یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

28 روز از عمر پاییز گذشته است ولی تا کنون برگ‌های سبز چناران خرم‌آباد رنگ عوض نکرده‌اند و انگار سقوط آزاد خود را به کف خیابان‌ها و پیاده‌روهای شهر به فراموشی سپرده‌اند.
رخساره گلگون پاییز با رنگ‌های زیبای قرمز، زرد و نارنجی هنوز در پس پرده گرمای تابستان زندانی شده است و از بادهای دلنواز پاییزی خبری نیست.
دو بار بارش پراکنده باران نمی‌تواند نشان کاملی از حضور پاییز در شهر باشد. هنوز هوا گرم است و هنگام اذان ظهر، دمای هوای شهر خرم‌آباد تا 34 درجه آن هم در دل پاییز افزایش می‌یابد!
سال گذشته درست چنين زماني بود كه بارش شديد باران و حادثه تلخ سيل در شورآب طي آن شب هولناك و سرد، طومار زندگي يك معلم و 3 دانش‌آموز لرستاني را در هم پيچيد.
به نظر مي‌رسد طبيعت ما به دليل دخل و تصرف‌ها و تخريب بي‌رويه توسط بشر و به خصوص قطع درختان در استان لرستان، دستخوش تغييراتي عظيم شده و در آينده نيز خواهد شد.
به زودي در اين خصوص حقايقي را با شما در ميان خواهيم گذاشت ...
سید محمد قاسمی/ فعال محیط زیست
 نفوذ تابستان به قلب پاییز: تابستان 5 ماهه در خرم‌آباد!
 
 

دیدگاه‌ها  

#1 مهران رشیدی 1394-07-29 10:52
بنظرم درست نیست شهر زیبا و استثنایی خرم آباد رو بد آب و هوا جلوه بدیم. سرما و گرمای هوا در طول سالیان ساعت و تاریخ مشخصی نداره الان هوای خرم آباد عالیه فقط مشکل بارندگیه که بزودی حل میشه
نقل قول کردن
#2 سپهر 1394-07-29 11:48
این مطلبی که منتشر کرده اید نگران کننده است اما خب متاسفانه یا خوشبختانه واقعیت را نوشته اید و گرمای هوا در خرم آباد قابل انکار نیست.تغییرات اقلیمی تاثیر نامناسبی روی خرم آباد گذاشته است
نقل قول کردن
#3 مهران رشیدی 1394-07-30 16:04
هنوز 24 ساعت از نظر قبلی بنده نگذشته بود که شهر خرم آباد رو بارندگی خوبی فرا گرفته این مطلب بنظرم فقط ذهن خواننده ای که تا حالا خرم آباد نیومده رو نسبت به این شهر منفی میکنه
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا