یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

دو میلیارد دلار از سرمایه ملی مردم ایران در آمریکا مصادره و بلوکه شد. سرمایه‌گذاری که در دولت نهم که مشخص نیست بر اساس چه ضابطه و قاعده‌ای آن هم در سرزمینی که دولتش چندان روابط دوستانه‌ای با ما ندارد صورت گرفته است.  
واکنش رئیس دولت قبل هم به اين موضوع جالب است که همه مسئولیت را متوجه مسئولین فعلی می‌داند و از پاسخ‌گویی و قبول مسئولیت طفره می‌رود و آن‌چه که  بیش‌تر جای سوال و تامل می‌باشد مواضع تند دولت‌مردان قبل و ژست‌های غرب‌ستیزی و ضد امپریالیستی آن‌ها و وعده وعیدهای رئیس جمهور قبلي مبنی بر سقوط حتمی حکومت آمریکا بارها توسط دكتر احمدی‌نژاد در سخنرانی‌هایش به کرات شنیده می‌شد.
اگر نظام آمریکا در حال فروپاشی بود، پول ملت را آن‌جا بردن و سرمایه‌گذاری بلند‌مدت کردن چه معنایی می‌دهد و بر چه اساس و مبنایی صورت گرفته است؟! حال بگذریم آن‌چه که باعث تاسف و درد‌آور است که در دولت مهرورز و عدالت‌طلب قبل با آن درآمد افسانه‌ای نفت و به  رغم چند دوره سفر به استان لرستان و محرومیت مضاعف مردمان این دیار، چرا کوچک‌ترین حرکت یا جهشی در اقتصاد این استان شکل نگرفت؟
آیا به راستی این مقدار سرمایه‌ي پولی که فعلا توسط دولت متخاصم آمریکا به یغما رفته در این دیار تخصیص داده می‌شد، آیا تا حدودی از آلام و دردهای مردم کاسته نمی‌شد و عفریت  فقر و بیکاری از سیمای استان‌مان زدوده نمی‌گشت؟!
 اگر استان محروم ما فقط درصد اندکی از در‌آمدهای نفتی دولت قبل برخوردار می‌گشت‌، آیا امروز باید این چنین با مشکلات لاینحل  دست و پنجه نرم می‌کرد و چوب سیاست‌های غلط دولت قبل را مي‌خورد؟ چه متواضعانه ابراز می‌داشتند که خود شخصا در این دیار برای عمران و محسن رستميآبادی حاضر به کارگری و گرفتن كلنگ به دست هستند و چه بی‌تدبیری‌ها و بی‌توجه‌هایی که در حق این مردم روا گشت ...
چه کسی می‌تواند پاسخ‌گوی این رفتارها و عملکردهای ناصواب و نادرست باشد؟ گاهی مواقع این سوال پیش می‌آید که گویی لرستان عزیز اهميت چنداني براي مسئولين ندارد!
امیدواریم که اصل پاسخ‌گویی روزی در جامعه عموميت یابد و کسانی که نسبت به سرمایه‌های ملی و هدر رفت آن‌ها و ضایع شدن‌شان بی‌توجه بوده‌اند، پاسخ‌گوی کردار  و تصمیمات خود باشند.
 
محسن رستمی/ خرم‌آباد


دیدگاه‌ها  

#1 آرمین 1395-02-14 10:36
آقایون اصول گرا که 8سال از ایشون حمایت کردن لطفا بیان وپاسخگو باشن؟! چطور کشور به این وضع وخیم اقتصادی دچار کردن؟ از واردات کلاه گیس وخیلی چیزهای دیگه که همه ملت میدونن،دوستانی که ازما اصلاح طلبان انتقاد می کنند لطفابیان رشداقتصادی وثبات سیاسی دوران اصلاحات بادولت قبل مقایسه کنند!
نقل قول کردن
#2 حمیدت 1395-02-14 10:50
آقای رستمی اگه این دو ملیارد هم نقداًً بدست برخی از مسئولین شهر و استان میدادن بازم در پایان سال دست نخورده به مرکز برگشت میخورد ..چون حتی خرج کردن هم هُنر میخواهد ..نه پروژه ای براش تعریف میکردن و نه وامی به کسی میدادن...
نقل قول کردن
#3 شهروند 1395-02-14 11:54
این چه قیاسی هستش جناب رستمی مگه چک شو برا ما لرها صادر کرده بودند ...نگران نباش هزاران برابرش هم باشه به ما لرستانی ها نمی رسه ...
نقل قول کردن
#4 سعید 1395-02-14 12:30
حضرتعالی سرمایه‌گذاری در آمریکا را به دلیل غیرقابل اعتماد بودن محکوم میفرمایید، بنده هم تایید میکنم، اما چرا با همین منطق دولت محترم تدبیر را مورد خطاب قرار نمی دهید که تمام صنعت هسته ای را در برابر وعده های نسیه آمریکا، که هیچ کدام عملی نشد، تعطیل کردند؟
به علاوه چرا چند جمله درباره خوی استکباری آمریکا ننوشتید که اموال دولتی مستقل را با رای یک دادگاه محلی بلوکه کرده است؟
تکرار انتشار این دست این تحلیل های جناحی و مغرضانه و سطح پایین، از اعتبار سایت یافته خواهد کاست و این سایت وزین را به یک سایت آبکی دست چندم تبدیل خواهد کرد!
نقل قول کردن
#5 فرزاد 1395-02-14 14:42
دوستان عزیز تا مردم لرستان روحیه پرسشگری و مطالبه گری را در خودشان بالا نبرند ، وضعیت استان تغییر نخواهد کرد. باید مردم از مسیولین مطالباتشان را طلب کنند.هیچ راه میانبری هم وجود ندارد. خدا هم با اون خداییش هیچ سرنوشتی رو تغییر نمیده تا خود بنده هاش نخوان . به طور شفاف توی قرآن فرمایش کرده که : بخوانید مرا تا اجابت کنم شما را. والسلام.
نقل قول کردن
#6 علی 1395-02-14 14:46
تحلیل درست ومنطقی بود با تشکر از سایت خبری یافته .
نقل قول کردن
#7 شهروند خرم اباد 1395-02-14 14:52
متاسفم برای کسانی مانند این نویسنده عین طوطی که هر چه بهش بگویند عیننا ان را عنوان می کند چون تیم رسانه ای دولت فعلی تمام ناتوانیهای خود را احاله می دهند به دولتهای قبل نویسنده محترم نیز تمام مشکلات را کپی کرده و احاله داده به دولت قبل به بابا دولت قبل ناتوان دزد هر چه ایا در این سه سال این دولت چه خاکی بر سر ما مردم ایران و خصوصا لرستان ریخته چرا می بایست تمام ناتوانیها را به دولت گذشته ربط دهیم پس مسولین این دولت چکار می کنند/
نقل قول کردن
#8 مهدی 1395-02-14 15:41
آقا محسن همینه گفتنی ها رو بایست گفت این آقا تازه داره تلاش میکنه با یارانه 250 هزار تومان سر ملت کلاه بزرگ تری بذاره
نقل قول کردن
#9 حمیدت 1395-02-14 17:06
یک ملیون بشکه فروش نفت در روز فقط یکی از دستاوردهای برجام بود....برجام نه جای خوشحالی دارد و نه جای ناراحتی ....پس بهتره منصف باشیم در این موضوع
نقل قول کردن
#10 شهروندخرم آبادی 1395-02-14 18:35
دکترعراقچی گفتن سرمایه گذاری مربوط به سال ۲۰۰۳ میلادی بوده .این موضوع به نظرمن اصل موضوع که آمریکادست به دزدی ازسرمایه ملت ایران اون هم درست درروزی که جناب ظریف وزیرخارجه دولت حقوقدان بالبخندهاش مشغول تنش زدایی ازدولتی که ایدیولوژی اون برمبنای بردگی همه وآقایی ماشکل گرفته انجام شد. قراره پنجاه میلیارددلارازدا رایی های بلوکه شده ایران روبه بهانه انفجارهای عربستان ویازده سپتامبربرداشت کنن برفرض که دولت احمدی نژادمقصربوداین پنجاه میلیارددلارچی ؟گذرزمان حرف دلواپسان وتندروها وکاسبان تحریم روداره اثبات می کنه .اگررهبرمعظم انقلاب این توافق روقبول داشتن برای اون دوازده شرط نمی گذاشتن .انگارآقایون دارن ازخواب بیدارمیشن .جالبه دولت لبخندباادبیات(( به اصطلاح روشنفکرا))افراط ی احمدی نژاددرزمینه دومیلیارددلاربر ای آمریکاشاخ وشونه کشیدن .دردزیاده خداصاحبمونوبرسو نه.
نقل قول کردن
#11 شهروندخرم آبادی 1395-02-14 19:54
به نقل از مهدی:
آقا محسن همینه گفتنی ها رو بایست گفت این آقا تازه داره تلاش میکنه با یارانه 250 هزار تومان سر ملت کلاه بزرگ تری بذاره

یعنی اقای هاشمی وکروبی که بیش ازده سال پیش وعده یارانه ۱۲۰۰۰۰و۷۰۰۰۰توم نی دادن سرمردم کلاه گذاشتن .
نقل قول کردن
#12 معلم 1395-02-14 21:48
مثل اینکه خبر ندارین سرمایه گذاری مال سال 2003 بوده لطفا ندانم کاریهای خودتونو به پای دیگران نذارین
نقل قول کردن
#13 شهروندخرم آبادی 1395-02-15 12:42
متاسفانه بخشی ازمطالب بنده منتشرنشد شجاعت رسانه ای وآزادگی یافته کمرنگ شده
----------------
یافته: اسم بردن از افراد به قصد توهین امری پسندیده نیست و این پایگاه خبری از انتشار پیامهای توهینی و با ادبیاتی خاص معذور است
نقل قول کردن
#14 محمد 1395-02-16 09:51
باسلام همانگونه که میدانیدانسان هاخیلی زود ازیادمیبرند که درگذشته چه اتفاقی افتاده بایدمقصراصلی رابه ملت شناساند باتشکرازشماکه به نحواحسن یادآورشدیدکه ازیادنبریم گذشته نچندان دور را
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا