یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

سهم بروجرد از "هفته فرهنگی لرستان" در تهران كجاست؟!حكايت بروجرد، بعد‌ها در تاریخ آئینه عبرت خیلی از شهرهای کشور خواهد شد. هر کجا قرار است به این شهر سهمی داده نشود‌، مطمئناً سهمی به آن داده نمی‌شود و هر گاه هم قرار است سهمی به آن داده شود، باز هم سهمی به آن داده نمی‌شود!
شاید همین دو سه خط نوشته شده بالا در تاریخ آینده، حتی در کتاب‌های درسی هم نوشته شود تا آیندگان بدانند که چگونه شهری که مهد علم و فرهنگ و هنر بود حقش داده نمی‌شد که نمی‌شد.
گفتم بروجرد مهد علم و فرهنگ و هنر‌، شاید خالی از لطف نباشد که بگویم اتفاقاً در زمان تقسیم سهم هنر هم، همیشه در حق این شهر کم‌لطفی شده است.
شنیده‌ها حاکی از آن است که شهرداری تهران قرار است هفته فرهنگی لرستان را در پایتخت برگزار کند. ما هم این فعالیت شهرداری تهران را به فال نیک می‌گیریم، اما بروجرد به عنوان یکی از قدیمی‌ترین شهر‌های کشور عزیزمان ایران و لرستان، جایگاهش در این فعالیت فرهنگی در چه حدی است؟
آیا قرار است از هنرمندان نامی بروجرد که خوشبختانه در همه زمینه‌ها سر‌آمد دوران هستند در این برنامه فرهنگی استفاده شود؟
آیا در این برنامه‌های فرهنگی که اتفاقاً پول‌های کلانی هم رد و بدل می‌شود، باز هم نام هنرمندان بروجرد با یک خط قرمز حذف خواهد شد و یا این که برای باری به هر جهت بودن، از یک سری افراد دست چندم هنری در این برنامه‌ها استفاده مي‌شود؟!
امیدواریم شأن هنر و هنرمندان واقعی بروجرد در این برنامه هنری که توسط شهرداری تهران قرار است برگزار شود رعایت گردد. شنیده‌های ما حاکی بر خط زدن نام هنرمندان واقعی بروجرد برای حضور در این مراسم فرهنگی هنری دارد تا واقعيت در اين زمينه چه باشد ...
 
برگرفته از وبلاگ آقای فرهاد  داودوندی / بروجرد
 
 
 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا