یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

من بودم و هشت سال آمد و رفت استانداران دولت مهرورزی از"ثانی" تا "صابری" و "زابلی‌زاده‌ی پاکدست" به لرستان! هشت سال بر ما گذشت و پایان آن روزه‌های سخت، در نشریه "سیمره" نوشتم: "هشت سال، بازی بر زمین سوخته!"
دو سال از پی آن هشت سال گذشته است و من اگر بخواهم دوباره بنویسم خیلی راحت باید بنویسم: "ده سال، بازی بر زمین سوخته"
اما شب که می‌شود و چراغ "بام خرم‌آباد" روشن می‌شود یاد استاندار "ده‌مرده" می افتم! از این ده سال سیطره‌ی اصول‌گرایان، "ده‌مرده" را هر بار مرور می‌کنم!
اما از من نخواهید از این دو سال چیزی بنویسم، از این دو سال "حاشا و کلا" که چیزی بنگارم، من می‌ترسم! بر من خرده نگیرید! فقط دوست دارم از "ده‌مرده" بگویم! چرا که رو در رویش می‌ایستادم و انتقاد می‌کردم ولی"روز خبرنگار" ما را نیز فراموش نمی‌کرد!
ما عادت داریم رو به روی اهل قدرت، قلم برقصانیم و پشت سر، بشورانیم اما من امروز از "ده‌مرده" می‌گویم که فرسنگ‌ها از ما دور و این روزها دولت از کف داده است!
من فقط از "ده‌مرده" می‌گویم همانی که وقتی این‌جا بود منتقدش بودم. یادش به خیر حبیب‌جان!
«از طلا بودن پشیمان گشته‌ایم، مرحمت فرموده ما را مس کنید»
ده‌مرده اصول‌گرا بود! اما او رای مردم را "حق‌الناس" می دانست! ده‌مرده شناسنامه داشت، در دستش پرچم اندیشه‌ی اصول‌گرایی بود! روزی چند بار نام ولی‌نعمتش را زمزمه می‌کرد! به مدیرانش می‌گفت: "آهاااای مدیران دولت مهرورز! دولت احمدی‌نژاد را پاسبانی کنید! نمک خورده‌اید و نمکدان را نشکنید! ده‌مرده بدهکار ما هم نبود، ما از ایشان انتظاری نداشتیم، او به اعتبار اصول‌گرایی استاندار شده بود و حد خود را می‌دانست، نشريات اصول‌گرایان را تقویت می‌کرد. از ما نمی‌ترسید جار می‌زد: «من کارگزار دولت مهرورزم!»
دکتر ده‌مرده، پیش از این که استاندار لرستان شود، استاندار استان‌هاي دیگری بود، اصلاً و ابداً که با خود کس دیگری آورده و اصلاً و ابداً حبيب‌الله دهمرده استاندار سابق لرستانکه مدیران را از آن استان‌ها وارد استان لرستان کرده باشد!
ده‌مرده تنها آمد، دل به مدیران وارداتی نبست و به نیروهای اصول‌گرای لرستانی اعتماد کرد! ده‌مرده خیلی دوست داشت خبرنگاران او را دوست داشته باشند! اما ازآن ها نمی‌ترسید و به هيچ‌كدام از آن‌ها پست نداد! با آن‌ها گفت و گو می‌کرد!
اصلاً ندیدم روابط عمومی استانداری ده‌مرده، در نشست‌های استاندار با خبرنگاران، به تک تک خبرنگاران زنگ بزند که فلان پرسش را از استاندار داشته باشید! درست است که به پرسش‌ها جواب نمی‌داد اما هرگز از پرسش خبرنگاران نمی‌ترسید!
یادش به خیر! به هیچ اصلاح‌طلبی پست نداد! به هیچ اصلاح‌طلبی نان به قرض نمی‌داد! حتی به اصول‌گرایان هم نان به قرض نمی‌داد. او به دنبال درست کردن حاشیه‌ی امن نمی‌رفت! پاک و بی‌باک بود و کار درست، همان بود که او می‌کرد!
دکتر حبیب‌الله ده‌مرده "رفیق‌سالار" نبود! حاشا و کلا که به خاطر رفیق شفیقش، مصالح یک استان را به بازی بگیرد! بارها می‌گفت: با هیچ‌کدام از مدیران عهد اخوت نبسته‌ام! او در بین اصول‌گرایان "شایسته‌سالاری" می‌کرد! به وحدت اصول‌گرایان می‌اندیشید و هم‌گرایی ایجاد می‌کرد! اصلاً و ابداً بین اصول‌گرایان تفرقه بیندازد تا حکومت کند!
ده‌مرده، وقتش را "وقف" مردم کرده بود، یادش به خیر! با هیچ‌کس وارد معامله بر سر رای مردم نشد!
حبیب‌الله ده‌مرده را همه می‌شناختند وقتی به کسی باور نداشت، یک ساعت امانش نمی‌داد! معاونش در روز انتخابات لغو ابلاغ و شاید هم استعفا شد! حتی به سه فرماندارش رحم نکرد! چگونه یادش نکنم کار او کار "بوالعجبی" بود! بهترين انتخابات طول انقلاب در لرستان را برگزار کرد. نمی‌گویم ایده‌آل، می‌گویم بهترین بود!
یادش به خیر! شعار او توسعه و آبادانی نبود اما: آزادراه "اراک‌– خرم‌آباد" که حتی در نقشه نبود را این مرد بزرگ، به جریان انداخت! راه‌آهن "دورود‌- خرم‌آباد‌- اندیمشک" را ایشان زنده کرد و "بام خرم‌آباد" یادگار بي‌همتاي اوست. ده‌مرده خود را "مرد کارهای بزرگ" می‌نامید!
و اما...
چقدر او را قبول نداشتم ...
مرد زابلی‌زاده‌ی پاکدست را دوباره مرور کردم! آن که روزی منتقدش بودم، اما دیدم صدایش بوی سادگی روستاهای زابل می‌داد و پشت علي گودرزيان (ع – پايدار)نگاهش هیچ خنجری پنهان نبود، پیشینه‌اش روشن بود و پرچمي در دست داشت.
دلم به حال خودمان می‌سوزد!
ما چقدر اینک مظلومانه بد شدیم تا به یاد خاطرات کسی افتادیم که روزگاری بدش می‌دانستیم! نه بابا! ده‌مرده، مرد بود!
والعاقبه للمتقین
 
علي گودرزيان (ع – پايدار)
 

دیدگاه‌ها  

#1 اقبالی 1394-07-24 10:07
واقعا مرد بود هرچی بود دوزیست نبود
نقل قول کردن
#2 حسن 1394-07-24 10:27
واقعا
نقل قول کردن
#3 عباس 1394-07-24 10:37
کاری ب اقای ده مرده نداریم .ولی کاش شفاف تر حرف میزدی تا تلنگری میشد برای مسولان اکنون و اینده.و کاش اینم میگفتی که شخص ده مرده با لج بازی باعث سقوط گهر درود شر
نقل قول کردن
#4 پزشکپور 1394-07-24 11:06
اقدام خدا پسندانه این مرد در احداث بام لرستان ماندا
گاراست....نسلهای بعدی برای این مرد دعا می کنند ومثل مرحوم ساکی در ذهن باقی می ماند ...
نقل قول کردن
#5 محمد 1394-07-24 11:10
دورود به غیرتت که حرف دل ما رو زدی خدا رو شاهد میگیرم جمله به جملشو با وجودم احساس کردم
دست مریزاد...
نقل قول کردن
#6 آشنا 1394-07-24 11:45
جالب بود!
نقل قول کردن
#7 مراد سپهوند 1394-07-24 12:04
دوست عزیزم جناب آقای گودرزیان،با سلام.به نظرم بهتر است اگر به مدیریت استاندار فعلی آقای مهندس بازوند انتقاد داریم صریحا بیان کنبم و در لفافه حرف نزنیم و کس دیگری را قدیس جلوه ندهیم.
مقایسه کردن شرایط استانداران احمدی نژاد که نفت از بشکه ای 100دلار هم گذشت با شرایط فعلی که روی خاک سیاه هستیم درست نیست. آن پروژه ها را دهمرده ارائه نداد بلکه از قبل وجود داشتند.
برای با هم ردیف اعتباری نگرفت و هزینه آن از ادارات استان تامین می شد بگذریم از این که بام از نظر کارشناسی هنوز هم زیر سوال است.
به هر تقدیر معتقدم که نوشتن صریح در مورد مسئولان فعلی از جمله استاندار را باید آغاز نمود و چه بهتر که مستقیم خود آنها را مورد خطاب قرار دهیم و موارد مشخص را مورد بحث و گفتگو قرار دهیم و بخواهیم که به افکار عمومی و مطبوعات پاسخگو باشند.
نقل قول کردن
#8 نوید 1394-07-24 12:14
ایشون شهردار خرم آباد هم بودند البته یافته این پیام رو خلاف منافع خودش می دونه
نقل قول کردن
#9 محمد جباری 1394-07-24 12:30
درودخدابرجریان اصولگرا‌یی که ضمن پرداختن به مسایل سیاسی نیم نگاهی هم به اقتصاد مردم بویژه محرومان داشتند اما در زمان این دولت برخي سیاسون افراطی بی غم و متمول در استان يكه تازي ميكنند
نقل قول کردن
#10 کلانشهر خرم اباد 1394-07-24 12:36
به اونگویید دهمرده ا در حد صدمرد است.رهبر بزرگ انقلاب

خداوکیلی گل گفتی اقای گودرزیان من که به یاد دهمرده میفتم اشک میریزم که چرا استان لرستان این مرد بزرگ را ازدست داد.
خوبست یکی از میادین بام شهر را به نام او کنیم تا نامش مثل شهردار ساکی همیشه باقی بماند.
خداوند هرانچه که بخواهد به او نصیب کند واقعا به اندازه صد مرد برای لرستان من کار کرد
نقل قول کردن
#11 حامد 1394-07-24 12:50
درود بر قلمت ، واقعا مرد نازنینی بود ، مرد به معنای واقعی بود این بزرگوار ، اینه عاقبت کاره خیر و مسئولیت پذیری و دلسوزی ، تا سال های سال یادش در قلب تمام لرستانی هاست و این یاد رو نسل در نسل منتقل ميکنيم .
انشالله هرجا که هستند شاد و سلامت و مث همیشه موفق باشن .
نقل قول کردن
#12 محمد رضا 1394-07-24 13:06
باسلام ده مرده اگر پنج سال زوتر به استان لرستان می امد کارهای ماندگار بیشتری انجام می داد ولی افسوس که موقعی به استان ما امد که دولت دچار سر در گمی و چالش جدی در مرکز شده بود .
نقل قول کردن
#13 شهروند 1394-07-24 13:17
ابتدا تشکر ویژه دارم از يافته بابت انتشار این یادداشت.
مطالب جناب گودرزیان واقعا منطقی، عقلانی و صحیح است.
خدمات جناب دهمرده همانند زنده یاد ساکی شهردار فقید
خرم آباد تاابد ماندنی است.
امید که استاندارکنونی نیز با نگاه به این خدمات ،نسبت به خلق کاری ماندگار در این سرزمین کهن اقدامی شایسته نماید تا اولین استاندار بومی لرستان، با خلق این حماسه تا ابد به نیکی در ذهن مردم لرستان بماند. اما میتوان بزرگترین حماسه مهندس بازوند را تا كنون در لرستان، انتصاب مدیران غیرهمسو با دولت نام برد
نقل قول کردن
#14 رضا ص 1394-07-24 13:32
:cry: :cry: :cry:
احسنت واقعا حرف دلمان را زدید
تشکر فراوان.....
آخرین صحبتش این بود: شاهنامه فردوسی را 200 سال بعد شناختند
و بام لرستان بعد از رفتن من شناخته می شود...
نقل قول کردن
#15 مهرداد 1394-07-24 13:56
الان برخي اقایون مد کردن خبرنگار درباری تو استان ...
مدیر وادراتی...
راستی چرا وقتی کسی مثل اقای کیانپور كه انتقاد کرد اونو برکنار کردن؟
اینقد خبرنکار درباری بودن که نرفتن بپرسن چی شد..
چرااون ۵۰۰ میلیون رو ندادن تا تیم گهر از ليگ افتاد..
اون پول رو بدين به خیبر . نذاريد پول بخوابه..
ای کاش ما هم بچه فلان شهر بودیم داخل استان تا می شدیم مدیر کل...
نقل قول کردن
#16 شاهین 1394-07-24 14:02
خیلی مرد بودی دهمرده
یادت بخیر تو قلب ما لرها جای داری ....
مرحبا به بچه زابل . یاد رستم رو درلرستان زنده کردی
نقل قول کردن
#17 محمد 1394-07-24 14:38
درود
ای کاش روزی شایسته سالاری بر پهنه لرستان مظلوم سایه گسترد... ای کاش روزی اكثر نمایندگان مردم ما نماینده واقعی لرستان باشند نه منافع شخصی و باند و جناحی خودشان
نقل قول کردن
#18 وحید ستاری 1394-07-24 14:57
سلام . صد افسوس که بعضی از نخبگان بعد از گذشت زمان متوجه ارزیابی خطا می شوند. ملامت از گذشته زمانی سودمند است که دور باطل آزمون و خطا بر اندیشه حاکم نشود. شاید تا دهها سال دیگر دهمرده هایی به لرستان نیایند . صد افسوس که برخی از فرصت ها بهره نمی گیرند و گرفتار باتلاق آزمون و خطا می شوند. دهمرده صد مرده بود . پروژه عظیم بام لرستان را در دو سال ساخت اما بعد از گذشت دو سال برخی پروژه های این مجموعه تعطیل شده اند و ... ایمان دارم که حاشیه سازان چنین پروژه ای را تا پنچاه سال دیگر به نتیجه نمی رسانند. کارهای بزرگ مردان بزرگ می خواهد . به اميد آن روز .
نقل قول کردن
#19 رضایی 1394-07-24 15:21
احسنت عالی بود
نقل قول کردن
#20 مهردار 1394-07-24 15:45
سلام
از بس توی لرستان کار نشده همین که کاری واسمون انجام میدن حسابی ذوق زده میشیم نوش جونمون...
نقل قول کردن
#21 سينا 1394-07-24 16:31
بالاخره گهي پشت به زين و گهي زين به پشت!
امثالِ علي آبادي و آخوندي و رحيمي هم در دوره ي دولتِ پاكدست روي كار اومدن.
من تمامي اصولگراها رو به انتخابات رياست جمهوري سال ٩٢ و مقايسه مجموع آراء كانديداهشون با آقاي روحاني ارجاع ميدم.
باشد كه راي مردم، پاكدستي و خدمتگزاري را نشان دهد ، نه ضرب و زور و شلوغ كاري!
نقل قول کردن
#22 ساده نیوز 1394-07-24 16:59
احسنت ...
نقل قول کردن
#23 اﻣﻴﻦ 1394-07-24 17:05
ﺑﺎﺳﻼﻡ ﺧﺪﻣﺖ اﻗﺎﻱ ﮔﻮﺩﺭﺯﻱ . ﺩﺭ ﺑﻴﺸﺘﺮ ﻣﺒﺎﺣﺚ ﺣﻖ ﺑﺎ ﺷﻤﺎﺳﺖ ﻭاﻗﺎﻱ ﺩﻫﻤﺮﺩﻩ اﻧﺼﺎﻓﺎ ﺑﻪ ﺩﻧﺒﺎﻝ ﺗﻮﺳﻌﻪ اﺳﺘﺎﻥ ﺑﻮﺩﻧﺪ.اﻣﺎ ﺩﺭﺧﺼﻮﺹ اﻧﺘﺨﺎﺑﺎﺕ ﻭﺣﻖ اﻟﻨﺎﺱ ﺳﺎﻳﺮ ﺷﻬﺮﺳﺘﺎﻧﻬﺎ ﺭﻭﻧﻤﻴﺪﻭﻧﻢ ﻭﻟﻲ ﺧﺮﻡ اﺑﺎﺩ ﺑﺪﺗﺮﻳﻦ ﺩﻭﺭﻩ ﺭﻭ ﭘﺸﺖ ﺳﺮ ﮔﺬاﺷﺖ. ﻭﻋﻠﻨﺎ ﺣﻖ اﻟﻦﺎﺱ پايمال شد و ﺑﺪﺗﺮﻳﻦ اﻧﺘﺨﺎﺑﺎﺕ ﺭﻭﺭﻗﻢ ﺯﺩﻧﺪ ﻭﺭاﻱﻛﺴﻴﻜﻪ ﻣﺨﺎﻟﻒ اﻭﻥ ﺟﺮﻳﺎﻥ ﻭﺳﻴﺎﺳﺘﻬﺎﻱ ﺩﻭﻟﺖ ﻗﺒﻞ ﺑﻮﺩ ﺭﻭ ﻋﻠﻨﺎ ﺯﻳﺮ ﭘﺎ ﮔﺬاﺷﺘﻦ ﻭاﻗﺎﻱ ﺩﻫﻤﺮﺩﻩ ﻫﻢ ﻋﻴﻦ ﺧﻴاﻠﺸﻮﻥ ﻧﺒﻮﺩ ﻭﺣﺘﻲ ﻣﺴﺎﻟﻪ ﺭﻭ ﺑﺨﺎﻃﺮ ﺣﻔﻆ ﻣﻘﺎﻣﺸﻮﻥ ﭘﻴﮕﻴﺮﻱ ﻧﻜﺮﺩﻧﺪ
نقل قول کردن
#24 رسول 1394-07-24 17:44
هرچند ممکنه این مقاله در قالب مرده پرستی تفسیر بشه و بگن بازم یکی رفت و ما یادشو گرامی می داریم؛ اما این شهامت نویسنده در اذعان به اشتباهات گذشته خود قابل تقدیر است. تا خودمان را نقد نکنیم پیشرفت نخواهیم کرد.
نقل قول کردن
#25 بی خط 1394-07-24 18:46
دورود بر صداقت و شهامت نگارنده ، نگارنده عزیز چرا قضاوت را در نگاه و مقیاس جناحی می سنجیم ؟ کاش بموقع بنگاریم . بنگریم و بنگاریم که کسی با اثبات ناشایستگی از سمتی برکنار بدنبال آن در همان راستا بدلیل شایستگی در جایگاهی منصوب میشود ! چه انقلاب درونی در این مدیر بوجود میآید ؟ پس بنویس با نگاه به همسایگان خط خطی که جز خط ان هم نه به راستی و درستی بر مسند ناشایست می نشیننند و بادی به غب غب داد مدیریت میزند ! که چنان بودن وچنینی خواهند کرد اما استان را به گرداب نابودی كشيده ميشود
نقل قول کردن
#26 بنده خدا 1394-07-24 19:05
درود خدا بر شما باد کاس این مقاله در همه نشریات محلی استان چاپ شود واقعیت های تلخی پشت این مقاله است سالهاست اینچنبن قلمی رو ندیدم
نقل قول کردن
#27 کیوان 1394-07-24 19:22
دکتر ده مرده هرجا که باشه دست خدا یارش و ما لطف و محبت اونو هیچ وقت فراموش نمیکنییم و باید اینو اضافه کنم ازاد سازی قلعه فلک الافلاک من خودم اونجا رد میشدم نیمه شب بود دستگاه های ماشین سنگین اونجا بودن و گفت اگر تخلیه کردید خوب اگر نکردید ساختمان با وسایلش تخریب میکنم
این شد که بخشی از حریم که اداره کل پست اونجا بود تخریب شد و چندی از مغازه های اطراف پل گپ یا پارک قرینه پارک شهر که میخواست قطعه بندی بشه و با کمک شهردار خوب شهرم اقای نصبری در کمتر از چند ماه ساخته شد یا خیلی کارهی دیگه ..... امید است هر جا باشد سلامت باشد
نقل قول کردن
#28 آریو آریافر 1394-07-24 21:26
جناب سپهوند....
با سلام
لازم بود جناب گودرزیان یه خط در خصوص اسم یه فرد حرف بزنن تا بلای آفتاب لرستان رو سرش بیارن.
نقل قول کردن
#29 امیر 1394-07-24 22:42
سلام آقای گودرزیان تبریک میگم اصولگرا شدی
نقل قول کردن
#30 محمد صادقي 1394-07-24 22:55
اقاي عزيز اقدام نسنجيده اي كردي. پلي شدي واسه اصولگرايان
نقل قول کردن
#31 مهدی 1394-07-24 23:11
سلام.جناب گودرزیان.
از کجا معلوم بعدها ننویسی
نه با با !بازوند ،سرزنده بود . :lol:
نقل قول کردن
#32 همشهری 1394-07-24 23:12
اقای گودرزیان شما همیشه به همه منتقد هستین خوبه خودتونم تو پیامتون گفتین که اون موقع هم به اقای ده مرده منتقد بودین به نظر بنده شما می بایستی اول خودتونو نقد کنید بعد به دیگران انتقاد کنید
نقل قول کردن
#33 سرباز 1394-07-24 23:56
سلام
آقای عزیز شما گفتی که به پرسش خبرنگارا جواب نمیداد چرا؟ آیا از خودت پرسیدی ،شاید چون خودش و دولت مهرورزش به روزنامه و روزنامه نگار و خبرنگار اعتقادی نداشتن .
در هر صورت کاری به ایشون نداریم هر چی بود دیگه رفتن.
اما ایا استاندار فعلی که تمام توانش رو روی بحث اشتغال گذاشته شایسته است اینجوری بعد از فقط دو سال بهش حمله کنیم .شما که هشت سال تحمل کردی این چند سال هم روش .
بهتر نیست واقعیات ببینیم تمام کشور در رکود و تورم بسر میبره اقتصاد کشور بیماره حالا شما که صبرت زیاده بگذار چند سال بگذره بعد از اشتباهاتت بگو.
نقل قول کردن
#34 عباس 1394-07-25 00:02
اون موقع هم اگر کسی اسمی از مشگلات شهر می آورد و به ساحت تمام اعتبار و پول این مردم بینوای بیکار که در كوه مدبه خرج شد نقدی می کرد بیچاره می شد.
من نمونش رو سراغ دارم.
نقل قول کردن
#35 دکتر کامران فر 1394-07-25 00:44
این مطلب سراسر احساسی و آکنده از یک هیجان پنهان است.
دوست عزیز!
اینکه یک پروژه عمران شهری در شهری مثل خرم آباد اجرا شود کار خوبی است که البته این همه نیاز به بزرگ نمایی ندارد.
اما مهمتر فراهم کردن ساختارها و زیر بناهای توسعه در سراسر اقلیم و جغرافیای سرزمین لرستان است.
خوب است مردم را آگاه کنیم که کار کردن در جلوی چشم و به قو در لایه های رویی هر چند گاهی ممکن است به به و چه چه افراد ظاهر گرا و علاقمندان اقدامات سطحی را به دنبال داشته باشد اما چون دارای پشتوانه ی عمیق و اقدامات زیر بنایی نیست نتیجه ی آن به هیچ وجه منجر به شکوفایی اقتصاد و نهایتا بهبود وضعیت معیشت عمومی نخواهد شد.
به یک مثال توجه کنید:
شما تا وقتی نتوانید از یک نظام کامل حمل و نقل درست بهره مند شوید . حتی اگر از زمین تا بام را هم طلا کاری کنید به مقصودتان که کشاندن بیننده و گردشگر به بام و زمینتان است به هیچ روی نخواهید رسید.
نقل قول کردن
#36 امیر 1394-07-25 02:08
جناب گودرزیان سلام
نوشته پراز درد شمارو خواندم کاش مدیرارشد استان هم نیم نگاهی به این نوشته داشتند.
نقل قول کردن
#37 شهروند 1394-07-25 02:22
به نظرمن اصلن این نقدبه دور ازتعصبات سیاسی هیچ ارزشی ندارد به چند دلیل؟
-اولا نقادبه هرکسی که باخود اومخالف بوده منتقده-
-اگرمطلب رو درست بخونید به دنبال منافع خودش بودن مثلن نگرفتن هدیه روزخبرنگار...
-نداشتن اعتبار سیاسی وبدون هویت حزبی شخص نگارنده ونداشتن ثبات حزبی و...به دلایل شخصی
-ضعف درتحلیل و مقایسه دو دولت واقعن متضاد (مقایسه فقط درهمسوبودن است)
-عدم اشاره به پیگیری ها وخدمات بارز دولت کنونی درحداقل ها صرفن و....
که همه موارد فوق نشان ازضعف نقد مذکور میباشد.لذا ضمن احترام به وی متنی شخصی و بی اساس است

-
نقل قول کردن
#38 امیر علی 1394-07-25 08:03
به قول دوست کامنت یک: میبینم این کامنت های آخر چقد دوزیست دارم
به والله خود من اصلاح طلب و حامی دولت هستم ولی متاسفانه به علت سهل انگاری ، اما به نظرم این دو سال هیچ اقدام مثبتی حتی یک اقدام برای استان صورت نگرفته
نقل قول کردن
#39 آریا 1394-07-25 08:34
نویسنده محترم بالاخره تکلیف خودش رو مشخص کنه . کدوم طرفیه آخرش؟؟
توی فضاهای مجازی اوایل شده بود هوادار آقای استاندار . حالا شده منتقد.
در دولت قبل منتقد بود حالا استاندار قبلی شده قدیس ی ایشان.
به نظرم افرادی که تابع یک مرام خاص سیاسی نیستند با این آسمان و ریسمان بافتن ها بیشتر دنبال اهداف خودشون و دوستان خودشون هستند تا دلسوز مردم.
خیلی ها به محض اینکه به مقاصد خودشون نمی رسن میشن منتقد!!
یه چند نفر هم دور خودشون جمع می کنن فکر می کنن دیگران هیچی خبر ندارن و اونها علامه ی دهرن.
این یافته هم بد نیست بعنوان یه رسانه مردمی دعواهآی سیاسی رو در درج مطالب دخالت نده.
انتظار بیشتری از یافته میره.
_____________________________
يافته: كار اصلي رسانه‌ها انعكاس مطالب ارسالي و ارتباط بين مردم و مسئولين است
مطلب آقاي گودرزيان براي ما ارسال شد و بنا بر خط مشي هر رسانه ما نيز ضمن حذف بخش‌هايي از آن، سخنان ايشان را منعكس كرده و هيچ‌كدام مطابق قوانين كشورمان در آزادي بيان گناهي مرتكب نشده‌ايم.
مردم حق دارند حرف بزنند و ما هم وظيفه داريم آن‌ها را منعكس كنيم.
چندي قبل نوشتيم كه قطع ارتباط و تعطيلي نشست‌هاي خبري عمومي (و نه خصوصي) استاندار كنوني با رسانه‌ها، باعث خواهد شد تا رفته رفته اهالي رسانه ناچار شوند براي ارتباط با مهندس بازوند ناچار به نوشتن در رسانه‌ها شوند.
مي‌بينيد كه پيش‌بيني ما دارد به حقيقت مي‌پيوندد و مشاوره‌هاي اشتباه عده‌اي به استاندار، باعث ضربه زدن به مهندس بازوند خواهد شد.
اكنون يك سال است كه ايشان نشست خبري عمومي برگزار نكرده در حالي كه رئيس‌جمهور در اين يك سال بيش از 4-5 نشست خبري به مناسبت‌هاي مختلف با خبرنگاران داخلي و خارجي داشته است.
مهندس بازوند نبايد اجازه دهد ارتباطش با مردم قطع شود ...

از طرفي، ما هر هفته از اكثر مسئولين استان خبر منتشر مي‌كنيم اما با وجود انتشار بيش از صدها خبر در طول سال، هيچ‌يك از مسئولين و مديران يك بار هم براي تشكر و خسته نباشيد به ما زنگي نمي‌زنند، آن‌وقت به خاطر يك انتقاد، سر و كله همه پيدا مي‌شود و شروع به گلايه مي كنند ... معرفت اكثر مديران دستگاه‌هاي مختلف ديار ما را ببينيد و مقايسه كنيد با معرفت خبرنگاراني كه با هزينه شخصي، سخنان و فعاليت‌ آن‌ها را پوشش مي‌دهند (اكثر رسانه‌هاي لرستان خصوصي هستند و با هزينه شخصي اداره مي‌شوند از جمله همين يافته)
تازه اين برخورد نامناسب، وراي برخي شكايت‌هايي است كه با بودجه بيت‌المال از رسانه‌ها توسط واحد حقوقي نهاد خود انجام مي‌دهند ...
البته از حق و انصاف نگذريم ظرف يك سال اخير با تصويب شوراي اطلاع‌رساني استان، تا حد زيادي از اين قبيل شكايت‌ها با بودجه بيت‌المال جلوگيري به عمل آمده است كه جاي تقدير دارد.
نقل قول کردن
#40 لیلا رجبی 1394-07-25 08:47
کاش مینوشتید که استاندار سابق بودجه ای که به استان هم رسید به دولت برگردون و گفت که احتیاجی به این چند ده میلیارد تومان استان نداره!!!!!
نقل قول کردن
#41 رضا 1394-07-25 09:25
سلام ودروووووود خدا بر جناب آقای گودرزیان واقعآ تحلیل زیبایی بود
نقل قول کردن
#42 سارا 1394-07-25 09:31
چه فرق میکنه اصولگرا یا اصلاح طلب که جز نام چیز دیگه ای نیست مهم وظیفه شناس بودنه و اینکه در راه خدا کار کنیم از هردو دسته خوب و بد در هردو حزب هم پیدا میشه .
دهمرده واقعا استاندار خوبی بود چرا که اگر قصد انجام کاری رو داشت خودش اولین کسی بود که به میدون میرفت . خوبی همیشه ماندگار وهیچکس نمیتونه منکرش بشه .
نقل قول کردن
#43 رضایی 1394-07-25 09:39
سلام دوست عزیز جناب گودرزی
بارها در جلسات خودمان مطرح کردیم که یکی از علل عقب افتادگی استان ما سطحی نگری و خودخواهی سیاسیون استان است . مثال پرواضح این امر با کمال تعجب این متن شماست که برای انتقام از عدم کامیابی این چنین مطالبی عنوان کرده اید . مردم قضات خوبی هستند .
نقل قول کردن
#44 آریا 1394-07-25 09:42
ظاهرا مطالب غیر دلخواه کار نمیشه؟؟!!
______________________________
يافته: مطالب شامل توهين وافترا منتشر نمي‌شود.
شما مگر از طرف آن دستگاه امنيتي حكم و سندي در اين خصوص داريد كه خيال داريد نوشته با نام مستعار شما در رسانه‌ها منتشر شود؟
اگر از طرف آن دستگاه با تماس گرفتند و گفتند كه ما اصلا چنين چيزي اعلام نكرده‌ايم، شما بايد پاسخگو باشيد يا رسانه‌ي ما؟
تقصير شما نيست زيرا با قوانين مطبوعات آشنايي نداريد. اگر قرار باشد هر كس با اسم مستعار هر چيزي در بخش نظرات سايت عليه ديگران بنويسيد و ما هم منتشر كنيم كه بايد به يك روز نكشيده سايت را تعطيل كنيم!
شما هم مثل نويسنده اين مطلب، با نام و هويت واقعي خودتان، مسائلي كه مايليد را با اسناد و مداركي كه از آن‌ها نام برديد براي ما ارسال كنيد تا آن‌ها را با مسئوليت خودتان منتشر كنيم، در غير اين صورت انتظار نداشته باشيد وقتي شما شهامت پذيرفتن مسئوليتي را در قبال نوشته‌تان نداريد، ديگران مسئوليت آن را بپذيرند آن هم از يك نويسنده با نام مستعار!
(لطفا ديگران نيز به اين موضوع توجه داشته باشند. متاسفانه ناچاريم هر چند روز يك بار اين مطلب را در بخش نظرات بنويسيم تا برخي مخاطبان آگاهي يابند)

نظردهندگان محترم؛ از گودرزيان و امثال ايشان كه نقد مي‌نويسند يك كار خوب را بياموزيد:
اگر نظر يا حرفي داريد، با اسم و با عكس خودتان آن را منتشر كنيد!
اين يعني: "صداقت و شهامت"
و اگر اين‌ها نداريد؛ پس لطفا شعار ندهيد ...

* همچنين نظرات شما، فقط توسط مدير مسئول سايت بازبيني و منتشر مي‌شوند. برخي انتظار دارند تا نظري در سايت نوشتند فورا بايد تكليف آن مشخص و منتشر شود!
مدير مسئول هم مثل شما انسان است و ممكن است مسافرت رفته و يا دچار بيماري شود، لذا انتشار نظراتي كه مشكلي ندارند ممكن است گاه تا 2 شبانه‌روز نيز زمان ببرد. پس شكيبا باشيد!
نقل قول کردن
#45 سپهوند 1394-07-25 09:45
چقدر تحرک داشت این مردخدا نگهدار ت باشه دهمرده
نقل قول کردن
#46 سید محمد رضا حسینی 1394-07-25 11:06
برادر عزیز این زمین را بنده و جنابعالی با سیاسی بازی و مصالح طلبی سوزاندیم .
نقل قول کردن
#47 صادقی 1394-07-25 11:28
نوشتن این مقاله کار درستي نبود هم قطار
نقل قول کردن
#48 شهرستاني 1394-07-25 11:58
من اگر جای شما بودم مجسمه دهمرده را در خرم آباد درست می کردم. خدایی اش امکان ندارد یک استاندار دیگری پیدا شود که محدوده مسئولیت خود را در حد یک شهر نگه دارد!!!!
نقل قول کردن
#49 شهروند 1394-07-25 12:20
بعضی ها نه کار اجرایی می کنن ، نه کار اقتصادی می کنن و نه هیچ گار مفید دیگری و می شینن یه گوشه فقط به اسم منتقد ، انتقاد می کنن .
مملکت در شرایط دشواریه تقریبا از همه نظر . انتقاد هم باید باشه اما واضح و روشن نه با کنایه و تعریف و تمجید بی مورد از کسی . ظاهرا جناب گودرزیان کارشون فقط انتقاده که راحت ترین کار هم هست . جناب گودرزیان راحت باش
نقل قول کردن
#50 علی 1394-07-25 12:40
سلام استانداران قبل از اقای بازوند شهردار خر م آباد بودند
نقل قول کردن
#51 علی گودرزیان 1394-07-25 12:52
سلام به همه ی دوستان و سپاس از عنایت شما به این دست نوشته ی دردآلود!

جناب دکترکامران فر !
ضمن سلام و عرض ادب! خیلی زود داوری کردید برادر! چه هیجان پنهانی؟ شما که ما را نمی شناسید دست کم با احتیاط بیشتری واژه ها را به استخدام می اوردید شما حتی مقاله را خوب نخواندیدمن اصلن ده مرده را تایید نکرده ام من ده مرده را وقتی خود حضورداشت استانداری پروژه محور خطالب کردم و گفتم شما استاندار کل لرستان هستید اما ده مرده مرد بود
جناب شهروند!
دوست عزیز هیچ لزومی ندارد وقتی تازه چشم و گوش واکردی و مردم را نمی شناسی پشت این رایانه بنشینی و هرچه به ذهنت آمد بنویسی
فعلن شما به قول نظامی صدف وار بنشین دمی لب خموش تا چشم و گوشتون بیشتر باز شود!
دوستی هم اظهار نموده است که من چون منتقدم باید اول مشکل خودم رو حل کنم راست همین است برادر که تو گفتی مشکل من و امثال من این است که به خاطر اصلاح امور مردم که یکیشان تو باشی بانقد ، خود را از حقوق شهروندی محروم می کنیم تا شما بیاسایید!
از همه باز متشکرم
نقل قول کردن
#52 کامران رحیمی مقدم 1394-07-25 13:02
بسیار عالی
جناب پایدار عزیز قطعاً نقش برادر ارجمندمان حاج مرتضی ولی پوری (بعنوان فرماندار مرکز استان ) در کنار دکتر ده مرده در همه ی عرصه های سیاسی ، عمرانی و ... پررنگ و ماندگار است ، مدیریت بی نقص انتخابات و نیز زحمات فرماندار وقت خرم آباد در اجرای پروژه بام لرستان بعنوان نماد حداقلی خدمات ارزنده ایشان را ارج می نهیم .
نقل قول کردن
#53 محمدی 1394-07-25 13:12
واقعا از آقای گودرزیان نا امید شدم
نوشته های قبلی ایشان را از یاد نمی بریم . مقالاتی از قبیل: "شلختگی مدیریت دراستان"،"ده مرده و خبرنگاران"،"از پروژه داری تا استانداری"،"جنا ب دهمرده ماییم و همین سه پرسش"و.... که قطعاً درآرشیو سیمره موجودند .
ظاهراً آقای گودرزیان فراموش کرده اند دهمرده را اصلاً استاندار نمی دانستند و می گفتند او فقط شهردار خرم آباد است و بس.
چقدر حافظه ما خراب شده آقای گودرزیان یا اینکه حکایت دیگری پشت این نوشته احساسی و ضعیف است؟...
نقل قول کردن
#54 رضا 1394-07-25 13:20
دورود براقای گودرزی ایشان اهل قلم واهل تحلیل هستند. انچه ایشان مطرح کردند واقعیت امروزی است
نقل قول کردن
#55 رضا 1394-07-25 13:41
سلام جناب شهروند : تحلیل اقای گودرزی کاملا صحیح ودرست است . استاندار دارای چه خط فکری است .معاونان ایشون اعتقادی به توسعه سیاسی ندارند . بفرمایید بگید چه کارعمرانی دراین استان اتفاق افتاده است ؟ ایاعزل ونصب ها براساس شایستگی انجام شده است؟
نقل قول کردن
#56 موسوی 1394-07-25 14:27
با سلام
در سال ۸۷ در شهر کرمان دانشجو بودم و سرزندگی ملت رو در اونجا با چشم خودم دیدم اونجایی رو که مثل رود تمام پروژه ها در حال اجرا بودند و همه مردم اون شور و شعفو در وجود استاندارشون میدیدن ، یادمه یکی از آرزوهای اون روزهام داشتن استانداری دلسوز برای دیارم بود مثل استاندار اونجا ،اجازه بدین یکم از خصوصیات اون استاندار بگم :مردی ساده و بی آلایش ، معلم و استاد دانشگاه ها در رشته ریاضی اما یادم نمیره ایشون همیشه درس اخلاقشون در پس زمینه تمام دروسشون بود ،یادمه پروژه های اونجا شب و روز در حال اجرا بودن اونم نه بخاطر نفت ۱۰۰ دلاری به خاطر اخلاق و پشتکار و توکل بر خدا و استفاده از نیروهای متخصص دلسوز بود بله اون کسی نبود جز آقای دهمرده ، آرزوی من برآورده شد در دولت قبل دکتر دهمرده به شکل خارق العاده ای استاندار لرستان شد، در طول خدمت ایشون در لرستان تمام پروژه های ایشون توسط عده ای از دوستان همیشه زیر سوال میرفت اما من همیشه اطمینان خاطر داشتم نسبت به موفقیت دکتر چون از زبان حضرت آقا شنیده بودم که به او نگویید دهمرده بگویید صد مرده !!!
یاد اون روز ها بخیر . . .
نقل قول کردن
#57 وحید ستاری 1394-07-25 14:44
جناب دکترکامران فر
سلا م. دکتر دهمرده مدیری مجهز به اندیشه توسعه بودند . جناب گودرزیان در ان زمان همانند شما عملکرد دکتر را سطحی و بعضی اقدامات ایشان را نقد می کردند . گذشت زمان و ملامت از قبل و عملکرد پرشتاب و خیزش بزرگ در تصویب ّپروژ ه های زیر ساختی همانند آزاد راه خرم آباد اراک _راه آهن دورود خرم آباد اندیمشک _سدمعشوره _ سدبختیاری_ رفع احاطه از دردانه زاگرس _ توانمندی بافتهای فرسوده و....دلیل اذعان و اعتراف ایشان است . بی شک پذیرش اشتباه هنر مردان بزرگ است.اگر مدیریت ارشد استان همت مضاعف برای تسریع در اتمام پروژه های زیرساختی استان داشته باشند :دعدعه های شما هم جبران می گردد. به امید آیندهای بهتر برای لرستان .
نقل قول کردن
#58 آریا 1394-07-25 15:24
جناب یافته پس چرا مطالب رو نمیذارید؟؟
______________________
يافته: دوست عزيز ما كه بيكار نيستيم مدام پشت كامپيوتر باشيم!
مدير مسئول بايد تمام مطالب سايت را بخواند و گاهي در بارگزاري مطالب سايت نيز مشاركت نمايد
از طرفي، مدير مسئول نيز گرفتاري هاي متعدد دارد و مثلا ممكن است گاهي بيمار شود. لذا تاييد نظراتي كه مشكلي ندارند گاه ممكن است 2 شبانه‌روز زمان ببرد
مخاطبان گاهي ظرف طي 24 ساعت بيش از 400 نظر در يافته منتشر مي‌كنند كه خواندن و تاييد كردن و گاه پاسخ دادن به برخي از آن‌ها بيش از 4 تا 5 ساعت از وقت مدير مسئول سايت را مي‌گيرد
نقل قول کردن
#59 دکتر کامران فر 1394-07-25 17:02
شما که بدون اطلاع قضاوت می کنید دیگه واویلا.
خدا به داد مردمی برسه که قراره شما هدایتشون کنید.
نقل قول کردن
#60 سعيد 1394-07-25 17:13
به نقل از کامران رحیمی مقدم:
بسیار عالی
جناب پایدار عزیز قطعاً نقش برادر ارجمندمان حاج مرتضی ولی پوری (بعنوان فرماندار مرکز استان ) در کنار دکتر ده مرده در همه ی عرصه های سیاسی ، عمرانی و ... پررنگ و ماندگار است ، مدیریت بی نقص انتخابات و نیز زحمات فرماندار وقت خرم آباد در اجرای پروژه بام لرستان بعنوان نماد حداقلی خدمات ارزنده ایشان را ارج می نهیم .

سلام . بام خرم اباد پاييز 89 ساخته شد و آن موقع اقاي شريعت نژاد فرماندار خرم اباد بودند . اقاي وليپوري از زمستان 90 فرماندار شدند برادر
نقل قول کردن
#61 کامران فر 1394-07-25 17:26
جناب گودرزیان!
همین برآشفتگی و دستپاچگی شما در پاسخگویی نشان هیجان پنهانی است که البته آشکار شد.
من نه مقام هستم و نه اهل سیاسی بازی و وابسته به این و آن. بهتراست در نقدها و تحلیل ها به جای زیر و زبر کردن ها اهل ارایه طریق و البته آگاه ازخدمات و کاستیها باشیم نه اینکه شمشیر از رو بسته و یکی را به ناحق در عرش بنشانیم و دیگری را باز هم به ناحق به خاک برسانیم.. اینگونه هیچ باری به منزل نمیرسد برادر!
نقل قول کردن
#62 آریا 1394-07-25 17:58
جناب یافته.
یه مقدار واقع بین باشید . الان شما کامنتهای رد و بدل شده در سایتتون رو یه ارزیابی کوتاه بکنید. شده محل مجادله دو طیف که بیشتر دنبال اهداف خودشون هستند.
آیا یافته باید رسانه ی این لج بازیها باشه.؟؟!!
این که گفتم از شما انتظار بیشتری میره باید شما رو اینجوری در برابر بینندگان همبشگیتون قرار بده؟؟
اگه واقعا اینجوریه بنده از این به بعد به هیچ عنوان یافته رو یک رسانه ی بی طرف قلمداد نمی کنم.
اینکه یکی از شما یه سوال بپرسه که آیا مطالب غیر دلخواه درج نمیشن؟
شما در جواب به دستگاه امنیتی وصلش کنید و طومار براش بنویسید اصلا زیبنده ی یک رسانه نیست.
آیا حق نمیدید که باید تاسف خورد؟؟
تا امروز من و خانواده ام بسیاری از اخبار رو از طریق یافته دنبال می کردیم اما از امروز به بعد.....!
نقل قول کردن
#63 نا شناس 1394-07-25 18:45
با سلام خدمت شما جناب آقای گودرزیان
بنده بعد از مطالعه متن شما که بیشتر شبیه یک غرض شخصی است تا انتقاد چند نکته را یادآور می شوم تا بار دیگر در نوشتن تعریف و تمجیدهایی این چنین دقت بیشتری بفرماید:
اولاً در مملکت جمهوری اسلامی ایران هر مرام و مسلک قابل قبول این نظام بازی بر زمین سوخته نیست! مگر اخبار موفقیت های اخیر را نمی خوانید؟ چرا ننوشتید کدام بازی در این دوران سوخته تا نقدی بشود تا شاید مسئولان جهت احیا و روشن کردن آن اقدامی کنند!!
نقل قول کردن
#64 نا شناس 1394-07-25 18:47
دوما:حق دارید بگویید در مورد روز خبرنگار مارو فراموش نمی کرد البته نه همه عده خاصی که با گونی پول خبرهای تیتری جناب دهمرده را می گرفتند
نقل قول کردن
#65 نا شناس 1394-07-25 18:50
سوما:در خصوص"در روبرو قلم برقصانیم و پشت سر بشورانیم" یاد ضرب المثل به در می گویم تا دیوار بشنود افتادم. باز هم آفرین بر شما که به بهانه چیز دیگری یادی از دهمرده کرده اید.
نقل قول کردن
#66 نا شناس 1394-07-25 18:54
چهارم:تمام سیاسیون و اهل قلم و تفکر می دانند که جناب دهمرده زیاد به حق الناس هم گوشی نمي داد مثالش برخوردهای نا شایاست زبانی ایشان حق الناس بزرگی است که هم چنان بر گردنش مانده است.
نقل قول کردن
#67 کامران رحیمی مقدم 1394-07-25 18:56
به نقل از سعيد:
به نقل از کامران رحیمی مقدم:
بسیار عالی
جناب پایدار عزیز قطعاً نقش برادر ارجمندمان حاج مرتضی ولی پوری (بعنوان فرماندار مرکز استان ) در کنار دکتر ده مرده در همه ی عرصه های سیاسی ، عمرانی و ... پررنگ و ماندگار است ، مدیریت بی نقص انتخابات و نیز زحمات فرماندار وقت خرم آباد در اجرای پروژه بام لرستان بعنوان نماد حداقلی خدمات ارزنده ایشان را ارج می نهیم .

سلام . بام خرم اباد پاييز 89 ساخته شد و آن موقع اقاي شريعت نژاد فرماندار خرم اباد بودند . اقاي وليپوري از زمستان 90 فرماندار شدند برادر

بله درست است ، از زحمات آقایان شریعت نژاد ، ولیپوری ، معاونین استاندار وقت بویژه معاونت محترم عمرانی جناب آقای مهندس خورشیدوند ، مدیران کل ، مدیران ستادی و مجموعه کسانی که در این امر ماندگار دخیل بوده اند تشکر می شود .
نقل قول کردن
#68 نا شناس 1394-07-25 18:59
پنجم:در مورد آهااااای مدیران دولت مهرورز!!! دولت احمدی نژاد را پاسبانی کنید!؟؟؟ آفرین بر دولتمردان مهرورز که خوب پاسبانی کردند! آیا ندیدید تمام اختلاس ها در دوران احمدی نژاد اتفاق افتاد و جالب اینکه با همکاری مدیران ارشد دولت مانند معاون ایشان.... آیا منظورتان همین آقایان می باشد؟؟؟
نقل قول کردن
#69 امیر علی 1394-07-25 20:09
یکی از صفات خبرنگار حق گویی و بیان آن برای مردم است .درودبر شرفت آقای گودرزی .خدا وکیلی چه کار شاخصی انجام شده
نقل قول کردن
#70 محمد 1394-07-25 20:32
دولت جديد در لرستان عملکردی نداشته و فقط عده ای در حال بزرگنمایی کارهای کوچک هستند . ضعیفترین مدیران را اين دولت به استان آورده و به نظرم بیشتر دنبال منصوب كردن آشنايان هستند تا شایسته سالاری . چرا عده ای از نقد هراس دارند . آقای گودرزیان واقعیات را گفته اند فارغ از هر طرز فکری که دارند چرا تا کسی نقد میکنه انگ و برچسب بهش میزنید ؟
نقل قول کردن
#71 حق شناس 1394-07-25 20:33
آمار بیکاری هم بعد از دو دهه 10 پله سقوط کرده یعنی بیکاری توی استان ما به نصف رسیده؟!!! شما باور می کنید؟
آزادراه و راه آهن که نتیجه زحمات نمایندگان و خصوصا دهمرده بود که ماده 32 گرفتد براشون، فرودگاه و کشت و صنعت هم کار نمایندگان بود
نقل قول کردن
#72 صدرا صفوی 1394-07-25 20:55
جناب اقای گودرزی سلام
ظاهرا این سیاق نوشته ها سنت مالوف شماست. پیش تر مقاله ای در مدح و ثنای یگی از فرماندهان نظامی نوشته بودید که اصلا سنخیت و تناسبی با انچه که می نمایید نمی نمود .
لطفا یک بار دیگر نوشته تان را مرور کنید
ایا انچه از اقای ده مرده گفته اید نشان از مردانگی ایشان دارد ؟
نقل قول کردن
#73 عزیزی 1394-07-25 21:00
احسنت .
حق مطلب را بجا اوردید شاید تلنگری برای همه خصوصا مدیران باشد . وجدانا دولت طي این دو ساله در لرستان چکار کرده چه جوابی به اصولگرایان بدهیم ؟ درود بر نگارنده
نقل قول کردن
#74 سید سلمان موسوی 1394-07-25 23:18
تقدیم به استاد گودرزیان عزیزم
رنج بردن باعث فهمیدن می شود و ذهن را به تلاش برای شناختن وا می دارد تا این که قواعد زندگی و تلخی و سختی را می شناسد و به درك و شعور می رسد. ولی وقتی به فهمیدن و درك رسیدی، از آن به بعد دیگر خود فهمیدن باعث رنجت می شود. دیگر هم از فهمیدن خودت رنج می بری، هم رنج فهمیدن آنچه دیگران درك نمی کنند و نمی فهمند و نمی بینند، به جانت نیش می زند و آزارت می دهد. ولی هر قدر در نادانی می شود درجا زد، در فهمیدن نمی شود. وقتی چشم هایت باز شد، دیگر نمی توانی آن را ببندی و خودت را به نفهمی بزنی.
نقل قول کردن
#75 مجتبي 1394-07-26 08:29
درودبر شرفت آقاي گودرزي
نقل قول کردن
#76 اصلاح طلب 1394-07-26 08:50
دورود بر گودرزیان متعهد و دلسوز

اگر در خانه کس است، او را یک حرف بس است.
نقل قول کردن
#77 بهاروند 1394-07-27 11:59
من كاري به اصولگرا و اصلاحاتي ندارم ولي در مورد ده مرده مطلبي را ميخواهم بگويم ايشان شخصا دنبال اعتبارات براي استان بودند من در سازماني در تهران كار ميكنم كه بخشي از اعتبارات استان در آن سازمان تامين و پيگيري ميشود شاهد و ناظر بودم كه ايشان خود شخصا در اتاق كارشناس مربوطه حاضر ميشدند و پيگير بودند و اين مرد بزرگ هر زماني كه من را در سالن يا اتاق آن كارشناس ميديدند كلي اظهار لطف ميكردند و راهنمايي ميخواستند اگر چه خود ايشان خيلي به مسائل وارد بودند خيلي زحمت كشيدند ولي من از چيزي ناراحتم كه بايد در همينجا بازگو كنم زمان توديع ايشان برخي برخورد زياد خوبي نداشتند و اميدوارم اين رسم بد تكرار نشود.
نقل قول کردن
#78 حمید ت 1394-07-27 18:02
علت سقوط گهر درود نماینده و برخي مردم شهرتان بودند که با سماجت نذاشتید حتی یک بازی در دیگر شهرههای استان صورت بگیرد(خرم اباد وبرجرد)و بازیهای گهر درود چه رفت و چه برگشت در خانه حریف برگزار میشد و تیم همیشه خسته و بدون تماشگر پرشور لرستانی بیشتر بازیها رو باخت .. حالا ما رو مقصر میدونی بی انصاف
نقل قول کردن
#79 حمید ت 1394-07-27 18:05
دهمرده به جاههای کمتر توسعه یافته پرداخت . و عدالت رو برقرار کرد
نقل قول کردن
#80 بازداری 1394-07-27 21:35
موفقیت آقای مهندس بازوند و برنامه هایش به نفع استان است. یاد بعضی از مدیران که با آقای دکتر دهمرده کار می کردند بخیر. جایشان خالی
نقل قول کردن
#81 بازگیر 1394-08-03 23:33
اگر اقای دهمرده بود الان جاده سرابیاس تعریض گرديده بود. قسمت شهرک شهرک صنعتی را تعریض کرد متاسفانه فرصت به وی ندادن وی راجابجا کردند
نقل قول کردن
#82 زاپاتا 1394-10-26 04:06
دوست عزیز متن شما نشان میدهد حساسیت را با احساسات خلط کرده اید. خبرنگار انشاهای احساساتی نمی نویسد بلکه نسبت به امور حساسیت نشان میدهد. حساسیت دلسوزانه و جسورانه ای که لازمه کار مطبوعات روشنگر است. در قاموس خبرنگار کیش شخصیت اصطلاحی منسوخ است. خبرنگار تنقید میکند نه تمجید تحلیل میکند و نه تجلیل. پرسشگر است و به نقد میکشد. چرا بابت نقدهای چند ساله تان از ایشان ندامت نامه ای به سبک سناریوهای بالیوودی تنظیم کرده اید؟
نقل قول کردن
#83 زاپاتا 1394-10-26 04:22
همانطور که برخی چهره ها مصالح خوبی برای کاریکاتوریست محسوب میشود نام فامیل ایشان هم همانطور که در مطلب شما و کامنتهای در پی مشهود است قابلیتهای بالایی برای جناس سازی دارد. مثل ده مرده یک مرد بود یا یک مرد بعلاوه ده ...که البته ایرادی ندارد بالاخره ماهمه وارثان شعرهستیم! برادر اظهار ندامت نکن اگر نقد کرده ای به رسالت خبرنگاری ات عمل کرده ای. شما به وظیفه مدنی تان عمل کرده اید. پرسش کار شماست. شما نماینده افکار عمومی و اهرمی دموکراتیک برای تنویر افکار عمومی هستید. سوگنامه تان اما نشان میدهد کمی وظیفه تان را از یادبرده یا دست کم گرفته اید. فراموش نکنید شما وارث وقایع اتفاقیه یا باختر و قانون و صور اصرافیل هستید. در جوهر قلم شما خون امثال میرزاده عشقی و روشنگران بسیار دیگر روان است.
نقل قول کردن
#84 زاپاتا 1394-10-26 04:41
طی توصیفی ضعیف و کلیشه ای نوشته ای صدای ده مرده بوی سادگی روستاهای زابل را میداد. متاسفانه فرصت و یا اقبال استشمام بوی صدای ایشان را نداشته ام اما شوربختانه نفیر ایشان را وقتی ناغافل برای تعریض جاده سراب یاس تشریف آوردند شنیدم. وقتی روستاییان و مالکان زمینهای کشاورزی روستاهای پس از سراب یاس نه نسبت به تعریض جاده که به تعرض به املاک شخصی شان اعتراض کردند. اعتراضی که در هیاهوی طرحهای شتابزده و نافرجام و شعارهای پوپولیستی گم شد. حق الناس فقط رای مردم را شامل نمیشود. بلکه تعریفی به گستردگی کل حقوق مردم است. صاحبان زمینهایی کشاورزی که دچار خسران شدند هنوز (تا موسم نوشتن این تراژدی)موفق به استیفای حقوق خود نشده اند. انروز را هرگز از یاد نمیبرم . استانداری که بود اما پاسخگونبود.
نقل قول کردن
#85 زاپاتا 1394-10-26 05:05
رویم را بطرف پدرم چرخاندم. انعکاس کلنگ در چشمان بیم زده اش شکل مرگ بود. اولین ضربه کلنگ کمر زمین را شکست . شیاری ایجاد شد و به چین های جبین زخم خورده اش پیوست. چند سال ،چند پاییز از آن روز میگذرد اما گویا هنوز هم کلیدی برای شکستن قفل سنگین نگاه نوامید ما به بهار نیست. گفتند شکایت کنید. اطاعت کردیم. دادگاه محترو دیوان عدالت اداری به عنوان فصل الخطاب و چنانکه شان حاکمیت اسلامی و درخور مکتب عدالت محور شیعه است رای به سود مردم زخم خورده صادرکرد. اما اداره راه مطابق با تشریفات اداری به رای صادره اعتراض کرد اعتراضی بی اساس که باعث اطاله دادرسی شده است.
نقل قول کردن
#86 زاپاتا 1394-10-26 05:16
طولانی بودن متن را به دل پر نگارنده و بزرگی خودتان ببخشید. هیچکس اینوقت شب بیدار نیست مگر آنکه ذهنی گرفتار داشته باشد. پی نوشت: شهریار وقفی پور نویسنده و مترجم خوب کشورمان داستان بلندی دارد به نام ده مرده ( عدد ده و منظور از مرده همان میت است) روستای ما بعد از کلنگهای ده مرده و مرده ریگ او گیرم در اداره ای دیگر بیشتر مصداق همان رمان وقفی پور است. قابل توجه آقای بازگیر در باب تعریض ناتمام جاده سراب یاس. و...پایدار باشی جناب ع پایدار .
نقل قول کردن
#87 همایون 1396-04-19 18:14
با با سلام وعرض ادب واحترام به بیانات همه عزیزان
بهتراست اول شناخت بیشتری از کاراجرایی داشته باشیم بعد اظهار نظر کنیم دوم اینکه حضور آقای دهمرده معنی انجام کار در هیچ جا نیست آنچه امروز ساخته میشود حداقل ده سال قبل بررسی ودر دستور کار قرار گرفته و...
از همه مهمتر چرا خود مرد میدان نمی شویم بجای نقد بی مورد حداقل به فرزندانمان راه پیشرفت و تحصیل وهر آنچه تجربه داریم را بیاموزیم تا آینده‌ای پر از دهمرده های لرستانی داشته باشیم آخ کبابم که نداد جوابم داد از دلم رفت خوشگلم و...حرف این عصر نیست

پس باید با احترام به همه به وحدت وتلاش بیشتر روی بیاوریم
در لرستان چنگیز شکست را چشید
تیمور جهانگشای شد تیمور لنگ و...
سلامت وکامروا باشید ایران وایرانی پاینده باشند
نقل قول کردن
#88 محمدی 1397-01-13 18:35
دهمرده در اصل شخصیتی علمی و استاد دانشگاه و حدود ۱۵ سال رییس دانشگاه زاهدان که زیباترین دانشگاه ایران بر اساس تحقیقات وزارت علوم و همچنین ۵ سال رییس دانشگاه زابل در منطقه سیستان تحصیلکرده فوق دکتری ریاضی از آکسفورد انگلیس... بنیانگذار و یا ارتقا دهنده دانشگاه های دولتی زاهدان و زابل و ولایت ایرانشهر دانشگاه بین‌المللی چابهار و دانشگاه علم دریایی و دریانوردی الناز و دانشگاه علوم پزشکی زاهدان و علم پزشکی زابل و علوم پزشکی ایرانشهر و پردیس علوم پزشکی چابهار و بسیاری از دانشگاههای پیام نور و آزاد در سراسر استان سیستان و بلوچستان بودند. آنچه که در ریاست دانشگاهها و استانداری سیستان و بلوچستان و کرمان مشاهده کردیم خدمات قابل توجه و در مدیریت پاکدشت قاطع پرتلاش خستگی ناپذیر بود.... راه آهن زاهدان کرمان که به تهران وصل شد و جاده های ترانزیتی استان و پروژه گازرسانی استان و ... از یادگارهای این بزرگراه مرد در استان است...
نقل قول کردن
#89 کیوان صالح نژاد 1397-02-14 05:32
با سلام وخسته نباشید متن خوبی بود باهمه این مطالب ایشون برای لرستان سیستان و بلوچستان کرمان کارهای زیادی کردند باهیچ کسی شوخی نداشتند ولی حیف شد که درحال حاضر تنها هستش وحالادونماینده باهم شده اند طرحهایی خوبی ارائه داده که بهتر از این میگیره همانطوری که کارخانه تولید کننده انواع لوله های جی ارپی گرفت درسیستان توربین های بادی معدن سنگ آهک آب های ژرف وغیره که زحمت کشیدندخواهدگرفت چون از فقیر ترین افرادبودنددرس خواندتابرای مملکتش خدمت کندکرد همه زحماتش رادیدند امیدواریم موفق وصحیح و سلامت باشند تاحالانماینده هیچ شهرستانی تنهابجایی برود ولی ایشون بدون هماهنگی با کسی سرزده وارد کارخانه تولید لوله میشوند وتامدیریت اطلاع پیدامیکندواردخط تولید میشودوازنزدیک باکارگران درددل می‌کنندباراننده خودش باهمون لباس های خاکی ومثل فردعادی جامعه منم ازش انتقادهای زیادی داشتم چندجلسه حضوری رفتم دفترش مشکلات مردم وخودم وکمبودهاروگفتم بایک نامه گفت بروببین وقتی این نامه را دیدنامه های فرماندار های همه روگذاشت کنارنامه دکترراخواندوکار پنجاه تا جوان و خانوادهحل شد
نقل قول کردن
#90 محمد رضا علیمرادی 1398-05-10 14:18
با دیدن این مقاله و نقطه نظرات هموطنان ارستانی، افتخار میکنم که یک سیستانی ام و از دیار دکتر دهمرده و رستم دستان
نقل قول کردن
#91 Azade 1398-06-18 16:21
سلام خسته نباشید
خواهش میکنیم آقای دهمرده را برگردانید استانداره دوباره زابل بشود آقای دهمرده سیستان بلوچستان داره نابودمیشه خیلی محدود کردن چرااینقدر مسوئلین به این استان ظلم میکنن چرااینقدربی تفاوتن فقط بخاطرسکوت این مردم سواستفاده میکنن بادهای صدو بیست روز زابل را هیچکسی به دادشان نمیرسد هیچ غرقی با افغا :sad: نستان از نظر کمبودامکانات نداره
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا