یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

با نگاهی به وضعیت موجود شهرک‌های صنعتی شهرستان خرم‌آباد، در می‌یابیم که به جز اهداف صنعتي و اقتصادي، احتمالاً اهداف دیگری در خصوص ساخت شهرک‌ها مد نظر بوده است‌.
از مبحث مطالعات اولیه و امکان‌سنجی كه بگذریم، طراحی و توزیع امکانات و نحوه خدمات‌رسانی به واحدهای موجود در حال حاضر با مشکلات جدی مواجه می‌باشد‌.
 قابل توجه مدیران استان: نگاهي به مصائب شهرك شركت‌هاي صنعتي خرم‌آباد + عكس
بر کسی پوشیده نیست که تامین آب واحدهای صنعتی و تولیدی یک نیاز حیاتی بوده و تامین آب جهت نیاز ماشین‌آلات صنعتی و همچنین
 
آب شرب کارکنان از ضروریات ابتدایی شهرک‌های صنعتی است، اما متاسفانه در حال حاضر 12 روز است که پمپ و موتور یک حلقه چاه آب شهرک صنعتی شماره 2 خرم‌آباد سوخته و تمامی واحدهای تولیدی مستقر در شهرک مجبور به تعطیلی کارخانه‌های خود شده‌اند و اینک باید از مسئولین شهرک‌های استان لرستان پرسید: آیا با توجه به حجم و تعداد کارخانجات مستقر در این شهرک، تهیه یک دستگاه موتور پمپ یدک جهت مواقع مشابه ضروری نيست؟!
 آیا مدیر عامل شرکت شهرک‌های استان که بارها بیلان کاری خود را با آمار در مطبوعات ارائه می‌نماید، از محل چاه آب شهرک شماره 2 دیدن كرده‌اند؟
به راستی شرکت شهرک‌ها تا این حد دچار ضعف کارشناس و کار کارشناسی می‌باشد که پیش‌بینی راه دسترسی به چاه آب و تاسیسات مربوطه را فراموش نموده‌اند؛ به طوری که جهت تعمیر و تعبیه مجدد موتور آب چاه اجبار به تخریب دیوار واحد‌های مجاور چاه آب باشد‌؟
در خصوص کانال‌کشی‌ها و دفع آب‌های سطحی شهرک هم اوضاع به همین منوال است. عدم طراحی و کار کارشناسی فنی باعث گردیده در زمستان سیلابی ارتفاعات مجاور در سطح و داخل کانل‌های شهرک جمع و در تابستان پسماندها صنعتی در داخل کانال راکد گردیده و منجر به بوی تعفن و ازدیات حشرات گردد.
روح‌الله باباخانيبا توجه به این که فرصت ذکر همه مصائب موجود در شهرک‌های صنعتی نمی‌باشد اما هر گاه ساکنین شهرک صنعتی مشکلات موجود در شهرک را نظاره می‌کنند با خود می‌گویند که ای کاش آقاي محمدي مدیر عامل شرکت شهرک‌های استان به جای همکاری با بانك‌ها جهت تملک واحدهای بدهکار، به فکر انجام وظیفه ذاتی در خصوص رفع مشکلات موجود باشد‌.
 
روح‌الله  باباخانی
  عضو هيأت مدیره شهرک صنعتی شماره 2
 
 

دیدگاه‌ها  

#1 محمد 1394-09-24 12:59
یکی از موفق ترین مدیران استان مهندس محمدی هست با این حرفها هم نمیتونید خرابش کنید مدیری که چهار پنج سال در یک اداره مدیریت کرد یعنی موفق هست خداقوت به آقای محمدی
نقل قول کردن
#2 مهرداد 1394-09-25 23:51
صنعتگران محترم چرا پساب صنعتی رو به داخل کانال هدایت آبهای سطحی وسیلاب هدایت میکنید؟ خودتون رعایت نمیکنید چرا به مدیریت شرکت شهرکها ایراد میگیرید
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا