یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

پروژه ونك‌پارك خرم‌آباد در منطقه كيو - يافتهپروژه عظیم اداری، تجاری، مسکونی ونک‌پارک خرّم‌آباد در شهریور سال 82 با حضور مسوولان عالی‌رتبه استان، مدیران و معاونان بنیاد مستضعفان در ضلع جنوب غربی میدان کیو، کلنگ‌زني شد.

به گزارش يافته، اين پروژه با تبلیغات و هیاهوی فراوان شروع به کار نمود ولی دیری نپایید تا تب هياهو نیز فرو نشست و از آن همه وعده، جز گودالی عمیق و ترسناک چیزی عاید شهر خرّم‌آباد نشد.

این پروژه عظیم که قرار بود با مشارکت شهرداری خرّم‌آباد و با سرمایه‌گذاری شرکت ونک‌پارک(سهامی خاص) که از بزرگ‌ترین شرکت‌های ساختمانی در امر انبوه‌سازی و بلند‌مرتبه‌سازی مسکن در کشور است ساخته شود، شوربختانه حدود یک دهه است که پس از کلنگ‌زنی همچنان به طرز عجیبی در همان مراحل گود‌برداری و شناژ به صورت نیمه‌کاره به حال خود رها شده است.

پروژه ونك‌پارك خرم‌آباد در منطقه كيو - يافته

این پروژه بزرگ فرصتی بی‌نظیر برای توسعه لرستان و شهر خرّم‌آباد بود، ولی شرایط به گونه‌ای پیش می‌رود که اکنون بعد از گذشت یک دهه، شکسته و پوسیده شدن حصارهای چوبی که 10 سال پیش در اطراف محوطه پروژه کشیده شد بود، بتواند بهترین شاهد و سندی دال بر طولانی شدن و مسکوت ماندن این پروژه میلیاردی باشد و به دنبال آن با نمایان شدن این گودال بزرگ در محلی پر رفت و آمد بار دیگر داغ دل خرّم‌آبادی‌ها را تازه کند.

پروژه ونك‌پارك خرم‌آباد در منطقه كيو - يافته

نباید فراموش کرد که شرکت ونک‌پارک از بزرگ‌ترین شرکت‌های سرمایه‌گذار بخش خصوصی در کشور است و سرمایه‌گذاری توسط این شرکت از فرصت‌های بی‌نظیر، برای خرّم‌آباد و لرستانی به شمار می‌رود که تا کنون از لحاظ شهرسازی و رعایت اصول فنی‌مهندسی، مسوولان آن بسیار ضعیف عمل کرده‌اند.

به يقين حضور چنین شرکت‌هایی می‌تواند تحول شگرفی در امر شهرسازی و ساختمان‌سازی خرّم‌آباد و حتي ديگر شهرهاي لرستان ایجاد کند.

محل احداث پروژه ونك‌پارك خرم‌آباد در منطقه كيو - يافته

بی‌شک از دست رفتن چنین فرصت طلایی که بسیار کم برای استان محروم و کم‌تر توسعه یافته‌ای همچون لرستان پیش می‌آید، می‌تواند بزرگ‌ترین ضربه را به صنعت ساختمان‌سازی و اقتصاد، خرّم‌آباد و لرستان وارد آورد‌، چرا که اجرای این پروژه بزرگ یقیناً ورق را به نفع صنعت ساخت و ساز و حتی سرمایه‌گذاری و اشتغال‌زایی در لرستان بر خواهد گرداند.

محل احداث پروژه ونك‌پارك خرم‌آباد در منطقه كيو - يافته

امید است که مهندس بازوند استاندار پرتوان لرستان در امور عمراني، همچون رفع مشکلات فرودگاه خرّم‌آباد و مجتمع کشت و صنعت، بار دیگر با دعوت از مدیران شرکت ونک‌پارک و مذاکرات با آنان جهت رفع این مشکل و باز کردن گره کور آن، اقدامات لازم را انجام دهد تا طي ماه‌‌های آینده شاهد شروع به کار مجدد این پروژه بزرگ باشیم.

احمد ساكي - يافتهدر غیر این صورت، یقیناً همچون پروژه هتل پارك صخره‌اي، هر روز شاهد کهنه‌تر شدن زخم اين پروژه میلیاردی در افکار عمومی خواهیم بود و جز حسرت و عدم اعتماد به مسوولان خرم‌آباد و استان بین مردم، نسبت به روند اجرای پروژه‌های شهری، نتيجه‌اي در بر نخواهد داشت.

 

احمد ساكي

 


دیدگاه‌ها  

#1 بیرانوند 1392-11-09 12:35
برادر عزیز شما جوانی و قابل درک هست که از سر احساسات بنویسی. من بارها مطالب شما را در سایت یافته مطالعه کرده ام. یک طرفه به قاضی رفتن برای هیچ شخصی فایده نداشته و نداره.ای کاش پیش از انتشار این نوشتارها به بررسی علل توقف کار یا توجیه اقتصادی طرح مورد نظر و سایر موارد فنی دخیل در طرح ها توجه کنید.
نقل قول کردن
#2 رضا 1392-11-09 13:44
زنده باد آقای ساکی
همیشه منو و برادرم با دیدن مطالب خوبتون بهم میگیم ای کاش این شهر فقط 10 نفر مثل امثال شما داشت

در مورد نظر آقای بیرانوندم بگم که کسایی مثه شما با این طرز فکر کوته بینانتون گند زدید به این شهر!
شمایی که از روی احساس و تنگ نظری ! نظر میزارین بگین که این پروژه عظیم که خیلی برای نه تنها خرم آباد بلکه برای لرستان منفعت داره کجاش توجیه اقتصادی نداره!
اگه شما واردین شما دلیل توقف کار رو بگین یا دلیل عدم توجیه اقتصادی این پروژه رو کد خدای مثلا پیر و باتجربه خرم اباد!!!!!!!!
سرمایه گزاری میلیاردی بخش خصوصی در بهترین نقطه خرم اباد ایا توجیه اقتصادی ندارد!؟؟؟؟؟
شمایی که پیر و مثلا باتجربه ای از نحوه نگارش نظرت معلومه که چقد نیتت پاکه
این شهر به امثالی همچون ساکی ها و نصیری ها... نیاز دارد نه افراد تنگ نظری همچون شما که فقط می خواهند یه اظهار نظری کرده باشند
حضور اقا احمد،قوتی و نقطه مثبتی هست برای خبرگزاری یافته
نقل قول کردن
#3 مرتضی 1392-11-09 20:48
به نقل از بیرانوند:
برادر عزیز شما جوانی و قابل درک هست که از سر احساسات بنویسی. من بارها مطالب شما را در سایت یافته مطالعه کرده ام. یک طرفه به قاضی رفتن برای هیچ شخصی فایده نداشته و نداره.ای کاش پیش از انتشار این نوشتارها به بررسی علل توقف کار یا توجیه اقتصادی طرح مورد نظر و سایر موارد فنی دخیل در طرح ها توجه کنید.

یه کم انصاف داشته باشین!
آقای بیرانوندشمایی که انقد ادعای با تجربگی میکنین بگین علت عدم توقف چیه؟
شمایی که فقط بلدید تخریب کنین بگین که کجای این گزارش از روی احساسه و این گزارش چه ربطی به جوان بودن یا پیر بودن نویسنده پرتوانش داره
شما برین فعلا دیدتونو نسبت به شهر عوض کنین بعد بیان اظهار سخن کنین جناب فیلسوف
به نظرم که گزارش بسیار قوی ب
تا الان هیچ خبرگزاری به مانند یافته ندیدم که انقد پوشش خبریش مورد خرم اباد خوب باشه و تازه بعد از 11 و 12 سال یکی اومد از این پروژه اسم برد و اونو بررسی کرد حالا شما نمیزاریتش آقای با تجربه و کهنسال!
من همیشه مطالب یافته رو میخونم ولی حوصله نظر دادن رو ندارم ولی با دیدن این نظر نامنصفانه اصلا نتونستم ازش بگذرم
نقل قول کردن
#4 مهرداد دهقانی 1392-11-11 01:46
برای آقای ساکیِ جوانِ با احساس :lol: آرزوی توفیق روز افزون دارم.
نمیدونم چرا همه ی طرح ها فقط تو خرم آباد توجیه اقتصادی و فنی و خیلی حرفه ای و... ندارن :-x
مشکل اینجاست که مرغ همسایه همیشه غازه و بقیه همیشه از ما بهترون
نقل قول کردن
#5 ناشناس 1392-11-11 16:51
به نظرم مطلب اقای ساکی از سر دلسوزی برای شهز خرم اباد نوشته شده واز نظر توجیه اقتصادی نیز با توجه به محل ان 100 درصد قابلیت و بازگشت سرمایه را دارد . حال چرا انرا رها کرده اند معلوم نیست ای کاش اقای بیرانوند اگر اطلاع دارند مراتب را اعلام تا همگان بدانند.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا