یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

چند روزي است كه سرعت اينترنت شهر خرم‌آباد يا شايد هم شركتي كه ما از آن اشتراك اينترنت گرفته‌ايم دچار مشكل شده است. از صبح چهارشنبه هر بار كه با شركت ارائه دهنده خدمات تماس مي‌گيريم، به ما وعده يك ساعت ديگر را براي رفع مشكل سرعت افتضاح سرعت پايين اينترنت خرم‌آباد گريبان‌گير يافته شد/ تأييد نظرات تا 48 ساعت آيندهاينترنت را مي‌دهند و اكنون 4 شبانه روز است كه اين يك ساعت (وعده شركت) هنوز تمام نشده است!
در اين مدت با دشواري بسيار و به خاطر احترام به مخاطبان يافته، به ناچار با استفاده از خطوط كم‌سرعت ديال‌آپ اقدام به بارگزاري يافته كرده‌ايم و در كار اطلاع‌رساني و به خصوص بارگزاري عكس‌ها در وب‌سايت دچار مشكل شده‌ايم.
بارها رسانه‌هاي استان منعكس كرده‌اند كه بايد هر چه سريع‌تر فكري به حال سرعت پايين اينترنت لرستان كرد اما هر بار كه مطلبي منتشر مي‌شود، متأسفانه به جاي افزايش سرعت اينترنت، نتيجه‌ي عكس مي‌گيريم و پشيمان هم مي‌شويم كه چرا سرعت قبلي را قدر ندانستيم!
البته گويا عده‌اي از ما بهتران از سرعت و پهناي باند مناسب براي خود بهره مي‌برند، لذا هر بار كه كسي در اين خصوص معترض مي‌شود، برخي ديگر مي‌گويد ما كه داريم استفاده مي‌كنيم و خيلي هم سرعت خوب است! خوب چه اشكالي دارد به ما هم از آن سرعت خوب‌هايش مثل خودتان بدهيد تا ما هم اعتراضي در اين خصوص نكنيم؟!
اين مطلب را نوشتيم تا از مخاطبان يافته پوزش بطلبيم كه هنوز يك ساعت رفع اشمال شركت محترم در روز پنجم به طور كامل رفع نشده و ما همچنين در گير آن يك ساعت كذايي هستيم و اكنون حدود 98 ساعت است كه سرعت اينترنت ما چيزي زير افتضاح است!
يكي از مورادي كه توسط گردشگران و سرمايه‌گذاران در استان ما رصد مي‌شود و در آينده اقتصادي لرستان تأثير دارد، همين سرعت اينترنت است. بارها شاهد بوده‌ايم كساني كه به عنوان ورزشكار، گردشگر و ... به ديار ما آمده‌اند، به ما گفته‌اند كه دل‌تان خوش است اينترنت داريد، در اصفهان يا تهران با فلان سرعت مي‌توان به راحتي صفحات را چك كرد اما براي ديدن يك صفحه اينترنتي با گوشي موبايل در خرم‌آباد شايد نيم روزي را معطل شده‌اند!
از ما گفتن بود! اميدواريم كسي باشد هر چه زودتر هم براي سرعت اينترنت استان فكري كند و هم  براي نظارت بر كار برخي شركت‌هاي ارائه دهنده خدمات اينترنتي كه هر كاري بخواهند با مخاطبان بي زور خود انجام مي‌دهند ...
 
* توضيح: به دليل سرعت بسيار پايين اينترنت، ممكن است تأييد "نظرات مخاطبان يافته" تا 48 ساعت آينده مقدور نباشد. از آن‌جا كه نظرات فقط توسط مدير مسئول سايت بازبيني مي‌شوند، لذا با توجه به مطالعه دقيق بيش از 150 تا 200 پيام در طول شبانه‌روز، اين بخش حدود 2 تا 3 ساعت زمان مي‌برد. همچنين مدير مسئول هم‌زمان مي‌بايست بر مطالب قبل از انتشار در سایت نظارت نموده و در بارگزاري وب‌سايت نيز مشاركت داشته باشد. به همين دليل، بازبيني نظرات مخاطبان پايگاه خبري يافته بسيار زمان‌بر است. لطفا شكيبا باشيد.
 

دیدگاه‌ها  

#1 شهروند 1394-06-30 09:58
باسلام علاوه برمشکل سرعت پایین اخیرا اکثر شرکت های فروش خدمات اینترنت حجم واقعی را به مردم ارایه نمی کنند و به نوعی به سرقت حجم دست می زنند به جای یک گیگ حجم 400 مگا بایت یعنی حدود 40 درصد آن را ارایه می دهند. خواهشمند است از طریق سایت یافته اطلاع رسانی شود تا مسولین امر بازرسي و پیگیری کنند
نقل قول کردن
#2 سپهر 1394-06-30 11:36
واقعا اسباب تاسف است كه وضع اينترنت در مركز استان لرستان به اين شكل است.درود بر سايت محبوب و هميشه دوست داشتني يافته.
نقل قول کردن
#3 ای بابا 1394-06-30 13:02
ماهم از اینترنت مخابرات استفاده میکنیم بدجور سرعتش اومده پایین حالمونو گرفته!
نقل قول کردن
#4 سیزو 1394-06-30 13:18
بله متاسفانه،
خیلی از مشکلات از طرف مخابرات لرستان هست...حاضر به همکاری با ISP های توانمند نیستند...
انشالا این مشکلات حل شد با بنده تماس بگیرید که از شرکت های وب اینترنت واستون بگیرم
نقل قول کردن
#5 سبحان 1394-06-30 23:10
با سلام
هنوز خوبه اینترنت کم سرعت در خرم آباد هست
شهر اشترینان بیشتر بخش هایش بدون سیم کشی تلفن و اینترنت می باشد
نقل قول کردن
#6 شهروند 1394-06-31 11:38
گویا در هر چیزی که به توسعه ختم می شود لرستان در آخر است ...
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا