یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مخاطبان عزيز و فهيم پايگاه خبري يافته
ضمن عرض تشكر فراوان بابت همراهي شما عزيزان، به اطلاع مي‌رساند فعاليت اين‌جانب "محمدرضا جايدري" مدير مسئول پايگاه خبري يافته از روز يك‌شنبه يكم آذرماه 1394 در به روزرساني و انتخاب مطالب سايت پايان يافته است.
با توجه شرايط نامساعد موجود و فضاي بي‌تفاوتي حاكم بر فرهنگ و مطبوعات لرستان كه متولي خاصي ندارد، از يك ماه قبل تصميم گرفتم كه به فعاليت خود در يافته به عنوان پربيننده‌ترين ‌وبسايت خبري غرب كشور با ميانگين روزانه 46 هزار بازديد پايان دهم. از اين پس آقاي "عبدالرضا قاسمي" سردبير" پايگاه خبري يافته براي مدتي كار به روزرساني يافته را تا زماني كه توانش را دارد و شرايط براي ايشان فراهم است، انجام می‌دهد و در صورت تداوم مشكلات، فعاليت پايگاه خبري يافته در زمان مسئولين فعلي استان به خصوص اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي كه ظرف 2 سال به رغم چند بار تقاضاي ما جهت برگزاري يك جلسه جهت شنيدن مشكلات پايگاه‌هاي خبري، از برگزاري اين جلسه ناتوان بوده‌ا‌ند، به فعاليت يافته خاتمه دهيم و چنان‌چه در زمان مسئولين بعدي، شرايط مهيا بود و گوش شنوايي وجود داشت، فعاليت خود را دوباره از سر خواهيم گرفت.
اين پايگاه خبري آبان‌ماه 1391 از هيأت نظارت بر مطبوعات كشور به عنوان سومين پايگاه خبري رسمي در ايران و اولين پايگاه غرب كشور مجوز انتشار دريافت كرد. مدير مسئول يافته با برنامه‌ريزي دقيق سعي داشت تا اين پايگاه را پس از 3 سال با محوريت لرستان به عنوان يكي از 10 پايگاه خبري برتر كشور مطرح نمايد، اما از آن‌جا كه پايگاه‌هاي خبري تازه‌تاسیس به صورت خصوصي اداره مي‌شوند، در كشور ما رقابت آن‌ها با خبرگزاري‌ها كه از پشتوانه مالي و امكانات نهادهاي مختلف بهره مي‌گيرند، كاري دشوار است و به خصوص در استان لرستان كه شعار "حمايت از سرمايه‌گذار خصوصي" گوش فلك را كر كرده است، ادامه حيات براي ما كه بدون وابستگي جناحي، سعي كرديم با هزينه‌ي شخصي در اين زمينه مبلغ خوبي براي لرستان و لرستاني باشيم، بسيار دشوار و تقريباً غير ممكن است زيرا به صورت مستقل كار كرده و "ميرزا بنويس" و "مجيزگوي" هيچ مسئول، حزب و جناحي نبوده و نيستيم.
با گذشت 3 سال از آغاز فعاليت، به عنوان پربيننده‌ترين پايگاه خبري غرب ايران با بيش از يك ميليون و 200 هزار بازديد ماهانه به هدفی بزرگ دست یافتیم، اما متاسفانه به دليل عدم همكاري اكثر نهادهاي (بعضا سياست‌زده‌) استان و نيز آشنا نبودن مسئولين با ظرفيت‌هاي عظيم و اهميت پايگاه‌هاي خبري در امر اطلاع‌رساني به عنوان رسانه‌هاي خصوصي، باعث شد در ادامه ناكام بمانيم و حتی بدون داشتن محلی برای دفتر نشریه، یافته را تا اینجا رساندیم!
بر اين اساس، ظرف 2 سال اخير 7 مرتبه به طرق مختلف از جمله روابط عمومي و امور مطبوعات اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي لرستان و نيز دادن پيامك به مدير كل فرهنگ و ارشاد اسلامي لرستان، تقاضاي ملاقات با ايشان براي چاره‌انديشي و هم‌فكري جهت دوام پايگاه‌هاي خبري لرستان كه مي‌توانند در معرفي توانمندي‌هاي لرستان مؤثر باشند ارائه داديم كه متاسفانه آقاي مدير كل حتي يك بار نيز حاضر به برگزاري جلسه با مسئولين پايگاه‌هاي خبري داراي مجوز استان نشد.
يافته ظرف مدت فعاليت خود علاوه بر جذب مخاطب، به بسياري از سايت‌هاي خبري آموخت كه چنان‌چه هدف‌شان مردم باشد، مي‌توانند به بالاترين جايگاه و بيننده دست يابند. در اين مدت بر خلاف اكثر وب‌سايت‌هايي كه گردانندگان آن‌ها با قرار دادن تصوير افراد سياسي در بالاي سايت، سعي در برآوردن منافع شخصي خود داشتند، ما ترجيح داديم، مطالب بالاي سايت را به مشكلات مردم اختصاص داده يا تصاوير افراد فرهنگي و خدمتگزاران مردم اختصاص دهيم كه در اين زمينه مخاطبان محترم خود بهترين گواه ما هستند تا قضاوت كنند تفاوت كار يافته در اولويت دادن به مردم در مقايسه با گردانندگان برخي سايت‌هاي سياست‌زده كه دنبال مطامع شخصي هستند چگونه بوده است.
لذا مدير مسئول پايگاه خبري يافته ضمن پوزش فراوان از مخاطبان محترم، به اطلاع مي‌رساند كه به دلايلي از جمله بي‌تفاوتي مسئولين لرستان و متوليان نسبت به وضعيت رسانه‌هاي استان و نيز به منظور جا انداختن فرهنگ فراموش شده‌ي "استعفا" در لرستان به خصوص به كساني كه قادر نيستند مشكلات استان را حل كنند اما به دليل عشق و علاقه مفرط به صندلي مديريت، هرگز آن را ترك نمي‌كنند، به فعاليت اين پايگاه خبري در آينده‌اي نزديك پايان دهيم.
اميدواريم با اين كار، علاوه بر حفظ شأن و جايگاه رسانه‌هاي استان در مقابل سياسي‌كاري، ميدان را براي ساير همكاران خود كه به دور از وابستگي، به فكر مردم هستند و دغدغه‌ي آنان را دارند، باز نماييم.
مردم فرق كساني كه قلم‌فروشي مي‌كنند يا سفارشي مطلب مي‌نويسند با رسانه‌هايي كه زبان واقعي آن‌ها هستند را خوب مي‌فهمند. هر رسانه‌اي كه مردمي باشد، مورد حمايت عوام واقع مي‌شود و يافته اين افتخار را داشت كه روزانه بارها و بارها توسط اقشار مختلف مردم استان و همچنين لرستاني‌هاي خارج از استان و كشور مورد لطف و تفقد قرار گيرد اما در مقابل، دريغ از مسئولي كه يك بار براي تشكر با ما تماس بگيرد! تماس‌هاي اكثريت قشر مديران فقط به منظور گله و شكايت صورت گرفت كه اين خود نشان مي‌دهد وضعيت اكثر مديران منصوبي در لرستان چگونه است ...
من و امثال من هيچ احتياجي به حضور در عرصه رسانه نداريم. هدفم از 13 سال حضور در صداوسيما، نشريات چاپي و فضاي مجازي، نشان دادن توانمندي‌‌هاي لرستان و لرستاني به ديگران (به خصوص خارج استان و كشور) و بالا بردن توان رسانه‌اي اين استان بوده است، اما متاسفانه بي‌تفاوتي مسئولين باعث شده در سال‌هاي اخير بسياري از نيروهاي توانمند لرستان از عرصه مطبوعات كنار بكشند و به جاي آن‌ها، پاي برخي افراد سودجو و منفعت‌طلب به اين وادي باز شود. لذا به مسئولين هشدار مي‌دهم كه به زودي منتظر حملات سنگين رسانه‌اي از جانب اين شبه‌خبرنگارها در صورت برآورده نشدن خواسته‌هاي‌شان از قبيل استخدام و باج گرفتن در قالب آگهي‌ با مبالغ كلان و ... باشند.
اكنون مدير مسئول "يافته" چاره‌ي كار را در رفتن "يافته" و همگي شما مخاطبان عزيز را به خداوند متعال مي‌سپارد. براي برادر گرامي "عبدالرضا قاسمي" كه از اين پس به تنهايي كار به روزرساني سايت را تا مدتي كه توان دارد بر عهده مي‌گيرد، آرزوي موفقيت دارم.
                           گر چه آشفتگي كار من از زلف تو بود               حل ايـن عقـده هـم از زلف نگار آخر شد
                           در شمار ار چه نياورد كسي حافظ را                شُكر كان محنت بي‌حد و شمار آخر شد

رضا جايدري
مدير مسئول پايگاه خبري يافته/ يكم آذرماه 1394

 
* عزيزان لطف نموده و از اين پس به هيچ عنوان براي امور خبري و رسانه‌اي با من تماس نگيرند و براي اين منظور مي‌توانيد با آقاي عبدالرضا قاسمي كه براي مدتي (تا زمان گرفتن تصميم نهايي توسط ايشان براي ادامه كار يا خاتمه دادن به فعاليت سايت) به روزرساني يافته را بر عهده دارند، تماس بگيريد.


 

دیدگاه‌ها  

#1 خیبر خرم آباد 1394-09-02 13:32
چکار میشه کرد قطعا راه ناهمواریه برای مردم کار کردن ولی چه میشه کرد شما هم از زمان و مال خود بدون چشم داشت برای ما میزنید امیدوارم همیشه تندرست باشید و موفق یافته همچون کوه یافته با ابهت بودید حیف
نقل قول کردن
#2 محمد 1394-09-02 13:44
خداحافظ جایدری با تعصب خداحافظ جایدری با تعصب خداحافظ
نقل قول کردن
#3 سعید 1394-09-02 13:49
:cry :cry:
نقل قول کردن
#4 میرحسین شیخی بهاروند 1394-09-02 14:06
آقای جایدری
بی شک وجود انسانهای دلسوز و بدون چشمداشت در این زمانه که تمام وقت خود را صرف سرزمین آبا و اجدادی خود میکنند برای مردم لرستان غنیمتی بزرگ است و از دست دادن
این عزیزان و بی بهره ماندن از نظریات آنان دردی بزرگتر!!
امیدوارم این تصمیم شما که شاید متاثر از ناملایمات اداری استان بوده درنگی باشد برای آنانی که لرستان عزیز را صحنه تاخت و تازهای سیاسی کرده اند و در این رهگذر جامعه مطبوعاتی استان را هم درگیر نموده اند. منتظریم برگردی به دنیای مطبوعات لرستان مظلوم اما بزرگ
نقل قول کردن
#5 احسان 1394-09-02 14:09
واقعا يافته تنها سايت مورد علاقه من هست در غربت در استان ايلام... و ميدونم كار سختي انجام ميدن آقاي جايدري واقعا ممنونم بخاطر زحمات شما... وناراحت از مسولين قدر نشناس
نقل قول کردن
#6 امین ساکی 1394-09-02 14:25
رضا جان سلام. میدانم که خسته ای از آشفته بازار این روزها."یافته" همانگونه که نوشته ای همواره همراه و همگام با مردم بوده و هست و به لطف خدا از این پس نیز خواهد بود. برایت بهترینها را می خواهم. برقرار باشی.
نقل قول کردن
#7 Raptor 1394-09-02 14:39
سلام مگه می شود حاج رضا نباشد اصلا باورم نمیشه ،کم لطفی تا چه حد!
نقل قول کردن
#8 حجت 1394-09-02 14:45
بقيه كى ميرن :lol:
نقل قول کردن
#9 شاه علی 1394-09-02 15:05
اندکی صبر سحر نزدیک است...
نقل قول کردن
#10 ستار محمدی 1394-09-02 15:10
واقعا مسولین استان دنبال هفته نامه و سایت خودی میگردند که خدا را شکر دارند امثال شما بدرد اینها نمیخورید. اینا خبر تبلیغی میخوان نه خبری که به درد مردم بخورد مدیران ما دنبال صندلی چرخ دار که دور خودشان بگرده میخوان البته آن صندلی آن هفته نامه هست که دولت قبل داشتیم و الان هم داریم شما که نیاز به خبر جهت آبادانی استان دارید اینا ندارند خبرشو ن فقط با آن هفته نامه هست و هفته نامه هست ک مدیر مسول برا مسول ناز میکند از پشت و جلو عکس ازش میگیرید یاد دارم یک خبر نگار آمد گفت اگر از فلان مسول شما لوح تقدیر از نماینده ای براش بزن و بمن بده تا من بهش بدمش گفته اگر آوردی یک سال آگهی حدود پنجاه تومان بهت میدم گفتم اون مسول از کدام کارش لوح تقدیر بهش بدم گفت از این آگهی که بمن میده
نقل قول کردن
#11 امیر 1394-09-02 15:44
دورود بر یافته و رضا جایدری عزیز که درس اخلاق را در مطبوعات به ما آموخت.
نقل قول کردن
#12 گرین 1394-09-02 15:50
در نا امیدی بسی امید است ما منتظر پشیمان شدن شما و بازگشت منشینیم
نقل قول کردن
#13 فرهنگ دوست 1394-09-02 15:51
آقای جایدری درود به شرفت دوست عزیز
میدونم واقعا راه دیگه ی نمونده برات که میخای بری
فرهنگ فراموش شده استعفا رو خیلی خوب اومدی خیلی.... مخصوصاً قابل توجه.....
ولی ما چکار کنیم که روزی چند نوبت سایت رو بازدید می کردیم و از اخبار استان بدون جانبداری خاصی مطلع می شدیم
واقعاً جای تاسف داره برای....
نقل قول کردن
#14 مجتبی پسند 1394-09-02 16:02
با سلام
وجود پایگاه خبری یافته برای غرب کشور و بالاخص استان لرستان غنیمتی بزرگ میباشد.اطلاع رسانی و معرفی پتانسیل های موجود در استان توسط پایگاه خبری یافته ، زمینه سرمایه گذاری و رشد و شکوفایی این منطقه را فراهم خواهد ساخت.
چندی پیش یکی از مدیران ارشد دولت تدبیر و امید گفت‌: با توجه به نقش ارتباطی رسانه ها و پایگاههای خبری تحلیلی در زمینه اطلاع رسانی بین مردم و مسئولین، لازم است مسئولین ارتباط خود با رسانه ها و پایگاههای خبری را تقویت نموده و به مطالب آنها آستانه تحمل خود را بالا برده و پاسخگوی آنها باشد.این در حالی است که برخی مدیران دولت در استان لرستان کمترین ارتباط را با اصحاب رسانه و مدیر مسئولان پایگاههای خبری را دارند که همین 7 بار تقاضای مدیر مسئول محترم پایگاه خبری یافته جهت ملاقات با مدیر کل محترم اداره ارشاد اسلامی استان برای ملاقات و نشست برای چاره اندیشی وهم فکری جهت دوامپایگاههای خبری فعال در سطح استان و عدم استقبال ایشان و بالطبع برگزار نشدن این نشست ها خود بهترین گواه بر این ادعای اینجانب می باشد.
نقل قول کردن
#15 آیت میردریکوند 1394-09-02 16:03
باسلام خدمت همکار فرهنگی ام آقای جایدری. سایت خبری مورد علاقه ام یافته است. به محض ورود به اینترنت اول اخبار استان را از طریق پایگاه خبری یافته پیگیری می کنم. جای تاسف است که این قدر مسئولین در برابر خواسته های منطقی و به جای شما بی تفاوت باشند. انشاءالله و با توکل به خداوند مشکلات حل خواهند شد.
نقل قول کردن
#16 مجتبی پسند/پلدختر 1394-09-02 16:05
همین که یافته مشکلات مردم را به منافع شخصی ترجیح می دهد خود یک دستاورد بزرگ برای این پایگاه خبری می باشد. یافته احتیاجی به تشکر مسئولان و مدیرانی که از علم و هنر مدیریت فقط چسبیدن به میز به هر قیمتی را بلد هستند ندارد. امیدوارم نشریات و پایگاههای خبری فعال در سطح استان اساس کار و خط مشی (ارجحیت مشکلات مردم بر منافع شخصی ) این پایگاه خبری پربییننده را به عنوان الگو و سرمشق خود برگزینند و این استعفای مدیر مسئول محترم پایگاه خبری یافته تلنگری باشد به مدیران و مسئولان استانی
نقل قول کردن
#17 رضا جايدري 1394-09-02 16:41
به نقل از مجتبی پسند:
با سلام
وجود پایگاه خبری یافته برای غرب کشور و بالاخص استان لرستان غنیمتی بزرگ میباشد..........

جناب پسند عزيز
خدا را شاهد مي‌گيرم كه 7 بار تماس ما به دليل طي كردن روال اداري جهت ملاقات بوده و گر نه، نوشتن چند مطلب انتقادي و كشاندن مدير پاي ميز جلسه، براي ما مثل آب خوردن است، اما نمي‌خواهيم رفتار نادرست برخي رسانه‌ها را پيشه كنيم.
افسوس كه آقايان عادت كرده‌اند فقط به زور و يا از روي قدرت سياسي براي چيزي ارزش قائل شوند
باز هم خدا را شاهد مي‌گيرم كه در برخورد با مديران غير مردمي، همواره آنان را به چشم غلام و نوكر خودمان و شما مردم به آن‌ها بنگريم و نه بيش از اين!
نقل قول کردن
#18 دوست مطبوعاتی شما 1394-09-02 17:04
سلام و خسته نباشید آقای جایدری عزیز کار خوبی کردی اداره کل ارشاد مارسانه ها را به حال خود رها کرده است و هیچ گونه نظارتی روی آنها ندارد وحتی حاضر نیست مشکلات ما را بشنود.
نقل قول کردن
#19 کریمی 1394-09-02 17:06
یکی از راههای ارتباطی من با استان لرستان از طریق یافته بود که واقعا به بهترین نحو اطلاع رسانی می کرد
ضمن تشکر از جناب اقای جایدر ی، جای تاسف دارد که اینچنین باعث نا امیدی دلسوزان این استان شده و حمایتی صورت نمی گیرد.
قابل توجه مسئولین فرهنگی استان
نقل قول کردن
#20 فعال محیط زیست 1394-09-02 17:07
به جمع نخبگان فراری داده شده لرستان خوش آمدی برادر جایدری .
امروز برخي مدیران بی سواد لرستان خوشحال تر خواهند بود که حضور امثال شما ،به عنوان یک فعال خبری مستقل کمرنگتر خواهد بود ... و آرزوی موفقیت برای آقای قاسمی - به امید لرستان توسعه یافته
نقل قول کردن
#21 پلدختری 1394-09-02 17:10
چرا اینچنین شود؟
نقل قول کردن
#22 علی 1394-09-02 17:18
امیدوارم استواری را از کوه یافته با آن صخره های استوارش بیاموزیم در دنیای امروز نیاز به سایتی همچون یافته برای مردم لرستان وهمه لر زبان ها وجود دارد واحساس میشود راه رهایی از همه مشکلات امروز بالا بردن سطح آگاهی جامعه است متاسفانه یک عده ای از مسئولین نمی خواهند سایت های خبر رسانی در جامعه لرستان فعال باشند .به امید پایداری سایت یافته.
نقل قول کردن
#23 مهران رشیدی 1394-09-02 17:31
حیف...
نقل قول کردن
#24 آرمین 1394-09-02 17:41
من اهل اینترنت نیستم ولی به عشق یافته میام
واقعا حیفه قدر امثال آقای جایدری رو نمیدونن
نقل قول کردن
#25 حمیدرضا مرادی 1394-09-02 18:05
در این بلاتکلیفی مطبوعات و ...! ، دادن اخبار صحیح و درستی که برای آن زحمت زیادی را بر دوش کشیده ایم کار هرکسی نیست .
یک خبرنگار، نشریه یا خبرگزاری که فقط و فقط روی حقیقت مانور بدهد و برای پیشرفت استان بکوشد مطمئنا در قید و بند اهداف مادی نیست و ما این را در مدیریت آقایان رضا جایدری و عبدالرضا قاسمی دیده و درک کرده ایم.
به امید آن روزی که هرکسی که دغدغه توسعه و اطلاع رسانی واقعی دارد مانند این دو برادر( که البته هستند خبرنگاران بی چشمداشت، اما کم) وارد این حرفه شود.
نقل قول کردن
#26 امیر رضاپناه 1394-09-02 18:11
سلام برادرجان
این درد را هم هر چقدر بگوییم و بشنویم باز جا برای حرفهای نگفته بسیار است...
به تصمیمتان اما به شرطی که شما را مجدداً در این عرصه ببینیم احترام می گذارم شاید تلنگری برای گوشهای ناشنوا باشد.
دیگر اینکه به نظرم در این مدت موقت بهتر بود سایت به روزرسانی نشود بلکه موثرتر واقع می گردید. یا حق
نقل قول کردن
#27 سپهر 1394-09-02 18:13
سلام اقاي جايدري عزيز. براي شما ارزوي توفيق روزافزون و سلامتي دارم. بابت زحمات و تلاش هاي بي وقفه حضرتعالي در سه سالي كه مديريت سايت محبوب يافته را بر عهده داشتيد بي نهايت سپاسگزارم.
نقل قول کردن
#28 جودکی 1394-09-02 18:18
درام استعفای "کرمرضا تاج مهر" و اینک "رضا جایدری" از ساحت فرهنگ و قلم بسیار اندوه زا، تاثربار و غم آلود است.
این کاستی را ابتدا به موجبان و سبب سازان (خاصه مدیران فرهنگی استان) و سپس به اهل قلم این دیار تعزیت باد مي‌ گويم.
و اما شما "رضا" های گرانمایه!
دل آرام مان باشید؛
پس از رفع ملالت، قلم به دست خوشنودمان دارید. (رضا= خوشنود)
بی صبرانه چشم به راهتان می مانیم.
نقل قول کردن
#29 همشهری 1394-09-02 18:25
مسئولین فرهنگی و برخي مسئولین این دولت در این استان عادت به سر بریدن قلم به دستان واقعی و به نام و از عرصه خارج کردن رسانه هایشان دارند. اما فراموش نخواهیم کرد که خدا با صابرین است، اندکی صبر کنیم...
جناب جایدری سلام؛ خداقوت؛ موفق و مستدام باشید.
نقل قول کردن
#30 رضا جودکی نژاد . پلدختر 1394-09-02 18:30
وقتی آدمهایی که نمی توانند شناسنامه خود را خوب بخوانند تا چه برسد به دو تا کتاب می آیند و می شوند خبرنگار و روزنامه نگار چه جایی برای آدم بزرگوار و روشنفکر و فرهیخته ای مثل رضا جایدری می ماند.... رضا جان دلمان برایت تنگ می شود.. سر تعظیم فرود می آورم در برابر اراده و دلسوزیت برای مردمی که دوست داری صدایشان شوی
نقل قول کردن
#31 رضا ملکی 1394-09-02 18:44
سلام اقا رضا عزیز و دوست داشتنی ، شما روز اول بخاطر خدا و استان و مردم شریف و فهیم وارد این عرصه شده اید ، الان هم وقت خالی کردن میدان نیست ، همه از شما انتظار داریم کمافی سابق به اطلاع رسانی ادامه بدهید خداوند حامی شماست
(الان هم وقت گلایه و دلخوری نیست ، خدا رو شکر وابسته به جناح و جریان سیاسی نیستید و تا جایی که از شما و شناخت داریم هیئتی و حسینی هستید ، پس با یک یا حسین (ع) کار رو ادامه بده )
نقل قول کردن
#32 بنام خدا 1394-09-02 18:44
سلام بر جایدری عزیز
تعطیلی هر رسانه یک ضایعه است که هرگز جبران نمی شود. این را نشانه کم توجهی به حرکتهای فعال رسانه ای و فرهنگی استان می دانم.
یافته به عنوان یک رسانه جریان ساز رو به جلو و شخص آقای جایدری به عنوان یک رسانه ای آگاه به کار همیشه مطرح بوده اند.
رسانه ای پر مخاطب، پرکار وموفق بی شک اگر امروز بسته شود آغاز نا میمون افول حرکت رسانه ای در استان خواهد بود.
اینجانب هم شخصا و هم از منظر حقوقی رییس هیات مدیره خانه مطبوعات استان از طرف این خانه خواستار رسیدگی به وضع رسانه ها به خصوص جلوگیری از تعطیلی یافته بوده و امیدوار است مدیریت فرهنگ و ارشاد اسلامی رسیدگی به این موضوع را در اولویت قرار دهند.
جایدری عزیز ! استان نیازمند تداوم حضور شما در این عرصه است، لطفا بمانید
ارادتمند ـ چنکایی ـ بامداد لرستان
________________________
جايدري: سلام و سپاس استاد چنگايي
من خداحافظي هميشگي نكرده‌ام. در متن هم نوشته‌ام در زمان مسئولين فعلي استان و ارشاد حاضر به ادامه كار نيستم زيرا انگيزه كار را با گرايش بيش از حد به مسائل سياسي و جناحي و نيز بي‌توجهي كامل به رسانه‌ها از ما گرفته‌اند
نقل قول کردن
#33 مهدی دوست محمدی/ کشکان 1394-09-02 19:31
جناب جایدری سلام
باور بفرمائید ما هم در کار خود مانده ایم که چگونه و چرا ادامه می دهیم.
غم مباد.
نقل قول کردن
#34 کرامتی 1394-09-02 19:35
سلام رضا جان و همه اهالی رسانه, یافته همیشه پابرجا خواهد بود و حضور مسوولین ..... همچون روزهای زمستان کوتاه و زودگذر!!
نقل قول کردن
#35 ابراهیم خدایی 1394-09-02 19:48
اولا خدا قوت می گویم به جناب جایدری عزیز
ثانیا ابراز تأسف می کنم از این که شرایط ایشان را ناچار به دست کشیدن از فعالیت شده است
ثالثا امیدوارم آقای قاسمی عزیز که قبول مسئولیت کرده اند بتوانند از پس آن بر آیند و اجازه ندهند یافته، به عنوان یک سرمایه قابل توجه فرهنگی و خبری برای لرستان افت کند.
نقل قول کردن
#36 خبرنگار 1394-09-02 20:02
استاد جایدری عزیز.شما همیشه هم در اخلاق و هم حرفه خبرنگاری استاد ما بوده و هستید.درود برشما
نقل قول کردن
#37 مهرداد دهقانی 1394-09-02 20:18
اگر یافته نباشد خیلیها دیگر جایی برای نوشتن و انتشار عکسهایشان ندارند و مردم نیز نمی توانند مشکلات خود را به مسئولین لرستان منعکس نمایند. لطفا بمانید
نقل قول کردن
#38 محمدفیضی 1394-09-02 21:07
باتعطیلی یافته چراغی که آسمان اطلاع رسانی لرستان را روشن کرده بود خاموش شد.
نقل قول کردن
#39 دالوند 1394-09-02 21:23
سلام بر اقای جایدری استاد عزیز
بنده یکی از کسانی بودم که افتخار شاکردی اقای جایدری رو داشتم و باعث افتخار بنده بوده
واقعا یافته حرف دل مردم لرستان رو میزنه الان هم وقت خالی کردن میدان نیست ، همه از شما انتظار داریم کمافی سابق به اطلاع رسانی ادامه بدهید خداوند حامی شماست .

به کمک یافته
سایت ملی محیط زیست وحیات وحش ایران چیتا نیوز راه اندازی شد واقعا به اقای جایدری افتخار می کنیم
یافته عزیز امروز وقت رفتن نیست
نقل قول کردن
#40 دلسوز لرستان 1394-09-02 21:27
با سلام ضمن تشکر از مدیریت سایت وزین یافته.
بله متاسفانه همین است این مدیرکل و مجموعه اش در فکر خدمت هستند ولی خدمت به یاوران سیاسیشان .
شنیده ام به کسانی در ان اداره مجوزهای گوناگونی داده شده است که ....
خدا به داد مردم برسد .
جناب جایدری اینان نیز دنبال همین خداحافظی شما هستند تا میدان را خالی کنید ولی خدایی هم سخت است با دست خالی .
خداوند یاور شما و همه کسانی که به نفع مردم کار می کنند باشد
نقل قول کردن
#41 احمد علیخانی 1394-09-02 22:17
رضاجان
هرگز از محبوبیت شما نزد این قوم اصیل اریایی کم نخواهد شد،،در سفر شیراز که‌ خدمتگزار عبدالرضای عزیز بودم راجع به رفتنت بحث شد،، شوک بود شنیدم
ولی ای کاش فرصتی ه دوستان بدهی تا با مسندنشینان‌ موقت صندلیها رایزنی کنند و موجبات سکانداری عرصه این منبع خیر رسانه بر شما فراهم شود،، به هر حال‌امید‌وارم نتیجه مفید باشد، من به نوبه خود منتبار و قدردان شما هستم،،عزیز دل این شهر و دیاری
نقل قول کردن
#42 صفربیرانوند 1394-09-02 22:25
بسم الله الرحمن الرحیم

[انّ الّذین قالو ربّنا الله ثم استقاموا تتنزّل علیهم

الملایکه الّا تخافوا ولا تحزنوا و ابشروا بالجنّه الّتی

کنتم توعدون](فصلت آیه 30)

مقاومت: ایستادگی با داشتن امکانات لازم

استقامت: ایستادگی بدون داشتن امکانات لازم

نتیجه: طبق نص صریح آیه، وعده الهی در همه

حالت های ممکن (جز خالی کردن میدان)، پیروزی

است.
نقل قول کردن
#43 خرم اباد 1394-09-02 22:43
کناره گیری و خالی کردن پشت مردم راه حل درستی نیست، و با این کار در واقع آن مسولین خوشحال میشوند و نفس راحتی میکشن. ولی مردم این بار نیز بی دفاع....
نقل قول کردن
#44 علی- کامپیوتر 1394-09-02 22:48
و چه خوشحال خواهند شد صاحب منصبان استان با شنیدن خبر استعفا جایدری عزیز و چه دلسرد و ناامید جوانان این دیار...
جناب جایدری دورادور از زمان وبلاگ در بلاگفا نوشته های شما رو میخوندم.
بی نهایت ناراحت و نگران از آینده بدتری که در انتظار این استان خواهد بود هستم.
هر جا که رسانه آزاد و مستقل و فراجناحی خاموش شود بی شک استیفا حق در آن جایی نخواهد داشت.
واقعا متاسفم شاید بدترین خبر امسالم خداحافظی کوتاه شما بود.
امیدوارم به زودی با قدرت برگردید.
منتظریم.
جوان خرم آبادی
نقل قول کردن
#45 کتابدار 1394-09-02 23:28
چرا واقعا وضعیت فرهنگ ، هنر و رسانه ها در لرستان دارن رو به نابودی میرن؟!!
چهره های سر شناس و رسانه های پرمخاطب دارن از روی ناچاری و علی رغم میل باطنی با حرفه خودشون خداحافظی میکنن؟!
بی اهمیتی وضعیت دستگاه های فرهنگی استان به طوری که اداره کل کتابخانه ها و کانون پرورش فکری بیش از 600 روزه بدون مدیر کل هستن....
چرا مدیریت ارشد استان فکری به حال فرهنگ نمیکنه؟!
چرا بزرگان و پیشکسوتان فرهنگ و ادب استان چاره ی نمی اندیشن؟
نقل قول کردن
#46 رضا جايدري 1394-09-02 23:44
از اظهار لطف همه شما عزيزان سپاسگزارم
اميدوارم اين حمايت‌ها از آقاي قاسمي صورت بگيرد تا ايشان بتوانند يافته را زنده نگه دارند
نقل قول کردن
#47 خرم ابادی 1394-09-02 23:46
خدایا تا کی می بایست این جفاها را که به شهرمان و استانمان روا میدارند را تحمل کنیم؟
خدا وکیلی تنها سایتی که بدون تعصبات جناحی مصائب و مشکلات و موفقیتهای شهر خرم اباد و استان را منعکس می نماید همین سایت یافته است.
از مدیر کل محترم ارشاد جناب حنان که خود را متعصب به استان می داند درخواست داریم از بخاطر مخاطبین نگذارند چراغ این سایت پرطرفدار خاموش شود بالاخره مناصب مدیریتی یک روز تمام می شود ولی انچه از افراد در دوران مسولیتشان در ذهنها بجا می ماند توجه به خواسته های برحق مردم لطفا تا دیر نشده از این سایت حمایت كنيد .
_________________________
يافته: سلام و سپاس
ما حمايت مالي از آقاي مدير كل نمي‌خواهيم. همين قدر كه مي‌توانستند شنونده مشكلات ما باشند، حداقل دل‌مان خوش بود براي كار ما ارزش قائل هستند
نقل قول کردن
#48 زيدي نژاد 1394-09-03 07:26
جناب حنان؛مدير كل محترم اداره كل ارشاد دولت تدبير و اميد/لطفا شما هم براي يكبار متن خداحافظي رضا جايدري را بخوانيد/خواندنش خيلي وقت پربارتان را نمي گيرد و سپس بيانديشيد لطفا؛كه كجا ايستاده ايد............ .......
نقل قول کردن
#49 احمد بيرانوند 1394-09-03 07:39
بي شك نبو د آكاهي و اطلاع رساني به مردم بزرگترين فقر امروز بشريت است . بنده از كساني هستم كه روزانه به اين پايگاه جهت اطلاع از اوضاع شهرم مراجعه مي كنم كه عدم روند ادامه اين پايگاه موجب مي شود از مسايل و مشكلات شهرم بي خبر باشم .
نقل قول کردن
#50 کرم رضا تاج مهر 1394-09-03 07:43
از شمار دو چشم یک تن کم
وز شمار خرد هزاران بیش
نقل قول کردن
#51 کاندیدا 1394-09-03 07:49
:-*
می بوسمت از ته دل
آقا تازه داشتیم رفیق می شدیم
کلی برا دوران انتخابات طنز داشتیم

بمان که من
یک عمر بی امید
به گلزار عشق ها
در جستجوی گلی خوشبو
شتافتم
می خواستم گلی که دهد بوی آرزو
اما
نیافتم
:-*
نقل قول کردن
#52 شهروند 1394-09-03 07:55
با سلام
عدم حمایت از کسانی که برای استان دلسوزی بدون ریا دارند و با تمام وجود برای سر افرازی استان تلاش می کنند کار تازه ای نیست
آقای جایدری واقعا خسته نباشی
نقل قول کردن
#53 فرهنگی 1394-09-03 08:03
به نقل از کتابدار:
چرا واقعا وضعیت فرهنگ ، هنر و رسانه ها در لرستان دارن رو به نابودی میرن؟!!
چهره های سر شناس و رسانه های پرمخاطب دارن از روی ناچاری و علی رغم میل باطنی با حرفه خودشون خداحافظی میکنن؟!
بی اهمیتی وضعیت دستگاه های فرهنگی استان به طوری که اداره کل کتابخانه ها و کانون پرورش فکری بیش از 600 روزه بدون مدیر کل هستن....
چرا مدیریت ارشد استان فکری به حال فرهنگ نمیکنه؟!
چرا بزرگان و پیشکسوتان فرهنگ و ادب استان چاره ی نمی اندیشن؟

600 روز دو دستگاه از متولی فرهنگ بدون مدیر کل وای به حال بقیه موارد
نقل قول کردن
#54 بهنام گودرزی 1394-09-03 08:35
با عرض سلام خدمت دوست خوبم آقا رضای جایدری
بنده یک عادت کردم و اون هم اینه که اول صبح که در محل کار خودم حاضر میشم با اینکه در استان حضور ندارم از پایگاه خبری شما پیگیر اخبار استان میشم و اون به واسطه شناختی هست که از شخص شما و دوستانتون در بیان حقایق دارم .
رضا جان متاسفانه این روزها اون چیزی که کسی دوست نداره بشنوه (البته از جانب مسئولین) همین چیزیه که شما و دوستانتون در این خبرگزاری انعکاس میدید.
دوست خوبم همونطور که گفتید اگه شما هم ملیچک آقایون بودید و از بیان ضعف های آقایون صرف نظر میکردید و همواره به دنبال تبلیغ برای اشخاص خاص بودید به حالتی که امروز گرفتارش شده اید گرفتار نمی شدید . ولی آنچپه مسلم است اینکه سخنی کز دل بر آید لاجرم بر دل نشیند .
بنده به احترام شما و همکارانتان می ایستم و به شما ادای احترام میکنم و امیدوارم مثل همه آزاد مردان با وجود تمام مشکلات باز هم بایستید و مقاومت کنید
یک پیشنهاد دارم برای شما و آن اینکه به جای تلاش برای دیدار مسئولین به اصل خودتان و یک جلسه با مردم و نخبگان مردمی برگزار نمایید تا چاره ای بیندیشیم برای حل این بحران
نقل قول کردن
#55 احسان الله فاضل پور 1394-09-03 08:51
همه عزیزان که با رسانه های لرستان سروکار دارند، میدانند که یافته چوب صداقت و بی توجهی به سفارشات حزبی و جناحی را خورده و می خورد، از طرفی خوشحاليم که تا کنون خود را آغشته به هیچ حزب و دسته ای نکرده از طرفی ناراحت که این پافشاری در بی طرفی باعث وارد شدن مصائب به کادر فهیم و دلسوز یافته گشته، رضا جایدری زحمتکش در عرصه فرهنگ و فعال اجتماعی نباید تنها بماند. چراکه تنها ماندن ایشان و تیم یافته یعنی افول پاکی و صداقت.
رضا جان تنها نیستی بلکه در دل جا داری
نقل قول کردن
#56 سیدنادر صورتیان 1394-09-03 09:05
سلام حاج رضامطمئن هستیم که در هرجایی که حضور داشته باشیدپرتلاش وفعال هستیدومنشا خیر وبرکت اید وبرایم روشن است که انشاله مشکلات باحول قوه الهی ودرایت وتلاش حضرتعالی وسایر دوستان حل میشوند
نقل قول کردن
#57 حامد 1394-09-03 09:27
من هيچ حرفي براي گفتن ندارم جز اينكه بگم واقعا متاسفم.علت پر بيننده بودن سايت شما در واقع بي طرفي، واقع بيني و نگفتن مجيز ديگران هست.اميدوارم ما مخاطبين بتوانيم براي اين سايت خوب كاري انجام دهيم و منتظر دولتي ها نباشيم. از دوستان عزيز مخاطب هم خواهش مي كنم كسانيكه صاحب شركت و بيزينسي هستند در صورت توان مالي تبليغات خود را در راستاي حمايت از اين سايت كه در واقع براي خود ما مخاطبين هست قرار بدهند.
با تشكر از يافته ايي هاي عزيز
................
یافته: سلام و سپاس
ما مشکل مالی تا آن حد نداریم که نتوانیم سایت را اداره کنیم. درد ما بی توجهی است
نمی دانیم باید خبرنگار باشیم یا بازاریاب
چرا نباید در هر شهر برای یک نفر اشتغال ایجاد کنیم؟
چرا مثل خراسان نیوز؛ لرستان نیز صاحب رسانه ای قدرتمکد در کشور نباشیم؟
چرا ....
درد ما کمک مالی آقایان مسئول نیست درد ما از ندیدن و نشنیدن آنهاست که عادت کرده اند فقط سیاسیون را ببینند
ما و مردم هم در این اجتماع حقی داریم ...
نقل قول کردن
#58 حامد نصیری 1394-09-03 09:32
به نظر بنده جناب آقای جایدری شما با اقتدار بمانید و اقتدار خود را حفظ کنید و ادارات و سازمان قطعا به شما نیاز پیدا می کنند . وقتی سایتی روزانه 40 هزار بازدید کننده داشته باشد و با تلاشتان این رقم را نیز بیشتر کنید مطمعن باشید خواه یا ناخواه به شما نیاز پیدا می کنند.
نقل قول کردن
#59 محمد 1394-09-03 09:41
شما هم شدید مثل این مربیان فوتبال و نمایندگان مجلس برای خودنمایی استعفا میدن ولی باز بر میگردن
نقل قول کردن
#60 کیومرث 1394-09-03 10:10
با سلام
اقا رضا گل ما به خودت و مطالب زیبای سایت عادت کردیم و دوست نداریم صبح را بدون یافته آغاز کنیم خواهشن کمی به خاطر دوستانت صبور باش. :zzz
نقل قول کردن
#61 سعید مالکوچی 1394-09-03 10:23
آقا رضای عزیز دوستان فرهیخته گفتنی ها رو گفتن پس دیگه ما چیزی نمیگیم فقط این که رفتن امروزتو میذاریم به حساب یه انتقاد عملی از بی‏توجهی‏ ها وگرنه مگه میشه آدمهای پاک سرشت عرصه رو خالی کنن؟!
نقل قول کردن
#62 میلاد 1394-09-03 10:24
نمیدونم چی بگم
تنها سایت خبری مربوط به استان لرستان رو که همیشه نگاه میکنم یافته بوده و هست
خسته نباشی اقای جایدری خسته نباشی
نقل قول کردن
#63 محمد ج 1394-09-03 10:41
اقای جایدری از شما خواهش مسکنیم بخاطر این مردم هم شده نرید چون شما زبان این مردمید وحرف دلشونو بگوش مسولان رسوندید
نقل قول کردن
#64 محرر 1394-09-03 11:15
سلام جناب جایدری
همه ما میدونیم سایت وزین یافته سایتی از جنس مردم ، پویا ،سربلند و همیشه در صحنه هستش. این سایت با تلاش شما و سایر دوستان تونسته مشکلات و معضلات شهر و شهروند رو بدون حاشیه و چشم داشت و به دور از منفعت طلبی به تصویر بکشه.انشاالله که به لطف خداوند متعال و درایت مدیران مربوطه شاهد برطرف و مرتفع شدن مشکلات شماباشیم.از مدیران عزیز هم انتظار میره که با اربابان رجوع خو ارتباط دائم و بی واسطه دا شته باشند.از باب یادآوری برای خودم با فرمایشی گوهر بار از مولای متقیان علی علیه السلام به مالک اشتر عرایضم رو تمام می کنم:
برای ارباب رجوع، وقتی مقرر کن که شخصاً به امور آنان رسیدگی کنی. برای آنان مجلس عمومی و همگانی تشکیل بده و در برابر خدایی که تو را آفریده فروتن باش و سپاهیان و یاران و نگهبانان خود را از این مجلس دور ساز تا سخنگوی آنان با صراحت و بدون ترس، مطالب خود را با تو در میان بگذارد.
پاینده باشید و سربلند.
نقل قول کردن
#65 هادی رستمی 1394-09-03 11:22
بنام خدا
تا شرک و کفر هست مبارزه هست و تا مبارزه هست ما هستیم(امام خمینی (رض)
با سلام خدمت برادر بزرگوار رضا جایدری : حضرت عالی بعنوان یک شهروند خرم آبادی نمونه که همیشه تعصب استان عزیزمان را کشیده اید و لرستان را بخوبی برای مردم ایران به نمایش گذاشتید و با کارهای فرهنگی خود فرهنگ قوم لر را به بهترین شکل نمایان ساخته اید
و متاسفانه همیشه تاریخ کسانی هستند که گوش شنوا برای شنیدن صدای حق را ندارند ، لذا از شما درخواست داریم این سنگر مقدس را ترک نکنید و شما انتظار پاداش از خدای متعال را داشته باشید
یا علی.....
نقل قول کردن
#66 حمید ت 1394-09-03 11:36
واقعا باعث تاسفه که در این شرایطی که شهرمان داره اولین نشانه های رشد و بالندگی رو از خود ش داره نشان میده این سایت محبوب میخواد تعطیل بشه ... :sad:
نقل قول کردن
#67 مجتبی رومانی 1394-09-03 14:07
اطلاعیه را خواندم خیلی متآثر شدم که چرا بگذاریم اشخاص فرهیخته ای همانند رضا جایدری و عبدالرضا قاسمی که بدون هیچ چشم داشتی و با این سابقه کار مطبوعاتی و فرهنگی دلسرد شوند نباید بگذاریم چراغ یافته خاموش گردد. یافته همانند یافته کوه می بایست استوار و ثابت قدم بماند تا رنج و درد مردم دیارش را انعکاس دهد
نقل قول کردن
#68 خرم آبادی 1394-09-03 17:11
ضمن احترام به آقای قاسمی ؛ اعتفاد دارم شما در کنار هم بسیار موفقتر هستید... به قول معروف زوج طلایی رسانه های ما هستید. پس با هم‌باشید
نقل قول کردن
#69 مهران مریدی 1394-09-03 17:21
سلام.
بی‎شک رضا جایدری یکی از بهترین‎های رسانه توی لرستانه و فضای رسانه‎ای استان مدیون ایشونه و فعالیت‎های شایان توجه‎ای داشته
رضا به هر عرصه‎ای ورود میکنه در صدد نوآوریه و در فعالیت‎های رسانه‎ای بارها این مهم رو نشون داده، امیدوارم در آینده‎ی نزدیک باز هم آقای جایدری به رسانه برگرده و حیفه که از وجود ایشون بی‎بهره باشیم.
ذکر این نکته ضروریه؛ رضا یکی از پاک‎ترین خبرنگاران استانه و شاید چوب همین پاکی را میخوره
نقل قول کردن
#70 سید علی جزایری 1394-09-03 22:03
جای تاسف است اگر مدیری به یکی از مهم ترین پایه های ساختمانی که متولی آن است، کم توجه باشد.
جدا از دلسردی فرهیختگانی نظیر رضا جایدری، یقینا دود این دل های سوخته، آخرالامر به چشم همه خواهد رفت........
نقل قول کردن
#71 محمد پورخداداد 1394-09-04 00:11
رضا جایدری و یافته بیشتر از اظهار همدردی، به هم فکری و کمک رسانه ای نیاز داره. مشکلی که جایدری رو به اینجا کشونده نرم نرمک تمام رسانه های مستقل رو هم در برمی گیره. عدم کفایت برخي مسؤولین که متولی کار رسانه ها هستند ثابت شده و باید منتظر اقدام استانداري برای رفع این مشکل به صورت ضربتي باشیم. البته اگر گوش شنوايي باشد...
نقل قول کردن
#72 همشهری 1394-09-04 07:12
دیدن بعضی خبرها آدم را میخکوب میکنه. چرا‌رضا جایدری باید چنین کاری بکنه.؟ قاسمی بنده خدا تنهایی چکار میتونه بکنه. ؟
حداقل جایدری کسی چون قاسمی داشت. جناب جایدری رفیق نیمه راه نباش.
در عجبم چرا رفیق شفیقت قبول مسیولیت کرده
نقل قول کردن
#73 فاطمه احمدى 1394-09-04 14:56
برار عزيزم لرستان به وجود شما وجناب قاسمى نيازمنده سپاس از همه زحمتاتون
نقل قول کردن
#74 مصطفی باقری 1394-09-04 22:55
با سلام
زمانی که شنیدم آقا رضای عزیز با رسانه خداحافظی کرده باورم نشد تا مطلبش رو خوندم و ناراحتی وجودمو فرا گرفت!
کسی که حرفه خبرنگاری رو به من آموخت کسی بجز رضا جایدری نبود.
با وجود این که خودم رو یک خبرنگار آماتور میدونم و افتخار در جمع اصحاب رسانه رو دارم ولی هیچکسی نمیتونست بار علمی این حرفه رو به صورت جامع به من آموزش بده.

تنها پایگاه خبری در استان که بی طرف می نویسه فقط و فقط یافتست!
چون که نه به دنبال مادیات بوده و نه دنبال امتیاز گیری از مدیران و ...
امیدوارم اطلاعیه بازگشت رضا جایدری رو به رسانه در یافته بخونم....

مصطفی باقری
1394/9/4
نقل قول کردن
#75 عليرضا 1394-09-05 09:13
حاج رضاي عزيز خسته نباشي و ممنون كه هيچ وقت و به هيچ قيمتي قلم خود را نفروختي
نقل قول کردن
#76 عليرضا 1394-09-05 09:54
داش رضا با رفتنت خيلي از مديران شاد ميشن و حال ميكنن
نقل قول کردن
#77 فاطمه ايلامى 1394-09-05 16:43
با سلام خدمت هر دو عزيز زحمتايي كه شما متحمل ميشويد در خارج كشور هموطنان لررا به زادگاهشان نزديك ميكنيد به اميد قدر شناسى از شما
نقل قول کردن
#78 عبدالرضا قاسمی 1394-09-07 08:58
به نقل از فاطمه ايلامى:
با سلام خدمت هر دو عزيز زحمتايي كه شما متحمل ميشويد در خارج كشور هموطنان لررا به زادگاهشان نزديك ميكنيد به اميد قدر شناسى از شما

عبدالرضا قاسمی: درود بر شما/ درخواست شما مبنی بر ادامه انتشار مطلب ( درگذشتگان لرستان) در حال پیگیری است.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا