یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

جمعه همه می‌آیند، می‌آیند تا با حضور خود بار دیگر اقتدار نظام اسلامی را در برابر دیدگان حیرت‌زده بدخواهان به نمایش بگذارند، می‌آیند تا بگویند اگر امروز امام (ره) در بین ما نیست اما روز قدس این یادگار ماندگارش هر ساله با شکوه‌تر از گذشته در گوشه و کنار دنیای مملو از ظلم و جور برگزار می‌شود تا مرحمی باشد بر زخم‌های مظلومان بی‌پناه فلسطین و شاید تلنگری برای سران بی‌کفایت عرب که سال‌ها است خود را به خواب غفلت زده‌اند، آن‌ها که خود را خادم حرم امن می دانند و برای قتل عام کودکان و زنان مسلمان یمن عنان عقل به‌دست کفر داده‌اند.
همه خواهند آمد تا بازبان روزه به آمریکا بگویند، ما جانمان از ابا عبدالله و فرزند شیر خواره اش گرانمایه تر نیست که آب خوردن خود را در گرو لغو تحریم ظالمانه شما بدانیم، می آیند تا به دنیا بگویند اگر آمریکا حافظ منافع آل سعود و اسراییل و حامی جنایات وحشیانه آنها است، ما نیز به حکم قرآن و اسلام تا آخرین نفس از مظلومان فلسطین، یمن و ... حمایت خواهیم کرد.
و بالاخره می‌آیند تا بگویند" هیهات من لذله"...

روز قدس الیگودرز

روز قدس امسال هم همچون سال‌های گذشته و حتی با شکوه‌تر از گذشته برگزار خواهد شد.
علی باقری از کارمندان شهرداری الیگودرز با اشاره به لزوم حضور اقشار مختلف مردم در این مراسم می‌گوید امسال با توجه به تحولاتی که در منطقه رخ داده از جمله تهاجم وحشیانه آل‌سعود به یمن و شدت یافتن جنایات گروه‌های تکفیری در عراق و سوریه و... که یقینا همه این برنامه‌ها از مغز بیمار سیاست‌مداران آمریکا و اسراییل سرچشمه می‌گیرد راه‌پیمایی روز قدس حال و هوایی دیگر خواهد داشت.
وی افزود: همچنین با توجه به مذاکرات هسته‌ای این حضور می‌تواند زیاده‌خواهان را حیرت زده کرده و شاید سر عقل بیاورد.
رضا کاظمی از فرهنگیان الیگودرز هم با اشاره به مقاومت نزدیک به چهار دهه ملت ایران در برابر ظلم و ستم غربی ها می‌گوید: یقینا اگر ما بخواهیم از مشکلات عبور نماییم باید تمام سختی‌ها را تحمل نماییم.
وی اشاره می‌کند: شاید اگر تنها ذره‌ای در جهت جنایات غرب و رژیم صهیونیستی همکاری می‌کردیم و یا حتی سکوت می‌نمودیم هیچ‌گاه با تحریم مواجه نمی‌شدیم اما ما پیرو مکتب سرخ حسین (ع) هستیم و مرام و مسلک ما مقابله با زورگویان است که دیر زمانی نیست که عمر آنها به سر خواهد آمد.
علی‌رضا از کسبه خیابان امام (ره) الیگودرز می‌گوید: باید از افکار بسته بیرون بیاییم زیرا این حضورها باعث تقویت امنیت کشور و اقتدار ایران عزیز خواهد شد.
او می‌گوید: اگر نیم‌نگاهی به خاورمیانه بی‌اندازیم همه کشورها گرفتار ناامنی و جنگ و خونریزی هستند اما ایران هم‌چون جزیره‌ای امن در خاورمیانه خودنمایی می‌کند و این نتیجه حضور در عرصه‌ها و پاس‌داری از ارزش‌های انقلاب است.
 حجت‌الاسلام محمد علی ارزنده امام‌جمعه الیگودرز هم به اهمیت برگزاری مراسم روز قدس اشاره نمود و افزود: با توجه به حساسیت‌های بین‌المللی و به‌ویژه در بحث مذاکرات هسته‌ای حضور مردم در راه‌پیمایی روز قدس زمان مناسبی برای فریاد زیر بار ظلم نرفتن است.
وی افزود: روز قدس از یادگارهای ارزش‌مند و ماندگار امام خمینی (ره) می‌باشد که به یک جنبش جهانی مبدل شده و زمانی برای دادخواهی از تمام ظالمان و زور گویان جهان و همچنین حمایت از همه مظلومان و ملت‌های آزادی‌خواه دنیا می‌باشد.
ولی‌اله میرزایی اصل فرماندار الیگودرز نیز حضور مردم در این مراسم را خارچشم دشمنان اسلام و مایه امید مسلمانان آزاده دنیا دانست و گفت: برای حضور مردم در راه‌پیمایی روز قدس برنامه ریزی مناسبی صورت گرفته است.
وی افزود: این مراسم ساعت 11 و 30 دقیقه از میدان آزادی آغاز خواهد شد و در محل مصلی قدس واقع در میدان امام (ره) خاتمه می‌یابد که بی‌شک مردم برای حضور در این مراسم نیاز به دعوت ندارند و همواره ثابت کرده‌اند که به‌صورت خودجوش و حتی جلوتر از مسوولین در تمام صحنه‌های انقلاب حضور یافته اند.
محمد تقی توکلی نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی هم با اشاره به این که امروز پروسه راهپیمایی روز قدس به یک پروژه جهانی تبدیل شده است گفت: هر سال ما شاهد افزایش حضور مردم گوشه و کنار جهان در این مراسم هستیم و این مهم نشانه درک عمیق امام (ره)، ترسیم استراتژیک مقابله با اسراییل و آینده‌نگری ایشان نسبت به تمام مسائل می‌باشد.
وی افزود: مردم الیگودرز نیز همراه و همگام با ملت قهرمان ایران در مراسم راهپیمایی روز قدس حضور خواهند یافت تا به دنیا بفهمانند شاید تحریم‌های شما در اقتصاد و زندگی مادی مردم تاثیر گذاشته است اما تاکنون موفق نشده‌اید ذره‌ای در عزم راسخ و پای‌بندی ملت ایران به ولایت فقیه و ارزش‌های انقلاب خلل ایجاد نمایید.
توکلی اظهار داشت: حضور مردم در این مراسم پیام‌های بسیاری دارد آن‌ها می‌آیند تا ضمن حمایت از تیم مذاکره کننده، به طرف مذاکرات بگویند اگر بخواهید به زیاده خواهی‌های خود ادامه داده و از صداقت و درستی ایران سوء استفاده نمایید ملت ایران شما را نخواهند بخشید و شاید دیگر این فرصت پیش نخواهد آمد.

عباس شاه‌علی
خبرنگار کیهان در اليگودرز


نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا