باز هم لرستان تیتر یک نشریات سراسری و رسانه ملی شد.
باز هم به دلیل بی‌تدبیری و بی‌خردی یک نفر معلوم الحال، لرستان با همه داشته‌های فرهنگی و تاریخی خود در تیتر یک اخبار منفی کشور و برخی از سایت‌های معاند نظام قرار گرفت.
فیلمی کوتاه در خصوص خشونت یک معلم علیه دانش‌آموزان در الیگودرز این بار در فضای مجازی دست به دست گشته تا از یک گوشی به گوشی دیگر حرف‌ها و حدیث‌های ناخوشایندی را از این قوم مهمان‌نواز و صمیمی بر سر زبان‌ها بیندازد و در پایان به رسانه ملی و نشریات سراسری برسد.
این فیلم علاوه بر جنبه عاطفی آن که همه مردم ایران و به خصوص لرستانی را ناراحت کرده است، از حیث جنبه آموزشی و تربیتی نیز موجب خشم افکار عمومی علیه این مسئله و ایجاد کمپین‌هایی در دفاع از این‌گونه دانش‌آموزان شده است.
سر و صدای این مسئله به حدی بالا گرفته که اخبار 20:30 دوشنبه 23 آذر‌ماه تصویر کتک‌کاری دانش‌آموزان الیگودرزی توسط اين معلم را در رسانه ملی به نمایش گذاشته و آن‌هایی که از این موضوع بی‌اطلاع بودند نیز از این خبر بد مطلع شوند.
 لگدی بر قلب ما/ باز هم بي‌خردي يك نفر، همه ما را زير سؤال برد
برخی روزنامه‌های سراسری نیز به این مسئله پرداخته و در نقدهایی به بررسی گوشه‌های پیدا و پنهان مسئله آموزش و پرورش در برخی از مدارس و رفتارهای برخی از معلمان پرداختند.
علی‌اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش نیز روز سه‌شنبه درحاشیه مراسم تجلیل ازبرگزیدگان پژوهش در آموزش و پرورش در خصوص تنبیه بدنی دانش‌آموز الیگودرزی، اظهار داشت: متأسفم که هنوز در برخی از مدارس کشور این پدیده رخ می‌دهد و بابت این موضوع عذرخواهی می‌کنم.
روزنامه "هفت صبح" روز سه‌شنبه نیز با تیتر "لگدی بر قلب ما" به بررسی این موضوع پرداخته و خواستار واکنش مناسب صنف فرهنگیان به این موضوع شده است.
اگر چه همراه داشتن دوربين موبايل توسط دانش‌آموزان نيز خود تخلفي بزرگ است كه به رغم بخش‌نامه ممنوعيت، كسي به اين بخش از ماجرا در انتشار فيلم توجهي نكرده است، اما بايد توجه داشتاز این دست حوادث در مدارس لرستان کم و بیش به چشم می‌خورد که این موضوع جای کار و بررسی و پژوهش و مطالعه بیشتری را می‌طلبد.
سال گذشته در چنين روزهايي نیز اتفاقی ناخوشايند از این دست در یکی از مدارس بروجرد به وقوع پیوست و در اقدامی عجیب، معلم وحيد آريافر بروجردی به دست دانش‌آموز خود با ضربه چاقو به قتل رسید.
حال با رخ دادن این حادثه، سوال این‌جاست که جای خالی پرورش و تربیت در آموزش و پرورش کجاست و چه چیزی، شخصی و یا  وسیله‌ای باید حلقه‌ي وصل "آموزش" و "پرورش" باشد؟ کتک یا رفتار مناسب؟
 
وحيد  آريافر