استاندار محترم لرستان؛ جناب آقاي هوشنگ بازوند. با سلام و درود به محضر جناب‌عالی؛
از زمانی که سُکان ادارۀ استان لرستان را در دست گرفته‌‏اید هماره در تلاش بوده‌‏اید نظر سرمایه‌‏گذاران را به سوی لرستان معطوف سازید، گر چه در این راه به دلايل مختلف تا حدي ناکام مانده‏اید، اما پی‌گیری جناب‌عالی درخور تقدير است.
پس از انقلاب و به ویژه در دهۀ اخیر، کشورهای عربی به دست ایرانیان آن‌چنان آباد شدند و ترقی یافتند که حتی مدیران این کشورها به خواب نمی‌‏دیدند روزگاری کشورهای‏‌شان به دست مردم عجم با این سرعت و شتاب پله‏‌های عمران و آبادانی را بپیمایند.
شوربختانه دیر زمانی است که اندیشۀ ایرانیان در راستای خدمت به برادران تازی بوده است. نیک می‏‌دانم که می‏‌دانید ابتدا باید اندیشۀ ما، صرف آبادانی ایران به دست ایرانیان باشد.
سفر جناب‌عالی با هیأت همراه جهت رایزنی و جلب توجه سرمایه‌گذاران ایرانی در امارات حرکت خوبی بود، اما اگر اینان به فکر سرمایه‌‏گذاری در میهن خود بودند، هرگز سرمایۀ خود را در کشورهای عربی سرمایه‏‌گذاری نمی‏‌کردند!
امين ماسوري - يافتهامید که تلاش حضرت‌عالی نتیجه بگیرد. برای شما از یکتا ایزد پاک آرزوی پیروزی دارم، گر چه می‏‌دانم این رَه به ترکستان است و از وجود چنين سرمايه‌داراني آبي براي لرستان گرم نمي‌شود!
روزگار شاد
ارسال کننده:
امین ماسوری
روزنامه‌‏نگار و پژوهشگر