یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

استاندار لرستان با اشاره به اینکه خرم‌آباد بزرگ‌ترین شهر لرها است، عنوان کرد: این شهر استعداد خوبی برای تبدیل به یک شهر زیبا را دارد البته دارای ضعف‌هایی در مبلمان شهری و بافت‌های سنتی است که باید با همکاری و وحدت همه نهادها تلاش کنیم تا بتوان به این مهم دست یابیم.
به گزارش یافته، سید موسی خادمی شامگاه سه‌شنبه در دیدار با اعضای شورای شهر خرم‌آباد ضمن تبریک سال نو از همراهی و تلاش‌های آنان در سال قبل به عنوان نماینده مردم و رسالتی که به عهده دارند تقدیر و تشکر کرد و اظهار داشت: به دلیل اینکه با زمینه کار شهرداری آشنا هستیم و از مشکلات آن بخوبی اطلاع داریم ‌می‌دانیم که اعضای شورای شهر و شهردار طی چند ماه اخیر کارنامه موفقی داشته‌اند.
وی خطاب به اعضای شورای شهر و شهرداری بر حفظ وحدت و تیم خود تاکید کرد و افزود: در فضای تساهل و تسامح همچنین با تعامل حرکت کرده تا با ایجاد آرامش بتوانید برای مردم کاری کنید.
استاندار لرستان با بیان اینکه افراد انتسابی قابل جا‌به‌جایی هستند اما کسانی که مردم انتخاب کرده‌اند قابل جا‌به‌جایی نیستند، تصریح کرد: شما مجبور به زندگی در کنار یکدیگر هستید، زیستی که خروجی آن باید برای مردم و شهر مثبت باشد، بنابراین راهی جز این نیست.
خادمی تاکید کرد: هر چه در توان داریم باید در راستای آبادانی و عمران شهری کار کنیم چرا که بخش عمده‌ای از جمعیت ‌و فعالیت‌های اقتصادی در شهرها است.
وی از اهمیت بالای مرکز استان گفت و با اشاره به اینکه خرم‌آباد بزرگ‌ترین شهر لرها است، عنوان کرد: این شهر استعداد خوبی برای تبدیل به یک شهر زیبا را دارد البته دارای ضعف‌هایی در مبلمان شهری و بافت‌های سنتی است که باید با همکاری و وحدت همه نهادها تلاش کنیم تا بتوان به این مهم دست یابیم.
استاندار لرستان ادامه داد: در مقایسه با سال‌های گذشته منابع ضعیف‌تر و اختیارات کمتر شده اما تمام توان خود را در راستای عمران شهری و توسعه آن خواهیم گذاشت.
مقام ارشد استان بر ضرورت حل مشکل زیرگذر بهارستان تاکید کرد و گفت: در این پروژه باید با هم‌فکری و بررسی راه‌حل‌های مختلف به یک راهکار مناسب در راستای به نتیجه رساندن آن رسید.
وی در ادامه به ساختمان نیمه‌کاره استانداری اشاره کرد و افزود: زمان فروش استانداری به وزارت کشور و سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی تعهد داده شده که از محل فروش ساختمان قدیمی هزینه ساختمان جدید تامین خواهد شد، در صورتی‌که هزینه آن تقریبا دو برابر فروش آن است.
خادمی در حوزه شهری احداث دو پل بر روی رودخانه خرم‌آباد را از نیازهای اساسی دانست و اظهار داشت: ساماندهی و احداث روگذر و پیاده‌‌رو بین دو پل در زیباسازی شهر تاثیر زیادی دارد و کار ماندگاری است.
استاندار لرستان با اشاره به اینکه باید از بودجه استانی سهمی برای شهرداری درنظر گرفته شود، تصریح کرد: شورای شهر و شهردار باید تعریف کنند چه کارهایی می‌خواهند انجام دهند که در این راستا می‌توان به مهار آب‌های سطحی، بافت فرسوده، ساماندهی ورودی‌های شهر و... اشاره کرد.
استاندار لرستان با بیان اینکه دولت برای بافت فرسوده طرحی را تعریف کرده که در لرستان به علت نداشتن وسعت زمین مناسب قابل اجرا نیست، گفت: باید با یک کار فرهنگی، اجتماعی و رعایت مسائل اقتصادی برخی مناطق فرسوده و حاشیه‌نشین شهر را با همکاری و تعامل یکدیگر به ‌واحدهای مسکن مهر انتقال داد.
مقام عالی رتبه استان با تاکید بر ضرورت حذف عوارض برای سرمایه‌گذاران حوزه گردشگری عنوان کرد: اگر بتوان این کار را انجام داد بسیار خوب است چراکه اگر هتلینگ این شهر راه‌اندازی شود بازده سود آن بیشتر به نفع شهرداری خواهد بود بنابراین در نهایت اقتصاد شهر رونق بیشتری پیدا خواهد کرد.
وی در ادامه افزود: بحث عمران شهری و توسعه و آبادانی وظیفه همگی است، تنها با مطرح کردن مشکلات نمی‌توانیم کار مثبتی انجام دهیم بلکه طرح مشکل باید راه‌حل آن را نیز به همراه داشته باشد، بنابراین وظیفه اصلی ما ایجاد راه‌کارها و بررسی حل مسئله است.
خادمی از مشخص شدن مشاور برای ارائه طرح بام خرم‌آباد خبر داد و خاطرنشان کرد: اشکالی که برای اجرای طرح این پروژه وجود دارد تبدیل کردن آن در گذشته به پارک جنگلی بود که با این حرکت قانون پارک‌ها بر آن حاکم شده است.
استاندار لرستان در ادامه افزود: اکنون تمام اختیارات از ما سلب شده و نمی‌توان کار اقتصادی روی آن انجام داد.


دیدگاه‌ها  

#1 سربندی 1397-01-29 08:37
استاندار محترم لرستان یا شهردار خرم اباد!
یکی از مهمترین اشکالات سیستم اداری لرستان این است که مدیران این استان، به جای برنامه ریزی و هدایت لرستان تمام هم و غم شان حل مشکلات خرم اباد است. نتیجه هم می شود اینکه در صدر جدول بیکاری و مهاجرت نخبگان هستیم.
نقل قول کردن
#2 سپهر عاشق خرم آباد 1397-01-29 09:59
به نقل از سربندی:
استاندار محترم لرستان یا شهردار خرم اباد!
یکی از مهمترین اشکالات سیستم اداری لرستان این است که مدیران این استان، به جای برنامه ریزی و هدایت لرستان تمام هم و غم شان حل مشکلات خرم اباد است. نتیجه هم می شود اینکه در صدر جدول بیکاری و مهاجرت نخبگان هستیم.

بزرگ ترین عامل پسرفت و توسعه نیافتگی لرستان امثال شما هستید.طوری حرف می زنید انگار خرم آباد ثروتمندترین شهر ایرانه و هیچ مشکل و کمبودی نداره!همه می دونیم خرم آباد با وجود برخورداری از ظرفیت های بی نظیر تاریخی و طبیعی،محروم ترین مرکز استان در ایرانه.
نقل قول کردن
#3 سپهر عاشق خرم آباد 1397-01-29 10:02
به نقل از سربندی:
استاندار محترم لرستان یا شهردار خرم اباد!
یکی از مهمترین اشکالات سیستم اداری لرستان این است که مدیران این استان، به جای برنامه ریزی و هدایت لرستان تمام هم و غم شان حل مشکلات خرم اباد است. نتیجه هم می شود اینکه در صدر جدول بیکاری و مهاجرت نخبگان هستیم.

دم از بیکاری و مهاجرت می زنید؟!خب حداقل70درصد بیکاران لرستان که از این استان مهاجرت کرده اند اهل خرم آباد هستند.شما در چه دنیایی زندگی می کنید؟!خرم آباد را شهری بدون بیکار،بدون فقیر،بدون معتاد،بدون معضلات زیرساختی می دانید؟!
نقل قول کردن
#4 سپهر عاشق خرم آباد 1397-01-29 10:13
آقای استاندار شما که به خوبی اطلاع دارید جایگاه خرم آباد در میان شهرهای لُرنشین چیست،شما که به خوبی از پتانسیل های فوق العاده ی شهر خرم آباد در حوزه گردشگری آگاه هستید،شما که به خوبی می دانید در صورت احیای ظرفیت های مغغول مانده ی خرم آباد،این شهر به زیباترین و توریست پذیرترین شهر ایران تبدیل خواهد شد...پس چرا در عمل برای تحقق مطالبات دهها ساله ی مردم لرستان به ویژه خرم آبادیها کاری انجام نمی دهید؟؟؟چرا مثل استاندارهای قبلی، ساماندهی حریم و ثبت جهانی دژ شاپورخواست را به سال های آینده حواله دادید؟!
چرا پروژه ساماندهی رودخانه خرم رود این ظرفیت بزرگ زیباسازی شهر را باز هم به آینده موکول کردید؟!چرا خرم آباد باید پایتخت هتل های نیمه کاره ی ایران باشد؟حداقل شش هتل نیمه تمام با عنوان پنج ستاره و چهار ستاره در نقاط مختلف شهرمان وجود دارد که هر کدام از آنها می توانند منبعی برای اشتغال زایی و جذب گردشگر باشند.وقتی می گویید لرستان در حوزه زیرساخت های اقامتی مشکل دارد پس چرا برای تکمیل و افتتاح این همه هتل کاری انجام نمی دهید؟؟؟
نقل قول کردن
#5 سپهر عاشق خرم آباد 1397-01-29 10:18
آقای استاندار،شهردار ی خرم آباد سالهاست به بهانه کمبود منابع مالی از تکمیل و افتتاح پروژه های مهم عمران شهری و گردشگری شهر خرم آباد طفره می رود.طرح هایی نظیر پارک مینیاتوری و دریاچه شاپوری،پارک آبشار طلایی،بام خاطره ها(بام دوم شهر)،پهناورترین آبشار شهری کشور،باغ پرندگان،زیرگذر بلوار بهارستان و...چندیدن سال است بلاتکلیف مانده اند و این با شعار تلاش برای تبدیل لرستان به مقصد گردشگری در تضاد آشکار است.خواهشمندم برای به سرانجام رسیدن این پروژه ها شهرداری را از لحاظ مالی یاری کنید تا ببینیم چه بهانه جدیدی برای عدم تکمیل پروژه ها می تراشند.
نقل قول کردن
#6 م 1397-01-29 10:39
لزوم اختصاص بخشی از بودجه استان به شهرداری خرم اباد!!!!!!!!!!! !من دیگه حرفی ندارم
نقل قول کردن
#7 علی 1397-01-29 11:05
به نقل از سربندی:
استاندار محترم لرستان یا شهردار خرم اباد!
یکی از مهمترین اشکالات سیستم اداری لرستان این است که مدیران این استان، به جای برنامه ریزی و هدایت لرستان تمام هم و غم شان حل مشکلات خرم اباد است. نتیجه هم می شود اینکه در صدر جدول بیکاری و مهاجرت نخبگان هستیم.

دوست عزیز استاندار به درستی دریافته اند بیکار ترین شهر استان خرم آباد ومتاسفانه محروم ترین آنها خرم آباد است من به عنوان یک خرم آبادی ولک زبان دیگر از نام مرکز استان خسته شده ام ودیگرنه لرستان را قبول دارم نه مرکزیت آن را شهر های شرقی استان لرستان فاقد بیکار هستند وشهر های غربی استان فاقد افراد سرکار پلدختر با دارا بودن چاه های نفت مردمش گرفتار بیکاری ومحروم ترین نقطه کشور نورآباد وفاقد حداقل های زندگی واقع بینانه باید نگاه کرد به مسائل نه سطحی.یا حق.
نقل قول کردن
#8 خرم اباد 1397-01-29 11:17
ای کاش مدیران ما بجای طایفه گرایی به فکر شهر و استانمون باشند و شایسته سالاری جای خود را به طایفه گرایی دهد...شهر و استانمون باید بجایی برسه که لیاقتشو داره...هیچ مشکلی نیست که حل نشود بشرطی که مردم ومسئولین باهمدیگر همکاری کنند...باید حس تعصب نسبت به شهر و استانمان در تک تک مردم و مسئولین فوران کند
نقل قول کردن
#9 کلانشهر خرم آباد 1397-01-29 11:29
خرم اباد بعنوان بزرگترین شهر لرنشین کشور قرار بود کلانشهر بشه..پس نماینده های ما چکار میکنن...شهری با جمعیت بالای 500 هزارنفری...چون این شهر لیاقتش بیش از اینهاست
نقل قول کردن
#10 حقیقت 1397-01-29 11:30
آقای سربندی مشکلات خرم آباد با 800هزار نفر جمعیت مشکلات عدیده ای است که شما ازش بی خبری
خرم آباد توازن توسعه در بخش های مختلف اقتصادی نداره خرم آباد مرکز استانه و مشکلات 100درصدی زیبنده اش نیست
نقل قول کردن
#11 سپهر عاشق خرم آباد 1397-01-29 11:31
جناب آقای خادمی استاندار محترم لرستان،خرم آباد به عنوان بزرگ ترین شهر لُرنشین ایران هنوز از داشتن یک برند معتبر عمرانی در شهر محروم می باشد.چهار سال قبل در بهار سال1393 پروژه ای تحت عنوان برج های دوقلوی کیو در مجاورت دریاچه کیو کلنگزنی شد.طبق تبلیغات گسترده شرکت سرمایه گذار و وعده ی سرمایه گذار قرار بود این طرح طی مدت سه سال به طور کامل اجرا و در مهرماه1396 به بهره‌برداری برسد.ولی متأسفانه این پروژه هم خیلی زود به سرنوشت تلخ سایر پروژه های عمرانی استان لرستان دچار شد و اکنون پس از گذشت چهار سال فقط حدود 25درصد پیشرفت فیزیکی دارد!با این روند تا پنجاه سال دیگر هم خبری از افتتاح برج های کیو نخواهد بود.ما خرم آبادیها از حضرتعالی به عنوان مقام عالی دولت در استان لرستان خواهشمندیم برای تعیین تکلیف این پروژه،مسئولان شرکت سرمایه‌گذاری معین کوثر را فرا بخوانید و از آنها درباره دلایل تعطیل شدن پروژه برج های دوقلو توضیح بخواهید.چرا به مردم خرم آباد وعده سرخرمن دادند و الکی امیدوارمان کردند که خرم آباد با برج های دوقلو وارد دوران جدیدی در حوزه توسعه پایدار شهری و رونق صنعت توریسم می شود؟؟؟
نقل قول کردن
#12 بیرانوند لرستان 1397-01-29 16:21
آقای استاندار و آقای شهردار پروژه های شهری رو درست کنید در شان بزرگترین شهر لر نشین نیست چهار ساله زیر گذر بهارستان بصورت ی مخروبه مونده پارک شاپوری هم همینطور
نقل قول کردن
#13 غربت نشین 1397-01-29 17:16
به نقل از سربندی:
استاندار محترم لرستان یا شهردار خرم اباد!
یکی از مهمترین اشکالات سیستم اداری لرستان این است که مدیران این استان، به جای برنامه ریزی و هدایت لرستان تمام هم و غم شان حل مشکلات خرم اباد است. نتیجه هم می شود اینکه در صدر جدول بیکاری و مهاجرت نخبگان هستیم.


سلام اگه هم و غم همه حل مشکلات خرم آباد بوده است پس چرا خرم آباد الان کوهی از مشکلات دارد دوست عزیز نه بدار است نه به بار !!
نقل قول کردن
#14 پاپی 1397-01-30 01:37
به نقل از کلانشهر خرم آباد:
خرم اباد بعنوان بزرگترین شهر لرنشین کشور قرار بود کلانشهر بشه..پس نماینده های ما چکار میکنن...شهری با جمعیت بالای 500 هزارنفری...چون این شهر لیاقتش بیش از اینهاست

کلانشهر بشه که چی بشه؟ هنوز دارن یه عده ایی مفهوم توسعه رو با جمعیت، بزرگی، زیبایی و آپارتمان های بلند می سنجن. درحالی که توسعه چیزی جز، امنیت شغلی، روانی، تثبیت قیمت ها و توسعه پایدار نیست. بزرگترین و...مفاهیم فریبنده ایی هستن.
نقل قول کردن
#15 سپهر عاشق خرم آباد 1397-01-30 02:32
به نقل از کلانشهر خرم آباد:
خرم اباد بعنوان بزرگترین شهر لرنشین کشور قرار بود کلانشهر بشه..پس نماینده های ما چکار میکنن...شهری با جمعیت بالای 500 هزارنفری...چون این شهر لیاقتش بیش از اینهاست

اینا بعد از چهار سال هنوز نتونستن یک پروژه دو و نیم هکتاری به نام باغ پرندگان رو تکمیل کنند.انتظار داری خرم آباد کلانشهر بشه؟!شهر مظلوم ما به جای پیشرفت داره پسرفت میکنه.با این روند خبری از کلانشهر شدن نیست...
نقل قول کردن
#16 سپهر عاشق خرم آباد 1397-01-30 02:35
به نقل از م:
لزوم اختصاص بخشی از بودجه استان به شهرداری خرم اباد!!!!!!!!!!!!من دیگه حرفی ندارم

به چه زبانی به شما بگوییم شرط اصلی توسعه یافتگی هر استانی داشتن مرکز استان قوی و پیشرفته است؟؟؟دشمنی شما با خرم آباد به ضرر تمام مردم شریف لرستان تمام می شود...مگر خرم آباد همیشه محروم الآن چه امکانات و زیرساخت های آنچنانی دارد که چنین موضع گیری می کنید؟؟؟
نقل قول کردن
#17 اکبر-ظ 1397-01-30 09:09
به نقل از سپهر عاشق خرم آباد:
به نقل از سربندی:
استاندار محترم لرستان یا شهردار خرم اباد!
یکی از مهمترین اشکالات سیستم اداری لرستان این است که مدیران این استان، به جای برنامه ریزی و هدایت لرستان تمام هم و غم شان حل مشکلات خرم اباد است. نتیجه هم می شود اینکه در صدر جدول بیکاری و مهاجرت نخبگان هستیم.

بزرگ ترین عامل پسرفت و توسعه نیافتگی لرستان امثال شما هستید.طوری حرف می زنید انگار خرم آباد ثروتمندترین شهر ایرانه و هیچ مشکل و کمبودی نداره!همه می دونیم خرم آباد با وجود برخورداری از ظرفیت های بی نظیر تاریخی و طبیعی،محروم ترین مرکز استان در ایرانه.

سپهر جان کاملا حق با شماست .
نقل قول کردن
#18 م 1397-01-30 14:13
به نقل از سپهر عاشق خرم آباد:
به نقل از م:
لزوم اختصاص بخشی از بودجه استان به شهرداری خرم اباد!!!!!!!!!!!!من دیگه حرفی ندارم

به چه زبانی به شما بگوییم شرط اصلی توسعه یافتگی هر استانی داشتن مرکز استان قوی و پیشرفته است؟؟؟دشمنی شما با خرم آباد به ضرر تمام مردم شریف لرستان تمام می شود...مگر خرم آباد همیشه محروم الآن چه امکانات و زیرساخت های آنچنانی دارد که چنین موضع گیری می کنید؟؟؟


جوری میگید مرکز استاااااان انگار ده میلیون جمعیت شهرای دیگه استان زیر صد هزار نفرن اون چیزی که شما میگی واسه استانی مث اصفهان و خراسان و خوزستان صدق میکنه که شهرای دیگه استان در برابر مرکز استات یک دهم هستن نه اینجا سپهر جان!!!!
نقل قول کردن
#19 کلانشهر خرم آباد 1397-01-30 15:24
به نقل از پاپی:
به نقل از کلانشهر خرم آباد:
خرم اباد بعنوان بزرگترین شهر لرنشین کشور قرار بود کلانشهر بشه..پس نماینده های ما چکار میکنن...شهری با جمعیت بالای 500 هزارنفری...چون این شهر لیاقتش بیش از اینهاست

کلانشهر بشه که چی بشه؟ هنوز دارن یه عده ایی مفهوم توسعه رو با جمعیت، بزرگی، زیبایی و آپارتمان های بلند می سنجن. درحالی که توسعه چیزی جز، امنیت شغلی، روانی، تثبیت قیمت ها و توسعه پایدار نیست. بزرگترین و...مفاهیم فریبنده ایی هستن.

مطمئن باشید بخش اعظم مشکلات با کلانشهر شدن رفع خواهد شد..مهمترین مشکل ما کمبود بودجه است که با کلانشهر شدن شهر خرم آباد بودجه کلانی به شهر اختصاص خواهد یافت و پروژه های نیمه کاره و جدید به تمام خواهد رسید..چرا اینقدر خودمون رو دست کم میگیریم..شهرهای دیگه نصف خرم آباد هم نیست آب وهوای بدتری هم دارن ولی حقشون رو خوب میگیرن..ما اگر خودمون به فکر شهر واستانمان نباشیم از غریبه ها چ انتظاری داریم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نقل قول کردن
#20 کلانشهر خرم آباد 1397-01-30 15:30
حتی شهرهای بزرگ هم مشکلاتی دارن که یک روز و چند هفته چندماه مشکلشون حل نمیشه...
چرا اینقدر خودمون رو دست کم میگیریم..شهرهای دیگه نصف خرم آباد هم نیست آب وهوای بدتری هم دارن ولی حقشون رو خوب میگیرن..ما اگر خودمون به فکر شهر واستانمان نباشیم از غریبه ها چ انتظاری داریم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
خیابونامون مشکل دارن - زیرساخت ها مشکل دارن - پروژه ها مشکل دارن...ولی درعوض نیروی انسانی خوبی داریم که میتونیم ازش بدرستی استفاده کنیم..با استفاده از کلانشهری میتونیم زیر ساختمون رو تقویت کنیم خیابونامون رو تعریض کنیم و همچنین مثل شهرهای بزرگ مترو یا مونوریل داشته باشیم..بشرطی که بخواهیم..
نقل قول کردن
#21 مهدی 1397-01-30 17:25
در دهه هفتاد و دوره بازسازی، مراکز استانهای ایران مثل اراک و همدان و کرمان و یزد... که شهرهایی در حد خرم آباد بودند رشد کردند و بعد هم شهرهای دیگر استانهایشان آباد شد.
نقل قول کردن
#22 خرم آباد پایتخت سرزمینی ایران 1397-01-30 21:41
خرم آباد(خرم و آبادترین کلانشهر جدید ایران)
لرها اولین ساکنان ایران.بروهی لور(زنده باد لر)
نقل قول کردن
#23 زندی 1397-01-31 10:07
به نقل از سربندی:
استاندار محترم لرستان یا شهردار خرم اباد!
یکی از مهمترین اشکالات سیستم اداری لرستان این است که مدیران این استان، به جای برنامه ریزی و هدایت لرستان تمام هم و غم شان حل مشکلات خرم اباد است. نتیجه هم می شود اینکه در صدر جدول بیکاری و مهاجرت نخبگان هستیم.

خرم آباد طبق تمامی آمارهای اقتصادی بیکارترین مرکز استان ایران است. هر چی کارخانه داشت تعطیل و جابجا شدند. تنگ نظر نباشید چون اینها در حد حرف است و هیچ کار عملی برای خرم آباد نکردند هر پروژه ای هم بوده با پول مالیات و عوارض مردم و توسط شهرداری به سامان رسیده است
نقل قول کردن
#24 دریکوند 1397-01-31 10:16
به نقل از سربندی:
استاندار محترم لرستان یا شهردار خرم اباد!
یکی از مهمترین اشکالات سیستم اداری لرستان این است که مدیران این استان، به جای برنامه ریزی و هدایت لرستان تمام هم و غم شان حل مشکلات خرم اباد است. نتیجه هم می شود اینکه در صدر جدول بیکاری و مهاجرت نخبگان هستیم.

خرم آباد ویترین لرستان است و تلفیقی از تمام شهرستانهای استان است همچنین خرم آباد به نسبت جمعیت و وسعت خود نصف مالیات و عوارض استان را پرداخت میکند از آن گذشته طرح های این شهر همچنان بلاتکلیف و نیمه تمام اند مثل:هتل پارک صخره ای که از سال ۷۶ تاکنون ناتمام مانده یا کتابخانه مرکزی یک طبقه ای که دو دهه افتتاح نشده یا زیرگذری که ازسال ۹۱ تاکنون نیمه تکمیل است استاندار هم به شورای شهرگفته سرعت کار این پروژه ها را بیشتر کنید وگرنه چه کمکی کرده ؟ طوری شما صحبت میکنید انگار خرم آباد جزو این استان نیست ! این خودتخریبی چه سودی دارد؟
نقل قول کردن
#25 هداوند 1397-01-31 10:30
به نقل از مهدی:
در دهه هفتاد و دوره بازسازی، مراکز استانهای ایران مثل اراک و همدان و کرمان و یزد... که شهرهایی در حد خرم آباد بودند رشد کردند و بعد هم شهرهای دیگر استانهایشان آباد شد.

اراک قبل انقلاب جمعیتش نصف خرم آباد بود و با انتقال پالایشگاه و پتروشیمی هفتم که کلنگش در خرم آباد زده شد روز به روز ترقی و پیشرفت کرد الان آب اراک از الیگودرز تأمین میشود
نقل قول کردن
#26 ویسی 1397-01-31 10:32
به نقل از سربندی:
استاندار محترم لرستان یا شهردار خرم اباد!
یکی از مهمترین اشکالات سیستم اداری لرستان این است که مدیران این استان، به جای برنامه ریزی و هدایت لرستان تمام هم و غم شان حل مشکلات خرم اباد است. نتیجه هم می شود اینکه در صدر جدول بیکاری و مهاجرت نخبگان هستیم.

میدهند مشکل لرستان جزیره ای فکر کردن برخی مدیران است و اینکه بودجه عمرانی لرستان خیلی کم است و با بودجه قطره چکانی مشکلات حل نمیشود
نقل قول کردن
#27 علیزاده 1397-01-31 10:34
به نقل از سپهر عاشق خرم آباد:
آقای استاندار،شهرداری خرم آباد سالهاست به بهانه کمبود منابع مالی از تکمیل و افتتاح پروژه های مهم عمران شهری و گردشگری شهر خرم آباد طفره می رود.طرح هایی نظیر پارک مینیاتوری و دریاچه شاپوری،پارک آبشار طلایی،بام خاطره ها(بام دوم شهر)،پهناورترین آبشار شهری کشور،باغ پرندگان،زیرگذر بلوار بهارستان و...چندیدن سال است بلاتکلیف مانده اند و این با شعار تلاش برای تبدیل لرستان به مقصد گردشگری در تضاد آشکار است.خواهشمندم برای به سرانجام رسیدن این پروژه ها شهرداری را از لحاظ مالی یاری کنید تا ببینیم چه بهانه جدیدی برای عدم تکمیل پروژه ها می تراشند.
تمامی این پروژه ها را شهرداری آغاز کرده و دارد تکمیل میکند
نقل قول کردن
#28 مرتضی جهانگیری 1397-01-31 10:46
میزان سرمایه گذاری دولت در یزد سیصد برابر لرستان است . کمک سالانه دفتر ریاست جمهوری به اصفهان برابری میکند با بودجه پنج استان غرب کشور و میزان ماشین آلات کشاورزی مرودشت فارس معادل کل ماشین آلات کشاورزی لرستان است. کلانشهرها سالانه از دولت بودجه میگیرند زیرا مهاجر پذیر محسوب میشوند و طبق قانون باید بهشان کمک شود. علت اصلی توسعه نیافتگی لرستان هم دولت ها بودند و هم خود مردم ! مردم ما تنگ نظر ، متعصب و سنتی بودند و شرایط زمانی و تحولات سیاسی را به خوبی سنجش نکردند و نمایندگان و مسؤلین ما از دولتمردان نخواسته اند که شرایط سرمایه گذاری کلان را در شهرهای لرستان فراهم کند. تا زمانی که ما خود ویران گری و خود زنی میکنیم طبیعی است که یک ما دو نمیشود-
--------
یافته: این آمار مورد تایید نبوده و لازم است منبع آنها نیز تایید شود لذا فقط به احترام پیامی که ارسال شد، متن منتشر شد
نقل قول کردن
#29 محمد کوشکی 1397-01-31 10:50
استاندار میگن بام خرم آباد پارک جنگلی شده و ما اختیاری نداریم که سرمایه گذاری اقتصادی کنیم ! مگر در بام خرم آباد چه کاشته اند ؟ بجز کاج بی ثمر ؟ الان در انگلیس کاشت درخت کاج غیر قانونی است چون نه میوه میدهد ، نه چوب و برگی مفیدی دارد و همچنین اکسیژن را میگیرد و هیدروژن تولید میکند و آن را بعنوان یک گیاه سمی میشناسند که موجب عقیمی میشود و زود هم آتش میگیرد حالا چرا باید ظرفیت گردشگری بام خرم آباد بلا استفاده بماند ؟
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا