یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مزاحمت ساختمان بانك‌تجارت در ايجاد پروژه ونك‌پارك سابق+ جزييات مجتمع جديددر راستای تکمیل پروژهای نیمه‌کاره خرم‌آباد، طرح احیا و شروع به کار مجدد مجتمع تجاری، تفریحی و مسکونی کیو با پي‌گيري مدیريت ارشد استان و جذب یک هلدینگ بزرگ سرمایه‌گذاری با نام سازمان اقتصادی معین کوثر وابسته به بنیاد شهید که در مسکن‌سازی ید طولايي دارند، چند ماهی هست رنگ و بوی عملیاتی گرفته است.
این مجتمع بزرگ تفریحی، تجاری و مسکونی که در زمره‌ي پروژهای متوسط تا بزرگ قرار می‌گیرد قرار است زینت‌بخش ضلع جنوب غربی میدان کیو باشد و در آینده به عنوان یکی از نماد‌های پست‌مدرن شهر خرّم‌آباد معرفی شود. مشخصات ساختاری این پروژه عظیم 30 طبقه با زیر‌بنای 17 هزار و 500 متر مربع عبارت است از‌:
برج‌های مسکونی
دو برج مسکونی A  و B با 25 طبقه و با 3 یال بزرگ و خوش‌سیما در طرفین و عقب و با 402 واحد مسکونی که جزییات بآن به ترتيب است:
طبقات اول تا 18 با قرارگیری 3 واحد مسکونی در هر یال و با توجه به وجود 3 یال در هر برج‌، به طور کلی 9 واحد مسکونی در هر طبقه را شکل داده است.
در طبقات 18 تا 25 مساحت واحدها افزایش یافته، با قرارگیری 2 واحد مسکونی در هر یال و باتوجه به وجود 3 یال در هر برج، به طور کلی 6 واحد مسکونی در هر طبقه را شکل مي‌دهد.
تعداد واحدهای مسکونی در 17 طبقه اول 153 واحد است. تعداد واحد‌های مسکونی در طبقه آخر 48 واحد بوده كه در مجموع تعداد واحدهای مسکونی در هر برج 201 واحد و با احتساب 2 برج 402 واحد مسکونی در كل اين مجتمع وجود دارد.
میانگین واحدهای مسکونی تا 9 طبقه 120، 130 و 140 متری بوده و در 6 طبقه نیز واحدها از 196 تا 200 مترمربع مساحت دارند و شایان ذکر است که چند واحد بزرگ و مجلل 402 متری در طبقات بالای این مجتمع در طراحي لحاظ گرديده است.

نقشه پروژه ونك‌پارك سابق+ جزييات مجتمع جديد

پارکینگ‌
دو طبقه پارکینگ با ظرفیت 1034 خودرو در طبقات منهای یک و دوي(زير زمين)  این مجتمع بزرگ تعبیه شده است که 441 پارکینگ در طبقه اول زيرزمين و 593 پارکینگ در طبقه دوم از مشخصات این بخش از پروژه است.
تجاری
سه طبقه واحد تجاری که مجموعاً غریب به 300 واحد تجاری را در خود جای می‌دهد.
تفریحی
هایپرمارکت، فود کورت، سالن‌های بولینگ، تیراندازی و بدن‌سازی، شهربازی کودکان، رستوران‌های متعدد(15 عدد) و متنوع به صورت مدرن و سنتی و ... از بخش‌های تفریحی و لذت بخش این مجموعه به شمار می‌روند.
تا کنون چند ساختمان اطراف این پروژه که به هر نحوی مانع انجام آن بود به طور کامل تخریب شده‌اند ولی در مورد تخریب سالن ورزشي باشگاه 22 بهمن شهرداري در ضلع جنوب شرقي پروژه و ساختمان بانک تجارت در ضلع شمال شرقی نظرات متفاوتی وجود دارد که با استناد به سخنان چند ماه قبل شهردار و شوراي شهر، در نهایت تصمیم به تخریب سالن 22 بهمن گرفته شد و قرار است در طبقات مثبت یکی از برج‌ها، جای مناسبی برای سالن ورزشی در نظر گرفته شود.
