یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

 یوم‌الله سیزده آبان از جمله روزهای به یاد ماندنی تاریخ پر افتخار انقلاب اسلامی است که حضرت امام خمینی (ره) از تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان پیرو خط امام ( واقعه مهم این روز) بنام انقلاب دوم یاد نموده‌اند.
مردم استان لرستان نیز برای حضور گسترده در مراسم روز مبارزه با استکبار جهانی  مهیا می‌شوند تا با لبیک به ندای مقام عظمای ولایت  بر ممنوعیت مذاکره با شیطان بزرگ تاکید نموده و فریاد بزنند که هیچ  ارتباطی بین مذاکرات هسته ای و برقرای دوستی با آمریکا وجود ندارد و ذوق عده‌ای برای اعتماد به شیطان غیر قابل اعتماد سرابی بیش نیست.
آن‌ها می‌آیند جنایات آمریکا علیه ملت ایران در 50 سال گذشته را یاد آور شوند تا شاید کسانی که که خود را به خواب غفلت زده‌اند هوشیار شوند.
می‌آیند تا با فریادشان به دنیا بفهمانند که  با تأسی از پیر مراد خود  یکایک انقلابی هستند و تا پایان بر سر عهد و حرف خود ایستاده‌اند. می‌آیند تا با ولی خود میثاقی دوباره ببندند و تجدید نمایند بیعت‌شان را تا بدخواهان بدانند اگر او اشارت كند، کسی یارای مقاومت در برابر انبوه پیروان جان بر کف‌ وي نیست.
امام جمعه شهرستان اليگودرز ضمن گرامي‌داشت يوم الله ۱۳ آبان گفت: ۱۳ آبان روز فرياد مرگ بر آمريكا و فرياد عليه استكبار و سردمداران كفر است لذا ما بايد بدانيم كه با دشمن قسم خورده‌اي روبرو هستيم كه هرگز با ما سر سازش ندارد و اگر از در خير خواهي و سازش وارد شود آن هم توطئه است.
حجت‌الاسلام "محمد‌علی ارزنده" ضمن دعوت از اقشار مختلف مردم برای حضور در این مراسم  اظهار داشت: ما اگر بخواهيم مسير حق و راهي را كه در پيش گرفته‌ايم به سرانجام برسد با مقابله در برابر استكبار جهاني محقق مي‌شود‌.
 لرستاني‌ها و حضور پرشوري ديگر: 13 آبان روز میثاق مجدد با ولی امر مسلمین
نماینده مردم الیگودرز هم روز مبارزه با استکبار جهانی را بسیار مهم عنوان کرد و افزود: پیام مردم در این مراسم تاکید بر عدم دوستی با آمریکا و اسراییل است  و یقینا امسال از حساسیت ویژه ای برخوردار است.
"محمد‌تقی توکلی" میزان حضور و همچنین پیام مردم در 13 آبان را بسیار تاثیر گذار دانست و افزود: در طول مذاکرات هسته ای بحثهایی مطرح شد مبنی بر ایجاد رابطه با آمریکا که حضور گسترده مردم در این روز می تواند بیانگر این باشد که طرفین گمان نکنند که ملت ایران جنایات استکبار جهانی را فراموش نموده است و یقینا همان گونه که مقام معظم رهبری فرمودند مذاکره با آمریکا ممنوع می‌باشد.
وی یکی دیگر از پیام‌های حضور مردم در این مراسم را تاکید بر پای‌بندی غرب به برجام دانست و گفت: آمریکا باید دست از بد عهدی بردارد و نسبت به مفاد برجام پای‌بند باشد وبی شک شروط مقام معظم رهبری لازم‌الاجرا می‌باشد.
فرماندار الیگودرز ضمن گرامي‌داشت يوم الله ۱۳ آبان به جايگاه اين روز در تاريخ انقلاب اسلامي پرداخته و گفت: ۱۳ آبان به عنوان روز تقابل حق و باطل، از اهميت ويژه اي برخوردار است‌.
"ولی‌الله میرزایی‌اصل" ادامه داد: سه رويداد مهم در اين روز از جمله اعتراض حضرت امام خميني (ره) به مصونيت قضايي آمريكايي‌ها و طرح كاپيتولاسيون و تبعيد ايشان به تركيه‌، كشتار دانش‌آموزان در سال ۱۳۵۷ و تسخير لانه جاسوسي در سال ۱۳۵۸ توسط دانشجويان نشان از اين جايگاه مهم دارد.
وي ۱۳ آبان را نماد عزت‌طلبي و استكبار‌ستيزي در تاريخ انقلاب و به عنوان يك آرمان براي ملت دانست و افزود: تا زماني كه استكبار جهاني دست از عناد و دشمني با ملت ايران بر ندارد با عنايت به فرموده معمار كبير انقلاب‌، شيطان بزرگ است و امروز هم بزرگان نظام، رهبر معظم انقلاب و رياست محترم جمهور نيز همين ديدگاه را دارند و مردم با بصيرت با تبعيت از بزرگان نظام اين آرمان را دنبال مي‌كنند‌.
فرماندار الیگودرز در پايان بيان داشت: همه ما وظيفه داريم اين آرمان را در حد توان دنبال كرده و یقینا تا زماني كه استكبار جهاني از سياست‌هاي خصمانه‌اش دست بر ندارد دشمن ماست.
مسوول دفتر شورای نگهبان و امام جمعه موقت اليگودرز هم با اشاره به 13 آبان روز مبارزه با استکبار جهانی و همچنین سوابق جنایات آمریکا علیه ملت ایران گفت:  این روز تنها مختص دانش آموزان نیست و اقشار مختلف مردم با حضور خود به برخی مسوولان و دولت آمریکا می‌فهمانند که این کشور قابل اعتماد نیست.
حجت‌الاسلام "سهراب ترکی" ضمن دعوت از مردم برای حضور گسترده در این مراسم  گفت: از جمله اقدامات آمریکا را ایران هراسی در خاورمیانه عنوان کرد و افزود: آمریکا برای فروش تسلیحات به کشورهای منطقه و ایجاد رقابت خرید سلاح ایران‌هراسی در منطقه را به راه انداخته است.
در همین حال ادارات مختلف از جمله آموزش و پرورش، ناحیه مقاومت بسیج، دانشگاه‌های آزاد اسلامی‌، پیام نور، علمی کاربردی، دانشکده عباس شاه‌علي اليگودرزپرستاری‌، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، اتاق اصناف، شهرداری و شورای اسلامی شهر و دیگر ادارات و نهادهای الیگودرز با صدور اطلاعیه‌های جداگانه بر حضور مردم در مراسم روز 13 آبان بعنوان روز استکبار ستیزی تاکید نمودند.
 
عباس شاه‌علی
خبرنگار کیهان در الیگودرز
 
 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا