یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

ما در لرستان عادت کرده‌ایم که تلخی را شیرينی هر موفقیتی کنیم.
این عادت تلخ و رنج‌آور این روزها دامن‌گیر مراسم روز گلونی نیز شده است؛ مراسمی که با استقبال بسیار چشمگیر مردم روبه‌رو شد و می‌رفت تا نقطه‌ی عطفی برای حرکت‌های مردم‌نهاد باشد، چرا که در لرستان گرد هم آوردن 2 هزار نفر برای شرکت در یک حرکت فرهنگی، در ردیف عادت‌های مردم قرار ندارد، اما به هر حال در روز گرامی‌داشت گلونی این اتفاق افتاد؛ اتفاقی که موجب شد تا قریب به 2 هزار نفر در یک مکان باز جمع شوند و در روز مبعث پیامبر رحمت به شادی بپردازند. 
در این روز، تلاوت قرآن، پخش سرود مقدس ملی، تواشیح و مولودی‌خوانی، سخنرانی و اجرای موسیقی محلی در دستور کار قرار گرفت و در حاشیه این مراسم، عده‌ای نتوانستند در مقابل موسیقی محلی بدون تحرک باشند و از این 2 هزار نفر شاید كم‌تر از یک درصد عرف حاکم بر یک جشن عمومی را رعایت نکردند...
ما لرستانی‌ها عادت کرده‌ایم که همیشه نيمه‌ي خالی لیوان را ببینیم و با وجود این که خودمان را در همه حال عالم به تمام علوم می‌دانیم، کمتر اتفاق می‌افتد که ریزبینانه به ابعاد یک ماجرا نگاه کنیم و منصفانه حکم صادر کنیم.
در این مراسم چرا کسی از تلاوت قرآن و تواشیح و مولودی تقدیر نکرد؟ چرا صرفاً برداشت و قضاوت چند نفر در مورد رفتار تعدادي قليل ملاک قضاوت در مورد كل حضار شده است؟ چرا کسی در مقابل اصل حرکت سر تعظیم فرود نیاورد؟ چرا حالا که بی‌حجابی آن‌قدر مهم شده است، کسی  از رییس جمهور در رابطه با وضعيت حجاب در خیابان مطهری خرم‌آباد، ولی‌عصر(عج) تهران‌، بلوار سجاد مشهد، میدان ساعت ساری و ... سوالي نمی‌پرسد؟ آیا تا به حال در عروسی شرکت نکرده‌ایم و رقص و پایکوبی ندیده‌ایم؟!
من از رقص مختلط زن و مرد خشنود نیستم و حتی در آیین عروسی نزدیکان همیشه به رعایت شئون اسلامی پافشاری می‌کنم؛ اما سخت نالانم که چرا باید شرایطی به وجود آید تا تمام شیرینی یک حرکت مردم‌نهاد ارزشمند قربانی خودسری چند زن و مرد شود؟ چند نفری که تعدادشان به یک صدم حاضرین در مراسم هم نرسید.
بیایید منصف باشیم؛ بیایید بر دست مردان تلاشگری همچون رضا ساکی که در حال زنده کردن آیین و هویت این مرز و بوم هستند بوسه حامد احمدي‌رادبزنیم و کارهای بزرگ آن‌ها را به خاطر انحرافات ناخواسته برخی خودسرها زیر علامت سؤال دین نبریم.
بیایید اگر مردانگی داریم و برای‌مان عفت و اخلاق و غیرت و ناموس مهم است؛ نگذاریم که زنی حاشیه‌نشین به خاطر سیر کردن شکم خانواده‌اش خودفروشی کند...

حامد  احمدي‌راد


 

دیدگاه‌ها  

#1 شیعه پور 1394-03-01 11:20
درود بر شما جناب احمدی راد. بسیار لذت بردم. حرف دل همه ما رو زدی. خداوندتان خیر دهاد
نقل قول کردن
#2 خرم آبادی 1394-03-01 12:21
جالب بود
نقل قول کردن
#3 ملکشاهی 1394-03-01 12:34
جالب است!!!
ناخودآگاه یاد واعظان و منبر و محراب افتادم جناب احمدی راد
شما که درس اخلاق میدی پس لطفا این بند رو هم اضافه کن :
بیایید همیشه به هر بهانه ای از آب گل آلود ماهی نگیریم و به نفع یک کاندیدا و علیه یک کاندیدا مطلب بزنیم و اگر درست می گویید که دیدن نیمه دیگر لیوان هم درست است پس زحمات و خوبیها و تلاش های مخالف را هم ببینیم و گوشزد کنیم...
ضمنا چرا در انتقادتان فقط سوال نماینده از ریس جمهور را اشاره می کنی چرا به انتقاد فرمانده سپاه، نماینده ولی فقیه، بسیج دانشجویی، ناین ریس مجلس و ... در این مورد اشاره نمی کنی ؟؟!!!
یافته مدیونی اگه اینو نزاری چون نه افترا هست نه توهین و ... فقط انتقاد هستش.
نقل قول کردن
#4 امین 1394-03-01 12:42
چی میگی اقا؟؟؟ شما انگار در مراسم نبودی!!!
حالا واسه ما فاز نصیحت برداشتی...
این جشن اگه قراره با این وضع فجیع برگزار بشه بهتره مختومش کنن..
نقل قول کردن
#5 لرستانیها 1394-03-01 13:00
بسیار عالی و حرف دل همه ماست باید از امثال اقای رضا ساکی تشکر کرد نه با چنین حرف هایی دلسردشون کنیم چرا مسؤولین چه کمکی برای این مراسم نکردند؟؟ چرا یک جشن مردمی باید حاشیه داشته باشه آیا مردم اعتراضی کردن به جز خوشحالی مردم هیچ حاشیه ای ندیدم دلواپسی ها را برای بیکاری جوانان لرستان صرف کنید تریبون جوانان لرستان رو به موضوعات حاشیه‌ای اختصاص ندهید
نقل قول کردن
#6 علی 1394-03-01 13:42
بسیار متین وخردمندانه برداشت کردید آقای احمدی راد بعضی ها مشکل با فرهنگ غنی لرستان دارند. یا علی مدد.
نقل قول کردن
#7 دس پتی 1394-03-01 14:50
احسنت جناب اقای احمدی ، یکی از دلایل عقب ماندگی این دیار اینه که هیچ وقت در جهت بهبود داشته هامون حرکت نمی کنیم. فقط منتظریم از هر کاری کوچکترین عیبی رو پیدا کنیم و کل قضیه رو منکر بشیم . برخی دوستان همیشه منتقد چون املایی ننوشتند (هیچ کار مثبتی انجام ندادند ) غلطی هم ندارند
نقل قول کردن
#8 بالاگریوه 1394-03-01 17:01
آقای حامد احمدی راد!
تعجب می کنم ازاینکه درراستای تطهیر چنین حرمت شکنی هائی «قلم» را به خدمت گرفته اید.
تلاوت قرآنی که به دنبال آن ارزش های نظام و ثمره خون شهیدان این مردم به سخره گرفته شود، تواشیح ایی که پس از آن حیاء، عفت و شرافت زن لر به مسلخ کشیده شود، مولودی خانی ایی که بدنبال آن احکام مسلم شرع مقدس اسلام زیرپا گذاشته شود چه نفعی می تواند درراستای تکریم میراث فرهنگی و فرهنگ دینی مردم لرستان داشته باشد؟
ازبی حجابی درخیابان مطهری گفته اید، شکی نیست که آنهم مورد انتقاد است اما دراین همایش مسئولانی !!! که بر کرسی های ثمره خون شهدا نشسته واز بیت المال مسلمین حقوق می گیرند تا پاسدارعزت و شرف و میراث دینی و انقلابی این مردم باشند عامل این حرمت شکنی ها بوده اند و بی حجابی و حرمت شکنی شکل رسمی و مجوزدار به خود گرفته است.
آیا مردم این استان برای ایجاد چنین فضائی این همه شهید داده و انقلاب کرده اند؟
آیا برای شهدائی که خون خودرا نثار غیرت و شرف و ناموس این ملت کرده اند پاسخی داریم؟
نقل قول کردن
#9 ابراهیم عزیزی 1394-03-01 18:01
جناب احمدی این اغازی بر پایان حجاب است . پس پرده چیزهای دیگری در رویا دارند . شما چرا؟
نقل قول کردن
#10 نسترن 1394-03-01 18:23
چیزی که ما توفیلم دیدیم یک درصد نبود ها؟!!!!!
نقل قول کردن
#11 اکبر ملکشاهی راد 1394-03-01 18:48
سپاسگزارم از جناب حاج حامد احمدی رادعزیز، ایشان حرف دل ما رو زدند،ماباتمام وجود از وی حمایت میکنیم، دولت تدبیر وامید باید بداند ماهنوز بیداریم واجازه به توهین به هیچ گروهی به قوم لر را نمیدهیم و این جور فتنه گریها محکوم است.
نقل قول کردن
#12 سالاری 1394-03-01 20:23
جناب احمدی جای تعجب است شخصی مثل شما از این همایش ضد فرهنگی حمایت کنید
در گذشته پادشاهان برای این که فرزندانشان قدرتمند باغیرت و شجاع باشند با دختران لر ازدواج می کردند
ای کاش امروز در نماز جمعه خرم اباد بودید و میدیدید که مردم و نماینده ولی فقیه از چنین برنامه ضد فرهنگی به چه حد ناراحت و خشمگین بودند
نقل قول کردن
#13 مهندس 1394-03-01 20:47
جناب احمدی با سلام ما همه از دست اندرکاران و مسولین برای زنده نگه داشتن نام و ایین گلونی تشکر میکنیم ولی ایینی ک ب سمت تحریف بره رو قبول نداریم، کجای تاریخ خوانده ای شیرزنان لر با ساپورت و شلوارهای چسبان و گوشی های مدل بالا گلونی سر کنن؟؟؟ خیلی بد است ب خاطر غرض شخصی با نماینده شهرستان از هنجارشکنی و بی حرمتی دفاع کنی. جناب ابوترابی فرد ک ب نظر این حقیر از معدود سیاستمداران عزیر ایران اسلامی می باشد از این بابت تاسف خوردند کسی ک نایب رییس مجلس شورای اسلامی است. فلسفه گلونی در استان لرستان برای حجاب بوده است نه مروج بی حجابی، عینک بدبینی رو از چشم بردارید برادرجان، گوش ب ندای رهبر فرزانهانقلاب بدهید ک در مورد حجاب چه چیزی میگویند.
نقل قول کردن
#14 شیر زن لر 1394-03-01 23:56
لطفا غرضهای شخصی و سیاسیتون رو به این آیین نسبت ندین ،در اون مراسم نیروی حفاظت وانتظامی هم دعوت و مستقر بود، حفظ آرامش وشئونات اسلامی وظیفه نیروی انتظامی بوده و هست واین مسئله به این جشن ارتباطی نداره چرا که در سطح شهر برخي با زننده ترین پوشش وآرایش بانوان مواجهیم وهیچ ابراز تاسفی وجود نداره ، کسانی که از خون شهدا دم میزنید بهتره که کمی تحقیق کنید ، کسانی که شما فکر میکنید بر پست گرفتن، 8 سال در صف مقدم جبهه بودن، جانباز شیمیایی بودن، واگر درحال حاضر هم دارای منسبی هستند به والله حق همان هایي است که شرافتمندانه جنگیدن.
نقل قول کردن
#15 شیر زن لر 1394-03-02 00:00
به خدا قسم میخورم که انقلاب حاصل جوانمردی و جانفشانی امثال اینهایست که ادعايي ندارند تا کسانی همچون بالا گریوه.انقلاب واسلام ما هرگز به تار موی چند زن بی حیا که توی خیابون ریختن دستخوش تلاطم نمیشه
نقل قول کردن
#16 احمد 1394-03-02 00:16
امثال آقای احمدی خودشان آنقدر تطهیر شده نیستند که حرفشان بخواهد دیگری را تطهیر کند
نقل قول کردن
#17 شیر زن لر 1394-03-02 00:21
عاقبت بــــا لطــف حق دوران مهدی می رسد

بلبل خوش نغمه از بستـــان مهدی می رسد

می دهد این دل گواهی پیـــر ما سیـــدعلــی

پرچم از دست تو بر دستـــان مهدی می رسد
نقل قول کردن
#18 شیر زن لر 1394-03-02 00:34
رهبر من نور چشمان من است
              عشق او آیین و ایمان من است

ذوالفقار حیدری در دست او
              طاعتش میثاق و پیمان من است
نقل قول کردن
#19 صابر دریکوند 1394-03-02 01:15
حامد احتمالا تشریف داشتند یک در صد نبود. بنده شاهد ماجرا بودم ساعت 1 بعداظهر بود عده ای از دوستان که رنگ بوی سیاسی بخود گرفتند ودنبال مشاوره درادارات ونهادهای مردم بنیاد هستند. وبستگانشان خیری برای شهر نداشتند باهماهنگی عده ای دیگر که داخل برنامه بودند شروع به رقص محلی نمودند تا نیم ساعت بعد باور بفرماید از کاباره بدتر شد شاید. باور حامد باشد كه مسولان را نصیحت میکند
نقل قول کردن
#20 یاسر اربابی 1394-03-02 01:35
آقای مهندس و دیگر دوستان مثلا نگران:

یعنی با گوشی مدل بالا نمی شه گلونی سر کرد؟ شما متوجه حرفاتون هستید؟ آیا متوجه دین گریزی جوان ها هستید؟ آیا متوجه هستید که تاثیر روز گلونی در جوانها چیه؟ همیشه سطح همه چیز رو می بینید؟ خدا ناظر اعمال همه ماست. انصاف داشته باشید و مراقب تهمت ها و توهین ها باشید. گلونی می تونه برای لرستان نماد همدلی باشه! متاسفم برای خودم که لُرم و مجبورم با همشهریانی بحث کنم که سطح نگاهشون اینه!
نقل قول کردن
#21 سیاوش 1394-03-02 03:26
کامنت ها خیلی جالب بود.اکثر کامنت ها در رد جشن و دلواپسی برای حجاب بود اما از تعداد منفی ها ذیل هر نظر جایگاه اجتماعی تفکر کاملا مشخص است. برادری که تا الان منفی چهارده امتیاز داری! هر چهارده نفری که به شما منفی دادند لر هستند. خلق و خوی غیرت مرد لر دارند. شهید داده اند.انقلاب کرده اند. پشت رهبر و نظام هم هستند.اما هیچکدام از این ها این ارزش ها را مصادره نکرده اند. شما که در اقلیت هستی چطور دلواپس غیرت و ناموس و خون شهید و انقلاب چنین مردمی هستی؟ این در حالتی است که کامنت ها از یک نویسنده و چند سیستم نباشد. چنین مخالفت با بطن جامعه جز لعن و نفرین مردم و رسوایی هیچ سودی ندارد. به شما منفی دادم چون از کشورم ، دینم ، قومییتم، حس غیرتم، انقلابم و رهبر و شهدایم استفاده کردی و برای به کرسی نشاندن حرفت از ارزشهای من استفاده کردی. مردم را کافر و خودتان را معصوم جلوه داده ای. یافته گرامی یا کلا حذف کن یا کامل چاپ کن.
نقل قول کردن
#22 محمدی وفایی 1394-03-02 06:22
با توجه به اینکه امام علی(ع) فرموده‌اند:«کسى که منکَر را با قلب و دست و زبانش انکار نکند، مرده‏ اى است میان زندگان».نکاتی را در مورد همایش گلونی تقدیمتان می کنم :
نکته اول :
چند روزی از برگزاری همایش گلونی می گذرد همایشی که طبق اسناد و عکس های منتشره نمایشی از اختلاط و بدحجابی،رقص و…بوده است .در طول این چند روز اعتراض و انتقادها و نیز کامنت هایی که در قالب جواب نوشته شده بود را خواندم ولی هرچه انصافم را به کار بردم و حتی از راه تسامح و تساهل نیز وارد شدم جوابی قانع کننده برای کارهای حرام همایش نیافتم .
نقل قول کردن
#23 وفایی 1394-03-02 06:24
نکته دوم:
آیا خانمی که از گلونی استفاده می کند همه ی موهای سرش پوشیده می شود ؟ آیا گردن آن خانم در زیر لایه های گلونی قرار می گیرد ؟ یا این که گردن و موهایی استفاده کننده از گلونی بر همگان نمایان است و به هیچ وجه گلونی حجاب و پوششی اسلامی به حساب نمی آید
اگر گلونی پوشان سابق، مثل برخی از گلونی پوشان همایش( که در تصاویر وجود دارند) بوده اند به یقین این نوع پوشش که فقط قسمتی از موی سر را می پوشاند و الباقی موها و گردن کاملا نمایان است ، حجابی اسلامی به حساب نمی آید و با این وصف چرا باید همایشی به نام گلونیبرگزار کرد؟!
نکته سوم :
اگر گفته شود چون گلونی در فرهنگ لرستان وجود داشته است و اکنون نیز باید از گذشتگان تقلید کرد؟ سخن قران این است که فقط تقلید جاهل ازعالم پسندیده است. نه غیر آن. امام صادق(ع) نیز منزل كسی آمد و فرمود: خانه‌ات خیلی کوچک است، تو كه پول داری!
او گفت: خانه‌ی پدرم و جد پدریم است.
امام آنها را سرزنش کرد که چرا با بودن پول در چنین جایی مانده اید؟!
نقل قول کردن
#24 وفایی 1394-03-02 06:27
نکته چهارم :
برخی ها جواب دادند که این نوع بی حجابی و اختلاط ها در برخی از خیابان ها و…نیزدیده می شود با این حال چرا این همه نسبت به همایش گلونی حساسیت نشان می دهید؟
جوابش این است همایش گلونی با بودجه بیت المال برگزار شده است و برخی ازعالی مقامان استان در آن شرکت کرده اند و با شرکت و سخنرانی خود به آن همایش کذایی رسمیت داده اند .این کجا و بی حجابیی درخیابان کجا!
نقل قول کردن
#25 بیرانوند 1394-03-02 08:16
سلام جناب احمدی
این سومین همایش برای گلونی بود
تو اون دوسال قبل چرا اینقدر مردم انتقاد نکردن ؟
لابد یه چیز غیر معمول دیدن که داد همه در اومده
و در مورد یک درصد فکر کنم باید تجدید نظر بفرمایین
نقل قول کردن
#26 کرم‌رضا تاج‌مهر 1394-03-02 08:34
جالبه! شهدای این مرز و بوم تبدیل شدن به ابزاری برای فشار به مردم و در تنگنا قرار دادن‌شون! شادی حق این مردم زجر کشیده است و هیچ کسی با هیچ بهانه‌ای نمی‌تونه اونو از مردم دریغ کنه. این جمله در وصیت‌نامه‌ی بیشتر شهدا هست که: ما جون خودمون رو میدیم که مردمان سرزمین‌مون آزادانه زندگی کنند. در ضمن خیلی خوبه اگه فکر می‌کنیم حرفی که می‌زنیم حرف دلمونه و حاضریم پای عواقبش بمونیم، با اسم واقعی خودمون بنویسم. این هم البته می‌تونه یه بُعد از آزادی باشه. من کرم‌رضا تاج‌مهر. متولد 21 اردیبهشت 56. شماره ملی: 4070898999. شماره شناسنامه 2845. و چیزی که نوشتم، حرف دلمه.
نقل قول کردن
#27 میرزاوندی 1394-03-02 08:44
یه نگاه به عکس ها اگه بندازین از لر بودن خودمون خجالت می کشیم خداوکیلی زشت بود حرکتشونم الکیم تیپ با کلاس بودن برنداریم زشت بود زشت بود زشت بود
نقل قول کردن
#28 بیرانوند 1394-03-02 10:02
دیروز نماینده ولی فقیه در خظبه های نماز جمعه بشدت محکوم کردن
سردار کشکولی محکوم کرده
نماینده خرم آباد تذکر دادن
بسیج بیانیه داده
آقای ابوترابی نایب ریس مجلس واکنش نشون دادن
مدیر کل امور بانوان واکنش نشون دادن
حالا شما کاسه داغ تر از آش شدی !!!
چرا با حب و بغض مطلب می نویسی رسالت قلم بدست بودن این نیست
نقل قول کردن
#29 بيرانوند 1394-03-02 10:53
به نقل از احمد:
امثال آقای احمدی خودشان آنقدر تطهیر شده نیستند که حرفشان بخواهد دیگری را تطهیر کند

اقاي احمد - شاعر گفته : گر مقدر شود كه در شهر مست گيرند - هر انكه هست گيرند
نقل قول کردن
#30 یک لر 1394-03-02 11:25
آقای احمدی راد ! ! ! زیاد روی جمعیت حاضر در برنامه مانور نروید تجربه در چند سال اخیر ثابت کرده و شکی در آن نیست که هر برنامه ای با موسیقی و بزن و بکوب همراه بوده خوب و عالی و با استقبال چشمگیر همراه می شود . حال شما همین برنامه را تنها اختصاص به سخنرانی و مقالات تحقیقی و پروژه های سنگین اجتماعی و فرهنگی اساتید و دانشجویان برجسته استانی و کشوری برگزار کنید تا من به شما بگویم چند نفر شرکت می کنند . اعتراف کنید برنامه خوش آب و رنگی برگزار شده و محلی را برای رقص و پایکوبی فراهم کرده اند . همین
نقل قول کردن
#31 سید علی 1394-03-02 12:03
آقای احمدی ظاهرا قصد میل به سمت روی دیگر سکه دارند . یادمان نرفته است مقالاتی که بدون انصاف از جنابتان تراوش میکرد و سنگهایی که به سینه میزدید
نقل قول کردن
#32 رضا ملک محمدی 1394-03-02 13:46
دورود بر حامد احمدی عزیز
نقل قول کردن
#33 علي 1394-03-02 14:20
درود بر شرف شما كه واقعا اصولگرا و منصف هستيد
نقل قول کردن
#34 صابر دریکوند 1394-03-02 15:02
جناب تاج مهر وصیت کردند که آزادی چطور بشود خداوکیلی تو عروسیها محلی خودمان که هم بقول لری خودمان دست میگیرم با نامحرمی دست میدهیم؟ چطور شما حاضرین دست بدهید خودمان را گول نزنیم آزادی بله باشد اما نه این آزادی که شماره بهم بدهیم و آدرس و خلوتگاه شک نکن اتفاقی که افتاده اگر غیرت داشته باشیم سخت موضع خواهیم گرفت. سیاست به کنار کی بود کجا بود و کی تکذیب کرد بماند امروزه عوام از خواص بالاترن از خبر اما حیف دستشان و حرفشان خریدار ندارد اما پیش خودشان محفوظه
نقل قول کردن
#35 مهندس 1394-03-02 23:51
جناب اربابی با سلام،متاسف باش برا خودت ک طرز تفکرت اینه،وقتی نماینده مقام عظمای ولایت در استان،سردار کشکولی،نمایندگا ن مجلس و..... در این باره موضع گرفتن و این جشن رو مروج بدحجابی دونستن باز هم تاسف میخوری برا تفکر انها؟؟؟؟؟ی سوال داشتم از شما و انتظار دارم جواب بدهید:ایا حاضری خواهر و مادر خودت با همون پوشش در اینطور جاهای عمومی شرکت کرده و با نامحرم شروع ب جشن و پایکوبی بکنند؟؟ ماها فقط برا دیگران روشن فکر هستیم، ولی برای خانواده خودمون چیز دیگری؟؟؟؟ منتظر جوابت هستم
نقل قول کردن
#36 کرم‌رضا تاج‌مهر 1394-03-03 08:48
جناب صابر دریکوند گرامی. مادامی که تفکر مسموم نباشد دست در دست بودن جز نماد همراهی و مشارکت نیست. دوم اینکه گویا شما و دیگر دوستان از پارتی‌هایی که در حال برگزاری است بی‌خبرید! یا آنجا غیرت‌مندی نمی‌خواهد! تا حالا فکر کرده‌اید چرا این چیزها زیرزمینی می‌شود؟! دقیقن به خاطر برخورد تنگ‌نظرانه با برنامه‌های مناسب و سنگینی مثل همین جشن گلونی.از این گذشته مگر شما در این شهر زندگی نمی‌کنید؟! پوشش خانم‌ها را در خیابان‌های شهر مگر نمی‌بینید؟! خیلی چیزها فرق کرده دوست عزیز. هیچ دوره‌ای با دوره‌ی دیگر قابل مقایسه نیست و چه بسا چیزی که امروز پسندیده نیست، فردا کاملاً مقبول باشد. این یک موضع اثبات شده است برای همین است که هرگز نباید موضع سرسختانه و بدون تغییر گرفت. پوشش دهه شصت را به یاد بیاورید! اگر یکی از خانم‌های امروزی را در خیابان‌های آن سال‌ها می‌دیدند سنگسارش نمی‌کردند؟! امروز چرا این اتفاق نمی‌افتد؟ چون زمان گذشته و خیلی چیزها فرق کرده. از من به شما نصیحت در زمان قضاوت همه‌جانبه بیندیشید و گذشت زمان و آینده را از نظر دور ندارید.
نقل قول کردن
#37 موسوی 1394-03-03 10:21
ای کاش در مورد بقیه مسائل جامعه هم آقایون اینقدر ناراحت میشدن .ای کاش در زمینه رانت و رانتخواری و دزدی های کلان خودشونو به خواب نمیزدن .ای خدا همه مشکلات جامعه حل شده .فقط همین جشن گلونی مشکل ماست که باید حل بشه .تا کی میخواین به مسائل کوچک و در حاشیه بپردازین تا پشتش مسائل بزرگ و کمر شکن مخفی بمونه .
تمام هفته گذشته دانشجویان شریف با لباس محلی سر کلاس رفتن چرا هیچ اتفاقی نیوفتاد.
اصلا چرا اینقدر با فرهنگ سازی بومی مخالفت میکنید در حالیکه نمیگم هالیوود که همین فیلمهای بی پایه و اساس ترکی داره بنیان خانواده رو نابود میکنه و ما در مقابلش کمترین حرکت فرهنگی نداریم .
تمام گذشتگان ما که باعث افتخار ما هستن همین لباس و پوشیدن و با هم رقصیدن و به هیچ جای دنیا هم بر نخورده .هرکی میگه نه دروغی بزرگه کما اینکه پدربزرگان و مادربزرگهای ما همه این کار و انجام دادن .فساد و فحشا و دزدی و عدم صداقت هم به این شکل نبود
نقل قول کردن
#38 تيموري 1394-03-04 01:55
سلام حرف هاي همه موافقين و مخالفين رو مرور كردم .از اينكه امثال آقاي احمدي و تاج مهر دغدغه فرهنگ ديني را از نگاه خود تفسير مي كنند بسيار جاي تعجب دارد به فرموده قرآن « فسئلوا اهل الذكر ان كتنم لا تعلمون » كاش يك تماسي به مشاوران مذهبي و روحانيون كه كارشناسان مسائل ديني هستند مي گرفتند بعد به تحليل و نقد ماجرا مي پرداختند . مبناي جامعه سالم تبعيت سالم است . و اين تحقق پيدا نمي كند مگر به محوريت اهل هر رشته اي و اظهار نظر هر خبره اي شما كه آيات حجاب و امور مربوطه به آن را پيش اهلش نخوانده ايد خود را سپر گناه خلق به اسم آزادي و واژه هايي از اين قبيل نفرماييد .
باسپاس فراوان تيموري
نقل قول کردن
#39 خرم آبادی 1394-03-04 14:17
جای تاسف که شمایی که خودتون رو لر میدونید بر علیه فرهنگ این شهر به این صورت جدال میکنید و سعی بر از بین بردن فرهنگ غنی این مردم دارید ...
نقل قول کردن
#40 شهروند خرم آبادی 1394-03-04 14:19
ضمن سلام و خداقوت به زحمت کشان پایگاه خبری وزین یافته.
روی سخنم با نگارنده یاداشت فوق، جناب آقای احمدی است:
یک طرح فرهنگی زمانی توجیه دارد که در موردش تفکری باشدو جوانب کار و مباحث فرهنگی آن نیز مد نظر باشد، گلونی میراث مادران ماست و در آن شکی نبوده و نیست و پاسداشت آن نیز امری لازم است ولی، این نکته را باید مد نظر داشت که مردم را در یک مکان جمع کنیم و آهنگی بنوازیمو برخی مسولان بیایند مراسم راتریبون تلیغاتی خود کنند، کجای آن پاسداشت فرهنگ و ستنت است؟
نقل قول کردن
#41 شهروند خرم آبادی 1394-03-04 14:20
به هر حال برای تفکر آقای ساکی ارزش قایل بوده ولی نه به این طریق که کاری و خروجی غیر حرفه ای داشته باشد.
پیروز و سربلند باد لرستان
نقل قول کردن
#42 شهروند خرم آبادی 1394-03-04 14:21
برنامه این روز چرا ثبت در تقویم فرهنگی نشده است ... آیا این سوال پیش نمی آید که فردا افرادی بیایند و روز ستره ، کلاه نمدی و.. را برگزار نمایند و آیا روز گلونی چه معنایی دارد؟؟؟؟
برنامه فوق آنقدر بی برنامه برگزار شد که بیشتر شبیه شو بود تا پاسداشت از فرهنگ مادریمان، گلونی یعنی حجاب و پوشش مادرانمان نه بی حجابی و...
این برنامه آنقدر شبه برانگیز بود که اگر نماینده محترم ولی فقیه مداخله نمیکردند، باعث بنا نهادن برنامه های بدتری در خصوص ضربه زدن به فرهنگ اصیل این مردمان راست قامت می شد.
من بر این باورم اینگونه برنامه ها با برنامه ریزی درست، ورود دانشگاهیان و اساتید فرهنگی می تواند برنامه عالی باشد تا اینکه فرد یا فرادی آن را تریبون رسمی خود برای تبلیغ کنند.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا