یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

این روز‌ها و هم‌زمان با ماه مبارک رمضان، برج میلاد به عنوان یکی از جاذبه‌های گردشگری شهر تهران برای گردشگران و شهروندان ویژه برنامه‌های گسترده‌ای  دارد تا مردم بتوانند پس از افطار به گردش و تفریح بپردازند.

به گزارش يافته، نمایشگاه خیریه‌، نمایشگاه هنرهای اسلامی، نمایشگاه سوغات و صنایع دستی، اکسپوی سفال کاربردی، نمایشگاه زیست محیطی، نمایشگاه غذا، خودروهای کلاسیک، رواق هنرهای ایرانی‌، غرفه‌های بازی و نقاشی کودکان‌؛ دوچرخه‌سواری کودکان و بزرگسالان‌؛ برنامه زنده تلویزیونی از شبکه 2  و ... از برنامه‌های تدارک دیده در ایام ماه رمضان در بخش‌های مختلف برج میلاد تهران است.

همچنین ‌در طول این ماه پربرکت از شهروندان و گردشگران در لحظات افطار میزبانی خواهد شد و شهروندان علاقه‌مند می‌توانند سفره‌های افطاری خود را به برج میلاد تهران آورده و در فضاهای زیبای ‌برج ضمن استفاده از برنامه‌های گسترده برج میلاد تهران، روزه خود را در بلندترین برج پایتخت باز کنند.

علاقه‌مندان می‌توانند تا پایان ماه مبارک رمضان از ساعت 18 تا 2 بامداد از نمایشگاه و برج میلاد تهران بازدید کنند.

اي کاش مسوولان و شهردار پر‌تلاش خرم‌آباد و شهرداران سایر شهرهای استان‌ با الگو برداری از این کار زیبا‌، برنامه‌های خوبی برای شهروندان در این ایام مبارک تدارک می‌دیدند‌. بضاعت فرهنگی و هنری فراوان و مکان‌های خوبی که در سطح شهر خرم‌آباد وجود دارد‌، لزوم برگزاری نمایشگاه‌های مشابه را دو چندان می‌کند.

اما نکته قابل ذکر این که در هیچ یک از بخش‌های مختلف اين نمايشگاه از جمله بخش نمایش‌های آیینی و موسیقی سنتی و همچنین صنایع دستی و سوغات استان‌ها‌؛ هیچ شرکت کننده‌ای از لرستان حضور نداشت که جای بسی تاسف است!

این غیبت در حالی اتفاق می‌افتد که اغلب استان‌ها با اعزام گروه‌های مختلف حضور پر رنگی در این نمایشگاه دارند‌.

گزارش و عكس: عبدالرضا قاسمي

 

 

دیدگاه‌ها  

#1 حامد نصیری 1392-04-31 08:55
امیدواریم که مسئولین ما به معرفی گسترش و پایداری فرهنگ هنر لرستان اهمیت بدهند
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا