یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

بهاي سنگين اجاره مسكن در خرم‌آباد/ رهن و اجاره لوبياي سحرآميز شده!ميوه كه گران مي‌شود، دل‌مان خوش است اداره  تعزيرات حكومتي چند مغازه‌اي را جريمه مي‌كند تا اندكي تن ميوه‌فروش‌ها بلرزد.

نرخ كرايه تاكسي كه گران مي‌شود يا وقتي بقيه‌ي پول مسافر را وقتي نمي‌دهند، دل‌مان خوش است كه تاكسي‌راني چند روز به راننده‌ها سفت و سخت مي‌گيرد و بعد به امان خدا رهاي‌شان مي‌كند!

اما وقتي بهاي اجاره‌ مسكن لجام‌گسيخته و ديوانه‌وار بالا مي‌رود، بايد به حضور كدام ارگان متولي كه قدرت و درايتي در اين زمينه داشته باشد دل‌ خوش كنيم؟!

متاسفانه چند ماهي است كه بهاي اجاره مسكن و همچنين قيمتخريد زمين و خانه در خرم‌آباد همچون لوبياي سحرآميز رشدي معجزه‌آسا داشته است و كسي نيز در اين زمينه اقدامي نمي‌كند!

دلال‌ها و واسطه‌هاي مسكن هر كاري كه دل‌شان مي‌خواهد با مردم مي‌كنند و مرفه‌هاي بي‌درد نيز كه هر كدام چند خانه يا آپارتمان دارند، يا قيمت گزافي براي رهن و اجاره روي آن گذاشته‌‌اند يا ترجيح مي‌دهند خاك بخورد و قيمتش بالاتر برود!

حال روي سخن مردم با مسوولان استان است كه كدام‌شان در اين زمينه متولي هستند؟! دادگستري، اماكن، تعزيرات، استانداري يا ...؟!

لطفا! در زمينه مشكلات ايجاد شده در اين خصوص براي سكنه مركز استان كاري كنيد!

ر - ج/ يافته

بهاي سنگين اجاره مسكن در خرم‌آباد/ رهن و اجاره لوبياي سحرآميز شده!

 

 

دیدگاه‌ها  

#1 شهروند خرم اباد 1393-04-08 01:23
در عجبم در خرم ابادی که نه کارخانه ای دارد و نه صنعت درست و حسابی و نه شهر زیارتی است پس جرا قیمت کرایه خانه اش همپای تهران و شهرهای توسعه یافته مانند مشهد و اصفهان فقط دلیلش متعا سفانه دلالاان و املاگی ها هستند
نقل قول کردن
#2 مریم 1393-06-05 01:46
باسلام وتشکر از یافته به جهت پرداختن به موضوعی به این مهمی که اکثریت اقشار جامعه با این معضل اجاره بهای مسکن و مغازه مواجه هستند. تو را بخدا مسولین و یا متولیان امر فکری به حال ما مستاجرهاي مظلوم و بی پناه بکنند . من همسرم کارمنده و حفوق دریاففیش 750000 هزار تومانه که درست 400 هزار از حقوقش بابت اجاره خونه میره و ما که یک خانواده 4 نفری هستیم باید با مابقی این پول تا اخر ماه زندگی کنیم ...
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا