 1393) مي‌گذرد.
بديهي است كه طرح چنين سؤالاتي از سوي مردم و مخاطبان رسانه‌ها بايد در نشست‌هاي خبري توسط خبرنگاران مطرح شده و پاسخ مسئولين پس از تنظيم و تدوين به اطلاع مردم برسد؛ اما از آن‌جا كه مسئولين ارشد كنوني استان چندان روي خوشي به برگزاري نشست خبري نشان نداده‌اند (حداقل در مقايسه با استاندارهاي قبلي اين طور به نظر مي‌رسد) به صورتي كه ظرف 27 ماه اخير، استاندار محترم فقط 2 نشست خبري عمومي برگزار كرده‌اند، لذا رسانه‌ها ناچارند سؤالات مردم را به اين ترتيب به اطلاع مسئولين ارشد استان برسانند كه معمولاً نيز بدون پاسخ مي‌مانند.
لذا مقتضي است استاندار محترم لرستان به صورت منظم نشست‌هاي خبري عمومي (و نه خصوصي) با رسانه‌هاي استان برگزار نمايند تا از بروز شايعات و ايجاد موارد مبهم بين مردم، جلوگيري شود.
 

دیدگاه‌ها  

#1 مچید 1394-10-02 20:20
باسلام با تشکر ازایوب کوشکی بدون توجه به جناح نظراتواقعی را بیان نمودند
نقل قول کردن
#2 د هقان 1394-10-02 21:57
احسنت
نقل قول کردن
#3 خرم آبادی 1394-10-02 22:52
احسنت درود به شرفت
نقل قول کردن
#4 کارن 1394-10-03 00:27
احسنت آفرین حرف دل خیلی از مردم لرستان پیگیری تا جواب ودرج درکلیه مطبوعات استان وکشور
نقل قول کردن
#5 شهروند خرم آبادی 1394-10-03 01:41
سلام خدمت جناب کوشکی اگردولت کاری انجام داده وظیفش بوده دستش دردنکنه اماذکر چند نکته لازم وضروری است
مسئله هسته ای با بازی هایی که طرف آمریکایی داره درمیاره نمیشه گفت حل شده
خودمونم فریب ندیم اینکه دست آوردهای بومی وارزشمندمون رو محدود کنیم خیلی هم مقتدرانه نیست اینکه بعداز دوازده سال اعتراف کردند که ایران به دنبال سلاح اتمی نرفته دست آورد به حساب نمیاد چرا که ما تواین مدت بی خودی تحریم شدیم
حالا هم که ثابت شده ما بی تقصیریم واسمون شرط و شروط گذاشتن تاتحریم ها رو بردارن که البته بااین رویه و سابقه آمریکا بعید به نظرمی رسه حتی اگر تحریم ها رو بردارن از یه جای دیگه از حلقمون بیرون میکشن در مورد تورم هم که کاهش اون منتج به رکود عمیق بازار شده تو بازار راکد هم خبری از شکوفایی اقتصادی رفاه و خیلی از چیزهایی که حضرتعالی فرمودید نیست
نقل قول کردن
#6 شهروند خرم آبادی 1394-10-03 01:53
این همه حمله به دولت قبل که البته در نوشتار شما کینه به منطق می چربه باعث تعجبه . اگر کسی در دولت قبل مسیولیتی داشته اگر دارای لیاقت باشه می تونه الان هم به کارخودش ادامه بده مگر دولت دولت اعتدال نیست ؟
سخن زیاده . بنده هم چون حوصله چندانی ندارم به این مقدار فعلا کفایت می کنم امااستاندار محترم لرستان باید به این سوالات پاسخ صریح وشفاف بدهند تا مردم بدانند البته مردم نه سیاست بازان یاعلی
نقل قول کردن
#7 محمد 1394-10-03 03:26
خدایش اینو خوب اومدی هنوز در برخی از ادارات و سازمانها مدیران منصوب دولت قبل حاکمند ضمننا در مورذ بام لرستات جز تبلیغات منفی چه کاری تاالان انجام شده .
نقل قول کردن
#8 محمدیان 1394-10-03 08:00
انتظار میره استاندار محترم حتما پاسخ این سوالات که سوال حداقل 80 درصد از حامیان و اعضا ستاد آقای روحانی در استان هست رو شفاف و واضح بدن
نقل قول کردن
#9 بیرانوند 1394-10-03 08:18
با سلام، باید به داشتن چنین جوانان در استان افتخار کرد که منافع جمعی را بر منافع شخصی ترجیح میدهند و حقایق را ابراز می کند ـ
نقل قول کردن
#10 حمید ت 1394-10-03 08:58
اقای بازوند کارههای زیادی برای استان انجام داده اند از جمله اوردن چند سرمایه گذار توانمند به استان ....اقای کوشکی مشکلات و کاستی ها در این استان زیادن و محاله که استانداری به تنهایی بتواند در مدت دوسال عقب افتادگی های دههای گذشته رو جبران کند .قیمت نفت به شدت کاهش پیدا کرده است و دولت در پرداخت یارانه ها دچار مشگل شده است ... پس مطمئن باشید که این امر در پرداخت بودجه به استانداریها تاثیر سوء خواهد داشت.... همینکه خیلی از پروزهها تعطیل نشده اند خودش یک هنره...
نقل قول کردن
#11 داریوش 1394-10-03 08:59
آقای کوشکی وقتی شخصی در انتخابات به پیروزی می رسد و ریئس جمهور میشود ریئس جمهور تمام افراد آن کشور است شما خیال دارید سر بقیه افراد که حامی ریس جمهور نبودن بریده شود پس دموکراسی چی میشود ؟
درضمن مگر اکثر مدیران استان کوهدشتی نیستند شما خیال دارید حتی آبدارچی مدیران هم از شهر جنابعالی باشد چون شما در ستاد آقای روحانی فعالیت داشته اید ؟
این دور از انصاف است من به شخصه از عملکرد دولت دراستان لرستان ناراضیم و حتی از انتصاب این همه مدیر کوهدشتی در مرکز استان هم ناراضیم چرا که مدیران شایسته تر از آنهادر بقیه شهرهای استان وجود دارد که از آنها استفاده نشده واین عامل عقب افتادگی لرستان می گردد که بایستی استاندار محترم چاره ای بیندیشد .
پس لطفا این موضوع را آویزه گوش کنيد كه دولت مال تمام ملت است ریئس جمهور هم شخصی است برای مدت کوتاهی درآن ریاست میکند.
نقل قول کردن
#12 مطلع 1394-10-03 09:33
بر اساس شنیده ها یکایک مسولین ستادهای دکتر روحانی در لرستان قرار است چنین اطلاعیه هایی صادر کنند. درود بر شرفت
نقل قول کردن
#13 حسام 1394-10-03 09:48
کاش میفرمودند دولت تا کنون چه طرحی رو اجرا و چه میزان تورم و کنترل نموده با توجه به اینکه 35 درصد افزایش حامل های انرژی و داشته ولی هیچ برگشت درآمدی و مردم حس نکردند تازه یارانه لبنیات که ارتباط مستقیم با سلامت داره قراره از سبد اهدایی دولت حذف بشود یک مقدار منصفانه برخورد کنید بهتر است
نقل قول کردن
#14 محمد يوسف 1394-10-03 10:14
ممنون برادر كوشكي .... بسيار عالي و به جا ، متاسفانه اين دولت از حرف تا عملش بسيار فاصله بود ، حتي در دست آوردهاي هسته اي هم حرف زياد هست ، حيف امثال شما فعالان و دلسوزان كه دوشادوش هم در ستاد ايشون تلاش شبانه روزه كرديم تا اين دولت بر مسند اجرايي كشور بشيند
نقل قول کردن
#15 همشهری 1394-10-03 14:27
ای کاش این جناب کوشکی از شغل و سطح سوا د و تخصص خود هم سخن می گفت . تا مشخص شود که دغدغه اش خارج از استخدام در دستگاههای دولتی به بهانه فعالیت در ستاد دکتر روحانی است
نقل قول کردن
#16 امین 1394-10-03 19:08
به نقل از حمید ت:
اقای بازوند کارههای زیادی برای استان انجام داده اند از جمله اوردن چند سرمایه گذار توانمند به استان ....اقای کوشکی مشکلات و کاستی ها در این استان زیادن و محاله که استانداری به تنهایی بتواند در مدت دوسال عقب افتادگی های دههای گذشته رو جبران کند .قیمت نفت به شدت کاهش پیدا کرده است و دولت در پرداخت یارانه ها دچار مشگل شده است ... پس مطمئن باشید که این امر در پرداخت بودجه به استانداریها تاثیر سوء خواهد داشت.... همینکه خیلی از پروزهها تعطیل نشده اند خودش یک هنره...

چه کاری مهمی انجام دادن؟این سرمایه گذار ها که آوردن نتیجش چی شده؟چه حرفا....
نقل قول کردن
#17 کایدی پلدختر 1394-10-03 19:24
برادر کوشکی کاملا حرف دل خیلیها رافرمودید دراموزش وپرورش هنوز بوی نسیم دولت تدبیر وامیدبه مشام نرسیده و هنوز نیروهای دولتهای گذشته با ریشخند به طرفداران دولت تدبیر وامید در پست های اداری مشغولند
نقل قول کردن
#18 رضايي 1394-10-04 10:04
من به شخصه مدت كمي هست اين جوان شايسته هم استاني را ميشناسم اميدوارم سياسيون با سابقه استان قدر اينچنين جوانان آزاده اي را بدونند واقعا با همان روحيه جوانان اول انقلاب بدون داشتن چشم داشت شخصي بسيار آرمان گرايانه برخورد ميكند ، نكته ديگر اينكه ايشان نه تنها در زمان انتخابات مسئول ستاد آصلاح طلبان بودن بلكه مدتيست در چهره يك اصلاحطلب كاركشته در عرصه سياسي استان مي درخشد برنامه اي كه سال پيش ايشان در كوهدشت برگزار كردند و حاج آقا حنان سخنران بودن بر كسي پوشيده نيست كه بارقه اميدي در بين اصلاح طلبان به وجود آورد ، اميد كه دوستان اصلاح طلب هم استاني از ايشان كه قطعا در آينده نچندان دور وزنه ارزنده اي در اين جريان محسوب ميشوند ،حمايت كامل نماييند .
نقل قول کردن
#19 حمید ت 1394-10-04 16:40
به نقل از امین:
به نقل از حمید ت:
اقای بازوند کارههای زیادی برای استان انجام داده اند از جمله اوردن چند سرمایه گذار توانمند به استان ....اقای کوشکی مشکلات و کاستی ها در این استان زیادن و محاله که استانداری به تنهایی بتواند در مدت دوسال عقب افتادگی های دههای گذشته رو جبران کند .قیمت نفت به شدت کاهش پیدا کرده است و دولت در پرداخت یارانه ها دچار مشگل شده است ... پس مطمئن باشید که این امر در پرداخت بودجه به استانداریها تاثیر سوء خواهد داشت.... همینکه خیلی از پروزهها تعطیل نشده اند خودش یک هنره...

چه کاری مهمی انجام دادن؟این سرمایه گذار ها که آوردن نتیجش چی شده؟چه حرفا....

اگر گزینه بهتری برای استانداری سراغ دارید پس بگویید
نقل قول کردن
#20 محمد اكبري 1394-10-04 20:36
با احترام با انتقادات بجا شما بخوبي ميدانيد كه استاندارمنصوب ومورد حمايت هيات دولت است واز كره مريخ نمي ايند ايشان را دولت تدبيرواميد گذاشته اند هرچند كه من از منتقدين استاندارم
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا