یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

اهالي رسانه در ديار ما به سه دسته تقسيم مي‌شوند: كساني كه گرايش به اصلاح‌طلبي دارند؛ موافقين و حاميان اصول‌گراها و دسته سوم هم روزنامه‌نگاران و خبرنگاران مستقل كه البته هر سه دسته ذكر شده ظرف سال‌هاي متمادي، به نقد يا حمايت مسئولين استان پرداخته‌اند.
 پرواضح است آنان كه گرايش به جناح موافق خود در هنگام قدرت داشته‌اند، شمشير تيز انتقادها را بيش‌تر در دوران روي كار آمدن جناح رقيب از رو بسته و به حمايت از جناح موافق خويش پرداخته‌اند، اما گاهي مواردي پيش آمده كه قريب به اتفاق اهالي رسانه لرستان، مواضعي مشترك اختيار كرده و هم‌صدا و هم‌قلم، خواسته‌هاي مردم و يا مصلحت جامعه را به مسئولان انعكاس داده‌اند.
بنا داريم به ذكر موردي بپردازيم كه اخيراً حرف و حديث‌هاي بسياري در مورد آن وجود دارد به شكلي اكثريت هر سه دسته روزنامه‌نگاران لرستاني كه در بالا به آن‌ها اشاره شد، نسبت به اين موضوع متفق‌القول هستند و آن هم ضعيف بودن انتصاب اكثر مديران منصوبي در زمان روي كار آمدن مهندس بازوند استاندار كنوني لرستان است. اكنون كه دقيقاً 2 سال از حضور وي در لرستان گذشته، بسياري معتقدند استاندار نسبت به اكثر همتايان خود در برخي استان‌هاي ديگر، در زمينه‌ي انتصاب‌ مديران ادارات چندان موفق عمل نكرده است.
شماري دليل اصلي اين موضوع را معتدل بودن مهندس بازوند و نداشتن گرايش تند سياسي مي‌دانند و اين كه چون ايشان تماماً در بخش عمراني فعاليت داشته، ديدگاه سياسي يا مديريتي لازم را براي انتصاب مديران لحاظ نمي‌كند، لذا بيش از آن كه بر اساس شناخت و مقتضيات استان لرستان نسبت به انتخاب مديران تصميم بگيرد، تابع ديدگاه ملايم و غيرسياسي خويش بوده كه البته در مقابل اين نظريه، برخي اعتقاد دارند نقش اطرافيان استاندار در انتخاب‌ مديران كه ويترين كاري وي هستند، بسيار پررنگ است و به خصوص دوستان ايشان حتي در خارج از استان گاهي مهندس بازوند را براي انتصاب‌ها در معذوريت اخلاقي قرار مي‌دهند.
همچنين برخي نيز معتقدند بر خلاف تصور همگان، مهندس بازوند سياست خاصي در انتصاب‌ها دارد و به همين دليل است كه گزينش مديران دستگاه‌هاي مختلف اجرايي طي زمان حضور وي، از زمين تا ‌آسمان با همديگر فرق داشته و از اصول‌گرا و اصلاح‌طلب گرفته تا افراد ميانه‌رو و مستقل تا كنون در كابينه كاري او سهمي داشته‌اند، اما اين كه برخي انتصاب‌ها بر اساس رعايت مسائل خاص صورت گرفته نيز ديدگاهي ديگر است كه بخش تنوع در انتصاب را مطرح مي‌كند.
اينك بايد منتظر ماند و ديد استاندار لرستان چه موقع در نشستي خبري به پاسخ‌گويي در خصوص نحوه انتصاب‌ مديران استان برمي‌آيد و حتماً بايد اظهارات ايشان را در اين باره شنيد و بعد به قضاوت يا نقد قطعي در مورد قوي يا ضعيف بودن مديران منصوبي پرداخت.
از آن‌جا كه بر خلاف استانداران قبلي كه معمولاً ماهانه يا هر دو ماه يك بار نشست خبري منظم با اصحاب رسانه برگزار مي‌كردند، مهندس بازوند علاقه‌ي چنداني به اين كار ندارد و بيش‌تر، اصحاب رسانه را به صورت خصوصي ملاقات كرده و كم‌تر مي‌توان با وي ارتباط رسانه‌اي منظم برقرار كرد تا توضيحاتش را شنيد، به همين دليل اكثر روزنامه‌نگاران ناچارند از طريق نوشتن نقد در نشريات و پايگاه‌هاي خبري، سؤالات خود را منعكس كنند بلكه استاندار يا برخي اطرافيان وي آن‌ها را خوانده و در صدد پاسخ‌گويي برآيند.
آن‌چه مسلم است مهندس بازوند به صراحت در مصاحبه‌ها و يا محافل مختلف بر حمايت از نيروهاي بومي توانمند براي هدايت نهادهاي محتلف استان تأكيد كرده است و اولويت خود را بومي‌گزيني براي انتصاب بيان داشته، اما برخي معتقدند كه گاهي دوستان قديمي و سياسي استاندار وي را براي انتخاب مديران داخل استان سفارش‌هايي انجام مي‌دهند و از آن‌جا كه ايشان انساني مأخوذ به حيا است، گاه در معذوريت اخلاقي قرار مي‌گيرد و لذا پس از مدتي كه مدير منصوبي عملكردي ضعيف دارد، ناچار در صدد تغيير وي برمي‌آيد. (كه البته تغيير سريع اشتباه در انتصابات را نيز از حسن‌هاي كار مهندس بازوند مي‌دانند) نمونه بارز اين موضوع نيز حرف و حديث‌هاي پيرامون گرايش استاندار به همكاران سابقش در استان مركزي مي‌باشد كه اگر چه برخي از آن‌ها لرستاني هستند اما سال‌ها دور از اين ديار بوده‌اند و آشنايي چنداني با وضعيت كنوني استان ظرف سال‌هاي اخير ندارند.
موضوع كثرت انتقال نيرو از استان مركزي به لرستان تا آن‌جا پيش رفت كه صداي برخي از نمايندگان مجلس را هم در‌آورد و شنيده مي‌شود نماينده بروجرد نسبت به انتصاب يكي از مديران همشهري خود كه قرار بود با سفارش برخي از نيروهاي استان مركزي از پايتخت براي يكي از دستگاه‌هاي اجرايي منصوب گردد، به شدت موضع گرفته است كه البته با شناختي كه از مهندس بازوند در رعايت حريم و احترام متقابل بين خود با نمايندگان وجود دارد، اين موضوع بعيد به نظر مي‌رسد.
آيا ايلام جاي مركزي را مي‌گيرد؟!
اما پس از تئوري گرايش انتصابات به سوي استان مركزي، اخيراً برخي گرايش انتصابات به سوي استان "ايلام" را با سفارش همتاي مهندس بازوند در اين استان مطرح مي‌كنند و گويا لرستان مقصد برخي مديران سفارشي از استان ايلام شده است. طي يك سال اخير با آمدن مديراني از مبداء استان ايلام(مدير كل استاندارد، مدیر کل امور مالیاتی، مدیر کل منابع طبيعي، بنياد شهيد و ...) به مقصد لرستان، اين شايعه قوت گرفته كه به زودي نيز مديراني جديد كه از سوي استاندار ايلام سفارش شده‌اند، وارد لرستان مي‌گردند كه بايد منتظر ماند و ديد اين شايعه‌ها تا چه حد صحت دارند.
اگر بپذيريم كه استان مركزي از نظر وسعت، جمعيت و توسعه، هم‌پاي لرستان و شايد بالاتر باشد، اما به يقين ايلام از اين حيث از لرستان پايين‌تر بوده و انتصاب مديراني از اين استان براي نهادهاي لرستان بيش از آن كه نفعي براي استان ما داشته باشند، سكوي پرتاب و ترقي مديران ايلام خواهد بود.
به هر روي، انتخاب مديران توانمند براي نهادهاي مختلف، موضوعي است كه دغدغه بسياري از مردم لرستان بدل شده است، لذا از استاندار انتظار دارند نهايت دقت را در اين خصوص به كار برد و اگر هم نيروي بومي براي اين منظور انتخاب مي‌كند، شرط اول آن دور بودن مدير منصوبي از طايفه‌گرايي و قبيله‌پرستي باشد؛ در زمينه سياسي نيز افراطي عمل نكند به طوري كه خدمت به مردم را در سايه‌ي خدمت به مافوق جناحي و سياسي خود قرار دهد.
اميدواريم اين فرصت فراهم گردد تا همچون سال گذشته، استاندار لرستان در نشست خبري با حضور تمامي رسانه‌هاي استان، رضا جايدريپاسخ‌گويي لازم در مورد شبهات پيش آمده در زمينه انتصاب‌ها در ادارات برآيد چرا كه بسياري منتظر شنيدن ملاك و معيار انتصاب شماري از مديراني هستند كه يا ظرف چند ماه پس از انتصاب آن‌ها در زمان دولت يازدهم، بركنار شدند و يا سال‌هاست بر صندلي خود تكيه زده و اميدي به بركناري آن‌ها نمي‌رود.
 
رضا جايدري
پايگاه خبري يافته

 

دیدگاه‌ها  

#1 الهام حاجی وند 1394-07-09 11:22
مأخوذ به حيا؟؟؟؟
مگر مدیری در بخش کاری خود( استاندار) که خدمت رسانی به مردم است باید نسبت به پیشنهاد فامیل یا آشنای ماخوذ به حیا عمل کند!!!؟ مگر پست هایی که این دسته مدیران می گیرند برای فامیل و آشناست که به قولی در رودربایستی قرار بگیرند؟ فلانی را مسئول بخشی منتصب کنند بعد که اطرفیان راضی شدند و آب ها از آسیاب افتاد در صدد تغییر وی برآیند؟؟؟
نقل قول کردن
#2 الهام حاجی وند 1394-07-09 11:29
اگر به گرايش تند سياسي توجه نمی کنند، حداقل به فامیل بازی و قوم بازی در اداره ها توجه بیشتری داشته باشند...
اکثر مدیران وقتی شروع به کار می کنند کمتر از چند ماه محل کار را به پاتوق فامیلی تبدیل می کنند و این واقعا باید پاسخ داده بشه که چرا هیچ گونه توجهی به این معضل نمیشه...
خیلی از مدیران هستند که در مورد وظیفه محول شده حتی نمی توانند سخنرانی درستی داشته باشند. شايد این ها همان دوستانی هستند که مثلا چند سال پیش به عنوان کارمند استخدام شدند و با گذر زمان مدیر فلان بخش یا فلان اداره شدند...
نقل قول کردن
#3 الهام حاجی وند 1394-07-09 11:33
مهندس بازوند به صراحت در مصاحبه‌ها و يا محافل مختلف بر حمايت از نيروهاي بومي توانمند براي هدايت نهادهاي محتلف استان تأكيد كرده است...؟؟؟
پس چرا اکثر اداره های ازنا مدیران که غیربومی هستند کارمندان هم از شهرستان های همجوار فرستاده شدند!!!
مگر در این شهرستان تحصیل کرده و مدیری نداریم که از پس کارها برآید که باید از مرکز استان یا ... اداره های ازنا را قرق کنند؟
_____________________
يافته: سلام. منظور از بومي، نيروهاي لرستاني استان خودمان هستند نه اين كه تقسيمات را شهر به شهر كنيم!
با اين حساب در روستايي كه آدم باسواد وجود ندارد نبايد كسي بيرون از روستا معلم آن‌جا شود.
منظور از بومي‌گزيني، انتصاب نفرات لرستاني و آشنا به وضعيت استان است نه آن‌ها كه از نقاط دور به لرستان مي‌آيند و شناختي از اين‌جا ندارند
نقل قول کردن
#4 الهام حاجی وند 1394-07-09 11:42
هیچ یک از این کارها قابل توجیح نیست زیرا کسی که به عنوان مدیر استانی منتصب می شود باید با درایت شرایطی فراهم آورد که روز به روز بهبود بیشتری حاصل شود و تا آنجایی که گفته ها نشان میدهد جناب استاندار در انجام امور بسیار با درایت عمل می کنند اما نمی دانیم چرا هر روز به جای رو به بهبودی رفتن رو به زوال می رویم!!!
نقل قول کردن
#5 سپهر 1394-07-09 12:27
زنده و پاينده باشيد اقاي جايدري.لرستان هنوز كه هنوز است هر چه مي كشد از همين طايفه گرايي و قبيله پرستي است.
نقل قول کردن
#6 ساده نیوز 1394-07-09 12:52
درود .
نقل قول کردن
#7 فرهنگی 1394-07-09 13:12
معضل هایی به نام شهری و روستایی، فامیل بازی ( از دو جناح مختلف و فامیل ) را نیز اضافه کنید
نقل قول کردن
#8 کاندیدا 1394-07-09 13:24
ضمن تشکر از هموطن گرامی جناب آقای جایدری عزیز
مهمترین معضل مدیریتی استان که شاید و البته شاید سایر استانها را نیزشامل شود , بومی یا غیربومی بودن مدیران نیست .
در کشوری که فرضا لیسانس پرستاری نمی تواند کارشناس آبیاری باشد ؛ برای انتصاب رییس هیچ اداره کل و هیچ سازمانی کمترین ضابطه و کمترین تخصص مرتبط منظور نمی شود.
آنچه مورد انتظار است ؛ حداقل یک ماه قبل از معارفه مدیران کل ؛ یک دوره فشرده آشنایی با شرح وظایف و خدمات اداره مورد نظر برای مدیر عزیز و دلبند .... ترتیب داده شود ؛
همانطور که کارشناسان ادارات باید دارای ویژگی های خاص یک پست کارشناسی ساده باشند, انشاالله روزی برسد که برای مدیران کل هم حداقل ضوابط تعریف شود.
آن روز ؛ بومی بودن هم یکی از شرایط تعیین و در صورت مساوی بودن پارامتر های تخصصی اولویت با بومی باشد .
نقل قول کردن
#9 شهروند 1394-07-09 13:37
اون بومی هایی که ما در راس ادارات دیدیم و می بینیم جز ویرانی لرستان کاری نکردند ... ؟؟ چرا که بسیاری از نخبگان و افراد متخصص و مردمی و کاردان را به هر نحوی گوشه نشین ادارات کردند و یا از لرستان کوچ داده اند.
نقل قول کردن
#10 شهروند 1394-07-09 13:42
برادر بزرگوار - در حوزه های مختلف در لرستان درطول 3 سال اخیر روند مثبتی در لرستان ندیده ایم تا جایی که برای انجام یک کار کوچک اداری مردم زجر کشیده باید روزها را پشت در مدیران و کارشناسان بی سواد و بی تدبیر بمانند- در حوزه اقتصادی چندین هیات آمدند و رفتند و کلی هدیه و خرج رو دست بیت المال گذاشتند و خروجی هم نداشت یعنی کار بایسته ایی انجام نشده چرا چون ادارات ما در عصر مفرغ باقی مانده اند و پذیرش این سطح سرمایه گذاری را ندارند و...- در حوزه محیط زیست در این 3 سال با فجایع مختلف زیست محیطی در لرستان مواجع بودیم که اشک هر انسان مومنی را در می آورد .... در حوزه فرهنگی که باید بگوییم کلا تعطیل بوده .... در حوزه گردشگری که بماند ---آنچه مانده برای ما بازی دست به دست شدن پست ها بین برخی افراد تا جایی که ظرف یک ماه 4 فرماندار تنها در دو شهر دست به دست شد - معلومه که به دنبال مباحثی غیر از توسعه لرستان هستند . حرف آخر کسی دلش به حال ما نمی سوزد ...
نقل قول کردن
#11 شهروند 1394-07-09 13:51
دلمان خوشه که داریم در این استان زندگی می کنیم
نقل قول کردن
#12 رضا شاه کرمی 1394-07-09 16:27
دورود بر جناب آقای جایدری و یافته،
به اعتقاد بنده پس از چند ماه سکوت، یافته به زیبایی لب به لب به سخن گشود و اسرار نهفته بسیار زیادی را آشکار کرد ، نکته اول طایفه بازی در برخی ادارات کل است که هر روز رو به افزون میگذارد، نکته دوم به اعتقاد بنده مهندس بازوند هیچ تعجیلی در جبران اشتباهات در عزل و نصب ها به خرج نمیدهند که ورزش نمونه خوبی بر این ادعاست،
نقل قول کردن
#13 رضا شاه کرمی 1394-07-09 16:30
نکته بعد تاثیر بیش از حد سیاسیون و ریویژنیست ها بر سیاست گذاری های استانداری لرستان است یعنی کسانی که در زمان روی کار بودن اصولگراها همراه آنان و پس از روی کار آمدن دولت اصلاح طلب با تغییر سمت و سو خود را بر مسند نگه می دارند،
نقل قول کردن
#14 شهروند 1394-07-09 17:12
آقای جایدری چند درصد کارکنان ومدیران ادارات کل لرستان از 4 شهر شرق لرستان هستش ؟؟؟
به جرات می گویم کمتر از نیم درصد .
حال رواست به علت عدم نفوذ مردم شرق لرستان در مرکز لرستان و عدم وابستگی به طوایف داخل ادارات نیرو های شهرهای شرق لرستان مملو شود از نیروهای غرب لرستان ... و جالبه سیستم اداری مرکز استان همواره در حال رقابت با شهرهای شرق لرستانه و این موضوعیست که امروز همه مردم شرق لرستان به دنبال استان زاگرس هستند و این روند تنها به علت ناکارامدی سیستم اداری مرکز استان و تضعیف شرق استان می باشد .
نقل قول کردن
#15 شهروند 1394-07-09 17:14
به امید استان زاگرس و ره هایی از اقتدار گرایی ادارات طایفه ایی مرکز استان
نقل قول کردن
#16 منصف 1394-07-09 17:57
آقای جایدری مدیر کل منابع طبیعی اهل گل گل از توابع پلدختر است به کجا چنین شتابان ؟
__________________________
يافته: بله اما از استان ايلام به لرستان منتقل شده‌اند
نقل قول کردن
#17 سبزیان 1394-07-09 19:23
سلام
به نظرم بخش عمده ای از انتصابات جناب بازوند با هیچ منطق و توجیهی سازگار نیست، مثلا فرد محترمی که قبلا مدیر ... بودند و بدلیل ضعیف بودن عملکرد از جمله اشکال جدی در هماهنگی با سایر دستگاه های اقتصادی ، با بالا گرفتن اعتراضات ، توسط استاندار برکنار، و متاسفانه بدلیل اعمال فشار به سمت جدیدی منصوب شدند؛ مدیر کل هماهنگی اقتصادی!!!!
نقل قول کردن
#18 حاج محمد 1394-07-09 20:15
سلام : نمی دانم چرا هرگاه معارفه مدیری بعمل می آید خدمات و اقدامات و غیره.....وی که در طول تصدی یا مسئولیت قبلیش که باعث بیشرفت وپس رفت جامعه گردید به اطلاع مردم نمی رسدو تمام وکمال فقط وفقط نام پستهایی که داشته به همراه تحصیلاتش اعلام می گردد .تازمانی که از شعار دادن بی حاصل در عرصه مدیریت خداحافظی نشود و میدان را به مدیران دلسوز و قدرتمند وبی ادعا اهل عمل که چیزی جز خدمت و پیشرفت اقتصادی و..... جامعه در ذهن خود ندارد. سپرده نشود.آری.....با ید همین. خشکدلی را مثل گذشته بر دلها تحمیل کرد و شاهد بیماری بی درمان بیکاری جوانان باشیم البته نه برای آنان که دکتر از خودشانه!
نقل قول کردن
#19 كارمند استانداري 1394-07-09 22:57
سلام کاملا درست است. جدیدا هم قرار كه با سفارش اقاي محمدرضا مرواريد استاندار ایلام یک مدیر ایلامی مدیر شرکت پخش فراورده های نفتی لرستان بشه
نقل قول کردن
#20 كارمند میراث فرهنگی 1394-07-10 00:17
خسته نباشید جناب جایدری عزیز
به نظرم امیدهایی که در استان با انتصاب مهندس بازوند ایجاد شد به یأس تبدیل شدند چرا که بیشتر به دنبال تيم همكار ايشان بيشتر دنبال تبلیغات است تا کارهای زیربنایی.... متاسفانه در یکی از ادارات کل استان با اصرار صدباره ایشان شخص آگاه به مشکلات این اداره کل کنار گذاشته شد تا یکی از دوستان خود ايشان که هیچگونه آشنایی با این سازمان ندارد منصوب نماید .... آیا مهندس بازوند عواقب اینگونه انتصابات غيرمرتبط را بر عهده میگیرد؟
نقل قول کردن
#21 امین 1394-07-10 00:24
باسلام وتشکر ازاقای جایدری برادر عزیز تازمانی که تحصیل کرده هاوکسانیکه داعیه نمایندگی مردم رو دارند به دنبال طایفه وقبیله هستند این استان درست شدنی نیست .درجایی که معلمان بجای اموزش به دنبال فرستادن نماینده از قشر خودشون هستند تا فردا شاید بشن مدیر فلان مدرسه و... وضع همين است كه هست
نقل قول کردن
#22 حسن رحمانی 1394-07-10 07:52
سلام و عیدولایت و امامت مبارک:
در مورد مدیریت در استان و البته همه استانها این مسائل وجود دارد . مهم آن است که ببینیم مردم خودشان چقدر بدنبال اصلاح هستند . نشستن و نق زدن دردی را دوا نمی کند باید حرکت کرد. البته این امر نافی مدیریت موثر نیست و قطعا مدیرانی که با شناخت و آگاهی به مسئولیت گمارده می شوند از مدیران موفق خواهند بود و نکته ظریف این توفیق شیوه تعامل با سایر مدیران و مسئولین موافق و مخالف و یا بیطرفی است که این مدیر باید بتواند برای دستیابی به اهداف بکار گیرد . اما چوب حراج زدن به همه مدیران بومی و غیر بومی بی انصافی است .
___________________________
يافته: سلام و سپاس . عيد شما هم مبارك
اما آقاي مهندس همه مديران غيربومي مثل جناب‌عالي مردمي نيستند كه پاسخگو باشند.
برخي مديران غيربومي هيچ ارتباطي با مردم استان برقرار نمي‌كنند و فقط لرستان را سكوي پرتاب خويش قرار مي‌دهند. همچين شناخت آگاهي مدير غيربومي از وضعيت لرستان نسبت به مدير بومي كم‌تر است و تا بيايد نسبت به جو لرستان شناخت پيدا كرده و تجربه كسب نمايد، حكم انتقالش را به استان ديگري زده‌اند ...
مشكل اصلي استان ما در استفاده از مديران بومي، انتخاب از قشر طوايف و قبايل به خصوص افرادي با ديدگاه‌هاي شديدا متعصابه است كه باعث استخدام‌هاي طايفه‌اي مي‌شوند در حالي كه اگر سوابق اين افراد بررسي شود يا مديران غيروابسته به طوايق و قبايل انتخاب شوند، از بار مشكلات و انتصاب‌هاي بومي كاسته مي‌شود (البته مديران بسيار شريفي هم وابسته به طوايف داريم كه داشتن چنين ديدگاه متعصبانه‌اي را نفي مي‌كنند، اما ملاك قضاوت در مقام عمل است نه گفتار ...)
نقل قول کردن
#23 لرستاني 1394-07-10 15:12
به نقل از شهروند:
آقای جایدری چند درصد کارکنان ومدیران ادارات کل لرستان از 4 شهر شرق لرستان هستش ؟؟؟
به جرات می گویم کمتر از نیم درصد .
حال رواست به علت عدم نفوذ مردم شرق لرستان در مرکز لرستان و عدم وابستگی به طوایف داخل ادارات نیرو های شهرهای شرق لرستان مملو شود از نیروهای غرب لرستان ... و جالبه سیستم اداری مرکز استان همواره در حال رقابت با شهرهای شرق لرستانه و این موضوعیست که امروز همه مردم شرق لرستان به دنبال استان زاگرس هستند و این روند تنها به علت ناکارامدی سیستم اداری مرکز استان و تضعیف شرق استان می باشد .


بي انصافي نكنيد. اگر منظورتان بروجردي بودن است كه دو سه مدير كل بروجردي هم داريم اما دست شرق استان بيش از سي درصد ادارات هست . مثا علوم پزشكي اقاي ساكي كه دورودي است - حجت الاسلام خاكباز اوقاف كه ازنايي است - طاهري بانك تجارت كه اليگودرزي- توكلي مدير كل دامپزشكي استان اليگودرزي- ياراحمدي ميدير پگاه و خسروي مدير حج و زيارت اهل بروجرد - بيرانوند مدير كل امور عشايري اهل دورود است و چهل درصدي هم دست مديران غير لرستاني كه بيشتر از ايلام و كرمانشاه هستند
نقل قول کردن
#24 لرستاني 1394-07-10 16:20
به نظرم استاندار ايلام سياستمدار خوبيه . براي اين كه نيروهاي مورد نظر خودش را به ايلام بياورد نيروهاي قبلي را كه مايل است وابستگي آنها را به خود حفظ كند به استانهاي ديگر مي فرستد كه سر آنها منت داشته باشد (چون براي انها در استانهاي ديگر منصب گرفته است) و همچنين دستش براي انتصاب مديران جديد و مورد نظرش در استان خودش باز ميشود . اي كاش استاندار ما هم به اين نكته توجه داشته باشد ...
نقل قول کردن
#25 ساکی 1394-07-10 17:28
به نقل از شهروند:
آقای جایدری چند درصد کارکنان ومدیران ادارات کل لرستان از 4 شهر شرق لرستان هستش ؟
به جرات می گویم کمتر از نیم درصد .
حال رواست به علت عدم نفوذ مردم شرق لرستان در مرکز لرستان و عدم وابستگی به طوایف داخل ادارات نیرو های شهرهای شرق لرستان مملو شود از نیروهای غرب لرستان و جالبه سیستم ...

هدف از نوشتن این نظر، باز کردن بحث استان کذایی و رویایی توسط شما هم استانی بروجردی است تا دلسوزی برای اهالی شرقی استان، و از طرفی هدف دیگر هم صدا کردن مردم شرق استان که اتفاقا دل خوشی از امثال شخص شما ندارند چرا که بحث غصب فرمانداری وِیژه الیگودرز و همچنین انتقال کارخانجات شهرهای ازنا و دورود به بروجرد را فراموش نکرده اند ...
وگرنه سه شهرستان شرق استان که شما سعی دارید بروجرد شمالی را، به شرق بچسبانید خوب می دانند که چند مدیر کل چون علوم پزشكي اقاي ساكي (دورود) - حجت الاسلام خاكباز اوقاف (ازنايي) - طاهري بانك تجارت (اليگودرزي)- توكلي مدير كل دامپزشكي استان (اليگودرز)- ياراحمدي مدير پگاه و خسروي مدير حج و زيارت (بروجرد) - بيرانوند مدير كل امور عشايري(دورود) ...
نقل قول کردن
#26 وحید بیرانوند 1394-07-11 00:09
با سلام و تقدیر از یافته
اولا تا اونجایی که یاد داریم معمولا استانداران در هر ماه یکبار نشست خبری داشتن اما در زمان تصدی بازوند این موضوع در 25 ماه گذشته به 3 بار تقلیل یافته است.
دوما در سه نشست خبری قبلی تنها در دو مورد اجازه سوال و پرسش به خبرنگاران داده شده که در یک مورد نیز از سوال پرسیدن برخي خبرنگاران جلوگیری شد كه بدون میکروفن و با صدای بلند سوال خودشون رو پرسیدند.
سوما با وجود افراد انتقاد پذیری که در اطراف استاندار قرار دارن!!! مطمئن باشید در نسشت های خبری از همه به خصوص منتقدين دعوت به عمل نمیاد.
در پایان چند تا از مدیران انتصابی در زمان اتساندار كنوني رو برای یادآوری اذهان عمومی ذکر می کنم که خلع شده اند:
میراث فرهنگی 3 بار/ معاونت عمرانی 2 بار/ صنعت معدن و تجارت 2 بار/ فرماندار پلدختر 2 بار / فرماندار دوره چگنی 2 بار / فرماندار الشتر 2 بار
نقل قول کردن
#27 محمد نظری 1394-07-11 10:57
با سلام
اگه مدیران و معاونین مدیران کل که اهل شهرستان [...] هستند رو معرفی بفرمایید ممنون میشم. خرم آباد به عنوان مرکز استان از مدیران چه سهمی رو به خودش اختصاص داده؟
نقل قول کردن
#28 alex 1394-07-11 11:06
به زودی برخی مدیران انتصابی جدید از مرکزی و ایلام و کرمانشاه می رسن.
نقل قول کردن
#29 کاندیدا 1394-07-13 08:01
عجب اشتغالی ایجاد فرمودید برا برخي کامنت گذاران حرفه ای با این مقاله
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا