یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

نمي‌دانيم تا كنون به اين نكته توجه كرديده‌ايد يا خير: هیچ‌کدام از سدهای کوچک و متوسط لرستان که اکثرا از زمان دولت اصلاحات شروع شده‌اند، تا کنون به بهره‌برداری نرسیده‌اند!

سد خان‌آباد الیگودرز، سد مرووک دورود و سد ایوشان خرم‌آباد سال‌هاست به خاطر چندرغاز بودجه در گل گیر کرده‌اند و جزء آثار باستانی شده‌اند!

سدهای آبسرده بروجرد، تاج‌امیر نورآباد، گاوشمار کوهدشت و زیبامحمد خرم‌آباد هم که در حد جاده دست‌رسی و تجهیز کارگاه پیشرفت کرده بودند، با اوضاع فعلی کاملاً تعطیل شده‌اند!

این در حالی است که پروژه عظیم 2 هزار میلیارد تومانی انتقال آب‌های الیگودرز به مقصد گلپایگان و قم چند سال است به بهره‌برداری رسیده است.

اين‌ها را نوشتيم تا كساني كه بايد پي‌گير وضعيت بودجه سدهاي لرستان باشند، اندكي به خود آيند!


دیدگاه‌ها  

#1 بي كس 1392-10-15 07:47
جناب اقاي سپهوند تمام مردم استان ميدانند كه چرا تا كنون اين سدها به بهره برداري نرسيده اند !! چرا شما نميدانيد؟؟!! به دليل لياقت و كفايت نمايندگان استان وهمچنين با گذشت بودن انها براي ديگر مردمان كشور عزيزمان است كه اين بزرگواااران دست روي دست گذاشته اند
نقل قول کردن
#2 من 1392-10-15 08:54
نمايندگان استان همه در خواب ناز ميباشند. و بعضا بدنبال سرمايه گذاري و لابي با وزارتخانه ها براي خود و اطرافيانشان هستند
نمايندگان قبل هم كه بخاطر خوش رقصي اب اين استان رو هديه دادند
نقل قول کردن
#3 احمد ساکی 1392-10-15 13:22
هزینه این پروژه بیش از این مقدار بوده است
نباید فراموش کنیم علت همه ی این تبعیض ها نشات گرفته از سیاست های قومیتی است
در ایران تمام اقوام باید قربانی قوم فارس شوند!
نقل قول کردن
#4 بابک 1392-10-15 16:18
با سلام و احترام به کلیه هم نژاد های گرامی

دوستان بنده پیمانکار آب منطقه ای لرستان هستم ، تمام صحبت و نظرات دوستان کاملا صحیح و بجاست در این که برای تخصیص اعتبارات عمرانی نمایندگان قصور نموده اند شکی نیست ولی به یه نکته خیلی مهم و با اهمیت باید توجه داشت ، مدیران و کارشناسان بی لیاقت آب منطقه ای لرستان می باشند .

عدم تخصیص اعتبار و کمبود بودجه بهانه ای بیش جهت رفع و رجوع بی لیاقتی هایشان شده بعد گذشت 15 سال هنوز این ارگان نتوانسته ایستگاههای پمپاژ خود را بهره برداری نماید ، چرا ایستگاههای پمپاژ سر طرهان ، کلین ، گرخوشاب ، دیلاوند شهرستان کوهدشت ایستگاه پمپاژ اسماعیل آباد نورآباد فیض آباد الشتر ، ایستگاه نیله خرم آباد و .... دهها ایستگاه پمپاژ دیگر به خاطر عدم مدیریت صحیح با گذشت بیش از 15 سال بدون بهره رها شده اند آیا وقتی که شما نمی توانید بعد از گذشت 15 سال 17 ایستگاه پمپاژ سطح استان را به بهره برداری برسونید
استارت زدن سد زیبا محمد ، سد شهید بروجردی و ........ صحیح است

از ماست که بر ماست
نقل قول کردن
#5 بابک 1392-10-15 16:20
متاسفانه بی عرضه گی برخي نمایندگان در راستای جذب بودجه و بکار گیری مدیران سیاسی و بدون تخصص باعث عقب افتادگی تاریخی این استان شده

بــه خــود کــرده گرفتاریــم
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا