یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

پس از وقوع حادثه اسفناك سيلاب لرستان كه منجر به مرگ مرحوم كاظم صفرزاده معلم فداكار لرستاني و 3 دانش‌آموز وي شد، بالاخره پس از يك هفته، وزارت آموزش و پروش با تلنگر رسانه‌ها و صداي اعتراض مردم و فرهنگيان لرستان، روز سه‌شنيه ششم آبان اقدام به درج پيامي بر روي پايگاه اطلاع‌رساني وزارت آموزش و پرورش با عنوان " تجلیل وزیر آموزش وپرورش از معلم فداکار لرستانی" نمود!
به گزارش يافته، در متن پيام منتشر شده در اين پايگاه آمده است:
«وزیر آموزش و پرورش تلاش و فداکاری کاظم صفر‌زاده معلم لرستانی را تجلیل کرد.
دکتر علی‌اصغر فانی در جمع معاونان و مدیران کل آموزش وپرورش استان‌های کشور با اشاره به فداکاری کاظم صفر‌زاده گفت: این معلم و همکار گرامی برای نجات جان دانش‌آموزان خود تلاش نمود و در این مسیر فداکارانه جان خود را از دست داد‌.
وزیر آموزش و پرورش با اظهار تاسف از حادثه ایجاد شده و از دست دادن سه دانش‌آموز افزود: این‌جانب ضمن تجلیل از فداکاری این معلم و همکار گرامی ضایعه از دست دادن دانش‌آموزان را به جامعه فرهنگیان و مردم شریف استان لرستان تسلیت می‌گویم و آموزش و پرورش در جشنواره جلوه‌های معلمی که در آینده برگزار خواهد شد از فداکاری این معلم تجلیل به عمل خواهد آورد.
وزیر آموزش وپرورش همچنین مرگ 4 دانش‌آموز درحادثه رانندگی در شهرستان سرپل ذهاب استان کرمانشاه را به فرهنگیان و مردم این استان تسلیت گفت.
قابل ذكر است کاظم صفر‌زاده 23 مهر‌ماه(!) (وزارت آموزش و پوروش حتي اطلاع ندارد كه اين اتفاق 28 مهرماه روي داده است!) در مرکز شبانه‌روزی عشایری امام جعفر صادق‌(ع‌) در منطقه محروم ویسیان در استان لرستان برای رساندن یکی از دانش‌آموزان به بیمارستان به اتفاق دو دانش‌آموز دیگر در مسیر با بارش شدید باران وجاری شدن سیل مواجه و هر 4 نفر جان خود را از دست دادند. با پی‌گیری‌ها و تلاش مسوولان، جسد سه دانش‌آموز معصوم پیدا شده ولی تا کنون جسد معلم فداکار پیدا نشده است.»
______________________
سؤال اين‌جاست كه آقاي وزير و مسوولان وزارت در اين يك هفته كه جسد مرحوم صفرزاده پيدا نشده و خانواده‌اش نياز به همدردي داشتند، كجا بوده‌اند و چرا اين‌قدر دير پيام همدردي صادر نمودند؟ و اصولاً اين كه آن‌ها چه كمكي براي پيدا كردن جسد مرحوم صفرزاده كردند؟
امروز پس از يك هفته تفحص با نظر و رضايت خانواده مرحوم صفرزاده، عمليات پيدا كردن جسد وي بدون نتيجه خاتمه يافت تا مزار اين معلم فداكار و مظلوم لرستاني، به وسعت آب‌هاي خروشان رود كشكان در جنوب غربي لرستان باشد. روحش شاد باد.
  با تلنگر رسانه‌ها: وزارت آموزش و پرورش از خواب بيدار شد/ تجليل از معلم فداكار لرستاني
 

دیدگاه‌ها  

#1 فرهنگی 1393-08-08 00:40
در جلسه مدیران کل که 7 و8 آبان ماه در تهران برگزار شد با عکس العمل و بیانات مدیر کل دکتر کریمی فر بوده که وزیر بخودش اومده و تسلیت گفته.باید از تلاش مدیرکل در اثبات حقانیت وفداکاری لرستانی ها تشکر کرد
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا