یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

همان غروب پائیز که در دفتر نشریه‌ای نوشته‌اش را برایم خواند، متوجه شدم لا به لای جمله‌ها و در کل نوشتارش وسواسی نهفته است که در هزار توی ذهنش رخنه کرده‌.
چشمانش دم دستی‌ترین آدم‌های پیرامونش و درد‌های‌شان را می‌بیند‌. همان‌ها که بسیاری از ما‌ها از کنارشان که رد می‌شویم نگاه‌مان را بر می‌گردانیم‌، چون نمی‌خواهیم آن‌ها را ببینیم.
او اما انگار با همه محدویت زن بودنش نگاهی دیگر گونه دارد. نگاهی سرشار از حس و شناخت‌، که وا می‌داردش تا با آن‌ها به گپ و گفت بنشیند‌. دردشان را بشنود و واکاوی کند و بنویسد‌.
او شور ارتباطی که حالا روز به روز کم و کم‌تر می‌شود را دارا است. هنوز حوصله‌اش سر نرفته است و به این باور نرسیده که با خود بگوید به من چه‌؟ آن‌چه می‌توانستم و می‌دانستم کردم! پس حالا وقتش است تا الکم را به دیوار پستوی زندگی بیاویزم و به خود و فرداهای کاملاً شخصی پیش روی بیندیشم...
و من چقدر خوشحالم که او چنین نشده و هنوز بدین‌جا نرسیده (‌امید که هرگز نرسد) او همچنان فرارونده است و به دوست داشتن و دوست داشته شدن می‌اندیشد.
خدا را شکر که این باور بر او غلبه نکرده‌، که می‌شود با بد کردن به بقیه بر عقده‌های حقارت شخصی سرپوش گذاشت و راه عافیت در پیش گرفت.
 آتوسا رحمتي
او آموخته رویش گندم به آواز سبز مهربانی دستانی نیاز دارد که بذر را در دل خاک می‌کارد.
در یک کلام لذت برایش میل به غالب شدن (‌که چیز واقعاً مسخره‌ای است‌) نیست‌، اندیشه‌اش این است که نمی‌شود یکی ریشه باشد و دیگری تیشه‌. او بر این باور است که همه‌ی ما یک درختیم‌. یک جنگلیم در یک زمین و زیر یک آسمان.
او انسان را درک می‌کند و نیازمندی دنیا به انسان بودن را‌. این همه را گفتم تا برسیم به موفقیت ارزشمند بانویی از بانوان دیارمان. مهر‌بانو آتوسا رحمتی که  در پنجمین جشنواره ملی مجریان و هنرمندان صحنه سراسر کشور، به عنوان نماینده لرستان برای نخستین بار در تاریخ این جشنواره، موفق به کسب نشان چکاوک سیمین، جایزه ویژه هیات داوران شد.
این هنرمند لرستانی که با پوشش محلی و سه گویش لری، زبان فارسی و زبان انگلیسی در بخش مسابقه جشنواره شرکت داشت با وجود رقبای جدی از سراسر کشور در رقابتی تنگاتنگ موفق شد برای نخستین بار چکاوک مسین جشنواره را به خانه‌اش لرستان بیاورد.
آتوسا رحمتی در حال حاضر مجری برنامه سلام آبادی، شبکه افلاک لرستان است‌. برنامه‌ای که مخاطبان فراوانی را پای تلویزیون محلی لرستان نشانده است. وی سال گذشته نیز ازایده پردازان و طراحان و مجری جشن روز گلونی بود که مشتاقان فراوانی را جذب کرد.
رحمتی  که متولد 1360 است و علاوه بر هنر مجری‌گری و تسلط به اجرای انگلیسی، در زمینه نویسندگی و فیلم‌سازی و سردبیری مطبوعات نیز سابقه و مهارت دارد.
در این جشنواره که با حضور هیات داورانی متشکل از مجریان و متولیان رسمی اجرا و به مدت دو روز در تهران، مرکز همایش‌های بین‌المللی بهرام سلاح‌ورزيدانشگاه تهران ادامه داشت، رحمتی از میان 100 مجری برتر شرکت کننده در این رقابت‌ها با تحسین هیات داوران توانست عنوان مجری برتر تنها جشنواره مجریان ایران را از آن خود کند و برای لرستان نام‌آور شود.
رحمتی، هم اکنون مسوولیت دبیرخانه امور ایرانیان خارج از کشور استانداری لرستان را عهده‌دار است و در زمینه‌ي برقراری روابط بین‌الملل و جذب فعالان فرهنگی، علمی و سرمایه‌گذاران فعالیت مفیدی دارد.
برای این بانوی پر تلاش موفقیت‌های بیش‌تر آرزو می‌کنیم.
 
بهرام  سلاحورزی / خرم‌آباد
 

دیدگاه‌ها  

#1 عابد بهاروند 1394-02-01 09:09
سلام و درود بر سر كار خانم آتوسا رحمتي اميدوارم در راهي كه در پيش گرفته است و مطمئنم به سربلندي استان و همزبانان بيشتر در اين راه مي انديشد موفق باشد.
نقل قول کردن
#2 عبدالرضا قاسمی 1394-02-01 09:41
سلام و درود
عرض ارادت خدمت استاد گرامی بهرام سلاحورزی عزیز که اولین حامی هنرمندان و قلم به دستان استان است و قلمش جز خوبی نمی نویسد.

تبریک مجدد به بانوی هنرمند خانم رحمتی. امیدوارم بیش از پیش موفق و پایدار باشید
نقل قول کردن
#3 لرستانی 1394-02-01 12:53
موفقیت جوانان لرستان حوشحال کننده است امید انکه زمینه های بیشری برای این عزیزان فراهم شود .برای خانم رحمتی وهمه جوانان هم ولایتی ارزوی موفقیت بیشتر دارم
از اینکه یافته خبرهای هنری ادبی را هم پوشش میدهد ممنونم
نقل قول کردن
#4 یک خواننده 1394-02-01 14:22
پائیز اینجوری اشتباهه، اینگونه بنویسیم پاییز
نقل قول کردن
#5 مجتبی رومانی 1394-02-01 15:24
دورود بر آتوسا رحمتی و بهرام سلاحورزی عزیز
نقل قول کردن
#6 میم.مستمر 1394-02-01 18:23
جناب سلاحورزی
دست مریزاد خدا قوت
واژه هاتون لبریز شکوفه و شهامته
چیزی ندارم بهش اضافه کنم
نقل قول کردن
#7 آتوسا رحمتی 1394-02-02 11:53
از ابراز لطف سروران ارجمندم، فعالان پرشور و متواضع عرصه فرهنگ لرستان، زادگاه مادری که هر یک شناسنامه ای گهربار و توفیق فزا برای این خاک و آب هستند، سپاس بیکران دارم و آروزی سلامت و توفیق برای همه ی بزرگورارانی که دغدغه لر و لرستان را دارند.
از برادر بزرگم، نخستین استاد عرصه روزنامه نگاری ام سرور ارجمند جناب آقای بهرام سلاحورزی تشکر فراوان می کنم. امید که واژه واژه ی لطف بی دریغشان چراغ راه باشد و ما را با خود راهی کند به سوی متواضعانه ترین خوبی ها و خواستن ها برای همه مردم نازنین میهن مان.
قدردانی می کنم از پایگاه پیشروی خبررسانی یافته که هر کجا و به هر بهانه ای که نام لرستان در میان است، علاقمندانه و شتابان میان داری می کند.
پاینده و نامدار باد لرستانِ.
نقل قول کردن
#8 حجت والیزاده 1394-02-02 13:35
با سلام خدمت جناب سلاحورزی و سپاس بابت متن زیبایشان ،خدمت خانم رحمتی مجری خوب و توانمند هم استانی تبریک ویژه بابت کسب این موفقیت دارم وبرای ایشان و همه افتخار آفرینان لرستان بهترینها را آرزو دارم
خدا قوت و خسته نباشید نیز به مدیران سایت پر محتوای یافته بابت خبر رسانی دقیق و به موقع
نقل قول کردن
#9 بهرام سلاحورزی 1394-02-02 22:47
من که باشم که برآن خاطر عاطر گذرم
سپاس از تالاش عزیزان یافته
سپاس ار مهرورزی مخاطبین گرامی.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا