یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

تازه‌داماد جوان كه چند ماهي از ازدواجش گذشته بود، قرباني خيانت همسرش شد.
به گزارش يافته، چندي قبل بر اثر درگيري دو مرد در يك منزل مسكوني، جواني كه 21 سال داشت، بر اثر اصابت ضربات چاقوي جوان ديگر، از پاي درآمد.
ماجرا از آن‌جا آغاز شد كه دختري 21 ساله به دنبال داشتن روابط نامشروع با يك جوان، اين ارتباط را پس از ازدواجش نيز حفظ مي‌كند.
پيش‌زمينه‌هاي اتفاقي كه منجر به قتل شوهر اين دختر و تباهي آينده‌ي زندگي او شده است، اين‌گونه رقم مي‌خورد:
هنگامي كه اين دختر دانش‌آموز دبيرستاني بود با پسري شرور و آزارگر از طريق يكي از همكلاسي‌هايش آشنا مي‌شود. دختر كه پس از مدتي متوجه اشتباهش مي‌شود، از ترس اين كه مبادا اين جوان شرور آسيبي به وي يا خانواد‌ه‌اش بزند، هر چه او ‌گفته، انجام مي‌داده سراي عبرت: خيانت نوعروس، به بهاي جان تازه‌داماد تمام شداست، اما سرانجام پدر اين دختر كه به برخي رفتارهاي فرزندش مشكوك مي‌شود، به رابطه‌ي پنهاني آن‌ها پي برده و تصميم مي‌گيرد دخترش را به يكي از پسران اقوامش شوهر دهد.
دختر نيز به ناچار مي‌پذيرد، اما پس از ازدواج، پسري كه قبلاً با او دوست بود، دست از سر وي بر نداشت و به همين خاطر، دختر مجبور مي‌شود به خاطر اشتباهات گذشته، همچنان ارتباطش را با وي حفظ كند.
به دنبال اين ارتباط نامشروع، دختر جوان كه چند ماهي از ازدواجش با پسر 21 ساله‌ مي‌‌گذرد، يك شب پس از اين كه شوهرش خواب است، درب منزل را مي‌گشايد و اين پسر را به خانه مي‌آورد.
منزل مسكوني آن‌ها طبقه‌ي بالاي منزل والدين شوهر دختر بود. در شب حادثه، پس از ورود اين پسر به خانه، شوهر دختر از خواب برمي‌خيزد و پي به ارتباط پنهاني همسرش با جوان غريبه مي‌برد، لذا همان‌جا با هم گلاويز مي‌شوند اما سرانجام پسر شرور با ضربات چاقو، ميزبان را از پاي درمي‌آورد.
خانواده‌ي مقتول كه در طبقه‌ي پايين زندگي مي‌كنند، ابتدا سر و صداها را دال بر اختلاف خانوادگي زوج جوان مي‌پندارند اما پس از افزايش سر و صداها و شدت درگيري خود را به طبقه بالا رسانده و با پيكر خونين فرزند‌شان كه با ضربات متعدد چاقو از ناحيه شكم به شدت آسيب ديده مواجه مي‌شوند.
آن‌ها پس از درگيري با جوان شرور او را گرفته و دست و پايش را مي‌بندند. همسر مقتول عنوان مي‌كند كه اين شخص سارق است و به نيت سرقت وارد منزل آن‌ها شده است! در اين بين، پدر مقتول پسرش را كه فكر مي‌كرده هنوز زنده است به بيمارستان مي‌برد و برادر مقتول نيز همراه با همسر برادرش و قاتل كه دست و پاي او بسته شده به پاسگاه مي‌روند.
زماني كه در پاسگاه هستند به آن‌ها اطلاع داده مي‌شود كه جوان 21 ساله فوت كرده است، لذا كارآگاهان پليس براي اطلاع از چگونگي ماجراي قتل وارد عمل مي‌شوند.
پس از اين كه به محل حادثه باز مي‌گردند، دختر جوان كه ادعا مي‌كرده اين شخص با نيت سرقت وارد منزل آن‌ها شده است در پاسخ به پرسش كارآگاهان پليس در خصوص اين كه هيچ اثري مبني بر ورود اين شخص به صورت مخفيانه به منزل آن‌ها مشاهده نكرده‌اند، به او مشكوك مي‌شوند.
دختر جوان اين بار ادعا مي‌كند كه قاتل كه به نيت سرقت آمده، زنگ زده و شوهرش نيز درب را گشوده، آن‌گاه با هم درگير شده‌اند كه اين بار نيز كارآگاهان با تيزهوشي مي‌گويند پس چرا جلوي درب ورودي منزل درگير نشده‌اند و در طبقه دوم و در آشپزخانه درگيري خونين اتفاق افتاده است؟
به هر طريق، اظهارات ضد و نقيض اين دختر، پرده از رازي وحشتناك بر مي‌دارد و مشخص مي‌شود كه قاتل، سارق نبوده بلكه با همدستي اين دختر و به خاطر ارتباط پنهاني با او وارد منزل شده و اين اتفاق شوم نيز به همين دليل روي داده است.
بدين ترتيب، پرونده‌ي قتلي كه به خاطر ارتباط نامشروع يك تازه‌عروس با پسري كه قبل از ازدواج با او رابطه داشته، به محاكم قضايي مي‌رود تا عدالت در مورد آنان اجرا شود.
 

دیدگاه‌ها  

#1 همشهری 1394-02-06 11:51
با سلام
در گزارش به محل رخ دادن قتل و به منبع خبر اشاره ای نشده است.
_________________________
يافته: يكي از شهرهاي استان بوده است.
نقل قول کردن
#2 خبرنگار 1394-02-06 13:38
یا خدا داریم کجا میریم؟ :sad:
نقل قول کردن
#3 سعيد 1394-02-06 13:54
دخترنادان هوس باز هيچ اگر دخترنميخواست هيچ تهديدوزوري نميتونست اون رو وادار به رابطه كنه همه چيز از تنوع طلبي و هوس بازي انسانهاست كه اينجوري يك جوان بي گناه كشته ميشه
نقل قول کردن
#4 بیرانوند 1394-02-06 19:39
خدا عاقبت همه مون را بخیر کند
نقل قول کردن
#5 محمد 1394-02-06 20:06
آخر زمونه نزدیکه
نقل قول کردن
#6 ندا 1394-02-06 23:05
:sad: وای خدای من چه چیزایی رخ مید تو این دوره زمونه
نقل قول کردن
#7 مهسا 1394-02-06 23:53
امیدوارم هیچ کسی به بیراهه نره... :cry:
نقل قول کردن
#8 علی نژاد 1394-02-07 06:46
قابل توجه اونهایی که با بی حجابی و بی عفتی باعث گسترش بی اخلاقی در جامعه میشن
اگه در به فساد کشیدن جامعه کوچکترین نقشی داشته ایم به همان اندازه در این قتل شریک هستیم شک نکنیم
نقل قول کردن
#9 مهدی 1394-02-07 06:58
این هم از آخر عاقبت ب زور شوهر دادن دخترهاست..شنیدم ک حتی اون پسر چندبار پیاپی قبل از ازدواج از دختره خواستگاری کرده ولی با مخالفت خانواده دختر مواجه شده..
نقل قول کردن
#10 حمزه 1394-02-07 07:34
چه پدر نادانی یعنی بابای دختره
نقل قول کردن
#11 اسی 1394-02-07 08:13
برای عبرت افراد هوسباز بی شرف باید هم دختر و هم قاتل رو با هم دار بزنن
نقل قول کردن
#12 همشهری 1394-02-07 09:46
امیدوارم سریع مجازات بشن تا عبرت دیگران بشه.
نقل قول کردن
#13 میرزایی 1394-02-08 11:45
قلب آدم به درد میاد...
متاسفانه خیانتهای اینچنی در جامعه ما خیلی زیاده و روز به روز بیشتر میشه.اینجا آدم این سوالو از خودش میپرسه چرا ازدواج کنه!؟
نقل قول کردن
#14 رضا 1394-02-09 02:51
خواهش میکنم دخترخانمهایی که این خبررومیخونن واحیانا سابقه ارتباط قبل ازازدواج دارن دقت کنن وفکرنکننداین مواردفقط برای دیگرانه.راه حل اعتمادکامل به شوهرشون وداشتن صداقت بااوست.به هرطریقی که ممکنه گذشته های اینچنینی روازفکروخاطره تون حذف کنید.اگرهم کسی تهدیدتون کردبی درنگ شوهرتون رودرجریان قراربدید.حتی اگربهش بگیدازقبل طرف رومیشناسیدمشکلی پیش نمیاد.مطمئن باشیدهرچی بگذره بدترمیشه وبهتره اول کارمشکل روحل کنید.به امیدزندگی شیرین واخلاق مدارانه همه زوجهای عزیز.
_______________________
يافته: درود بر شما. هدف ما نيز از انتشار چنين وقايعي، عبرت گرفتن سايرين است. همه مي‌دانند كه چنين اتفاقاتي به ندرت اتفاق مي‌افتد
نقل قول کردن
#15 سحر 1394-02-14 00:43
باعث تأسف واقعاً ولي ازين دست خبرها همه ي ما زياد شنيديم اما به راحتي يادمون ميره تمام اين روابط نا مشروع سرچشمه از بي ايماني داره كه داره بين جوونا زياد ميشه ...
نقل قول کردن
#16 زری 1394-03-12 15:47
اشتباه رو دختر خانم کرد اگه قبل از ازدواج هر رابطه ای داشت به‌خودش مربوط بود ولی باید بعد از ازدواج اون رابطه رو قطع میکرد واگه از سوی اون فرد شرور تهدید میشد همه ماجرا رو با همسرش در میان میگذاشت و سعی میکرد با همسرش رو راست باش تا الان‌سیاه‌بخت نشه
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا