یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

حدود سه سال قبل بود که شنیدیم پس از پی‌گیری‌های مکرر قرار است یک واحد پالایشگاهی در الیگودرز احداث شود و سرمایه‌گذار این طرح عظیم نیز "سید عباس موسوی" یکی از افراد خوش‌نام و از معتمدین و خیرین شهرستان معرفی شد که قرار بود با چند شریک اهل اصفهان این اقدام بزرگ را انجام دهند.
 اگر چه در آن زمان امیدواری‌هایی آن هم صرفاً به جهت حسن نیت سرمایه‌گذار وجود داشت اما اکثر کارشناسان تحقق این خواسته را بسیار سخت دانستند و دلیل اصلی خود را هم نبود زیرساخت‌های لازم برای اجرای این طرح عنوان کردند.
 بالاخره پس از مدتی، سرمایه‌گذار به رغم هزینه‌هایی که صرف انجام مقدمات طرح نمود از ادامه کار انصراف داد و پس از این موضوع سرمایه‌گذاری غیر‌بومی جای‌گزین شد و در پی آن شایعاتی در سطح شهر رواج پیدا نمود که تلاش داشت علاوه بر مخدوش نمودن شخصیت ارزشمند آقای موسوی، اتهاماتی را هم متوجه نماینده مردم نماید و متاسفانه در آستانه برگزاری انتخابات این شایعات بار دیگر با اهداف مشخص مورد استفاده برخی داوطلبان و هوادارن آن‌ها قرارگرفته است، ما نیز صرفاً با هدف روشنگری و آگاهی‌بخشی موضوع را پی‌گیری نمودیم و واقعیت را از آقای موسوی جویا شدیم که ایشان به صراحت این شایعات را تکذیب و هر گونه سهم‌خواهی را رد کرده و عنوان داشت: پس از یک سال و نیم پی‌گیری و صرف هزینه‌هایی در این طرح با توجه به نبود زیر‌ساخت و مشکلاتی که در راستای تامین خوراک وجود داشت ما را بر آن داشت که انصراف دهیم.
وی با اشاره به این که عدم حمایت‌ها در راستای انجام طرح و تامین خوراک مورد نیاز هم بی‌دلیل بر انصراف ما نبود افزود: با توجه به این که پایه‌های این سرمایه‌گذاری سست بود و زیر‌ساخت‌ها هم فراهم نبود ادامه این مسیر ما را شرمنده مردمی می‌کرد که تصمیم داشتند پس از سال‌ها چشم‌انتظاری احداث نخستین طرح بزرگ شهرستان را جشن بگیرند.
 وی گفت: اگر زیر‌ساخت‌ها فراهم شود باز هم حاضریم برای توسعه و پیشرفت شهرستان و کاهش مشکلات اشتغال در این طرح سرمایه‌گذاری نماییم و بتوانیم به مردم قدرشناس الیگودرز خدمت نماییم.
به راستی چرا برخی بدون هیچ‌گونه تحقیقی به دیگران تهمت می‌زنند؟! اگر چنان‌چه به 4 سال قبل باز گردیم در آستانه انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی هم برخی داوطلبان نوظهور با هدف تخریب نماینده وقت شایعه‌ای مبنی بر این که بیمارستان جدید مختص بیماران عفونی می‌باشد در جامعه رواج دادند که در همان زمان به رغم سکوت رییس اداره راه و شهرسازی و رییس شبکه بهداشت و درمان وقت که باید شفاف‌سازی می‌کردند و متاسفانه نکردند، نگارنده بر اساس وظیفه ذاتی رسانه‌ای همچون امروز مطلبی که در نشریات آذر‌ماه سال 90 منتشر شد تحت عنوان "بیمارستان الیگودرز و شایعات" به رشته تحریر درآورده و این اقدام  مذموم و نکوهیده را عملی ناجوانمردانه و غیر‌اخلاقی عنوان داشتم و پرسیدم که واقعا مگر در مجلس چه خبر است که عده‌ای به خاطر ورود به آن حاضرند اخلاق و کرامت انسانی را زیر پا گذاشته و رقیب و را به تیر ناجوانمردانه تهمت‌، تخریب و برچسب‌های ناچسب از صحنه رقابت بیرون نمایند؟!
آیا دستیابی به صندلی قدرت برای بعضی‌ها به اندازه‌ای شیرین و ارزشمند است که  حاضرند دست به هر اقدام غیر‌اخلاقی بزنند و آیا برای بیرون راندن رقیب از صحنه انتخابات راه حل بهتر و عاقلانه‌تری نیست و ده‌ها سوال دیگر که پرسش آن‌ها در این زمان اگر چه تکرار مکررات عباس شاه‌علياست اما بابت یادآوری پسندیده و وصف حال امروزاست.
لذا با توجه به این که داوطلبان گرامی هر کدام به نوعی خود را استاد اخلاق می‌دانند از بیان مجدد آن‌ها صرف نظر کرده و به امید آن که داوطلبان گوشه چشمی هم به فردای پس از برگزاری انتخابات داشته باشند و برای جیفه دنیا آخرت خود را با وارد کردن اتهام به دیگران تباه نکنند‌.
 
عباس شاه‌علی
 
خبرنگار کیهان در الیگودرز

دیدگاه‌ها  

#1 نیوز الیگودرز 1394-10-28 22:52
برخی خود را فریاد گر حق می دانند اماچنان به ناحق سخن می گویندکه خدا به فریادشان برسد اقا انتخابات تمام می شود به فکر اخرت باشید
نقل قول کردن
#2 حمید ت 1394-10-28 23:07
قرا بود که در شهرستان دورود هم یه پتروشیمی بزرگ تاسیس بشه که ظاهرا از ان هم خبری نیست
نقل قول کردن
#3 پیرولی 1394-10-29 09:04
صندلی مجلس شیرین تر از حد تصور است جناب شاه علی . :lol: :lol: :lol: :lol:
نقل قول کردن
#4 شاه علی 1394-10-29 15:37
سلام به مدیریت محترم سایت متاسفانه عده ای به نام نیوز الیگودرز نظرات خود را درج می نمایند
نظر ابتدایی مربوط به نیوز الیگودرز نیست
با سپاس
نقل قول کردن
#5 محمودی 1394-10-29 15:48
دوران فریاد زدنهای بی هوده و تبلیغاتی و به دیگران فحاشی کردن گذشت
زمان عقل و منطق است و مردم آگاهی دارند و هفتم اسفندماه نمره خواهند داد
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا