چهارشنبه 30 اردي‌بهشت‌ماه 94 طی مراسمی در سالن اجتماعات استانداری لرستان، 10 روابط عمومی برتر و به قول دوستان "خیلی فعال" ادارات و نهادهاي استان معرفی شدند.
بی‌شک نیمی از روابط عمومی‌های برتر لیاقت حضور در جمع 10 روابط عمومي برتر را داشتند، اما جاي تعجب است برخی از چهره‌های کم‌تر زحمات روابط عمومی شهرداری خرم‌آباد دیده نشد‌!دیده شده در عرصه‌ي روابط عمومی ادارات لرستان‌، با کم‌ترین راندمان کاری به عنوان 10 روابط عمومی برتر  منصوب شدند.
در میان بهت و حیرت حاضرین به خصوص اصحاب فهیم رسانه، روابط عمومي شهرداري خرم‌آباد در میان 10 روابط عمومی برتر‌، هیچ جایگاهی نداشت‌!
به ظاهر یک سری آیتم و ملاک برای سنجش ظرفیت روابط عمومی‌ها در نظر گرفته شد که متاسفانه در روز موعود و با برخی از انتخاب‌ها‌، مشخص شد معیار، شایستگی و راندمان کاری افراد نبوده و بر اساس شنیده‌ها برخی مسائل ديگر از قبيل سفارش‌ها در این انتخاب نقش داشته‌اند!
فضای به وجود آمده حاکی از انحصارطلبی و یک سری فعل و انفعالات در بین چند مدیر روابط عمومی بانفوذ در این برنامه به گوش رسیده است.
با تشکیل شورای ... و تقسیم برترین‌ها بین خودی‌ها و اعمال نفوذ بر اساس رابطه، نقطه‌ی تاریک مراسم روز روابط عمومي‌ها رقم زده شد.
خيلي‌ها تمایل دارند بدانند امتیازات روابط عمومی‌های برتر بر اساس آیتم‌هایی که از قبل تعریف و تعیین شده است به صورت شفاف منتشر شود تا افکار عمومی و مردم فهیم لرستان بدانند که آیا عدالت به طور کامل رعایت شده است یا خیر‌؟
روابط عمومی شهرداری به گواه تمامی خبرنگاران و کسانی که در این عرصه با علم و تخصص و بصیرت به قضاوت می‌‌نشینند، دارای سایت به روز و بدون اغراق آنلاین با اخبار تولیدی می‌باشد. روابط عمومی شهرداری تا به حال به صورت فصلی نشست‌های مطبوعاتی منظمی را برگزار کرده است و با همكاري مجموعه
مسوولان و كاركنان شهرداري، این مهاد در تزیینات و آذین‌بندی مراسم مختلف نقش پررنگی ایفا نموده است.
همچنين در خصوص آموزش شهروندی با نصب بنر در سطح شهر و نشریات، در حد توان در بین شهروندان تاثیرگذار بوده است. برگزاری مراسم مختلف به صورت زنده که سختی‌های فراوانی در بر دارد از دیگر اقدامات مثبت روابط عمومی شهرداری به شمار می‌رود.
به هر حال، تمامی این زحمات به دلایل نامعلوم نایده گرفته شد و همین امر ابهامات فراوانی را در اذهان بر جای گذاشت.
رضا  باقري‌طولابي
كارشناس روابط عمومي