اگر چه تا کنون کار تخریب باشگاه 22 بهمن به خوبی پیش رفته ولی در مورد ساختمان بانک تجارت دو سناریوي حذف اين ساختمان یا در طرح بودن برای آن لحاظ شده که با استناد به نقشه پروژه، گویا قرار بر این شده است که بانک تجارت در طرح باشد و تخریب نشود!
اگر چه تملک بانک تجارت و سپس تخریب و پیوست آن به زمین پروژه هزینه قابل توجهی را در بر خواهد داشت، ولی با توجه به سرمایه‌گذاری عظیمی که در حال انجام است و همچنین موقعیت قرار‌گیری نامطلوب بانک تجارت که دقیقاً در جلوی مهم‌ترین ضلع پروژه قد علم کرده است، به نوعی انسجام و یک‌پارچگی اين پروژه از بين مي‌رود و از سوي ديگر، ساختمان بلند بانك، چشم‌انداز قسمت‌هایی از این پروژه را مخدوش خواهد نمود چرا که بانک تجارت به نوعی در قلب پروژه واقع شده و فضای قابل توجهی از پروژه را اشغال نموده است.
در مجموع، برای چنین پروژه بزرگی و آن هم با این حجم از سرمایه‌گذاری اتفاق خوبی نخواهد بود كه اين بانك در محل باقي بماند.
از طرفی، ساختمان بانک تجارت به علت نداشتن پارکینگ مناسب و همچنین عدم هم‌خوانی فضای فیزیکی با تعداد کارمندان مشغول در این بانک، موجب نارضایتی كاركنانش و گاه مراجعه‌کنندگان را داشته است و اين موضوع خود سندی دال بر جانمایی نامناسب ساختمان بانک تجارت بوده است.
به هر روی، سرمایه‌گذاری 330 میلیارد تومانی در این نقطه از شهر با توجه به همسایگی با یکی از میادین بزرگ و بلوارهای مهم و پرتردد خرم‌آباد و همچنین هم‌جواری با پارک و دریاچه‌ي کیو و محله‌ي شیرخوارگاه که از محلات برجسته و زيباي شهر خرم‌آباد است، موجب مي‌شود که توجیه اقتصادی در این پروژه تضمین شده باشد.
لذا مي‌طلبد مسوولان راي‌زني لازم را جهت خروج هر چه سريع‌تر بانك تجارت از اين محل انجام دهند چرا كه اين كار بنا بر آن‌چه آورده شد، به نفع هر دو طرف خواهد بود.
احمد ساكيبه يقين اجرای چنین پروژه‌هایی، تاثیر فراوانی در توسعه عمران شهری خرم‌آباد، رونق اشتغال، تولید و گردش نقدینگی و جذب سرمایه‌گذاران خواهد داشت و به جاست با آينده‌نگري، از هم‌اكنون آن را به سرنوشت زيرگذرها يا پل‌هاي احداث شده در مركز شهر دچار نكنيم.
احمد ساكي / خرم‌آباد
 مزاحمت ساختمان بانك‌تجارت در ايجاد پروژه ونك‌پارك سابق+ جزييات مجتمع جديد
 
 

دیدگاه‌ها  

#1 تشنه صداقت 1393-06-08 08:17
البته برای اثبات نظر خوب خود دلایل نادرست آوردن بیشتر از آن که غیراخلاقی باشد اشتباه تکنیکی محسوب می شود. اول آنکه طبقه (-1) و قسمتی از حیاط ساختمان بانک تجارت به عنوان پارکینگ استفاده می شود. دوم با استناد به نتیجه کدام نظرسنجی از طرف کارمندان و مراجعه کنندگان اعلام نارضایتی کرده اید. هر چند این روزها متاسفانه برخی افکار خود را که معلوم نیست درست باشد به عنوان نظر جمع ، یا حتی نظر تعدادی از مردم اعلام می کنند.
__________________________________
يافته: سلام. نمونه‌اش خود من و رفقايم كه چند بار كارمان به اين بانك افتاده و براي پيدا كردن پاركينگ در آن نزديكي دچار دردسر شده‌ايم و ناچار خودروها را در پارك كيو پارك كرديم!
نقل قول کردن
#2 امیر 1393-06-08 09:05
این چند سالی که ساختمان زیبای بانک تجارت منظره خرابه موجود که فضای بهترین میدان شهر را خراب کرده کجا بودین؟
نقل قول کردن
#3 همشهری 1393-06-08 09:11
یافته محترم
در چهارراه بانک هم هیچیک از بانکها فضای پارکینگ مشتری ندارند با این دیدگاه باید ساختمانهای بانک ملی و سپه و رفاه پست بانک و بقیه بانکها باید تخریب بشن دیگه؟
نقل قول کردن
#4 علی 1393-06-08 09:27
جناب خسروی، این دولپری که شما به عنوان پیشگام در صنعت ساختمان ذکر کرده اید، باید آنقدر توانایی طراحی داشته باشند که بنا به وضعیت موجود گار را هدایت کنند. و از طرف دیگر، قرار نیست اگه کسی بخواهد پروژه ایی تعریف گند تمام اطراف سایت تعطیل کنند که بقیه کارشون را پیش ببرند. لازم به ذکر است این مدل نقدها ریشه در رفتارهای خاصی دارند که مختص استان ما می باشد و ریشه در عدم تخصص کافی و اطول دارد.
نقل قول کردن
#5 همشهری 1393-06-08 13:14
با تشکراز مدیر محترم سایت یافته که قبلا در خصوص الحاق باشگاه 22 بهمن در همین سایت مطالبی را غنوان داشته که مورد استقبال شهروندان و مسولین محترم شورای شهر و شهرداری قزار گرفت و همچنین مطلب خوب چناب ساکی مبنی بر خریذ و یا توافق با بانک تجارت جهت یکپارچگی این مجتمع راههای زیادی هست که هم بانک راضی و هم مشتریان بانک ضمنا من خود چند وفت پیش چندین بار مراجعه به همین بانک داشتم انصا فا نمی دانستم ماشینم را کجا پارک کنم از یک طرف ایستگاه تاکسی و از طرف دیگر تردد ممتدد اتوبوسهای شهرداری که حتی خود کارکنان بانک نیز برای رفتن به پارکنیگ ودر امدن از ان به غلت مسیر اتوبوسها دچار مشکل بودند .
نقل قول کردن
#6 حسین 1393-06-08 17:19
ساختمان فعلی بانک تجارت می بایست همانند سالن 22 بهمن تخریب شود آن وقت می توان گفت مسئولین واقعاً بفکر زیباسازی و توسعه شهر خرم آباد هستند در غیر اینصورت 1000 میلیارد هم برای احداث برجها هزینه کنند زیبایی بدنبال نخواهد داشت
نقل قول کردن
#7 عباسی 1393-06-08 17:22
مقصر بانک تجارت نیست آن کسانی مقصرند که مجوز احداث این ساختمان معمولی را در نبش میدان کیو دادن ولی به هرطریق جلوی ضرر را هر وقت بگیری فایده است استاندار نباید نسبت این موضوع بی تفاوت باشد می بایست با تمام توان در جهت تخریب ساختمان بانک تجارت بفکر زیباسازی خرم آباد باشد
نقل قول کردن
#8 احمدی 1393-06-08 17:26
بانک تجارت یک ساختمان کاملاً معمولی است و مسئولبن شهر نباید اجازه بدهند که در مقابل برجهای زیبای کیو به مانند .... مردم خرم آباد که خاطره خوبی از شورای شهر فعلی ندارند حداقل با تخریب بانک تجارت و الحاق آن به برجهای کیو تا حدودی نظر مردم را جلب نمایند
نقل قول کردن
#9 محسن 1393-06-08 17:28
به آقای مهرابی بگید تو که خود را بهترین می دانی حداقل محکم مثل سالن 22 بهمن ، این ساختمان بانک را هم تخریب کن !!!!!!!!!
نقل قول کردن
#10 حسین 1393-06-08 19:49
میگم ها اگه راستی این بانک تجارت رو هم خراب کردن و باز پروژه 8 سال رفت تو کما چی؟
نقل قول کردن
#11 رضا 1393-06-08 20:44
با سلام
احتراما مطلب ارائه شده در سایت شما از جهات مختلف دارای اشکال است
اولا از لحاظ وجاهت کاری ، که شما عموما تخصصی در این زمینه نداشته و صرفا قلم فرسایی نموده اید.
دوم اینکه شهرداری خرم آباد که متولی انجام کار مدیریت شهری است زمین را در سنوات قبل به بانک فروخته است و اگر کسی می بایست اظهار نظری در این خصوص نماید شهرداری خرم آباد است نه سایت شما
در درجه بعد وظیفه یک رسانه چاپ واقعیات جامعه است نه نشر اکاذیب زیرا تا جایی که بنده دیده ام بانک دارای دو مکان جهت پارکینگ است
مورد دیگر اینکه چگونه است زمانی که بانک این زمین بایر را که هم اکنون نیز کار خاصی بر روی آن انجام نشده است ، ساختمان مرتبی در آن بنا نمود که چشم و چراغ منطقه بود ، چرا سایت شما اظهار نظری نکرد ، ولی حالا مکان آن نامناسب است .
و بعد به عنوان برادر شما توصیه می کنم در مورد مسائلی اظهار نظر بفرمایید که در تخصص شماست مانند چگونگی حل معضل بیکاری ، چگونگی ارتقاء سطح فرهنگ جامعه ، آشنا کردن افراد با حقوق شهروندی ، ترویج فرهنگ اخلاق محوری و سایر مسائل و مشکلات جامعه
با تشکر
نقل قول کردن
#12 رهام 1393-06-08 21:31
تشكر از مهرابي شهردار با جسارت خرم آباد كه پيگير طرحهاي زيربنايي براي شهر خرم آباده
نقل قول کردن
#13 مهرداد دهقانی 1393-06-08 23:34
ایول. بخدا این زمین حیفه. بانک تجارت برای سرپرستی استانش همینجا یه ساختمون بهتر بسازه.
نقل قول کردن
#14 مصطفی 1393-06-09 09:50
هلدینگ =شرکت ،شرکت های بزرگ که چند شرکت اقماری دارند. فارسی را پاس داریم .
نقل قول کردن
#15 مصطفی 1393-06-09 10:05
فود کورت =غذاسرا،غذاخوری
هایپرمارکت=فروش گاه بزرگ
فارسی را پاس داریم اصحاب رسانه
نقل قول کردن
#16 همشهری 1393-06-09 12:20
به اطلاع عزیزان یافته میرسانم در همه جا مشکل پارکینگ داریم نه تنها ساختمان بانک تجارت اما لازم است بدانید ساختمان بانک مالکیت دولتی ندارد که مسئولین تصمیم به تخریب آن بگیرند جای بس تاسف است که در این یاداشت شما هیچ اشاره ای به حق و حقوق مشتریان بانک اعم از سپرده گذار و سهامدار و غیره نداشته اید و از همه مهمتر اینکه واقعا شما باید دنبال حل مسائل و مشکلات اصلی مردم از قبیل بیکاری و فرهنگ و آشنایی مردم با حقوق اجتماعی و سایر امور مشابه باشید. بنظر اینجاب این موردی که شما بدان پرداخته اید جز تشویش اذهان مردم ثمره دیگر برای مردم و جوانان بیکار این مرز بوم در پی نخواهد داشت
نقل قول کردن
#17 مهرداد دهقانی 1393-06-09 12:43
به نقل از مصطفی:
هلدینگ =شرکت ،شرکت های بزرگ که چند شرکت اقماری دارند. فارسی را پاس داریم .

بعضی موارد هست که بهتره همون کلمات رایج رو بکار ببریم. مث همین هلدینگ
نقل قول کردن
#18 امین 1393-06-09 13:31
اقا باید این ساختمون هرچه سریع تر طی، روندی قانونی تخریب بشود، چرا که بانک تجارت اون حالت یکدستی و یکپارچگی رو از مجتمع کیو می گیرد. نه باید به خاطر منافع شخصی عده ای در بانک تجارت، مسولان تخریبش نکنن، چرا که بانک تجارت تنها 5 طبقه است و از لحاظ موقعیت مکانی دقیقا وسط پروژه است نباید سرنوشت مجتمع کیو که مجموعا 50 طبقه و ان هم با سرمایه گذاری 330 میلیارد را فدای 5 طبقه ساختمان معمولی نماییم سوال اینجاست : با چه توجیهی از ابتدا بانک در مقابل این پروژه و دقیقا در قلبش ساخته شده ؟ آیا در این شهر به این بزرگی مکان دیگری وجود نداشت ؟ همانند بانک صادرات که مدیریت بانک های استان رو داره و هم مکانش استاندارده و موجب سردرگمی مشتریان نمیشه و هم سر خیابون اصلی و مهمی،مثه ولیعصر هست ساختمان بانک تجارت اگرچه گوشه کوچکی از پروژه را اشغال نموده بود قابل اغماض بود، حال آن که بخش اعظمی از سایت را اشغال نمود و وجود آن بی شک، تمام مجموغه برج های کیو را تحت و الشعاع خود قرار می دهد،از استتندار، تقاضا می کنیم ایشون وارد میدان شوند
نقل قول کردن
#19 امین 1393-06-09 13:42
ما هم به نقل از تشنه صداقت:
البته برای اثبات نظر خوب خود دلایل نادرست آوردن بیشتر از آن که غیراخلاقی باشد اشتباه تکنیکی محسوب می شود. اول آنکه طبقه (-1) و قسمتی از حیاط ساختمان بانک تجارت به عنوان پارکینگ استفاده می شود. دوم با استناد به نتیجه کدام نظرسنجی از طرف کارمندان و مراجعه کنندگان اعلام نارضایتی کرده اید. هر چند این روزها متاسفانه برخی افکار خود را که معلوم نیست درست باشد به عنوان نظر جمع ، یا حتی نظر تعدادی از مردم اعلام می کنند.
__________________________________
يافته: سلام. نمونه‌اش خود من و رفقايم كه چند بار كارمان به اين بانك افتاده و براي پيدا كردن پاركينگ در آن نزديكي دچار دردسر شده‌ايم و ناچار خودروها را در پارك كيو پارك كرديم!

به فرض که دارد ولی آیا با تعداد پرسنل و مجموعه مشتریان هم خوانی دارد ؟ آیا خود این پارکینگ نامناسب بانک تجارت،خودش به علت غیر استاندار بودن و ،نزدیکی در محل عبور ممتد خطوط واحد اتوبوس و ایستگاه تاکسی سبب استفاده توسط مشتریان گردیده است یا نه مشتریان با پارک ماشین های خود ترافیک خ انقلاب رو بیشتر
نقل قول کردن
#20 امین 1393-06-09 13:49
به نقل از امیر:
این چند سالی که ساختمان زیبای بانک تجارت منظره خرابه موجود که فضای بهترین میدان شهر را خراب کرده کجا بودین؟

به نقل از امیر:
این چند سالی که ساختمان زیبای بانک تجارت منظره خرابه موجود که فضای بهترین میدان شهر را خراب کرده کجا بودین؟

به خاطر آنکه آن موقع این شهر صاحب و مدیری مدبر و پرتوان همچون مهندس بازوند نداشت، و اکنون که دارد باید جلوی چنین افراد پر ادعا که فقط منافع شخصی خویش را مدنظر قرار می دهند نه منافع نه آینده 20 سال دیگه خرم اباد رو پس فردا کسی بیاد توی این شهر ببینه بانک وسط مجموعه است و هیچ دخلی ام به مجتمع نداره،بهو از لحاظ زمینی به واسطه این بانک قناص شده ! رو سیاهیش میمونه واسه فرصت طلب ها
نقل قول کردن
#21 امین 1393-06-09 13:55
به نقل از همشهری:
یافته محترم
در چهارراه بانک هم هیچیک از بانکها فضای پارکینگ مشتری ندارند با این دیدگاه باید ساختمانهای بانک ملی و سپه و رفاه پست بانک و بقیه بانکها باید تخریب بشن دیگه؟

پست بانک که مراجعه کننده و تعداد پرسنل اون قابل قیاس به بانک تجارت که مدیریت استان رو داره نیست ؟؟ ثانیا بانک هایی که ذکر فرمودید،تماما پارکینگ دارن حتی برای مراجعه کنندگان و ...نه مثب تجارت فقط مختص به برخي كارمندان، ضمننا هیچ کدام از بانک هایی که ذکر کردین سبب مخدوش شدن دید پروژه ای دیگر نشده اند و جانمایی مناسبی داشته اند، نه مثل بانک تجارت که وسط یه پروژه به خاطر لابی گری یهو سبز شد
نقل قول کردن
#22 امین 1393-06-09 13:57
به نقل از تشنه صداقت:
البته برای اثبات نظر خوب خود دلایل نادرست آوردن بیشتر از آن که غیراخلاقی باشد اشتباه تکنیکی محسوب می شود. اول آنکه طبقه (-1) و قسمتی از حیاط ساختمان بانک تجارت به عنوان پارکینگ استفاده می شود. دوم با استناد به نتیجه کدام نظرسنجی از طرف کارمندان و مراجعه کنندگان اعلام نارضایتی کرده اید. هر چند این روزها متاسفانه برخی افکار خود را که معلوم نیست درست باشد به عنوان نظر جمع ، یا حتی نظر تعدادی از مردم اعلام می کنند.
__________________________________
يافته: سلام. نمونه‌اش خود من و رفقايم كه چند بار كارمان به اين بانك ا :oops: فتاده و براي پيدا كردن پاركينگ در آن نزديكي دچار دردسر شده‌ايم و ناچار خودروها را در پارك كيو پارك كرديم!

جنابعالی گمون کنم که دیگر دلایل را ندیده اید،تا متوجه اصل مطلب شوید،اصل مطلب جانمایی نامناسب بانک،مخدوش کردن چشم انداز پروژه بزرگ برج های دوقلو کیو و گرفتن انسجام و یکپارگی مجموعه اس(عیننا جمله گزارش)
نقل قول کردن
#23 جعفری 1393-06-09 14:37
به نقل از همشهری:
به اطلاع عزیزان یافته میرسانم در همه جا مشکل پارکینگ داریم نه تنها ساختمان بانک تجارت اما لازم است بدانید ساختمان بانک مالکیت دولتی ندارد که مسئولین تصمیم به تخریب آن بگیرند جای بس تاسف است که در این یاداشت شما هیچ اشاره ای به حق و حقوق مشتریان بانک اعم از سپرده گذار و سهامدار و غیره نداشته اید و از همه مهمتر اینکه واقعا شما باید دنبال حل مسائل و مشکلات اصلی مردم از قبیل بیکاری و فرهنگ و آشنایی مردم با حقوق اجتماعی و سایر امور مشابه باشید. بنظر اینجاب این موردی که شما بدان پرداخته اید جز تشویش عموم شوند

اتفاقا عدم تخریب این بانک و ماندن به حالت زگیلی در مقابل یک پروژه 300 میلیاردی سبب تشویش اذهان عمومی شده،شما جوری می فرمایید که گویا بدون هیچ هزینه بانک می خواهد تملک شود !! چرا با جانمایی مناسب و ساخت یک بانک استاندارد و جدید در نقطه ای دیگر از شهر به فکر خدمت به مردم این شهر و ارباب روجویان بانک نیستید،این امثال شماست که سفسطه می کنند و فقط منافع شخصی را مد نظر قرار می دهند نه منافع و آینده مردم این شهر رو
نقل قول کردن
#24 ساکی 1393-06-10 01:14
با سلام خدمت دوستان عزیز
خطاب به تشنه صداقت،امیر،همشه ری ،علی،رضا که گویا یکی یا دوتا از کارمندان شریف این بانک هستند تا شهروندان خرم آبادی!!
طرحی که به نفع مردم شهر است و منافع مردم شهر در آن لحاظ شده است
شمایی که با منحرف کردن ذهن اذعان عمومی قصد به زیر سوال بردن طرح را در سر می پرورانید، چرا که با تخریب و الحاق این بانک به پروژه کیو، منافع شخصیتان به خطر میفتاد و در حالتی محتمل تر دردسر تخلیه بانک و جابه جایی به مکان دیگری را بر نمی تابید و فقط به خاطر منافع تان، تمام حق و حقوق و آینده این شهر را در حال پایمال کردن هستید
آن موقع که این بانک در حال ساخت بود، پایگاه خبری یافته راه اندازی نشده بود وگرنه از همان اول جانمایی نامناسب این بانک بر هیچ کس پوشیده نبود
مگر بد است شما هم ه يكي از واحدهاي تجاري شيك اين مجتمع نقل مكان كنيد . اتفاقا جاي شما باشم امتياز انحصاري تنها بانك حاضر در يكي از برجهاي اين مجتمع را ميگيرم. ميدانيد نزديك چه تعداد تاجر و نيروي انساني خواهيد بود ؟
نقل قول کردن
#25 ساکی 1393-06-10 01:37
خرم آبادی ها به فکر آینده شهرشان هستند ودغدغه منافع شهرشان وآیندگان را برمنافع شخصی خود ترجیح می دهند
چرا باید نسبت به این دست از طرح های عمرانی که اکنون شهر خرم آباد نیاز مبرم به آن دارد چنین ناشیانه با آن برخورد کنین آن هم به خاطر باز منافع شخصی و دردسرهای تخلیه و...
آیا قبول ندارید که ساختمان بلند اين بانك، چشم‌انداز قسمت‌هایی از این پروژه زيبا را مخدوش خواهد نمود؟
آیا قبول ندارید که در صورت باقی ماندن یک ساختمان 4-5 طبقه تجارت در همین مکان، کلهم اجمعین انسجام و یک‌پارچگی و یکدستی را که از مهم ترین شاخص های یک بنا است؛از پروژه بزرگ 300 میلیاردی کیو سلب خواهید نمود؟
آیا آینده شهر مهم است یا دردسر تخلیه و انتقال به جای دیگر؟ كه پيشنهاد ميكنيم يك طبقه از اينم واحد تازه ساخت پرجمعيت باشد تا بانك شما هم از همجواري با آن درآمد آيا وجاهت کاریتان به شما اجازه می دهد فقط به سبب منافع خود و مجموعه،منافع جمعیت 350 هزار نفری مردم خرم آباد را به خطر بیندازید و یا کار و تلاش های شبانه روزی مهندس بازوند در جهت احیا مجتمع کیو را ابتر کنین،آیا وقت آن نشده شما هم در تقویت مدیریت واحد شهری و توسعه لرستان مسئولان ارشد استان را یاری دهید؟
نقل قول کردن
#26 تشنه صداقت 1393-06-12 11:05
با سلام
جواب یافته در مورد نظر بنده حاوی است نکاتی از قبیل:
1- در قسمتی از متن جواب نوشته اید
"نمونه اش خود من" می توان پرسید منظور از من چه کسی است؟!
2- استدلال شما به نظر خود و همکارانتان به عنوان نماینده نظر عموم حکایت از عدم رعایت اصول استدلال و شتابزدگی در نوشتن متن جواب است.
3-انتظار می رود در مورد خوانندگان و منتقدین که سرمایه های اصلی شما محسوب می شوند با احترام بیشتری برخورد کنید و انرژی خود را صرف واکنش فوری و دادن جواب ، حتی به قیمت استدلال ضعیف و همینطور منکوب کردن با همراهی همکارانتان در دادن رای منفی نکنید.
با تشکر
نقل قول کردن
#27 هداوند 1393-07-19 10:16
اجرای چنین پروزه های عظیمی قطعا" برنامه ریزی امسال یا دوسال قبل نیست بلکه زمانبندی چندین ساله دارد اگر یادتون باشه بانک تجارت 7 سال قبل احداث شد و زمان زیادی از آن نگذشته و باید مسئولین آن موقع که به بانک تجارت اجازه ساخت دادن جوابگو باشند و مطمئنا" آن موقع ساخت اینچنین پروژه عظیمی نیز مطرح بوده و طراحی و برنامه ریزی شده، حال باید مسئولین آن موقع که همه زنده و سالم هستند جوابگو باشند و اگر هم قراره ساختمانی خراب بشه اول ساختمان مسکونی مسئولین آن موقع به دست پرسنل بانک تجارت و مردم شهر خراب بشه بعد یه فکری به حال ساختمان بانک بشه تا درس عبرتی بشه برای سایر اشخاص که در کار خود دین و اعتقادبه خدا و حس انساندوستی را ملاک قرارداده و در وظایف محوله کوتاهی نکنند و به کار ومحل خدمت خود خیانت نکنند.
نقل قول کردن
#28 محمد نخعی طراح پروژه 1393-09-17 12:12
با سلام حضور خرم آبادی های عزیز

بنده مهندس محمد نخعی ، شف آتلیه ارشد تیم طراحی این پروژه هستم . با توجه به اظهار نظرهایی که خوندم لازم دونستم بگم جای هیچ نگرانی بابت خدشه دار شدن مجتمع کیو بواسطه حضور بانک در جلوی آن نیست . تیم طراحی ما کاملا این موضوع رو حل کرده و به جرات میشه گفت نمای پروژه با بانک همخوانی تمام دارد . طرح هایی که در پوستر ها و بنر ها دیدید کاملا عوض شده و طرح جدید به زودی رونمایی میشه .
نقل قول کردن
#29 ملکی 1393-10-06 13:29
از بانک تجارت مهمتر پارک مثلثی هستش که متاسفانه از بین رفته
نقل قول کردن
#30 حامد 1393-12-07 02:16
از مطالبی که جهت آگاهی مردم از این پروژه بزرگ اراعه کردی ممنوم از طرف یه دانشجوی عمران
نقل قول کردن
#31 صادق از کوهدشت 1394-05-23 19:52
من واقعا شوکه و حیرت زده شدم!فوق العادست.با ساخت مجموعه برج های کیو مقام لرستان در بین استانهای مختلف کشور بالا میره.اینجوری واسه جوانهای استان هم اشتغال زایی میشه...
نقل قول کردن
#32 صادق از کوهدشت 1394-05-24 23:16
امیدوارم این سازه راهی باشه برا ساختن برج های بلندتر در آینده ی لرستان
نقل قول کردن
#33 صادق از کوهدشت 1394-06-14 10:00
قابل توجه استاندار لرستان،فرماندار و شهردار خرم آباد!»با توجه به رفت و آمد مردم دیگر شهرهای استان در شهر خرم آباد به هر دلیلی و یا استفاده از فرودگاه لرستان،حمل و نقل در این شهر فعلا 30کیلومتری بسیار نامناسب است!!لطفا خطوط brt و تراموا رو در دستور کار خودتون قرار بدید.به امید روزی که ما در شهر خرم آباد از مترو و منوریل استفاده کنیم.با تشکر
نقل قول کردن
#34 سالار 1396-12-23 21:23
داداش شما با بانک تجارت مشکل داری؟
اگرمشکل داری رک اعلام کن این همه داداردودورنیازن یست.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا