یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

در پی برگزاری موفقیت‌آمیز کنسرت پنج‌شنبه و جمعه 12 و 13 شهريورماه "احسان خواجه‌اميري" خواننده پاپ کشور و گروهش در خرم‌آباد و استقبال خوب مردم فهيم اين خطه از هنر و هنرمندان، رییس انجمن موسیقی لرستان با صدور پیامی از مردم و مسوولین به اين خاطر تشكر کرد.
به گزارش یافته، در متن پيام "امین عباسیان" آمده است: «بدین‌وسیله از مردم شریف و فرهنگ‌دوست لرستان به خصوص خرم‌آباد به خاطر حضور پرشور و مبتنی بر اصول اخلاقی و شنیداری، همچنین حمایت‌های بی‌دریغ استاندار محترم، معاونت سیاسی امنيتي، فرماندار خرم‌آباد، مدیر کل ساعی فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، ریاست و كاركنان خدوم ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان و خرم‌آباد، فرماندهی انتظامی اين شهرستان، اداره نظارت بر اماکن عمومي خرم‌آباد، شهرداری، آتش‌نشانی، اورژانس، هیات مدیره نمایشگاه بین‌المللی خرم‌آباد، مدیر عامل و تیم اجرایی شرکت فرهنگی هنری پرده سیزدهم، کلیه عوامل و دست‌اندرکارانی که در برگزاری کنسرت احسان خواجه امیری از هیچ کوششی فروگذار نبودند، مراتب سپاس و قدردانی خود را اعلام نموده و دستان پر از مهرتان را به گرمی می‌فشاریم چرا که نشان دادید سرزمین لرستان تا همیشه‌ي تاریخ، سرزمین ترانه، موسیقی و فرهنگ بوده و خواهد بود.
همچنان‌که هنرمندان‌تان را در سخت‌ترین و مقدس‌ترین دوران این نظام (دفاع مقدس) حمایت می‌کردید که در جبهه‌های حق علیه باطل با گنجینه موسیقی حماسی این دیار باعث تهییج و بالابردن سطح روحیه رزمندگان شدند اكنون نیز با استقبال بي‌نظير، پشتیبانی و نیز حضور چند هزار نفری خود به دور از هرگونه حاشیه، اثبات نموديد که مردمی به حق داراي فرهنگي غني‌ و هنردوست هستید.»
قابل ذكر است طي دو شب اجرا توسط گروه احسان خواجه‌اميري بيش از 2 هزار و 200 نفر طي دو سانس از كار اين خواننده محبوب و مطرح كشور و گروه هنري وي ديدن كردند.
لرستان تا همیشه‌ي تاريخ، سرزمین ترانه و موسیقی بوده و خواهد بود 

در همين زمينه بخوانيد و ببينيد:
 

دیدگاه‌ها  

#1 سپهر 1394-06-15 11:32
بيشتر افرادي كه در اين كنسرت حضور داشته اند از كيفيت برگزاري ان ناراضي هستند و از هزينه كردن پولي كه داده اند پشيمانند.
نقل قول کردن
#2 حامد 1394-06-15 19:36
واقعا کنسرت عالی و با نظم و. ترتیبی بود که خود احسان خواجه امیری هم بسیار راضی و چند بار از مردم تشکر کرد . شاید یک سری ایراد ها بود ولی در کل بسیار با نظم و پر انرژی بود به طوری که من کنسرتی که از یکی از خواننده ها که برج میلاد بود به این صلابت نبود
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا