یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

برخي مسوولين لرستان فقط از نشريات مورد علاقه‌شان حمايت مي‌کنند و حاضر به پاسخ‌گويي به خبرنگاران نشريات ديگر نيستند.
حمايت برخي مسوولين لرستان از نشريات مورد علاقه و سوگليبه گزارش خبرگزاري موج، تمام کساني که به نوعي دستي در خبر و اطلاع‌رساني دارند، حتماً در طول کار خود به تور مديران فراري خورده‌اند. يکي از شاخصه‌هاي اصلي يک مدير خوب، رسانه‌اي بودن آن مي‌باشد چرا که بيان عملکرد و خدمات ارائه شده توسط دستگاه مربوطه براي اذهان عمومي يک نياز اساسي براي هر دستگاه و اداره‌اي محسوب مي‌شود و عدم پاسخ‌گويي به و فرار از اطلاع‌رساني به بهانه‌هاي مختلف بزرگ‌ترين ضعف براي هر مسئول و مدير به شمار مي‌آيد.
متاسفانه برخي ديگر از مديران استان براي فرار از جواب دادن به سئوالات اصحاب رسانه انگشت اشاره را به طرف روابط عمومي اداره کل مربوطه نشانه رفته و پاسخ خبرنگاران را از آنان استمداد مي‌کنند.
فاصله گرفتن مديران از اصحاب رسانه در واقع نشان از ضعف مدير و ناتواني در بيان خدمات دولت و نظام به مردم است و باعث گمنام ماندن خدمات دستگاه مربوطه خواهدشد.
متاسفانه برخي مسئولان کم‌ترين آگاهي را در خصوص رسانه‌ها دارند و گاها مشاهده شده که يک رئيس اداره تفاوت ميان يک سايت خبري محلي و خبرگزاري کشوري را نمي‌داند و مديران روابط عمومي ادارات و نهادها نيز کم‌ترين اطلاع و آگاهي را از رسانه‌ها و نحوه تعامل و نوشتن خبر دارند‌.
يکي از اقداماتي که در استان نيز مواردي از آن را بسيار مشاهده کرديم حمايت تک‌بعدي برخي مسوولين از نشريات مورد علاقه‌شان است كه حتي حاضر به پاسخ‌گويي به خبرنگاران نشريات ديگر نيستند. برخي مسئولان خبرنگار نمي‌خواهند، بلکه کسي را تحويل مي‌گيرند که ثناگويي و به ستايش آن‌ها بپردازد، از اين‌رو است که برخي‌ها مورد نوازش و تشويق مسئولان قرار مي‌گيرند و با برخي ديگر از فعاليت کاري اخراج و نان آن‌ها آجر مي‌شود.
متاسفانه چند سالي است، برخورد برخي مسئولان با خبرنگاران اين استان نامناسب و سليقه‌اي، حزبي، گروهي و به ميزان تعريف و تمجيد در انعکاس خبر بستگي دارد. هر چه تعريف‌ها و تمجيدها بيش‌تر باشد، ميزان احترام از طرف مسئولان بيش‌تر و افزون‌تر است!
فاطمه  کردعليوند / خبرگزاری موج
 

دیدگاه‌ها  

#1 ب 1394-06-11 15:33
بعضي از همين خبر گزاری ها خودشون به عنوان سوگلي به ادارات دعوت میشن یعد بصورت گزارش آگهی چاپشون میکنن....
نقل قول کردن
#2 احمد 1394-06-11 17:47
2علت دارد
1یا مئسول مشکل دارد
2یا خبرنگار بله قربانگو نیست
نقل قول کردن
#3 انجمن صیانت از رسانه ها وخبرنگاران 1394-06-11 21:33
باتشکر از پایگاه خبری یافته که امور صنفی همکاران خبرنگار را همواره پیگیری می کند. متاسفانه نوشته سرکار خانم کردعلیوند در بعضی ادارات وجود دارد وباید بااین پددیده نامیمون برخورد کرد.
نقل قول کردن
#4 لرستانی 1394-06-12 00:27
کاریکاتوره خیلی شبیه یک نفره امیدوارم منظورتون اون نباشه
نقل قول کردن
#5 رحماني 1394-06-12 07:00
سلام
البته ميزان اعتبارات ساليانه بايد مد نظر باشد . چون تعداد نشريات در استان زياد است و همه هم توقع دارند و البته بودجه هم تكافوي آنها را ندارد .
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا