یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

ساعت 7 و 4 دقيقه صبح سه‌شنبه 23 بهمن 1380 پرواز 956 شركت "ايران‌ ایرتور" از نوع توپولف 154 و به علامت ثبت EP-MBS با 107 مسافر و 12 خدمه فرودگاه مهرآباد را به مقصد خرم‌آباد ترك مي‌كند.
به گزارش پايگاه خبري يافته، ساعت 7 و 32 دقيقه‌، پرواز 956 پس از ترك هلدينگ جنوب غربي فرودگاه خرم‌آباد بر روي قوس 11 مايل (‌11DME ARC‌) از سمت جنوب به شمال‌، تقرب به باند 11 را آغاز مي‌كند.
هواپيما در ارتفاع 9 هزار پايي است و به محض رسيدن به زاويه 265 درجه نسبت به دستگاه كمك ناوبري VOR بايد به سمت راست گردش نمايد تا در راستاي باند 11 و رو به شرق جغرافيايي 13 سال از حادثه سقوط هواپیماي خرم‌آباد گذشت + اسامي جان‌باختگانقرار بگيرد. هواپيما از راستاي باند 11 در فاصله 11 مايلي فرودگاه عبور مي‌كند اما گردش به راست نكرده و همچنان به سمت شمال ادامه مسير مي‌دهد.
3 مايل به شمال منحرف شده كه ناگهان هواپيما در ارتفاع 9 هزار و 100 پايي با قله‌ي 10 هزار پايي سفيد‌كوه واقع در تنگه گُليج و منطقه چگني برخورد مي‌كند.
معدن‌داران و روستاییان اهالي بخش چگنی در دور افتاده‌ترين منطقه حوالي جاده "خرم‌آباد - كوهدشت" دقايقي بعد از ناپديد شدن هواپيماي مسافربري، خود را به پاسگاه انتظامي سرآسياب رساندند. آنان به مأموران اطلاع دادند هواپيمايي را در آسمان روستا ديده‌اند كه در هواي مه‌آلود با صخره‌ها برخورد كرده است و پس از انفجار شديد متلاشي شده و سقوط كرده است. در زمان بروز سانحه وضعيت هوا و ديد مناسب نبوده اما در عملكرد دستگاه‌هاي كمك ناوبري و ارتباطي فرودگاه و هواپيما هيچ ايرادي وجود نداشته است.
علت اين سانحه خطاي انساني و قصور خلبان پرواز اعلام شد.
گروه نجات هوانيروز از ساعت 10 صبح روز  سه‌شنبه 23 بهمن 1380 فعال شد تا بتواند محل سانحه و سقوط هواپيما را پيدا كند. در اين خصوص از پايگاه مسجد‌سليمان 2 فروند بال‌گرد و کرمانشاه يك فروند بال‌گرد به محل پرواز كردند، ولي به علت بدي هوا به پايگاه‌هاي خود برگشتند.
همچنين يك بالگرد از اصفهان به محل سانحه حركت كرد ولي در حوالي خرم‌آباد علي‌رغم پرواز يك ساعت و نيمه و توده هوا نتوانست عبور كند و به اصفهان بازگشت.
در همين راستا نيروهاي تيپ 2 لشگر 84 خرم‌آباد از جمله تكاوران به محل سانحه حركت كردند، ولي به علت صعب‌العبور بودن ارتفاعات با وجود اين‌كه با دوربين از فاصله دور محل سقوط را شناسايي كرده‌اند، نتوانسته خود را به محل برسانند.
عمليات جست‌وجو و يافتن اجساد قربانيان به علت سرما و بدی هوا در این روز امكان‌پذير نشد.
 مرگ سرخ بر سينه‌ي سفيدكوه
مسؤول عمليات سانحه پرواز 956 تهران - خرم‌آباد به خبرنگاران گفت: از نخستين ساعات حادثه 3 گردان از لشگر 84 به ارتفاعات سفيد‌كوه نزديك شدند و حدود ساعت 16 و 30 دقيقه توانستند از فاصله بسيار دور قسمتي از لاشه هواپيما را كه شامل دم هواپيما و چرخ بود، پيدا كنند.
سرانجام بعداز 2 روز، هواي خرم‌آباد صاف و آفتابي شد تا از نخستين ساعات صبح پنج‌شنبه 25 بهمن‌ماه تلاش براي انتقال اجساد قربانيان سانحه هوايي آغاز شود.
2 فروند بالگرد متعلق به سپاه و هلال احمر در منطقه به پرواز درآمدند، اما لحظاتي بعد خبر رسيد كه هنوز شرايط جوي در ارتفاعات براي استفاده از بالگردها براي امدادرساني مساعد نشده است. اين بار آسمان صاف و آفتابي بود، اما وزش باد، اين امكان را از گشت‌زني بالگردها گرفته بود.
حدود 400 نفر از کوه‌نوردان و صخره‌نوردان ممتاز کشور همراه با نيروهاي نظامي و انتظامي به تلاش بي‌وقفه خود ادامه دادند. شب قبل از آن، يك گروه از صخره‌نوردان تا صبح را در ارتفاعات سپري كردند.
معاون سياسي امنيتي استانداري لرستان از وجود همه امكانات لازم براي امداد‌رساني گفت و اين كه در اثر برخورد شديد هواپيما با كوه، اجساد سوخته و متلاشي شده‌اند.
تا ساعت 10 و 30 دقيقه هنوز هيچ‌كدام از 6 فروند هلي‌كوپتر امدادي به خاطر وزش باد موفق به پرواز نشده بودند. اما مسؤول كميته اطلاع‌رساني ستاد حوادث غيرمترقبه اعلام كرد ساعت 9 و 40 دقيقه صبح روز پنج‌شنبه نخستين سورتي پرواز بالگردها به سمت محل حادثه به پرواز درآمدند.
طي 2 سورتي پرواز 12 نفر از نيروهاي امدادگر كه عمدتاً تكاورهاي كلاه‌سبز بودند در محل حادثه پياده شدند. اما هوا همچنان سر ناسازگاري داشت. يكي از بال‌گردها در شرايط بد هوا و پايين بودن ابرها در ارتفاعات رازان و پس از 20 دقيقه به جاي محل تعيين شده، مجبور به فرود اجباري در جاي ديگري شد.
فرمانده تيم امدادرساني اصفهان نيز به علت طوفاني بودن هوا مجبور شد در بين راه "دورود- خرم‌آباد" به دورود باز گردد. همچنين هزاران نفر از مردم لرستان و به ويژه مردم خرم‌آباد با هدف كمك‌رساني در بخش دامنه سفيدكوه چگني جمع شدند اما محمد رضايي معاون سياسي‌امنيتي استانداري لرستان از آن‌ها درخواست كرد كه از حضور در منطقه خودداري كنند زيرا به دليل سخت‌گذر بودن منطقه، حضور آن‌ها سبب اخلال در كار امدادگران مي‌شد.
مديرعامل شركت هواپيمايي ايران ايرتور نيز در اين خصوص گفت: هواپيماي توپولوف 154 كه در مسير تهران ـ خرم‌آباد سقوط كرد، از نظر فني در سلامت كامل بود و بعد از تحويل آن به ايران تنها مدت 14 روز با 80 ساعت پرواز معادل 75 نشست و برخاست داشت.
"عباس پورمحمدي" روز پنج‌شنبه 25 بهمن 1380 اظهار داشت: هواپيماي سانحه‌ديده ساخت سال 1991 ميلادي و تا قبل از تحويل به شركت ايران ايرتور 12 هزار و 610 ساعت عمليات پروازي انجام داده بود.
وي تاكيد كرد: ميانگين زمان پرواز براي هواپيماهاي توپولوف در صورت انجام تعميرات فني و اساسي تا 35 هزار ساعت است.
پورمحمدي با درخشان خواندن كارنامه مرحوم "پرويز احمدي‌فر" خلبان هواپيماي توپولوف پرواز شماره 956 افزود: كاپيتان احمدي‌فر بيش از 10 هزار ساعت سابقه پرواز با هواپيماهاي مختلف از جمله بوئينگ را داشت و با 1500 ساعت سابقه پرواز با توپولوف و 500 ساعت فرماندهي ارشد اين نوع هواپيما، داراي گواهي‌نامه پروازي و پزشكي درجه يك معتبر و به‌روز بود.
در بین سرنشینان این هواپیما 4 نفر اهل کشور اسپانیا حضور داشتند که برای عقد قرارداد با شرکت پرس به خرم‌آباد عزیمت نمودند و همچنین جمعی از مسوولان و مهم‌تر از آن، چندین پزشک متخصص و تعدادی از اساتید دانشگاه‌های لرستان نیز حضور داشتند که فقدان آن‌ها غم بزرگی بر دوش مردم لرستان خصوصاً خرم‌آباد نهاد.
امير سرتيپ دوم "احمدرضا پوردستان" فرمانده لشگر 84 خرم‌آباد نيز روز پنج‌شنبه 25 بهمن‌ماه در اين خصوص گفت: از آن‌جا كه هوا رو به تاريكي است و در اين منطقه حيوانات وحشي و درنده زياد است، دستور داده‌ايم براي حفاظت از اجساد، چند اكيپ تا حد ممكن به محل سانحه نزديك شده و تا صبح علاوه بر روشن كردن آتش اقدام به تيراندازي كنند، تا بدين‌وسيله اجساد تا صبح از گزند حيوانات وحشي در امان بمانند و بقيه عمليات را در هواي روشن و مساعدتري ادامه دهيم و بتوانيم اقدام به تخليه اجساد كنيم.
به علت سختی مسیر و بدی آب‌وهوا عملیات جمع‌آوری اجساد و لاشه هواپیما بیش از یک هفته زمان برد و بعد از گذشت 11 روز جعبه سیاه هواپیما توسط يكي از نيروهاي سپاه پيدا و تحویل مقامات شد.
پس از بررسي، سازمان هواپيمايي كشور اشتباه انساني (خلبان) را عامل اصلي بروز اين حادثه اعلام كرد.
فرودگاه خرم‌آباد در منطقه‌اي كوهستاني واقع گرديده است‌. چند سال بعد از اين سانحه‌، دستگاه فرود بدون ديد موسوم به ILS در اين فرودگاه نصب و راه‌اند‌ازي شد. لذا وجود موانع و ارتفاعات در اطراف فرودگاه مي‌توانست موجب عدم دريافت امواج ارسالي از دستگاه‌هاي كمك ناوبري فرودگاه و بروز اين سانحه باشد.
به هر حال با اين اتفاق ناگوار، شماري از نخبگان، پزشكان و مديران باتجربه‌ي لرستان كه مي‌توانستند تا سال‌ها منشاء خدمات شاياني به مردم اين ديار باشند، در اين حادثه‌‌ي ناگوار از بين رفتند.
اميدواريم مسوولان با عبر‌ت‌آموزي از چنين واقعه‌اي، هر چه زودتر فرودگاه خرم‌آباد را به امكاناتي جديد مجهز نمايند تا از بروز اتفاقات اين‌چنيني جلوگيري به عمل آيد.
 
13 سال از حادثه سقوط هواپیماي خرم‌آباد گذشت + اسامي جان‌باختگان
تصويري از باند قديم فرودگاه خرم‌آباد (اواخر دهه 80)


اسامي 117 مسافر سانحه سقوط هواپيماي توپولف 154 خرم‌آباد كه صبح روز سه‌شنبه 23 بهمن 1380 با پرواز شماره 956 از سراي فاني به ديار باقي پرواز كردند (به ترتيب حروف الفبا - نام خانوادگي) عبارت بود از:

غلامرضا اخياني
حسن آزاد
محمدحسين اميريوسفي (معاون عمراني استانداري لرستان)
زهرا اميدي
احمدرضا اسكندري
فاطمه انصاري
شهرزاد اكوان
رضا افتخاري
حسن ابدي
سيد محمدتقي امامي‌ميبدي  (پزشك)
سيد مصطفي اسماعيل‌نژاد
غلامرضا آقاخاني
سيدابراهيم اصغرزاده (فيلمساز)
شيدا آريا
حسين اوركي‌مهدي
حسين اكبربيك‌خراساني
ادمن بابان
نغمه بهارلو (همسر مرحوم سعيد هاشمي)
محمد بخردي
بختيار بيدقي
منور بابايي
خشايار بيرانوند
حمزه بيگدلي
محمدحسن(مكه) بهادري‌طولابي
بهمن پرنيان
صديقه پاكان
غلامرضا پيغمبري‌اسكوئي
محمدرضا پورمنافي
هوشنگ توراني‌ام‌آباد
معصومه ترابي  (پزشك)
واحد تيمور‌پور
كوروش تافته
محمدرضا جمالي‌نيا
سيد حسن جلال‌الحسيني (اَلفيده)
سيد محمد جعفري‌نژاد
ناصر جبل‌عاملي
افشين جمالي
كبري حجاريان (همسر مرحوم كريم منصوري)
سيد جمال حسيني
حسين حبيب‌پور ديزج
علي حسين‌نيا
علي حميدي  (دكتر)
سعيد حاج‌زوار
حسين حاريابي‌دوست
مهرداد خشنود شريعتي
شهاب‌الدين خليفه
قباد خزائي
حسين دهقان‌نژاد
شهاب ديلفانيان (مدير عامل شركت پِرِس لرستان)
فاطمه درويش
محمود‌رضا زارع
عباس رجبي‌ابهري
محمد رشدي‌نويد
سينا رنجبر       (دكتر / حقوقدان)
طاهره زهتاب      (پزشک)
بهروز سنبلي
حسن سحرخيز
مصطفي شكري
داود شاه‌محمدي
هوشنگ شفيع‌ها
فريد صالحي‌لرستاني
افروز صادقي‌ضياگاه
عبدالرسول صامت
توران طرحاني   (همسر مرحوم كاووس مجيب)
ناصر علي‌اكبريان
اكرم عبدالوندي
مهرداد عزالدين
رضا فلاح‌كهن
ساسان فولادي    (دكتر)
سيدعلي فتحي
حسن فراز
جابر فرزانه‌يزن‌آباد
عباس كوهي‌نژاد
قدرت‌الله كردراني
فرج‌الله كريمي
بهادر كريمي
امير كاكاوند‌ملاير
علي كاكاوند‌ملاير
هوشمند لايقي
سعيد ميرزاپور
اسماعيل مراديان
مصطفي مختاري
كريم منصوري  (وكيل دادگستري)
تقي ميرزاخاني
سعيد محمدرفيع
يوسف مرادخان‌قراجلو
سيدابراهيم موسوي
سعيد مُنتقم (مدير كل مسكن و شهرسازي لرستان)
علي محسني
كاووس نجيب  (همسر مرحوم توران طرحاني)
ميرعبدالله تقي‌پورنمين
علي نادري
محمدناصر فرهانيه
علي‌رضا واثقي
سعيد هاشمي (مدير تحقيقات صدا و سيماي مركز لرستان)
علي‌رضا هاشمي (فرزند خردسال سعيد هاشمي)
مهدي هراتي
مهناز هاشم‌پور
كوكب يارپزشكان (همسر سيدحسن جلال‌الحسيني)
فرحناز يوسفي
عشرت يادگاري
جوسكبا ميرنا آركو آگاسولاك (تبعه كشور اسپانيا)
خوان كارلوس كولكو چيدنيگل (تبعه اسپانيا)
زئوس ماريا دلازابو لارين (تبعه اسپانيا)
ژوليو ايبارا پوستار (تبعه اسپانيا) (1)
________________________________
اسامي كادر پرواز:
پرويز احمدي‌فر (خلبان)
ثامر زهيري (كمك خلبان)
فرهاد علي‌بيگي‌ممقاني (مهندس پرواز)
تئودور كاراواس (مهندس پرواز) اهل كشور ازبكستان
عباس سعيد‌زيرك (سرمهمان‌دار)
علي يوسفي (مهمان‌دار)
حسين گودرزي (مهمان‌دار)
مريم تاجر‌بادامچي (مهمان‌دار)
محدثه نخلستاني (مهمان‌دار)
جواد رزاقي (گارد امنيت)
اكبر غني‌زاده (گارد امنيت)
مسعود پاك‌نيت (گارد امنيت)
روح‌شان شاد باد
 
تدوين: رضا جايدري/ خرم‌آباد
 
(1) توضيح اين كه اسپانيايي‌هاي جان‌باخته در اين حادثه براي امور تجاري و اقتصادي قصد سفر به لرستان را داشتند.

دیدگاه‌ها  

#1 ایمان مظفری 1393-11-25 03:48
تشکر از اینکه به یاد این عزیزان بودید ویاداوری مجددی هم شد..اجرکم الله
نقل قول کردن
#2 رضا ملک محمدی 1393-11-25 09:32
روح همگی شاد من اون زمان سال اخر دبیرستان بودم چه روز بدی بود منم با یکی از دوستان رفتم محل حادثه البته مسیر رو بسته بودند ولی ما رفتیم وکاشکی نمی رفتیم چون صحنه هایی دیدم که هنوز فراموش نکردم
نقل قول کردن
#3 محمد 1393-11-25 09:41
یه صلوات برای شادی روحشون بفرستید
نقل قول کردن
#4 نام شما 1393-11-25 11:27
روحشان همگی به ویژه دکتر معصومه ترابی شاد باد
نقل قول کردن
#5 ناصر 1393-11-25 12:27
ممنون از یادآوری ، خداوند رحمتشان کند ، یادشان همیشه در خاطرمان خواهد ماند .
نقل قول کردن
#6 شهروند 1393-11-25 14:38
گولیچ نامی که هیچگاه فراموش نخواهد شد...روحشان آرام
نقل قول کردن
#7 Raptor 1393-11-25 21:35
ممنون اقای جایدری،روحشان شاد
نقل قول کردن
#8 روح الله بیرانوند 1393-11-26 10:48
سلام روحشون شاد
چرا تو این گزارش از زحمات بخشدار وقت چگنی و مردم خوب بخش چگنی چیزی گفته نشد
چون من که عکس و فیلم ها رو دیدم از همون ساعات اولیه اونجا حضور داشتن
__________________________
يافته: ما آن‌چه يافتيم و يادمان بود نوشتيم. شما هم در قسمت نظرات هر آن‌چه يادتان بنويسيد.
اگر اشتباه نكنم، جعبه سياه هواپيما را يكي از نيروهاي تكاور سپاه به اسم اميدي پيدا كرد و سرهنگ بهرامي فرمانده باشگاه فجر آن را تحويل مقامات داد كه به عنوان عكس اول برخي نشريات كشور نظير كيهان نيز كار شد.
من سال بعد(1381) سرباز باشگاه فجر بودم و ما نيروهاي باشگاه فجر سپاه به همراه چند نفر از كوهنوردان و ورزشكاران خرم‌آباد نظير آقايان محمود مرادي، آرش قياسيان، رضا بهرامي و ... گروهي بوديم كه اون روز به يادبود جان‌باختگان در ارتفاعات گوليچ سفيدگوه حاضر شديم و فاتحه‌اي به يادشان قرائت كرديم.
جالبه كه پس از گذشت يك سال، هنوز قطعاتي از هواپيما آن‌جا بود.
نقل قول کردن
#9 مهدی 1393-11-26 13:45
چی قُلِنکَه وَرِ خضر مَنَه وِ پوسِم...
شاخ و برگِم رِختِسَه دِ داغ دوسِم...

روحشان شاد.. یادشان گرامی
نقل قول کردن
#10 alireza ziaei 1393-11-26 21:06
salam
man donbal aks va matlab va film khabari dar mored in sanehe migardam. aya dar khoram abad ya jeye dige manba baraye etelaat vojud dare?
ba tashakor
__________________________
يافته: سلام. احتمالا صدا و سيما، هلال احمر يا برخي خبرنگاران رسانه‌ها مثل كيهان و جام جم داشته باشند
نقل قول کردن
#11 ستاره 1393-11-27 10:58
روزهای بدی بود . ما خ مطهری میشینیم . تمام کوچه ها عزا داری بود منزل منصوری .منزل بهادری . منزل زهتاب و.......دوستم خانواده آریا غم بزرگی بود . چند وقت بعد با خانواده رفتیم نزدیک محل حادثه بستگان چند تبعه اسپانیایی اومده بودن رفتن نزدیک محل حادثه با دسته گل و شمع های روشن به یاد عزیزانشون ....
باتشکر از آقای جایدری
پاینده باشی برای لرستان
لرستانی ها به شما افتخار میکنن.
نقل قول کردن
#12 محسن 1393-11-28 08:00
من همان روز سانحه با خودرو شخصی ام که یک رنو 5 بودبه محل کارم در جهاد کشاورزی چگنی(مرکز خدمات) می رفتم در مسیرهوا به حدی مه آلود بود که تمام خودرو ها چراغ ماشین هاشون روشن بود وقتی به محل کار رسیدم اول شایعه شد یک هواپیمای آموزشی سقوط کرده بعد متوجه شدیم هواپیما مسافری بوده .از پروردگار مهربان طلب آمرزش برایشان آرزومندم. بخصوص دکتر امامی میبدی که خدایش بیامرزد
نقل قول کردن
#13 محمد دلفان 1394-01-05 22:13
واقعا یاداوری بود که هیچوقت دیگه با هواپیما جایی نریم.روح همشون شاد باشه انشالله
نقل قول کردن
#14 نازنین 1394-01-08 15:03
حادثه دلخرشی بود براي همه هموطنانم ارزوی سلامتی میکنم روحشان شاد
نقل قول کردن
#15 سپیده 1394-02-07 12:48
هنوزم بعد 13 سال نبود عزیزمان حس میشه.ممنونم از مطالبتون.
خدا صبر و سلامتی به باقی ماندگان عطا کنه.
نقل قول کردن
#16 بهنوش اوركي مهدي 1394-02-09 00:18
من دختر مرحوم حسين اوركي هستم بعد از گذشت اين همه سال هنوز غم رفتن پدر براي ما كمرنگ نشده ولحظه اي از ياد ما فراموش نميشه . ميخوام به همه خانواده هاي مصيبت ديده اين سانحه دلخراش كه عزيزانشون را از دست دادند تسليت عرض كنم
بهنوش اوركي ١٣٩٤/٢/٩
نقل قول کردن
#17 بهنوش اوركي مهدي 1394-02-12 19:35
روز پدر به تمامي پدرهايي كه در اين سانحه دلخراش از دست رفتند مبارك
روحتان شاد يادتان هميشه با ما هست
١٣٩٤/٢/١٢
نقل قول کردن
#18 بهنوش اوركي مهدي 1394-02-12 19:36
تبريك روز پدر
بهنوش اوركي
نقل قول کردن
#19 علیرضا امیذی 1394-03-08 11:00
بهنوش اوركي ١٣٩٤/٢/٩
بهنوش بهت تسلیت می گم، روزهای خیلی سختی بود ، متاسفم که کاری نمی تونستم بکنم

علیرضا
نقل قول کردن
#20 مجید بیژنی 1394-03-11 00:41
خداوند روح همشنو قرین رحمت کنه
ان شاله
نقل قول کردن
#21 ساسان 1394-03-18 17:05
لرستان در داغ از دست دادن عزیزانش سوخت،
نقل قول کردن
#22 نيمابهارلو 1394-04-09 04:29
من ٣ تاعزيزازدست دادم تواون هواپيما وتمام وجودم شكست
نقل قول کردن
#23 بهنوش اوركي مهدي 1394-04-17 02:06
در اين شبهاي قدر همه عزيزان از دست رفتمون را ياد كنيم
اميدوارم به آرامش ابدي رسيده باشند و مورد رحمت خداوند قرار گرفته باشند
الهي آمين
بهنوش اوركي ١٣٩٤/٤/١٦
نقل قول کردن
#24 ش 60 1394-04-21 09:49
روحشان شاد يادشان گرامي . ولي واقعيت علت وقوع حادثه يك چيز ديگه است.
نقل قول کردن
#25 محمد 1394-04-22 17:45
چرا نامی از تکاوران تیپ 65 نیروهای مخصوص ارتش که اولین نفراتی بودن که تونستن به محل حادثه برن نیاوردید . خوب یادمه خیلی روز بدی بود خبری تکون دهنده همه ی لرهایی که اون موقع تو پادگان افسریه بودیمو پریشان کرد سریع جزئیات ماجرا رو پرسیدیم وبا خبر شدیم تو همین اوضاع احوال بودیم که روز بعدش بود که متوجه شدیم هیچکی نتونسته بره به محل حادثه و به خاطر همین به ما ماموریت دادن که سریعا خودمونو به محل حادثه برسونیم خیلی مهم بود که این ماموریتو انجام بدیم چون آمریکایی در پیامی اعلام کمک کرده بودن وگفته بودن اگه این توانایو ندارید تا وارد عمل بشن . با این حال این مساله جنبه حیثیتی برا کشور داشت و هر جور که میشد باید این کارو انجام میدادیم هیچوقت یادم نمیره اون اجساد سوخته ... خیلی روزگار سختی بود یکی از سختترین ماموریتهای بود که تو طول خدمتم انجام دادم اونم توو زادگاه خودم شادی روح همشون صلوات
نقل قول کردن
#26 محمد 1394-05-05 01:05
روح شان شاد کاری که شده ادم نباید کسی رو مقصر بدو بدونه هوای سرد و یخ بندان و کولاک و وزش باد اینا سبب گمراه کردن توپولف شده بود چون خلبان یا مهندس خلبان باید پیش بینی می کردند ولی افسوس به هر حال اتفاق
نقل قول کردن
#27 عزتی 1394-05-12 20:01
روحشان شاد ویادشان گرامی باد(عزتی ویند)
نقل قول کردن
#28 اکبر هاشمی 1394-06-24 15:35
شادی روحشان صلوات بخصوص قباد خزایی
نقل قول کردن
#29 م مرادی 1394-06-28 00:06
خداوند روح تمام از دنیا رفتگان را شاد کند، ترس عجیبی از نشستن در هواپیما را دهواپیمارا دارم با وجود این که شاغلم و وقت زیادی ندارم ولی جرات نشستن در هواپیما را ندارم چاره آیی بیندیشید ، برای امنیت جانی چکار کنیم
نقل قول کردن
#30 بهنوش اوركي 1394-07-11 00:29
به نقل از نيمابهارلو:
من ٣ تاعزيزازدست دادم تواون هواپيما وتمام وجودم شكست

آقاي بهارلو تسليت عرض ميكنم
پدر شما استاد بنده بودن در دانشگاه و جالب اينجاست خيلي اتفاقي سركلاس فهميديم كه هر دو يك غم مشترك داريم
نقل قول کردن
#31 شیخ بهایی 1394-08-27 14:17
ممنون از یادبود ... شوهر خاله من هم تو همون هواپیما بود... چه روزهای سختی بود ...
نقل قول کردن
#32 بابک شکوفی ناو 1394-08-29 02:54
من امشب از دوستان شنیدم که یکی از همکلاسیهای دوره دانشگاه بنام آقای مهندس حسین دهقان نژاد در آن پرواز بوده و فوت کرده اند روحشون شاد شب جمعه نثار روح درگذشتگان فاتتحه مع صلوات
نقل قول کردن
#33 شهرام غنی زاده 1394-09-03 22:03
اکبر غنی زاده دلم برات خیلی تنگ شده روحت شاد برادرت شهرام
نقل قول کردن
#34 :علی فرمانی 1394-09-06 14:18
:lol: پسردایی منم علیرضا واثقی تو اون هواپیما بود روحش شاد دانش مدیریتی ومالی خوبی داشت
نقل قول کردن
#35 حسی 1394-09-10 18:32
خدا همشون رو رحمت کنه
یاد کاووس نجیب بخیر .کارمند شرکت خطوط لوله و مخابرات منطقه چنار
نقل قول کردن
#36 مریم از اهواز 1394-09-17 13:05
وحشت از عشق که نه.. ترس ما فاصله هاست.
وحشت از غصه که نه.. ترس ما خاطره هاست.
ترس بیهوده نداریم.. صحبت از خاتمه هاست..

یاد همه این عزیزان بخیر و روحشون شاد...
سال 80 و تصاویر پخش شده از روزهای بد حادثه رو یادم هست.. چهار سال بعد از این حادثه به طور اتفاقی سر مزار کمک خلبان این پرواز حاضرشدم و این روزها هم بعد از 10 سال دوباره سر مزار این خلبان میخکوب روزهای بد حادثه شدم...

امروز سه شنبه به یاد سه شنبه 23 بهمن 80 سر مزار کمک خلبان زهیری حاضر می شم برای ادای احترام به تمامی مسافرانی که پروازشان بی بازگشت بود... .
روحشان شاد
نقل قول کردن
#37 شیبااورک 1394-09-21 22:02
عموی عزیزم روحت شاد
نقل قول کردن
#38 مهدی 1394-10-20 02:10
با عرض سلام و خسته نباشید
تشکر میکنم از کسانی که این خاطره تلخ رو بازنگری میکنن
منم به نوبه ی خودم به همه کسانی که عزیزانشان در این حادثه واقعا
تلخ از دست دادن. تسلیت عرض میکنم
منم پسر عمه عزیزم
تازه داماد
مهندس فربد صالحی لرستانی
رو دراین حادثه تلخ از دست دادم
ایشون فوق لیسانس مهندسی هسته ای از دانشگاه صنعتی شریف
داشتن و این حادثه دقیقا 10 روز پس از عروسی ش اتفاق افتاد.
برای شادی روح این مرحوم و همه درگذشته گان
فاتحه و صلوات...
نقل قول کردن
#39 ایران 1394-10-25 20:40
من مادر میهماندار مریم بادامچی هستم باتوجه به نزدیک شدن آن ایام برای باز ماندگان صبر وبرای رفته گان بخشش الهی خواستارم به امید روزی که شاهد چنین حوادثی نباشیم
نقل قول کردن
#40 حامد جلالی 1394-10-29 12:44
خانم بهنوش اورکی عزیز ، از صمیم قلب برای تمام از دست رفتگان و پدر مهربونتون طلب آمرزش و مغفرت دارم. روحشون شاد یادشون گرامی
نقل قول کردن
#41 سارا 1394-10-30 19:04
عموی من هم تو این هواپیما بود هیچوقت اون روزای سخت از یادمون نمیره:((
روحشون شاد
نقل قول کردن
#42 امین 1394-11-09 08:43
اون روز من کلاس اول بودم رفته بودیم روستا پیش اقوام ساعت شیش که از خواب پاشدیم رفتیم کوه با خانواده یکساعت بعد صدا و اتش حادثه رو دیدیم واقعا لحظه خیلی تلخی بود نمیتونستیم هیچ کاریم بکنیم....روحشون شاد
نقل قول کردن
#43 alireza ziaei 1394-11-19 21:37
خدا بیامرزشون
البته تو یه مستند با پسر و همسرتون در مورد حادسه صحبت کردند. عید سال 81 بود. حادثه تلخی بود واقعا
نقل قول کردن
#44 alireza ziaei 1394-11-19 21:41
سلام. اره عکساشونو دیده بودم تو اینتر نت.
چه سرنوشتایی دارن بعضیها. شنیده بودم تازه از امریکا برگشته بودن. خدا بیامرزشون
نقل قول کردن
#45 سمیرا جمالی نیا 1394-11-20 15:42
سال 80 تازه عروس بودم که خبر سقوط هواپیما و مرگ عموی دوست داشتنیم باعث شد اون سال بدترین سال عمرم باشه اولین عید تاهلم مشکی تنم بود و چهره ی بچه های کوچیکش که هنوز منتظر بابا بودن کنار سفره ی هفت سینی که تو هیچ خونه ایی از اقوام پهن نشده . مهندس محمدرضا جمالی نیا . مهندس راهسازی که راهی بهشت شد و هنوزه هنوزه آتش جگرمون خاموش نشده
نقل قول کردن
#46 بهنوش اوركي 1394-11-23 01:35
١٤ سال از رفتن عزيزانمان گذشت
ولي غم از دست دادنشان لحظه اي كم رنگ نشد ٢٣ بهمن ١٣٨٠ هرگز فراموش نميشه
سفيدكوه آغوش باز كرد و آرامگاه پدرم شد
نه تنها امروز هر روز از رفتنت سوختم
تسليت و درود بر روان پاك جانباختگان و خانواده هاي داغ ديده اين مصيبت
روحتان شاد و يادتان گرامي
بهنوش اوركي
نقل قول کردن
#47 حسین 1394-11-23 16:04
با تشکر از این متن...
نقل قول کردن
#48 حسین 1394-11-23 16:11
به نقل از مریم از اهواز:
وحشت از عشق که نه.. ترس ما فاصله هاست.
وحشت از غصه که نه.. ترس ما خاطره هاست.
ترس بیهوده نداریم.. صحبت از خاتمه هاست..

یاد همه این عزیزان بخیر و روحشون شاد...
سال 80 و تصاویر پخش شده از روزهای بد حادثه رو یادم هست.. چهار سال بعد از این حادثه به طور اتفاقی سر مزار کمک خلبان این پرواز حاضرشدم و این روزها هم بعد از 10 سال دوباره سر مزار این خلبان میخکوب روزهای بد حادثه شدم...

امروز سه شنبه به یاد سه شنبه 23 بهمن 80 سر مزار کمک خلبان زهیری حاضر می شم برای ادای احترام به تمامی مسافرانی که پروازشان بی بازگشت بود... .
روحشان شاد

ممنون مچکر از این کلمات زیباتون... ایشاللا که دیگه همچین صحنه های دلخراشی رو نبینیم....
نقل قول کردن
#49 حامد جلالی 1394-11-24 09:53
به نقل از بهنوش اوركي:
١٤ سال از رفتن عزيزانمان گذشت
ولي غم از دست دادنشان لحظه اي كم رنگ نشد ٢٣ بهمن ١٣٨٠ هرگز فراموش نميشه
سفيدكوه آغوش باز كرد و آرامگاه پدرم شد
نه تنها امروز هر روز از رفتنت سوختم
تسليت و درود بر روان پاك جانباختگان و خانواده هاي داغ ديده اين مصيبت
روحتان شاد و يادتان گرامي
بهنوش اوركي


خانم اورکی دوست عزیز ؛ روح پدر گرامی شما و تمام از دست رفتگان این حادثه شاد
نقل قول کردن
#50 نیما زکی پور. 1394-11-24 15:55
خداوند روح همشون رو شاد و روح تمام اموات کلی از روز اول ادم تا الان رو بیامرزه...چون ب ایام فاطمیه نزدیک میشویم بفرست بر محمد و ال محمد (ص) صلوات....
نقل قول کردن
#51 محمدحمیدی 1394-11-26 00:40
حقیر برادر مرحوم دکتر علی حمیدی هستم.
رفتندو روحشان شاد.ماندیم باقلب ناشاد.
نقل قول کردن
#52 مهرداد ملکشاهی 1394-12-19 01:47
با سلام
پدرم و دوست پدرم آقای عبدالهی بلیط اون هواپیما رو داشتن ولی تقدیر الهی جوری رقم خورد که اونا سوار نشدن و سالم برگشتن خونه. همه فامیل خوشحال بودن که پدرم سالم بود ولی من 13 ساله تصور درستی از مرگ نداشتم و درک نمی کردم که این همه تبریک چرا.
الان می فهمم که کسانی عزیزانشون رو تو اون حادثه از دست دادن چه غم بزرگی رو تحمل کردن.
از خداوند منان غفران برای درگذشتگان و صبر برای بازماندگان مسئلت می کنم.
والسلام
نقل قول کردن
#53 فاطمه خواجوی 1394-12-20 08:20
بهنوش (اورکی) عزیزم من و در غم خودت شریک بدون وقتی نوشته هات و خوندم دلم آتیش گرفت
خیلی خیلی سخته،برای همه این عزیزان آرزوی آرامش دارم،
الان نزدیک پايان ساله برای روح این عزیزان صلوات میفرستیم و دعا میکنیم
نقل قول کردن
#54 محمد بیروتی 1395-01-03 05:43
فقط میتونم بگم خدا بیامرزدشون
اون موقع من 7 -8 سال بیشتر نداشتم ولی سختی اون فاجعه رو درک کردم مخصوصا خانم دکتر ترابی که خدا بیامرزدشون یا آقای منصوری
واقعا میتونم به جدیت بگم مسیر رشد و توسعه استان لرستان بعد از این فاجعه کندتر شد و چه شخصیت های برجسته و تحصیل کرده ای که امروز میتونستن مایه پیشرفت و افتخار باشن رو لرستان از دست داد.
نقل قول کردن
#55 گمنام 1395-01-13 03:32
شادی روحشان صلوات . اللهم صل علی محمد و آل محمد
نقل قول کردن
#56 فاطمه خواجوی 1395-01-28 17:06
روز پدر نزدیک است،روزی که تصلی دل همه دختران است،همیشه آرام میشویم با نامت پدر، به یاد همه پدران از دست رفته و پدر دوست عزیزم، بهنوش جان به حرمت همه روزهای پدری که آمد و رفت و تو دلت تنگ شد برای تمام خاطراتت با پدر، و برای روزهایی که قلبت به شدت تپید و بغض کردی و بی صدا اشکهایت جاری شد،تو هیچوقت تنها نیستی عزیزم من همیشه به یادت هستم،هزاران گل رز تقدیم به روح این پدران بزرگوار،بخصوص تقدیم به روح پدر بزرگوار بهنوش جان،شادی روح همه این عزیزان بخصوص پدران بزرگوار از دست رفته در این سانحه همه با هم صلوات بفرستیم و فاتحه بخوانیم،اللهم صل علی محمد وآل محمد و عجل فرجهم
نقل قول کردن
#57 یزدان محمدی 1395-01-29 10:36
سلام بر همه عزیزان،خانم خواجوی واقعا متن
زیبایی نوشتین بسیار تحت تاثیر قرار گرفتم،
منم عزیزی رو در این سانحه از دست دادم،واقعا لحظه ای از یادش غافل نمیشم،با خوندن متن شما یاد لحظه های خودم افتادم،برای شادی روح همه عزیزان از دست رفته بخصوص پدران از دست رفته در این سانحه صلوات میفرستیم.
نقل قول کردن
#58 پروانه 1395-01-29 14:53
چقدر اشک ریختم در نبودنت ، چقدر زجر کشیدم با جای خالیت، خدایا صبرم بده، روزهایم خیلی سخت گذشت، دست دختران در دست پدرانشان را دیدم و ارام گریه کردم، سخت بود خیلی سخت، روحت شاد
نقل قول کردن
#59 حسین 1395-01-30 06:43
فاطمه خواجوی 1395-01-28 17:06
روز پدر نزدیک است،روزی که تصلی دل همه دختران است،همیشه آرام میشویم با نامت پدر، به یاد همه پدران از دست رفته و پدر دوست عزیزم، بهنوش جان به حرمت همه روزهای پدری که آمد و رفت و تو دلت تنگ شد برای تمام خاطراتت با پدر، و برای روزهایی که قلبت به شدت تپید و بغض کردی و بی صدا اشکهایت جاری شد،تو هیچوقت تنها نیستی عزیزم من همیشه به یادت هستم،هزاران گل رز تقدیم به روح این پدران بزرگوار،بخصوص تقدیم به روح پدر بزرگوار بهنوش جان،شادی روح همه این عزیزان بخصوص پدران بزرگوار از دست رفته در این سانحه همه با هم صلوات بفرستیم و فاتحه بخوانیم،اللهم صل علی محمد وآل محمد و عجل فرجهم


بسیار زیبا بود ،فقط گریه کردم .... هیچ حرفی ندارم، روحت شاد عزیزم
نقل قول کردن
#60 حسین 1395-01-30 06:44
روزت مبارک ای پشت و پناه من ، روزت مبارک هزاران بار پدر مهربانم
نقل قول کردن
#61 بیتا 1395-02-01 09:07
منم دقیقا همین شرایط شماها رو دارم اصلا فراموش نمیکنم خاطراتم و با پدرم،خیلی سخته،آقا حسین دقیقا منم با متن خانم خواجوی کلی گریه کردم چون دقیقا حال منم همینه،برای همه سخته اما برای دختر دوری از پدر خیلی سخته، پدرم دوستت دارم،روزت مبارک عزیز دلم
نقل قول کردن
#62 بهنوش اوركي 1395-02-10 01:44
دوست عزيزم خانم خواجه گودري
صميمانه از شما تشكر ميكنم و از إبراز همدرديت سپاسگذارم
اشك چشم ما خشك نميشه و اين غم هم كمرنگ نميشه
نقل قول کردن
#63 مهدی زهیری 1395-03-12 11:00
بعد از 14 سال هنوز جای خالیشون حس میشه ،ثامر عزیزم کمک خلبان پرواز بود همه اماده مراسم خواستگاریش بودیم اما خبر پر کشیدن شو اوردن... :sad:
نقل قول کردن
#64 محمد 1395-03-26 23:19
سلام بر همه عزیزان.
بهمن هشتاد خیلی تلخ بودبرای لرستان.
اون وقت 12 سال داشتم.هر وقت حالم میگیره پای کوه گلیچ میرم و فاتحه و خود بخود گریه می‌کنم هر سال 23 بهمن اونجام.خداوند روح همه رفتگان رو شاد کنه.
کنه.دوستامون خیلی غریب رفتن. :-x :D
خدایشان بیامرزد.
1395/3/26
حسینی
نقل قول کردن
#65 محمد 1395-03-26 23:28
آقای جایدری خدا نگهدارت که 15سال پیش و برام مجسم کردی.
خواهشا عکس یا فیلم هم به اشتراک بگزارم . بیاد همه الله اللهم صلی علی محمدی وال محمد. ..
نقل قول کردن
#66 محمد 1395-03-27 14:00
هنوز هم که سفید کوه میروم. یاد میکنم از پدرم و همه شهدای.بهمن هشتاد.
یاد میکنم از پسری که بهمن سیاه هشتاد یتبدیم شد
یاد میکنم از مردمان خوب خرم آباد و چگنی یچگونه مثل ما عزا دار بودند اشکها ریختند و چه زحمتها در ان حادثه کشیدند......
و گلایه میکنم به کوه گلیچ. چرا چنین کرد ..... که. پس از ان. ما سالها ست که عزا دار عزیزانمان هستیم .
باشد که دگر چنین نباشد.
شادی روح همه رفتگان فاتحه. صلوات
پدر روت شاد دوستدار تو. محمد1395/3/27. پنجشنبه
نقل قول کردن
#67 حميد 1395-03-29 18:14
ياد و خاطره حسين گودرزي گرامي و روحش شاد.
دوست بسيار خوب و عزيزم، ياد روزهاي نوجواني و جواني هم بخير.
خردادماه ٩٥
نقل قول کردن
#68 محمد س 1395-03-30 00:32
من امروز فیلم کوچه بی نام رو دیدم. یکی از شخصیت های فیلم توی این هواپیما بود. موضوع فیلم ربطی به این حادثه نداشت ولی باعث شد من بیام سرچ کنم. واقعا متاسفم و به همه بازماندگان تسلیت میگم.خدایشان بیامرزد.
نقل قول کردن
#69 مهدی 1395-04-04 14:35
فیلم کوچه بی نام رو دیدم اومدم سرچ کنم ببینم واقعیت داره دیدم ک اره
خدا بیامرزدشون
نقل قول کردن
#70 علی رضا 1395-04-05 08:55
سلام دوستان
خدا رحمت کند همه رفتگان را بنده چند ماهی هست پدرم را بر اساس مرگ طبیعی از دست دادم خیلی سخته چه برسه به افرادی که عزیزشان را با سانحه از دست میدهند
ولی جناب مهدی عزیز من هم این فیلم را دیدم خواستم اطلاع دهم این فیلم با این بهانه آمد یه ژانر دیگه شبیه فیلم درباره الی بسازد قصدشان چیز دیگه ای هست ولی برای فریب مردم همیشه خودشان را داخل این ماجراها قایم میکنند
نقل قول کردن
#71 مریم عمادی 1395-04-12 23:21
یاد و خاطره شون همیشگی و جاودان
نقل قول کردن
#72 زهرا 1395-04-16 12:05
روحشان شاد..
نقل قول کردن
#73 علیرضا 1395-04-19 13:54
سلام وقت بخیر
بنده مدیر برگزار کننده همایش در سطح ایران هستم اسم موسسه رو نمیارم
برای کارم مجبورم با پرواز برم چون واقعا نمیرسم مثل همین امروز که الان مشهد هستم و باید بعد همایش ساعت 10 شب برم بندرعباس فردا همایش دیگری هست و صبح باید برم سالن رو رزرو کنم و .... ساکن تهران هستم
از بین پرواز هایی که داشتم زاگرس از همه استرس زا تر بود و ماهان بهترین بود ایران ایر هنوز سوار نشدم یبار واقعا مرگ رو تجربه کردم چون از کرمان اومدیم به تهران تو اوایل بهمن 94 تو فرودگاه مهراباد بدلیل سر بزچودن باند نتونست وایسه دوباره خلبان تیکاف کشید دور زد از باند خروج فرود اومد واقعا لحظه بدی بود ایشاالله دیگه از این اتفاقها برای هیچ هموطنی نیوفته
نقل قول کردن
#74 امید 1395-04-22 03:07
روحشون شاد
من همین الان با دیدن فیلم سینمایی کوچه بینام از این واقعه تلخ مطلع شدم.چون اون موقع سنم کم بود از این حادثه چیزی یادم نمیاد.خیلی غمناک بود.خدا بیامرزدشون
نقل قول کردن
#75 اميد 1395-04-22 03:09
خدا بیامرزدشون. واقعا متاسفم
نقل قول کردن
#76 امير فرشا 1395-05-01 11:12
به نقل از بهنوش اوركي:
١٤ سال از رفتن عزيزانمان گذشت
ولي غم از دست دادنشان لحظه اي كم رنگ نشد ٢٣ بهمن ١٣٨٠ هرگز فراموش نميشه
سفيدكوه آغوش باز كرد و آرامگاه پدرم شد
نه تنها امروز هر روز از رفتنت سوختم
تسليت و درود بر روان پاك جانباختگان و خانواده هاي داغ ديده اين مصيبت
روحتان شاد و يادتان گرامي
بهنوش اوركي


بهنوش عزيز از صميم قلب براي شما و خانواده عزيزت از ايزد منان طلب صبر ميكنم و مطمئنم روح پدر مرحومت با موفقيت هاي شما در آرامش كامل ميباشد.
به اميد روزهاي زيبا در زندگيت...
نقل قول کردن
#77 رضا 1395-05-13 15:59
روحشان شاد ، صدیقه باکان صحیح می باشد که اشتباهاً پاکان نوشته شده است ، ضمناً ایشان فرزند شهید غلامعباس باکان از مدیران کارخانه سیمان دورود می باشند که آن موقع دانشجوی رشته شیمی دانشگاه لرستان بودند. انشااله خداوند روحش را با پدر شهیدش و امامان معصوم مشهور بدارد.
نقل قول کردن
#78 خلبان ایر تور زمانی 1395-05-26 22:55
روح خلبان شاد برای شادی دوحشان
صلوات
نقل قول کردن
#79 خلبان ایر تور زمانی 1395-05-26 22:57
روحشان شاد باد



الاهی به امیدتو
نقل قول کردن
#80 پسر الشتر 1395-05-27 16:33
از غم واندوه نمی توانم صحبت کنم چه روز بدی بود خدا رحمت شون کنه
نقل قول کردن
#81 خانواده کمک خلبان ثامر زهیری 1395-05-28 02:50
برادر جان ثامر عزیز واقعا واقعا دلتنگنیم یه لحظه از ذهنمون نمیری . روحت شاد
نقل قول کردن
#82 پیمان 1395-05-31 23:48
سلام من خودم خلبانA320شرکت کاسپین هستم
متاسفانه هواپیمایی ایران خیلی قدیمی هست
تازه اتوبوس با ۲۰ سال کار از رده خارج میضوند
ولی هواپیما که دراسمان هست هنوز با۳۰سا
داره پرواز می کنه
افسوس صد افسوس بنده علاقه دارم ولی
وقتی سوار میشوم با خداحافظی از زمین
می رم و میگم خدایا خودت کمک کن
وهمچین باید یادی از دست رفتگان بود
میفهم در لحظه سقوط چه حسی داشتند
وعجب دلهای بزرگی داشتند که با مرگ اینچینی
روبه رو شدند.یادشان پرفتوح
نقل قول کردن
#83 Shahrzad 1395-06-15 12:56
کوه گلیچ...
بابا جونم. باز داریم به سالگرد نزدیکتر و نزدیکتر میشیم.
کوه گلیچ. کاش میشد حداقل سه ماه دیر تر بابامو ازم می گرفتی تا بتونه تو اولین جشن تولدم باشه.
کوه گلیچ .پر برف بمان تا رد خون سرخ پدرم را بپوشانی...
پر برف بمان....
نقل قول کردن
#84 Shahrzad 1395-06-15 22:56
اه. امان از دختر بودن.
دختر بودن یعنی ناز کردن برای کسی که اسمش باباست...
من هم ناز و ادعاهایی دارم که 15 سال روی دست هام موندن...
من هم اونا رو تو صندوقچه ای ریختم تا هر بار لبخند پدر و دختری رو دیدم اشک یواشکیم رو توش جا بدم...
و از اون صندوقچه مثل جونم مراقبت میکنم تا وقتی به بهش رسیدم همه اشکهای توشو روی دسته اش خالی کنم.
رو دستهای همون کسی که اسمش باباست،بابای من...
نقل قول کردن
#85 علی 1395-06-16 23:22
بسیار بسیار تلخ و غم انگیز بود چه روزهای سختی بود.با گذشت 15 سال هنوز تکه هایی از لاشه هواپیما داخل شیارهای کوه جا مونده مثل چرخها و قسمتهای دیگه.
خدا بیامرزدشون بخدا اون روزها هرگز هفراموش شدنی نیست اون روزها برام شده عین یه کاوبس تلخ.بغضی در گلو دارم و صلواتی برلب خدایشان بیامرزد
1395/6/16
نقل قول کردن
#86 ناصر گوشه 1395-06-28 13:37
خداوند همه درگذشتگان این سانحه غم انگیزرا رحمت کنه بخصوص دوست خوبمون مرحوم سعید هاشمی و همسرو فرزند خردسالشو .
نقل قول کردن
#87 ناصر گوشه 1395-06-28 14:11
باتشکر از زحمات آقای جایدری عزیز
نقل قول کردن
#88 حسن 1395-07-21 23:43
انشالله روح همشون شاد باشه من جز کسانی بودم که در جمع اوری اجساد شرکت داشتم
نقل قول کردن
#89 خداداد 1395-08-05 16:14
خدا رحمتشان کند. روحشان شاد
نقل قول کردن
#90 بهنوش اوركي 1395-08-05 23:10
با خوندن متن ها متوجه شدم دو نَفَر از خلبانان كشورمون كامنت در مورد اين سانحه دلخراش گذاشته اند ضمن تشكر از إبراز همدردي اين سروان سوالي هميشه در طول اين سالها در ذهنم است مرگ در سقوط هواپيما چگونه است عزيزاني كه از دست ميروند خيلي عذاب ميكشند؟؟
ممنون از دو كاپيتان كه در جمع خانواده هاي داغ ديده حضور پيدا كردند
نقل قول کردن
#91 محسن 1395-08-07 04:18
روحشون شاد واقعا سخت بود من هم در ر سانحه حضور مستقیم داشتم وباید تشکر ویژه ای کنم از امیر پور دستان وهم چنین از خود گذشتگی تکاوران تی 65که چند روز رو رو لاشه هوا پیما در ارتفاعت موندن تا بتونن بدن بی جان عزیزانمان را به خانوادهاشون تحویل بدن
نقل قول کردن
#92 مجتبی زارع 1395-08-14 04:21
روحشان و یادشان گرامی باد
نقل قول کردن
#93 ahmad 1395-09-02 19:56
باتشکر از محسن جان که درصحنه حضور داشتن و ضحمت کشیدن دوستان کسی فیلمی یا تصویری از صحنه های
های پس از سانحه نداره؟
نقل قول کردن
#94 ahmad 1395-09-02 19:59
خدا روح همگی جانباختگان این حادثه روبیامرزه
باتشکر از محسن جان که درصحنه حضور داشتن و ضحمت کشیدن
دوستان کسی فیلمی یا تصویری از صحنه های
های پس از سانحه و تلاش نیرو های امدادی رو نداره؟
نقل قول کردن
#95 روژین 1395-09-25 14:14
روح همشون شاد. خدا به خانوادهاشون صبر بده.
میدونم از اون داغ هاست که هیچوقت سرد نمیشه.
نقل قول کردن
#96 ابوالفضل 1395-09-25 14:39
با سلام وآرزوی سلامتی بازماندگان این سانحه غم انگیز.من خودم از کروی پرواز هستم.سوانح تقریبا دو دسته هستش یا نقص فنی یا خطای انسانی که تو زیر مجموعه خطای انسانی یه بحثی هست به نام crm یعنی وقتی دونفر تو کاکپیت هستن به هم احترام برارن ولی از هم نترسن و بتونن با هم ارتباط برقرار کنن ولی متاسفانه عدم ارتباط گفتاری ساده بین دو نفر این سانحه رو رغم زد.امیدوارم روح همه همکاران و عزیزان از دست رفته در این پرواز شاد باشه و آرزوی سلامتی برای این قشر زحمت کش را دارم.
نقل قول کردن
#97 طاهری 1395-10-12 14:54
جناب آقای نیما بهارلو
با سلام
لطفا اگر برای شما امکان دارد با شماره 09122131488 تماس بگیرید.با تشکر
نقل قول کردن
#98 زهرا 1395-10-15 18:41
دیشب فیلم کوچه بی نام و دیدم تو اون فیلم این حادثه نشون داده شده..خیلی سخته واقعا..خدا رحمتشون کنه..
نقل قول کردن
#99 رضا 1395-10-16 03:15
به نقل از ahmad:
باتشکر از محسن جان که درصحنه حضور داشتن و ضحمت کشیدن دوستان کسی فیلمی یا تصویری از صحنه های
های پس از سانحه نداره؟

من سرباز بودم و فیلمی که گرفته بودند را در پادگان دیدم. بسیار دلخراش بود و اجساید سوخته و بعضا قطعه قطعه شده را نیروهای امداد داخل کاور میگذاشتند و با طناب به پایین انتقال میدادند. بسیاری از کوهنوردان بزرگ کشور هم برای کمک آمده بودند از جمله آقای جلال چشمه قصابانی از فاتحان اورست . خدا اجرشان بدهد
نقل قول کردن
#100 محسن دهقانی...خرم آباد 1395-10-17 16:46
خداوند رحمت کنه همه جان باختگان این حادثه.
اون موقه من سنی نداشتم ولی هنوز که هنوزه یادم هست یادم هست .اون موقه تمام همسایه ها فامیل ها همشهری ها درداین واقع حرف میزدن از اون موقه دیگه تو ذهنم بیرون نرفته...
تسلت میگم به همه خانواده های که عزیزان خود را در این حادثه تلخ از دست دادن....
نقل قول کردن
#101 نجیب 1395-10-24 10:24
با سلام خدمت تمام خانوادهای داغ دیده امیدوارم خداوند بهتون صبر بینهایت بده
روحشان شاد
نقل قول کردن
#102 هدیه 1395-10-24 15:22
خدا به همه بازماندگان صبر عطا کنه. عموی من هم پارسال در حادثه منا فوت کرد. خیلی دردناک بود. هنوز نمی تونیم رفتنش رو باور کنیم. خدا هیچ خانواده ای رو به این امتحانات سخت مبتلا نکنه
نقل قول کردن
#103 خانواده علی رضا واثقی 1395-10-27 12:23
دایی عزیزم علی رضا واثقی هر سال 23 بهمن سالگرد سقوط هوایپما را به سوگ میشینم
نقل قول کردن
#104 حسین 1395-11-02 01:01
سلام ، به تمام هموطنان عزیزم...از پروردگار منان طلب ارامش قلبی برای بازماندگان و امرزش برای از دست رفتگان را خواستارم....من تازه خلبان شدم و واقعا درک میکنم کاپیتان چی کشیده تو اون شرایط
نقل قول کردن
#105 حسین 1395-11-02 01:03
سرکار خانم بهنوش اورکی خدا بهتون صبر بده
نقل قول کردن
#106 بهنوش اوركي 1395-11-02 15:03
به نقل از حسین:
سرکار خانم بهنوش اورکی خدا بهتون صبر بده

سپاسگذار از لطفتون
با آرزوي موفقيت در كليه پروازهاي شما
نقل قول کردن
#107 حسین 1395-11-02 22:55
ممنونم از لطفتون خانم بهنوش
نقل قول کردن
#108 سحر 1395-11-03 08:32
پسرخاله منم بود ولی اسمشو چرا نزدید
نقل قول کردن
#109 خلبان ...حسین 1395-11-12 02:19
به نقل از Shahrzad:
کوه گلیچ...
بابا جونم. باز داریم به سالگرد نزدیکتر و نزدیکتر میشیم.
کوه گلیچ. کاش میشد حداقل سه ماه دیر تر بابامو ازم می گرفتی تا بتونه تو اولین جشن تولدم باشه.
کوه گلیچ .پر برف بمان تا رد خون سرخ پدرم را بپوشانی...
پر برف بمان....
واقعا خدا به شما صبر بده خیلی ناراحت شدم ...فقط میتونم ازتون خواهش کنم امیدتون ب خدای متعال باشه
نقل قول کردن
#110 وحید منتقم 1395-11-22 08:06
خیلی ممنونم که به یاد این عزیزان بودین
ممنونم از همه کسانی که از همه ایران برای کمک اومدن
من پدرم سعید منتقم رو تو این حادثه از دست دادم ، تکیه گاهم رو...
خانواده ما بعد پر کشیدن پدرم تو این حادثه نابود شد
منتظر رسیدن بابام بودیم با هواپیما ولی هیچوقت نرسید...
هیچ کلمه ای برای بیان احساس خانواده های ما بازمانده های این حادثه حق مطلب رو ادا نمیکنه.
روحشون شاد و با اولیا خدا محضور بشن ایشالا
بازم ممنونم از شما
نقل قول کردن
#111 وحید منتقم 1395-11-22 08:08
راستی فردا سالگردشونه ،15 سال بی تو پدر چقدر سخت گذشت، خدایا شکرت
نقل قول کردن
#112 سجاد سبحانی نسب 1395-11-22 16:18
خداوند رحمتشون کنه ،ولی علت سقوط هواپیما رو تاریخ به نشان میدهد ،ما در این مورد بی سوادیم ،مثل نوزادی که بدو تولدشه،
نقل قول کردن
#113 بهنوش اوركي 1395-11-22 23:25
هيچ واژه اي وجود ندارد كه بيانش باعث كمرنگ شدن اين غم باورنكردني باشد
فرا رسيدن سالروز درگذشت عزيزان از دست رفته اين سانحه دلخراش را به تمامي خانواده هاي داغ ديده تسليت عرض ميكنم
هر صبح سفيدكوه ميدرخشد با پيكر پاك اين عزيزان
نقل قول کردن
#114 الی 1395-11-23 01:32
روح همشون شاد.فردا15امین سالگرداین حادثه تلخه هنوزهم یادآوری اون روزبسیارتلخ وغم انگیزاست .شیداآریاهم یکی ازکسانی بودکه دراین حادثه تلخ جان خودراازدست داد.هنوزهم به یادقامت بلندوزیبایش اندوه بردلم مینشیندوچشمانم بی اختیارخیس اشک میشوند
نقل قول کردن
#115 مهشاد سفیدکوهی 1395-11-23 10:11
15 سال گذشت
افسوس و صد افسوس که تو کنارمان نیستی
اما یادت همیشه با ماست
روحت در ارامش دایی عزیزم
نقل قول کردن
#116 مریم 1395-11-23 13:15
روحشون شاد و یادشون گرامی..

هر چقدر هم که بگذره هیچ چیز نمیتونه داغ این پرواز رو از دل خانواده ی این عزیزان کم کنه. خدا صبر بده.

مزار خلبان شهید زهیری توی شهر ماست. لطفا عزیزان اهوازی سری به مزار ایشون بزنن
نقل قول کردن
#117 مریم 1395-11-23 13:22
نمیدونم کسی از خانواده خلبان زهیری این پیام ها رو میخونه یا نه. اما موضوعی وجود داره که یک سال تمام منو به شدت متاثر و ناراحت کرده و باعث شد به هر دری بزنم که نشونی از خانواده ایشون پیدا کنم اما موفق نشدم.

چرا یادمان خلبان زهیری تخریب شد و عنوان شهید از روی سنگ مزارشون برداشته شد؟ یادمان ایشون بیشتر از یک ساله که تبدیل به یک سرامیکه شاید 40 در 40 سانت شده!!!!!

دوستان اهوازی اگر به مزار ایشون سری زدند باید خوب بگردند تا سنگ مزار ایشون رو پیدا کنند.
نقل قول کردن
#118 الی 1395-11-23 13:23
واژه هابه یاری ذهن نمی آیدآنگاه که حجم اندوه راه ذهن رامی بنددوراهی نیست جزگریستن وگریستن....بهنو ش عزیزوتمام کسانی که عزیزانتان راازدست دادیده اید،واژه ای که باآن بشودآرام شدنیست جزاینکه خداوندصبروتوان تحمل دردهای دنیارابه همه عطاکند. امیدکه روح مهربان آنان درحریم امن الهی آرام گیرد.برای شادی روح همشون صلوات.
نقل قول کردن
#119 اسماعیل فرشاد 1395-11-23 14:02
برای شادی روحشان صلوات
نقل قول کردن
#120 پروین اورکی 1395-11-23 17:16
برادرعزیزم غم نبودنت زمان نمی شناسد.داغ تو همیشه هه
تا ابد با ماست وجای خالیت با هیچ جمله ای پرنمیشود
یشود.روحت شاد وقرین آرامش
نقل قول کردن
#121 الی 1395-11-24 18:11
بهنوش جان عزیز
بابت سوالی که پرسیدی درباره مرگ توهواپیمامنم خیلی این مساله واسم سوال بود،تافهمیدم حالت های مختلف داره،اماسقوط هواپیماخرم آبادتواین صانحه دردناک چون هواپیماباسرعت بالابه کوه برخوردکرده وبلافاصله منفجرشده مرگ این عزیزان مرگ آنی بوده که به کسری ازثانیه نمیرسیده.امیدار م هرگزاین اتفاقات تلخ رخ نده.
نقل قول کردن
#122 بهنوش اوركي 1395-11-25 15:11
خانم الي عزيز
سپاسگذار از توضيحاتتون
نقل قول کردن
#123 الی 1395-11-25 21:27
خواهش میکنم عزیزم
نقل قول کردن
#124 شاهد عینی 1395-11-26 22:41
خوب یادمه سه شنبه بود صبح. مه الود هوا ابری مراه با بارش. اون موقعه دوم راهنمایی بودم .وقتی از مدرسه رسیدم خونه تازه فهمیدم چه قیامتی شده.....
خداوند روح تمام رفتگان رو شاد کنه
بسیار بسیار تلخ خدا اون روزها رو دیگه نیاره احساس میکردم تمام خرم آباد مردن. همه مردم شهر حالشون خراب بود مادرم بارها برا کشته ها و خانوادهاشون گریه میکرد..........
یاد همه عزیزان گرامی باد.
نقل قول کردن
#125 حسن فرشاد 1395-11-27 21:07
خدا به خانواده هاشون صبر بده
نقل قول کردن
#126 مهسا رازقی 1395-11-28 20:12
حادثه ای که کام مردمان خرم آباد و لرستان را تلخ کرد.
چه روزهای سختی بود....
خدایشان بیامرزد
نقل قول کردن
#127 خلبان حسین 1395-12-09 23:56
سلام...برای تمام بازماندگان این حادثه تلخ از خداوند منان طلب صبر میکنم
نقل قول کردن
#128 نيما بهارلو 1395-12-18 20:19
به نقل از طاهری:
جناب آقای نیما بهارلو
با سلام
لطفا اگر برای شما امکان دارد با شماره 09122131488 تماس بگیرید.با تشکر

جناب طاهري عزيز متاسفانه بنده نتونستم باهمراهتون تماس برقرار كنم شماره تلفن بنده اين است ٠٩١٢١٤٠٤٩٣١
نقل قول کردن
#129 بهزاد 1396-01-13 15:27
به یاد مرحوم بهادرکریمی معاون آموزشی سازمان نهضت سوادآموزی کشور وفرج اله کریمی مدیرامتحانات سازمان نهضت که اون روز برای ماموریت به خرم آباد رفتنداما به مقصد نرسیدند . یادشان گرامی
نقل قول کردن
#130 حسن 1396-02-12 10:14
روح همگی عزیزآن بخصوص دکتر امامی عزیز و خانم آریا قرین الطاف و رحمت خداوند سبحان قرار گیرد یادش گرامی
نقل قول کردن
#131 زهرا پرنیان 1396-03-01 12:00
باسلام من سال 80دوازده سال داشتم وقتی از مدرسه برمیگشتم حال مادرم خیلی بد بود سال خیلی بدی بود هم واسه خانواده خودم هم واسه مردم استانم وشهرمان روحشان شاد بخصوص دایی عزیزم که خیلی دلم واسش تنگ شده ولی یادش همیشه در خاطره ها هست
نقل قول کردن
#132 ناشناس 1396-03-03 09:57
سلام، جهت شادی روحشان صلوات.
نقل قول کردن
#133 بردیا لرستانی 1396-03-17 10:13
خیلی سانحه دلخراشیه خدابیامرزه همه اون بی گناهانی که تا لحظه آخرنمیدونستن در یک قدمی مرگ هستن اسامی رو که میخوندم بغضم گرفت
نقل قول کردن
#134 موسی وند 1396-04-14 11:43
من از همکلاسی های خانم صدیقه باکان بودم.دختر فوق العاده ای بود.روحش شاد و یادش گرامی.....از طرف همه همکلاسی هاش در رشته شیمی محض ورودی سال1379
نقل قول کردن
#135 سیده منصوره رحیمی 1396-04-20 09:24
سلام و احترام
من در این حادثه اسفناک دو تن از بستگان پدریم را از دست دادم ، بعد از 16 سال هنوز از یاد آن واقعه می سوزم خدای متعال به داد دل خانواده هایشان مخصوصا مادرهایشان برسد. شیدا جان آریا نازنین دختری که هر وقت نگاهت می کردم از این همه درک و فهم و ادبت حیرت زده می شدم.شیدا جان نه اینکه چون نیستی می گویم به جده ام زهرا قسم همیشه با دیدنت به اوج حظ و لذت می رسیدم از اونهمه خانمی هایت گل قشنگم.
فربد جان صالحی که البته هرگز ندیده بودمت ولی سالهای سال از نخبه بودنت و تمام خوبیهایت شنیده بودم ، فربد جان خوشحالم که هرگز ندیدمت چون وصف صورت و سیرت زیبایت دیوانه ام می کند وای به حال اینکه می دیدمت اونوقت عذابم در فراقت صد چندان می شد.
نقل قول کردن
#136 صبا 1396-04-22 20:34
سلام من دیروز تو کلاس زیست دکتر چلاجوربودم ایشون گفتن خانمشون ک اسمشون مریم بوده تو اون هواپیمابودن و پزشک بودن ک برای طرح میرفتن خرم اباد...اما تو اسامی مریم ندیدم؟!؟!
نقل قول کردن
#137 سیاوش اسدیان 1396-04-25 15:07
روحشان شاد
نقل قول کردن
#138 یونس 1396-05-26 11:41
اینم از شانس ما لرا.خدا همشونو رحمت کنه.
نقل قول کردن
#139 محمد کوشکی کوهدشت طرحان 1396-05-29 23:48
یادشان گرامی و روحشان شاد باد حادثه دلخراشی بود
نقل قول کردن
#140 سحر 1396-06-09 16:52
صبح اون روز رو کاملا به یاد دارم از خواب بیدار شده بودم که برم مدرسه یه لحظه چشمم به کوه خورد که مه گرفته بود و هوا هم بارونی نمیدونم چرا اون لحظه عجیب دلم گرفت،ظهر وقتی برگشتم خونه از اخبار ساعت 14 متوجه حادثه شدم و فهمیدم را صبح ناخودآگاه دلم گرفته بود! این حادثه تاثیر خیلی بدی روی همه ماها داشت من هر روز کارم شده بود گریه با اینکه هیچ عزیزی رو تو اون سانحه از دست نداده بودم اما بدجوری داغون شده بودم هنوزم بعد این همه سال فراموش نکردم و یادش که میوفتم جیگرم آتیش میگیره، هر چند تو این مملکت کم نبوده از این اتفاقات وحشتناک، لعنت به هر چی حادثه تلخه، لعنت به سانحه توپولوف، لعنت به زلزله بم، لعنت به حادثه پلاسکو لعنت :cry:
نقل قول کردن
#141 شهريار 1396-06-10 05:52
ابتدا ياد همه اين عزيزان گرامي باد... من اون زمان دبيرستاني بودم. و خونه ما فاصله چند كوچه اي با مرحوم زهيري داشت... واقعا كل مردم اهواز واسه اين حادثه و همچنين از دست دادن اون كمك خلبان جوان ناراحت بودند... ياد همگي اين عزيزان بخير
نقل قول کردن
#142 مهیار دالوند 1396-06-28 14:46
من حدود ده سال پیش فیلم امداد گران زمان رسیدن جنازه و اجزای باقی مانده هواپیما دیده بودم واقعا وحشتناک بود و کلی دلمو لرزوند و حادثه خیلی غم انگیز بود برای شادی روحشان صلوات.
نقل قول کردن
#143 احسان 1396-07-04 16:57
سلام، چقدر سخت است شنیدن مرگ هموطن ،شنیدن غم هموطن، درد وجود ادم رو میگیره، تا اخرین نفس باید ،از حیثیت و شرف خود دفاع کنیم، خدا رفتگان را در پناه لطف بیکران خود قرار دهد ، بازمندگان را ارامش و صبر، هموطن های عزیزم ،همتون رو دوست دارم، تا اخرین قطره خون از وطن دفاع می کنیم
نقل قول کردن
#144 احسان 1396-07-04 17:08
وای خدا ،چه ادم هایی تو این هواپیما بودن ،چه دردناک هست ،مایه افتخار لرستان بودند، و شما لرها مایه غرور تمام ایران ،البته تمام هموطنانی که در این پرواز ،عزیزان خانواده ها و ایران بودند،
نقل قول کردن
#145 سحر 1396-07-06 05:44
اقای منصوری وهمسرشون که وکیل بودن تواین پروازفوت کردن سه تاازفرزنداشون متخصص سرطان وارتوپدی وعروسشون هم متخصص گوش وحلق وبینی ودختردکترحسینی فوق تخصص چشم و خانم طاهره زهتاب هم که فوت شدن تواین حادثه برادرشون محسن زهتاب پزشکن واین واقعه واسه خانواده اشون وما خیلی سخت بوده وهس
نقل قول کردن
#146 امیر 1396-08-02 15:39
با تشکر از دوستان و هموطنان گرامی که ابراز همدلی و همدردی کردن. من اخوی یکی از جان باختگان حادثه هستم. حادثه بسیار وحشتناک و غمگینی برای بازماندگان جانباختگان رقم خورد. هراز گاهی از این مطلب چاپ شده دیدن میکردم و داغ دلم تازه میشد. از لطف همگی، بخصوص جناب آقای جایدری سپاسگزارم. خداوند همگی اسیران خاک رو قرین رحمت خود قرار دهد. پاینده باشید.
نقل قول کردن
#147 نرگس 1396-08-24 00:54
روحت شاد شیدا جان
نقل قول کردن
#148 سجاد 1396-09-18 00:21
دورود بر ارتش سر افراز
همیشه فدایی ملت میشن
نقل قول کردن
#149 مجید گرمه ای 1396-09-25 12:55
با سلام و آرزوی آمرزش برای تمامی جان باختگان این این حادثه تلخ پسر عموی عزیز من توی این هواپیما بود متاسفانه همون موقع تا چند روز همه خانواده و فامیل مضطرب بودند چونکه نام فامیل ایشون رو اشتباها به جای گرمه ای ،کردرانی نوشته بودن و همین قضیه باعث شده بود که همه ما امید داشته باشیم شاید توی این هواپیما نبوده ولی در نهایت با تمام ناباوری جنازه گلگون ایشون پیدا شد و تا آخر عمر یاد و خاطره روزهای زیبایی که با هم داشتیم رو فراموش نمیکنم خدا همشون رو قرین رحمت کنه انشاله
نقل قول کردن
#150 کسری 1396-09-28 18:55
مسعود هاشمی دایی بنده با زن و بچه کوچیکشون تو این پرواز بودند جسد فرزند خردسالشون پیدا نشد و به جاش عروسکش رو خاک کردن.خدا رحمشون کنه روحشون شاد
نقل قول کردن
#151 عطیه سادات فتحی 1396-10-24 11:12
بعد از ۱۶ سال، هنوز یاد اون اتفاق قلبم رو پاره می‌کنه. برادرم رو در آغوش سپیدکوه پیدا کردن.
علی..
کاش هیچ وقت نرفته بودی. :sad:
نقل قول کردن
#152 Fatima 1396-10-26 03:30
من یادمه رو کمد خونمون تمام اتفافت رو حک میکردم بچه بودم ۱۲سالم بود انگارمنم عزیزازدست داده بودم هروقت ازکنارکمد رد میشدم یچیزی زمزمه میکردم گریم میگرفت
نقل قول کردن
#153 رضایی 1396-10-26 10:49
وقت بخیر اسم مرحوم یوسف رضایی که گارد امنیت بودند ودر ان پرواز حضور داشتند درلیست شمانیست
نقل قول کردن
#154 samane 1396-10-27 18:51
با سلام
با آرزوی آمرزش همه درگذشتگان این حادثه تلخ...گذر زمان هیچ وقت تلخیش رو از دل هامون پاک نکرده...ممنون میشم اگه اسامی خدمه پرواز رو تصحیح کنید و نام عزیز دل یوسف رضایی که گارد امنیت پرواز بودند رو هم اضافه کنید تا خانواده عزیزشون اگر گذر به صفحه شما کردندخاطرشان مکدر نگردد..
نقل قول کردن
#155 بهنوش اوركي 1396-11-22 17:30
سالروز درگذشت عزيزان از دست رفته را به تمامي خانواده هاي مصيبت ديده اين حادثه غم انگيز تسليت عرض ميكنم
روحشان شاد
نقل قول کردن
#156 انوش اورکی 1396-11-23 08:56
امروز شانزدهمین سالگرد سانحه مصیبت بار سقوط هواپیما روسی توپولف ۱۵۴ و برخورد آن با سفیدکوه است

ما بازماندگان این عزیزان از دست رفته که با مرگی غرور آمیز در راه خدمت به خانواده و مردم و وطن عزیزمان ًجان به جان آفرین تسلیم کردند پیام تسلیت خود را بار دیگر ابراز میداریم و به درگاه اهورای پاک برایشان طلب آمرزش مینمائیم همیشه جایشان خالی و یادشان گرامیست. روحشان شاد...
نقل قول کردن
#157 مهدی 1396-11-23 15:07
بیا باد پریشو خاطرِ دلتنگ
تو دلتنگ و مه هم دلتنگ

مه اَنوه وارِ ایواریا
دِ لالِسونِ شهر سَنگ

هَوار ای داد ای بیداد
هَنی بو زلفِ سوخته، دِت میایَه باد

هَنی هم دو دسِ روشن
بِلیزِ خینِ گرمینِه،میکه فریاد

هَنی هم دُو گل اَزگِل
دو چش انتظارِ تَر


دُو داغ نَنگ
وِ پِشنی مُلک ناآباد

هَنی هَم دیلرو دلتنگ
هَنی هَم دیلرو غَمبار

خَور به باد، نیایه میرِ نوروز
که ناره طاقت دیدار

هیچوقت این غم کهنه کمرنگ نمیشه...
تسلیت به همه خانواده هایی که عزیزانشون رو تو این سانحه از دست دادن
نقل قول کردن
#158 الی 1396-11-23 16:06
امروز شانزدهمین سالگرد سانحه تلخه هوایی که خیلیا عزیزاشونوازدست دادن اینکه گاهی ما ناخواسته مجبوربه ندیدن کسانی که دوششون داریم میشیم غم غم انگیزه اماقشنگیش اینه که هرگزاوناروفرامو ش نمیکنیم وهمیشه درقلب مازنده هستن روحشان شاد
نقل قول کردن
#159 حامدجلالي 1396-11-23 17:36
سلام
روح تمام اين عزيزان شاد و آرزوي سلامتي براي تمامي بازماندگان
نقل قول کردن
#160 الی 1396-11-23 17:50
شانزدهمین سالگردسانحه تلخ هوایی خرم آبادمه دران خیلیاعزیزان خودراازدست دادن تسلیت میگویم این خیلی تلخه که گاهی مجبوریم ناخواسته به ندیدن کسانی که دوستشان داریم عادت کنیم اماانهاهمواره درقلب مازنده هستن روحشان شاد
نقل قول کردن
#161 محمد 1396-11-23 18:56
باز هم بهمن باز هم 23بهمن یاد میکنم از کشته شدگان این حادثه تلخ .دوستداشتم امروز سفیدکوه باشم. و اون حادثه تلخ بازهم یاداورم شد .خدا همه رفتگان خاک رو بیامرزه.محمد .عسلویه شب ساعت 18:55.23,11,96
نقل قول کردن
#162 رضا 1396-11-24 01:40
امروزبيست سوم بهمن نود شش مصادف با سالگرد حادثه جانسوز سقوط هواپبماست روح تمامي عزيزان اين حادثه شاد بخصوص مرحوم دكتر امامي عزيزكه اسوه اخلاق بودن يادش گرامي وروحش شاد
نقل قول کردن
#163 ازاده 1396-11-27 09:52
با سلام و احترام خدمت خانواده های جانباختگان سقوط هواپیمای خرم اباد مخصوصا خانم دکتر فاطمه حجاریان که خواهرشون را در این سانحه از دست داده اند . یادشان گرامی
نقل قول کردن
#164 ازاده 1396-11-27 09:57
با سلام و احترام خدمت خانواده
جانباختگان سقوط هواپیمای خرم
اباد از جمله خانم دکتر حجاریان که
خواهرو شوهر خواهرشون را از
دست داده اند . یادشان گرامی.
نقل قول کردن
#165 رضا آذرخشی 1396-11-29 19:41
واقعا یاد اون روز افتادم و بغض گلوم رو گرفت....سلامتی روح تمام عزانمون..فاتحه. ..ان شاءالله خانواده بازماندگاه بعد گذشت چندین سال از این حادثه سلامت و عنایت و صبر از طرف خدا نصیبشون بشه...
نقل قول کردن
#166 ارزوبیرانوند 1396-11-30 01:10
باز هم بهمن ماه دیگر وسقوط هواپیمایی دیگر من رو یادسال ۱۳۸۰انداخت بهمن ماه اما دبیر زبان انگلیسی خانم عشرت یادگاری معلم عزیزم روحت شاد هر وقت یادت می افتم دلم میگیره خداوند روحت را شاد کند امشب هم توبهمن ماه باز هم هواپیمایی پر از مسافر به کوه دنا برخورد کرد خداوند صبر دهد به هم وطنان :cry:
نقل قول کردن
#167 پرهام 1396-11-30 01:22
خداوند همه درگذشتگان این سانحه غم انگیز رو
رحمت کنه بخصوص دکتر سینا رنجبر رو
نقل قول کردن
#168 بهزاد 1396-11-30 12:55
آنانکه محیط فضل و آداب شدند
در جمع کمال شمع اصحاب شدند
ره زین شب تاریک نبردند برون
گفتند فسانه‌ای و در خواب شدند
نقل قول کردن
#169 سعید 1396-11-30 14:37
یکی از قربانیان احمد رضا اسکندری هم دانگشاهی من در دانشکده کشاورزی شیراز بود.از کسانی که اطلاعی دارند خواهشمندم ادرس محل تدفین ایشان رابنویسند
نقل قول کردن
#170 کاپیتان حسین 1396-11-30 16:35
یادشون گرامی
نقل قول کردن
#171 کاپیتان حسین 1396-11-30 16:36
و امروز دوباره شاهد سقوط در کوه دنا بودیم
نقل قول کردن
#172 آرش 1396-11-30 23:32
روحشون شاد و یادشون گرامی بعداز گذشت ۱۶ سال یاد آوری تلخی بود تسلیت و همدردی با خانواده های از دست رفته خدا بیامرزدشون
نقل قول کردن
#173 ﻛﺎﻭﻩ اﺑﺪﻱ 1396-12-01 00:45
ﺑﻌﺪ اﺯ 16 ﺳﺎﻝ اﻣﺮﻭﺯ ﻭﻗﺘﻲ ﺣﺎﺩﺛﻪ ﻫﻮاﭘﻴﻤﺎﻱ ﻳﺎﺳﻮﺟﻮ ﺷﻨﻴﺪﻡ ﺗﻤﺎﻡ ﺧﺎﻃﺮاﺕ 16 ﺳﻞ ﭘﻴﺶ ﺯﻧﺪﻩ ﺷﺪ ﻛﻪ ﭘﺪﺭﻡ ﺻﺒﺢ ﺑﺎ ﻫﻮاﭘﻴﻤﺎﻱ ﺧﺮﻡ ﺁﺑﺎﺩ ﺭﻓﺖ و ﺩﻳﮕﻪ ﻫﻴﭽﻮﻗﺖ ﺑﺮﻧﮕﺸﺖ ﺷﺎﺩﺭﻭاﻥ ﺣﺴﻦ اﺑﺪﻱ
نقل قول کردن
#174 مهدی زهیری 1396-12-01 21:32
به نقل از مریم:
نمیدونم کسی از خانواده خلبان زهیری این پیام ها رو میخونه یا نه. اما موضوعی وجود داره که یک سال تمام منو به شدت متاثر و ناراحت کرده و باعث شد به هر دری بزنم که نشونی از خانواده ایشون پیدا کنم اما موفق نشدم.

چرا یادمان خلبان زهیری تخریب شد و عنوان شهید از روی سنگ مزارشون برداشته شد؟ یادمان ایشون بیشتر از یک ساله که تبدیل به یک سرامیکه شاید 40 در 40 سانت شده!!!!!

دوستان اهوازی اگر به مزار ایشون سری زدند باید خوب بگردند تا سنگ مزار ایشون رو پیدا کنند.
با سلام دوست عزیز در این مورد صحبت زیاده که شاید نشه اینجا بیانش کرد
نقل قول کردن
#175 مانی77 1396-12-02 00:41
با عرض تاسف فراوان خواهر استاد من هم توی این حادثه بودن هنوز هم وقتی از خواهرشون حرف میزنن بغض گلوشونومیگیره امید وارم بازم پیش نیاید
روحشون شاد و یادشان گرامی باد
نقل قول کردن
#176 مهدی 1396-12-02 00:50
سلام برهمه عزیزان.ازیاسوج ماتم زده می نویسم.داشتم آخرین اخبارتلاشهابرای یافتن پیکرهای مطهرولاشه هواپیمای 3704تهران یاسوج روپیگیری می کردم که به این صفحه رسیدم.یادوخاطره درگذشتگان عزیزپروازخرم آبادگرامی باد.آرزوی صبروسلامتی برای بازماندگان.کهگی لویه وبویراحمدعزادار وسوگواره.حال همه خراب وداغون.وعجیب تکراراین سوگ عظیم دربهمن ودریک استان محروم لرتباری دیگر.امروزهمه عزیزان به لطف فضای مجازی ازجزئیات حادثه باخبرند.همه ازداغ دکتردانشی درغم ازدست دادن همسرودوفرزندش گریانندوازفقدان دکتریاری پوروهمسروفرزندش ،دکترکردی،خانم دکترفاطمه دالونددانشجوی خرم آبادی رشته پزشکی دانشگاه یاسوج،کاپیتان فولادوخدمه پرواز وهمه عزیزانی که ناباورانه رفتند،متاسف وگریان هستند.امروزیکی ازوابستگان عزیزان درگذشته درمحل سانحه سکته کردندکه انشالله بادعای خیرشمابهبودی شان رابه دست آورند.قطعادلهای شکسته شماعزیزان داغ دیده پروازخرم آباد،نزدپروردگا رجایگاهی والاوشایسته دارد.به امیدروزی که شاهداین مصیبتهانباشیم که حق این مردم این چنین روزگاری نیست
نقل قول کردن
#177 محمدعبدالوندی 1396-12-02 01:51
دوباره بعدازشانزده سال سقوط پروازتهران-یاسو ج دوباره داغ ازدست رفتگان سقوط پرواز تهران-خرم آبادبرای خانوادم تازه شد.خواهرنازنینم اکرم عبدالوندی یادت گرامی باد.خداوند به خانواده ازدست رفتگان این
سانحه اخیر صبردهد.
نقل قول کردن
#178 یعقوب انصاری 1396-12-02 09:25
سرهنگ حمزه بیگدلی برادر دامادم بود روحش شاد یادش جاودانه باد
سانحه ی مصیبت بار سقوط هواپیمای مسافربری یاسوج تهران که به جان باختن چندین نفر از هم تباران عزیزم انجامید دلها را لبریز ار اندوه و تاسف کرد خداوند به خانوادهاشون صبر بده این حادثه تلخ مجددا سانحه سقوط هواپیمای خرم آباد را یادآوری کرد امیدوارم که هیچ وقت شاهد چنین اتفاقات ناگواری نیاشیم
نقل قول کردن
#179 خواننده 1396-12-03 02:21
نمیدونم جعبه سیاه توپولوف خرم آباد پیدا شد یا نه ؟؟
یاد درگذشتگان گرامی و ۷دا به بازماندگان صبر بده
نقل قول کردن
#180 کاپیتان حسین 1396-12-03 23:36
هر صبح ک بیدار میشم فکر میکنم اخرین روزی ک کنار خانوادمم و شاید وقتی میرم دیگه برگشتی نباشه ناوگان هوایی در شرایط بدی بسر میبره
نقل قول کردن
#181 سامی 1396-12-06 01:10
چه روزای بدی بود،عموی عزیزم مهماندار این هواپیما بود علی یوسفی،،بمیرم برات که تازه داماد بودی و انقدر زود رفتی،،دلم برات تنگ شده واسه مهربونیات
نقل قول کردن
#182 ازاده 1396-12-11 12:44
چه افراد شاخصی در این هواپیما بودن به قول سهراب مرگ گاهی ریحان میچیند..
...
نقل قول کردن
#183 محمد بهتویی 1396-12-15 20:55
خداوند بیامورزد
نقل قول کردن
#184 Aamin 1396-12-18 13:51
منم خالم داخلش بود روحش شاد
نقل قول کردن
#185 حمیدرضا قانعی 1396-12-23 09:51
سلام دوستان عزیز من با اینکه ساکن لرستان هستم اما بخاطر سن کمم تا الان اطلاعی از این سانحه نداشتم و بعد از کمی جستجو به اینجا رسیدم. واقعا نمی دونم چطور باید احساسم رو بیان کنم ولی واقعا یک حس عجیبی داره وجودم رو می خوره. خیلی برام باورش سخته که یه جمع بزرگ از افراد نخبه استان عزیزم لرستان رو توی یه سانحه ای این چنینی از دست داده باشم.

بنظر من تمامی اعضای این پرواز و تمامی پروازهای دیگر شهید های راه وطن هستند چون در راه خدمت به خلق خدا رخت از این جهان بستند. اون ها مسلما در دنیای دیگر جایشان در بهشت ابدی خواهد بود.

من واقعا از صمیم قلب با تمامی بازماندگان شهیدان این حادثه ابراز همدردی می نمایم، امیدوارم روزی بتوانم دین خود را به این عزیزان و مردم لرستان ادا کنم.

روحشان شاد و یادشان گرامی.
نقل قول کردن
#186 بهنوش اوركي 1397-01-09 21:10
با عرض تبريك سال نو
پيشاپيش روز پدر را خدمت تمامي فرزنداني كه پدرانشان را در اين سانحه از دست دادند و سرنوشت را پذيرفتند و به عشق آرزوهاي پدرانشان راه آنها را ادامه دادند تبريك عرض ميكنم
اميدوارم كه روحشان شاد باشد يادشان هميشه با ما هست
نقل قول کردن
#187 مانی 1397-01-26 03:28
امیدوارم خانواده های داغ دیده آخرین غمشان باشه و همیشه
خنده روی لباشون باشه که با اشکشون روح درگذشته های عزیزمون به عذاب نیوفته
نقل قول کردن
#188 محمد رمضانخانی 1397-08-21 15:28
من همون لحظه یا زودتر از اون لحظه صدها کیلومتر اینورتر خ آبش رو میدیدم . هواپیمای سفید رنگی رو دیدم که از لابه لای ابرها بیرون آمد و به کوه برخورد کرد. وقتی بیدار شدم از طریق اخبار سانحه رو شنیدم . برام خیلی عجیب بود. خدا روح رفتگان رو شاد کنه
نقل قول کردن
#189 رضا 1397-09-13 04:23
این حادثه ی تلخ دقیقا پای روستای سراب ناوکش اتفاق افتاد که دکتر امامی از اقوام عزیز ما متاسفانه فوت شد روح همشون شاد
نقل قول کردن
#190 آرمان 1397-10-17 13:33
خدا همه عزیزان رو بیامرزد.
نقل قول کردن
#191 ثمين خليفه 1397-10-25 13:56
سلام
نقل قول کردن
#192 حسینیح 1397-11-18 21:04
اسبیکو مر نوانی گلیج پر د سواره
بیا رویم زاریی بکیم بونگ بزنیم سو تا عواره
اسبیکو هفده ساله وا دلگرونی بردیه یارم
نوانم هام و کجا شیوسه شارم
اسبیکو ها و یادت او صد سوارو
نشسن و ری شونت دبرف و بارو
اسبیکو ها و یادت او روز برفی
من و تو نشسسیم گریوسیم چی روز تنگی
مه گوتم سی دوسکم دل بیقرارم
نونسم د نمیا تا قیامت غم د بارم
هوار هی داد و بیداد سی روز تنگم
سی دیدنه لشکه تیکه تیکت مه هه مینالم
لشکم منه د کوه کس نی دیارش
لرسو بلند بلن بونگ ور آورد سی روزگارش
اسبیکو داغ برفیا که خونیت هی ها د جونم
هجر سوارون دیاریت سوخته سخونم.

حسینی.18,11,97بندرکنگان
نقل قول کردن
#193 بهنوش اوركي 1397-11-22 21:03
اي ساروان آهسته ران كارام جانم ميرود
وان دل كه با خود داشتم با دلستانم ميرود
روحتان شاد يادتان هميشه با ما هست
نقل قول کردن
#194 amin 1397-11-23 00:04
بنده حقیر هم به نوبه خودم سالگرد این حادثه تلخ رو به بازماندگان تسلیت میگم از خوندن نظرات خانواده هاشون خیلی ناراحت شدم خدا بهشون صبر بده منم بچه خرم آبادم ولی اون زمان سن کمی داشتم خوب یادم نمیاد این حادثه رو امیدوارم روحشون به آرامش رسیده باشه :sad:
نقل قول کردن
#195 خلبان ...حسین 1397-12-03 23:40
به نقل از بهنوش اوركي:
اي ساروان آهسته ران كارام جانم ميرود
وان دل كه با خود داشتم با دلستانم ميرود
روحتان شاد يادتان هميشه با ما هست

سلام ...خداوند صبر بده
نقل قول کردن
#196 خلبان ...حسین 1397-12-03 23:41
خداوند منان ب همه بازماندگان....و تمام داغ دیده گان سوانح اخیر پی در پی هوایی ایران صبر بده
نقل قول کردن
#197 سیاوش 1398-01-14 00:39
نام فرمانده عملیات جستجو جعبه سیاه سرهنگ علی اصغر بهرامی هست که اشاره ی به رشادت و دلسوزی ایشان نشده است
نقل قول کردن
#198 لرستان 1398-01-16 17:06
بهمن هشتاد لرستان شکست خیلی هم سخت الان بعد گذشت سالها لرستان باز هم شکست.
اینبار سیلاب لرستان رو نابود کرد.
باور کنید چنان تلخ. که خاطرات و بی کسی مردمان دیارم بازهم بهمن هشتاد رو برام تکرار کرد.

دوس یاکم بار کردنه کس نی و جاشو میا روام زاری بکم د جاممآل گیاشو
دلکم بی مونسه مثال الون برف کهنه ش وجا بی نو د سرش ون
نقل قول کردن
#199 سيد إبراهيم موسوى 1398-02-19 08:40
با سلام، همينكه اين مصيبت نصيب عده اى از همشهريان، هم وطنان و عده اى خارجى شد، مرتب اقوام، دوستان و اشنايان از ايران بمن تلفن ميكردند. من حدود ٤١ سال است كه مقيم امريكا هستم. همينكه خودم جواب تلفن را ميدادم، طرف از نا باورى، شوكه ميشد، چند بار سؤال ميكرد، ابى تو زنده اى، ميگفتم بله كه زنده هستم، همينكه براى تلفن كننده محرز ميشد كه من زنده هستم، كلى خوشحال ميشدند. حال قضيه از اين تشابه أسمى ميباشد، نام يكى از قربانيان، سيد إبراهيم موسوى بوده، يعنى هم نام بنده. بهرحال خيلى از اين مصيبت متاثر شدم، گذشته از اينكه عده اى از مسافرين، دوست و اشنا بودند، بالاخره بقيه هم هموطن و انسان بودند، روحشان شاد و نامشان گرامى باد.
نقل قول کردن
#200 بهزاد حافظی 1398-02-19 15:43
خداوند همه آن عزیزان را رحمت کند .و به بازماندگان صبر عطا فرماید . من از دوستان فربد لرستانی بودم به جرات میتوانم بگویم یک نابغه بود . و یک شطرنج باز حرفه ای که من هیچ وقت نتوانستم از ایشان ببرم و به دوستی با این عزیز افتخار میکنم و به یاد لحظات خوبی که با هم داشتیم هستم .این عزیزان که پرکشیدند با رفتنشان تغییری ور زندگی خیلی ها ایجاد کردند.
نقل قول کردن
#201 ناصر 1398-03-04 07:25
یاد مرحوم واحد تیمورپور بخیر واقعا مرد بزرگی بود
نقل قول کردن
#202 محمد 1398-04-13 19:28
خدارحمتشون کنه
نقل قول کردن
#203 مزدک 1398-04-19 03:08
امروز به سفید کوه نگاه میکردم یاد اون حادثه تلخ افتادم،بله اون روز خیلی دلگیر بود در راه برگشت از مدرسه شنیدم یادم نمیره هیچگاه چه روز دلگیری...
بعد از چند سال همین الان با اشک مینویسم روح همه عزیزان شاد
نقل قول کردن
#204 طاهره کرمانی 1398-04-20 01:34
سلام . توی این لیست جان باختگان دکتر علی محسنی هم بودد ولی شما هیچ پسوندی از پزشک بودن ایشان نکردید و فقط اسم و فامییل او را گفتید درصورتی که دیگر افرادی که پزشک بودند جلوی اسم آنها، به دکتر بودن آنها اشاره کردید.
خدا همه رفتگان مومنین و مومنات را بیامرزد و قرین رحمت خود قرار دهد
نقل قول کردن
#205 مرتضی سلیمی همدان 1398-05-02 02:34
پرویز عزیز ، کجا دنبالت بگردم . ایا در انجا خوشبختی . پرویز عزیز تر از جانم ای کاش برگردی تا خودم قربونت بشم . اه اه اه پرویز جان با پر کشیدنت تمام موهام موهام توی ۳۵ سالگی سفید شده .تمام وجودم با دردو رنج میگذره . پرویز عزیز خیلی دلم هواتو کرده . در این ایام هفدهمین سالروز کاپیتان پرویز احمدی فر گرامیباد . مرتضی سلیمی همدان
نقل قول کردن
#206 علیرضا امیدی 1398-05-02 19:47
به نقل از بهنوش اوركي:
اي ساروان آهسته ران كارام جانم ميرود
وان دل كه با خود داشتم با دلستانم ميرود
روحتان شاد يادتان هميشه با ما هست
فرق داره رفتن با رفتن. فرق داره. رفتن که در ذاتش بده، اما شکل های مختلفش خیلی با هم فرق داره. دردش هم فرق داره. یعنی میخوام بگم فرق داره حال کسی که می خونه: به نازی که لیلی به محمل نشیند، با کسی که میخونه: ای ساربان آهسته ران آرام جانم می رود. یکی پر از شوق تماشای زیباییه، یکی پر از تجربه زوال.
و طفلک تر اونی که میره، بدون این که سر سوزنی شوق رفتن داشته باشه.......
همین.
نقل قول کردن
#207 معصومه 1398-05-04 02:50
من هم ازشما عزیزان میخوام برای ما وفرزندان جان باختگان دعا کنید من هرشب برای همه مسافران به مقصد نرسیده صلوات میفرستم مخصوص حسین حبیب پوروهمکارانش روحشون شاد غریبانه رفتند
نقل قول کردن
#208 سبا 1398-05-23 16:16
چه روز و شب بدی بود من پدرم نظامی هست با تمام وجود اتفاقات بد رو تجربه کرده مادرم پرستار هست و از تلفات انتقلاب و جنگ ...تجربه کردند ولی وقتی برای کمک رفتن اونجا مادرم با تمام وجود گریه میکرد چه صحنه های دلخراشی دیدن پدرم که جسد یه کودک رو از روی درخت توی کوه پیدا کرده بود بعضی اوقات شب ها با گریه و فریاد از خواب بیدار میشه ما خیلی داغون بودیم چند تا از پزشکان همکار مادرم هم تو اون پرواز بود ای کاش سپید کوه برای این پرواز سر فرود میورده که این اتفاق نیافته نمیدونم خدا چی میدونست که اونجوری شد الان بعد این همه سال هنوز با خاطراتش گریه می کنم من اون موقع سال اول دبیرستان بودیم یاد همه اشون گرامی و ماندگار باشه .
نقل قول کردن
#209 ... 1398-05-26 16:11
خداوند روحشون رو شاد کنه خانم دکتر معصومه ترابی دکتر زنان و زایمان دکتر من بوده و منو به دنیا اورده خداوند روحشو غریق رحمت کنه انشالا
نقل قول کردن
#210 لیلا 1398-10-22 21:56
به یاد پرواز بی بازگشت تهران-خرم آبادبهمن 1380 به یاد دکتر معصومه ترابی که در هر نفسی دردی میکشم که مپرس
نقل قول کردن
#211 فاطمه زهیری 1398-10-23 22:40
باسلام من اون سال اول دبیرستان بودم وقتی خبرو شنیدم بخاطر همه عزیزانی که در اون پرواز بودن سه بودن یک هفته بستری شدم آخه کمک خلبان یه هفته قبلش خونمون بودن
نقل قول کردن
#212 معصومه 1398-10-29 02:08
خداوندروحشون رودرآرامش وآمرزش قراربده بعدازهرسانحه داغ دلمون تازه میشه روحت شادهمسرعزیزم دعاگوی فرزندانتان باشید حسین حبیب پورمدیرتداوم آموزش نهضت سوادآموزی ازدلسوزترین نیروهای این سازمان بود امیدوارم هرکسی این عزیزانو میشناسه یک فاتحه براشون بفرسته ازجمله مرحوم بهادرکریمی وفرج الله کریمی روحشون شاد
نقل قول کردن
#213 خلبان حسین 1398-11-03 16:30
سلام...برای تمام بازمانده گان از خداوند منان طلب صبر میکنم
نقل قول کردن
#214 نادر عبدلی 1398-11-14 19:30
با سلام و احترام به بازماندگان .از خداوند مهربان میخوام که به تک تک تون و بخصوص سرکار خانم بهنوش اورکی همکار و خواهر خوبمان سلامتی ، و خوشبختی و آسایش در تمام مراحل زندگی اعطا بفرماید . انشالله
وهمین طور برای مسافرین پرواز تهران _ خرم آباد طلب مغفرت ، آرامش ابدی و رحمت رواز خداوند مهربان مسئلت دارم.
نقل قول کردن
#215 محسن خزائی 1398-11-20 14:17
هجده سال است که دلتنگی‌های غروب را با بودن در کنار مزارشان، سپری می‌کنیم و در نهایت ناباوری، باورمان شده که آنها دیگر نیستند، دیگر نمی‌آیند و دیگر نباید منتظرشان باشیم، دیگر آن شمع‌های فروزان را نمی‌بینیم ولی طنین صدای دلنشینشان همچنان در گوش ما و مهربانیشان در قلب ما و زیبایی چهره‌اشان در یاد ماست. سالگرد وفاتشان را تسلیت عرض می‌کنم.
نقل قول کردن
#216 نیلوفر 1398-11-21 09:33
هجده سال است که عزیزانمان را از دست داده‌ایم. وقتی ما عزیزی را در این دنیا از دست می‌دهیم، فرشته‌ای در بهشت نصیبمان می‌شود که همیشه مراقب ماست. آرام خاطر باشید در اینکه فرشته‌ای دارید که الان بر شما نظاره‌گر است. سالگرد درگذشت عزیزان را تسلیت عرض می‌کنم.
نقل قول کردن
#217 حمیدی محمد 1398-11-22 18:34
نوزدهمین سالگرد عزیزانمان گرامی باد.
نقل قول کردن
#218 مرتضی همدان 1398-11-22 18:44
پرویز را در پرواز معنی نموده اند ولی من پرواز را در پرویز یافتم زیرا همزمان روح و جسم عزیزت همانند عیسی بن مریم مسیحایست. پرویز عزیز چون از این کویر وحشت بسلامتی گذشتی سلام ما را به دانه های باران برسان . عرض ادب و سلام داریم به ساحت مقدس آقا امام زمان . سلام می‌فرستیم به خانواده عزیز شهید زهیری (اهواز) سلام می‌فرستیم به خانواده عزیز شهید اورکی (خرم اباد) و سلام می فرستیم به همه خانواده شهدا این پرواز . تقدیم می داریم به روح پر فروز و ملکوتی سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و امیر شهید سرتیپ خلبان پرویز احمدی فر .شادی روح پر برکت و ملکوتی همه شهدا این پرواز صلوات .
نقل قول کردن
#219 بهنوش اورکی 1398-11-26 15:32
به فغان هجدهمین سال بسر شد/از فراقش دل غمدیده شرر شد
هرچه بر لوح دلم درج از او بود/وقت خوابم به سراپرده‌ سمر شد
نازپرورده بُدَم، خاک نشینم اکنون/روز روشن که مرا تار و کدر شد
واژه‌ها تاب ندارند به قامت ماندن/کوه اسپید بماند، ختم سفر شد
شاد بادا روح مهمانان پرواز ابد/یادشان انگیزه‌ی اشک بصر شد
نقل قول کردن
#220 زینب خانی زاده 1399-01-08 21:45
من ۱۳ سالم بود که اون هواپیما سقوط کرد،بعد از یک سال دی ماه ۱۳۸۱فیلم جمع آوری اجساد رو دیدم ،وقتی جسد های سوخته و تیکه تیکه شده رو دیدم افسردگی شدید گرفتم بعد از ۱۸سال من تبعات این افسردگیمو،با تمام وجود ودر هر بعد از زندگیم دارم پس میدم،ای کاش هیچوقت اون فیلمو نمیدیدم
نقل قول کردن
#221 زینب خانی زاده 1399-01-08 22:24
سقوط هواپیما سفید کوه۱۸ساله که مسیر زندگیه من رو تا رو تا قیامت عوض کرد،خیلی حال بدی داشتم وقتی فیلم جمع آوری اجساد رو دیدم سوز سرما برف باد بالای کوه صدای غم انگیز هوره،خیلی وحشتناک بود
نقل قول کردن
#222 بهرام غنی زاده 1399-03-28 00:18
برادرعزیزم اکبرغنی زاده ۱۹سال گذشت تازه دامادشده بودی چقدرسختی کشیده بودی تاکمی ارامش برای خودت دست وپاکردی اماحیف فرشته مرگ توراخیلی زود ازمیان مابرد دیشب خوابت رودیدم بدجورهواتوکردم وخیلی دلتنگتم...پدرما ن بعدازتوجمع ماراترک کردومادرهم به تازگی به شماپیوست یاداون روزهابخیرکه همگی باهم بودیم ...
نقل قول کردن
#223 اهورا رضا 1399-04-07 15:04
خداوند روح همه اسیران خاک را به آرامش کامل برساند خصوصا جانباختگان این حادثه عظما را !!! اما جا دارد تمام مردم لرستان خصوصا مردم نجیب خرم آباد یاد مرد خدا پزشک حاذق و دلسوز و مردمی دکتر امامی را گرامی بدارند چون حقیقتا برای سلامتی مردم شهر بدون هیچ چشم داشتی تلاش مضاعف میکرد و بارها و بارها خودم شخصا از ایشان دیدم که چگونه دست نیازمندان را میگرفت و بدون دریافت هیچ وجهی علاوه بر درمان داروهای آنها را هم تهیه میکرد خداوند روح این بزرگ مرد و همه افراد حادثه دیده در این سانحه را قرین رحمت قرار دهد . صلوات
نقل قول کردن
#224 جواد حسینی 1399-08-19 20:18
خدا رحمت کنه همه اسیران خاک
نقل قول کردن
#225 حسین زهیری 1399-09-12 23:59
خدا همه مسافران این پرواز از جمله ثامر زهیری راقرین رحمت خود قرار دهد و همچنین ملت شریف لرستان که ضربه سختی را متحمل شدند خدا صبرتان دهد انشاالله ، شادی روح شهدا صلوات.
نقل قول کردن
#226 ز.ع از اهواز 1399-10-10 22:26
سلام خدارحمت کنه تمام رفتگان سانحه هواپیما پسردایی عزیزم ثامر زهیری کمک خلبان اون هواپیما بود اون روزها واقعا روزهای بدی بودن وهیچ وقت هم از یاد نمی‌رم
نقل قول کردن
#227 محمد حسین محمدی 1399-10-22 11:09
سلام خسته نباشید روح همه بزرگواران شاد و برای خانواده آنهاخدا صبر عنایت فرماید
روح حاج بهادر کریمی هم شاد
نقل قول کردن
#228 ستاره 1399-10-24 11:58
خیلی دلتنگ کننده دلخراش بود این حادثه باید اسم سفید کوه رو گذاشت سیاه کوه ،بخدا من هر وقت یادشون میافتم الان بعد از ۱۹ سال میگم بیچاره خانواده هاشون چه می کشن جسد عزیزترین کست روی کوه تکه تکه بشه هر تیکش یه جا بیافته تو یه شیار بیافته
نقل قول کردن
#229 مژگان میرزازاده 1399-11-16 17:35
19 سال از اون حادثه تلخ میگذره با اینکه فقط 4سالم بود ولی هرگز شبی که از اخبار خبر سقوط هواپیمارو شنیدیم از یادم نمیره ،عمو علی نازنینم رو تو این حادثه از دست دادم.
نقل قول کردن
#230 کاپتیان حسین 1399-11-22 13:00
تسلیت و صبر واژه بسیار بسیار بسیار ناکارامدی هست به بازماندگان این عزیزان
نقل قول کردن
#231 نسترن 1399-11-23 18:05
امروز سالگرد عزیزان هست ۲۳بهمن ۹۹میشه۱۹ سالگرد خدارحمتشون کنه خانم اورکی تسلیت میگم
نقل قول کردن
#232 نسترن 1399-11-23 18:07
تسلیت سالگرد ۱۹شونه
نقل قول کردن
#233 علیرضا الهامی 1399-11-25 10:10
یاد و خاطر کلیه عزیزان جانباخته در این سانحه غم انگیز رو گرامی میدارم، روزگار بهمن ۸۰ فراموش نشدنی هستش ، یاد و نامشان جاوید،روحشان شاد
اللهم صلی علی محمد وال محمد
نقل قول کردن
#234 محمدی راد 1399-12-24 09:09
۲۳ بهمن ۱۳۸۰ یکی ازتلخ ترین روزهای زندگی من بود چون تعداد زیادی از همشهری های عزیزو هم وطن های خوب را از دست دادیم، یادم هست سر کار اومده بودم شرکت برق لرستان (خرم آباد) همه لرستان وکشور بسیج شده بودن وزیر وقت راه آقای خرمی بود. یکی ازهمکاران ما به نام آقای جودکی که از کوه نوردان وسخره نوردان خوب بود همه جهت کمک رفته بود که بعدا" تعریف می کرد چه صحنه هایدلخراشی رو دیده.روحشان شادو یادشان گرامی.
نقل قول کردن
#235 دختر احساسی 1400-01-28 23:49
نمیدونم چرا دوس داشتم منم تو اون هواپیما بودم واسه اینکه فکر میکنم برخلاف ظاهرش مرگ در اونجا آسون بوده ،الان خیلی دردها رو نمیکشیدیم
نقل قول کردن
#236 هم محلی 1400-02-16 01:19
پسر همسایه ی عزیزامون، شادروان مصطفی مختاری هم داخل اون هواپیما بود. هییییچ وقت خاطره ی تلخ اون روز رو فراموش نمیکنیم. روح همگی شان شاد.
نقل قول کردن
#237 شیبااورکی مهدی 1400-03-20 14:24
عمو حسین عزیزم...نتونستم ببینمت ولی یادت همیشه تو قلب من باقی می ماند ..
اسمان بار امانت نمیتواند بکشد...
روحشان شاد..
نقل قول کردن
#238 Deandre 1400-05-31 01:42
با گذشت بیش از یکسال از این بیماری
فراگیر جهانی، محققان توانستند
به درک بهتری از این بیماری و راه‌های انتقال
دست یابند. با توجه به نرخ شیوع بالای (بسیار مسری
بودن آن) این بیماری، سازمان
بهداشت جهانی، بهترین روش برای مقابله با آن‌را، پیشگیری دانست و استفاده
از ماسک در اکثر کشورهای دنیا، اجباری گردید.
پس از ظهور روش‌های شناسایی این بیماری و
به منظور جلوگیری از انتقال آن بین افراد (خانواده، دوستان،
همکاران و …)، انجام تست کرونا در منزل متداول شد تا
در صورت مثبت بودن نتیجه (ابتلا
به تست کرونا)، دوران قرنطینه‌ی شخصی آغاز شده و سلامت دیگران به
خطر نیفتد

Also visit my webpage :: لاغری سریع: https://blog.irantanasob.com/slimming/%D9%84%D8%A7%D8%BA%D8%B1%DB%8C-%D8%B3%D8%B1%DB%8C%D8%B9-%D8%A8%D8%AF%D9%88%D9%86-%D8%B1%DA%98%DB%8C%D9%85/
نقل قول کردن
#239 یونس ابراهیمی نژاد 1400-09-01 05:36
من تنها عزیز و تنها امید خانواده ام را در این حادثه از دست دادم.دکتر پرنیان تنها امید زندگی ما به آینده بود و هیچ گاه فراموش نخواهد شد.دنیای بی رحمی است.چنان بی رحمانه عزیزانمان ریشه جگرهامان را از مقابل چشمانمان می برد که هنوز در باورمان نمی گنجد.داغی است که هرگز سرد نخواهد شد
نقل قول کردن
#240 حامدجلالي 1400-10-08 10:06
تسليت به تمام خانواده هاي اين عزيزان
نقل قول کردن
#241 پادروند 1400-10-18 21:20
واقعااون سال بدترین حادثه سال بودمن برادرم معلول هی این حادثه رویاداوری میکنه وبدجوری ناراحت میشه دوست داشت که سفیدکوه ببینه به این خاطربردیمش خرم ابادتاسفیدکوه ببینه .روح همشون شاد...
نقل قول کردن
#242 مریم 1400-11-09 17:05
به نقل از ش 60:
روحشان شاد يادشان گرامي . ولي واقعيت علت وقوع حادثه يك چيز ديگه است.

همیشه یه عده هستن که ساز مخالف بزنن
نقل قول کردن
#243 صدیقه 1400-11-22 17:51
20 سال گذشت
و همچنان این جگر ماست که در گلیج اتش میگیرد.
نقل قول کردن
#244 محمد 1400-11-23 10:18
بیست سال گذشت، خدایشان بیامرزد. چ روزهاس سخت و غمگینی ک گذشت.
نقل قول کردن
#245 روحشان شاد امروز بیستمین سالگ 1400-11-23 12:10
روحشان شاد امروز بیستمین سالگرد پروازاین عزیزان است چه روزهای سختی بود یاد پسرخاله عزیزم گرامی فرج الله کریمی
همیشه بیاد خوبی هایت هستیم
نقل قول کردن
#246 فرزانه سعيدي 1400-11-24 03:30
من در اون زمان ١٧سال داشتم و دايي عزيزمو مهندس تقي ميرزاخاني رودر اين پرواز از دست داديم حالا كه بيست سال گذشته هنوزم كابوس برخورد با كوه ميبينم من همون لحظه موندم انگار زمان كش اومده داييم الگوي زندگي من بود ميرفت كه سيسمتهاي شركت آبگينه درود رو راه اندازي كنه كاااااش نميرفت چه جواهري بود
نقل قول کردن
#247 فرزانه 1400-11-24 03:34
من دايي عزيزم تقي ميرزاخاني كه جواهري بي همتا بود رو در اين پرواز از دست دادم بيست سال كابوس برخورد با كوه ميبينم
نقل قول کردن
#248 محمدعلی حسنی 1400-11-27 10:04
20 سال از عروج دوست عزیزمان رضا افتخاری گذشت. همیشه خنده های او در ذهن ما تداعی گر اخلاق و منش نیکوی او بود.

از سال 63 به مدت 5 ترم در دانشکده هم اتاق بودیم که از دوران طلایی عمر ما بود.
یادش بحیر.
نقل قول کردن
#249 حمید 1400-12-27 21:31
یادمه اونموقع گفتن اشتباه خلبان بوده مثل تمامی سقوط های دیگه
نقل قول کردن
#250 حمید رضا طوسیمن سه سا 1401-01-29 12:03
به نقل از محمدحمیدی:
حقیر برادر مرحوم دکتر علی حمیدی هستم.
رفتندو روحشان شاد.ماندیم باقلب ناشاد.

]من سه سال در دبیرستان همکلاس علی حمیدی بودم نجیب آقا مومن با شخصیت و درسخوان عاشق همنوع یعنی گلی بود برای خودش سال 65 از دبیرستان قدمی در خیابان سینا دیپلم گرفت و کنکور داد یادش گرامی
نقل قول کردن
#251 نگار 1401-04-02 00:03
روحشون شاد … اون روز وحشتناک رو هیچ‌وقت فراموش نمی‌کنم. فربد ۱۰ روز بود ازدواج کرده بود… از جشن عروسیش رفتیم تو عزاش… لطفا اسم فربد صالحی لرستانی رو تصحیح کنید فربد هست نه فرید
نقل قول کردن
#252 سعید ایرانفرازخرم آباد 1401-07-09 13:50
امسال دوساله دخترمو مدرسه خیریه کریم منصوری شیرخوارگاه ثبت نام میکنم . امرو تابلو مدرسه رو دیدم و شرح حال بانی وخیر این مدرسه آقای حاج کریم منصوری بزرگوار وکیل پایه یک واز خیرین قدیمی استان لرستان . فهمیدم که تو این پرواز به رحمت خدا رفتن چقدر دلم گرفت و چقدر از این قضیه ناراحت شدم . خداوند روح حاج کریم منصوری و تمام اسامی بالا رو مورد رحمت خود قرار دهد....الهی آمین
نقل قول کردن
#253 نوید جهانی چگنی 1401-07-14 09:16
سلام سال ۸۰ از روستای میرزاوند چگنی باهامون تماس گرفتند که این هواپیما متاسفانه به اسپی کوه برخورد کرده دم همه هم تبارامون گرم که قبل از نیروهای امداد ادر محل حضور داشتند
نقل قول کردن
#254 sajad 1401-07-16 12:07
روحشان شاد
نقل قول کردن
#255 رضوانی 1401-07-18 09:03
باسلام من بعد۲۲ سال خاطره مرگ این عزیزان رافراموش نمیکنم، بنده بیماردکتر علی محسنی بودم جراح پلاستیک ،بیمارستان ایران، ایشان دکتربسیارحاذق وانسانی مومن ومتواضع ودلسوزبودن، جایشان پزشک معالجم بودن بسیاردلسوزانه منوجراحی کردن بدون چشمداشت ریالی .من مدتی توی بیمارستان نکویی قم جراحی میکرد، یه روز به دکترگفتم دکتر مسیرقم برام سخته رفت و آمدکنم، ومادرم بچه مدرسه ی داره ایشان سریع گفتن بیا بیمارستان ایران خرم ابادجراحی ت انجام میدم بدون یه ریالی اضافه منو جراحی کردن
نقل قول کردن
#256 صارمی 1401-07-30 20:24
سلام
چه روزهای سختی بود
برخی کوهنوردان از جمله آقایان حشمت شهرولن و اصغر نیازی و .... برای کمک رفتند .... چقدر تلخ و سخت و اندوهناک بود ..... روح دکتر امامی و سایر درگذشتگان قرین رحمت الهی بود
ممنونم از آقای جایدری که یادی از این عزیزان شد
نقل قول کردن
#257 یاسمن زهیری 1401-10-01 15:52
سلام روحشان شاد و یادشان گرامی آقای کمک خلبان ثامرزهیری ازفامیل های دورماهستن من اون زمان هفت سالم بود وچیز زیادی یادم نمیاد اما یک خاطره دارم که روزنامه ای که این خبر سقوط هواپیما توسط یک ازهمسایه های ما اورده شد اون روز بارون میبارید وبه ما خبردادن برای شادی روحشان صلوات.
نقل قول کردن
#258 یاسمن زهیری 1401-10-01 15:56
روحشان شاد .
نقل قول کردن
#259 آرزو 1401-10-28 17:02
اتفاقی به این صفحه اومدم. تک تک کامنت ها رو خوندم و بغض کردم و قلبم جریحه دار شد. نمی دونم چرا امروز اینجا اومدم در حالی که سالگرد این عزیزان هم نیست ولی شاید بهانه ای بود برای فرستادن دسته گل صلواتی و نور فاتحه ای
نقل قول کردن
#260 داریوش کردستانی 1401-11-01 23:29
ای ساربان آهسته رو،،،،،،بله بنده هم یک هفته اززمان حادثه [ شب حادثه] ازتهران رفتم خرم آبادکه زحمت شدبرایکی ازدوستان بزرگوار،ازهمین جاتشکرویژه میکنم به خاطرزحمتاشون،هی چ وقت ازیادنمیبرم سفیدکوه رو،واقعا صحنه های غم انگیزی اون روزا سفیدکوه داشت،واون نامساعدبودن هواکه باعث زحمت براهمه ی کسانی شدکه به نوعی خواستندسهمی ازاین حادثه داشته باشند،به سهم خودم ازهمه ی عزیزان امدادرسان ازهرقشری تشکرمیکنم،وهیچ وقت اون صحنه های دردآوری که به چشم خوددیدم،یادم نمیره،اشالاکه هیچ وقت همچون حوادثی تکرارنشه،یکی ازبستگان ودوست عزیزم مرحوم سرهنگ حمزه بکدیلی هم تواین پروازآسمانی شدروحش شاد،وضمن عرض تسلیت مجددبراهمه ی خانواده های این پرواز،روحشون شاد،سفیدکوه وپروازبی بازگشت،وای چه غم سنگینی،،،،ازهمی ن جافاتحه وصلوات میفرستم براهمه ی عزیزان این پرواز،،،دلاغربت برای تووطن شد،،وطن بی روی تو،زندون من شد.
نقل قول کردن
#261 رضا 1401-11-03 00:09
روح همه عزیزان شاد
نقل قول کردن
#262 علی 1401-11-18 03:54
سلام.فیلمو از کجا دیدین؟
نقل قول کردن
#263 مجتهدی 1401-11-24 19:15
خداوند همه انها را بیامرزد بیشتر از بیست سال گذشت پسر عمه من رضا افتخاری که مهندس برق بود برای تعمیر دستگاهی ماموریت انجام می‌رفت در ان حادثه کشته شد .
نقل قول کردن
#264 میرمحمد طولابی 1401-12-02 17:01
روح پاک زنده یاد محمدحسن بهادری طولابی و داماد عزیزش واحد تیمورپور شاد ومینو باد...
نقل قول کردن
#265 امید سهامی 1402-01-21 23:23
من هر ماه در همان روز با هواپیما به خرم اباد میامدم و خیلی اتفاقی یک هفته قبل از موعد پرواز بلیطم را کنسل کردم و با خودرویی که خریده بودم راهیه خرم آباد شدم و همان صبح برای سرکشی به معدن در راه بودم که خبر را شنیدم . بسیار شوکه شدم و یاد خانم مهمانداری افتادم که همیشه فرزندم را بغل میکرد و به اتاق خلبان میبرد . صورتش هنوز جلوی چشمامه . ظهر بود که فهمیدم دایی و همسر مرحومش ، جلال حسینی ، هم جزو مسافران بودند و متاسفانه از پیکر آنان چیزی بدست نیامد . روحشان شاد .
نقل قول کردن
#266 سیدمصطفی موسوی 1402-03-13 01:56
سلام دوستان عزیز من با اینکه ساکن لرستان هستم اما بخاطر سن کمم تا الان اطلاعی از این سانحه نداشتم و بعد از کمی جستجو به اینجا رسیدم. واقعا نمی دونم چطور باید احساسم رو بیان کنم ولی واقعا یک حس عجیبی داره وجودم رو می خوره. خیلی برام باورش سخته که یه جمع بزرگ از افراد نخبه و دکتر استان عزیزم لرستان رو توی یه سانحه ای این چنینی از دست داده باشم.

بنظر من تمامی اعضای این پرواز و تمامی پروازهای دیگر شهید های راه وطن هستند چون در راه خدمت به خلق خدا رخت از این جهان بستند. اون ها مسلما در دنیای دیگر جایشان در بهشت ابدی خواهد بود.

من واقعا از صمیم قلب با تمامی بازماندگان شهیدان این حادثه ابراز همدردی می نمایم، امیدوارم روزی بتوانم دین خود را به این عزیزان و مردم لرستان ادا کنم.
روحشان شاد و یادشان گرامی.....
سید 1402/3/13 روز شنبه

روحشان شاد و یادشان گرامی.
نقل قول کردن
#267 سیدمصطفی موسوی 1402-03-13 01:57
خانم بهنوش اورکی عزیز ، از صمیم قلب برای تمام از دست رفتگان و پدر مهربونتون طلب آمرزش و مغفرت دارم. روحشون شاد یادشون گرامی
نقل قول کردن
#268 سیدمصطفی موسوی 1402-03-13 01:59
بهنوش (اورکی) عزیزم من و در غم خودت شریک بدون وقتی نوشته هات و خوندم دلم آتیش گرفت
خیلی خیلی سخته،برای همه این عزیزان آرزوی آرامش دارم،
برای روح این عزیزان صلوات
نقل قول کردن
#269 آقامیری 1402-10-15 05:33
خانم معصومه ترابی از شهدای این حادثه تلخ دختر خاله، مادر بزرگم بودند. خداوند روحشان را قرین رحمت کند بنده ماما هستم این عزیز پر کشیده متخصص زنان و زایمان بوده اند با آنکه من آن زمان 6 ساله بودم و ایشان را اصلا ندیدم نمیدانم چرا همیشه به یادشان هستم و از صمیم دلابراز همدردی با خانواده محترم ایشان و تمامی شهدا این حادثه ناگوار و دلخراش را دارم
نقل قول کردن
#270 آقامیری 1402-10-15 05:48
خانم معصومه ترابی متخصص زنان و زایمان از شهدای این حادثه جانسوز دختر خاله، مادر بزرگم بودند و بنده ماما هستم و با وجود اینکه در سال 80 من 6 ساله بودم همیشه به یاد این عزیز هستم و ابراز همدردی با خانواده محترم ایشان و سایر بازماندگان دارم.
نقل قول کردن
#271 آقامیری 1402-10-15 05:56
خانواده محترم خانم معصومه ترابی با نزدیک بودن سالگرد آن حادثه تلخ و از دست دادن عزیزتان امیدوارم بنده و خانواده ام را در غم خود شریک بدانید از طرف آقامیری( ماما) و مادر بزرگم سکینه مظفری دختر خاله مرحوم
نقل قول کردن
#272 آرزو امامی 1402-11-23 13:06
به یاد شوهر عمه ی نازنینم که برایم پدری کرد ،مهرداد عزالدین،مردی مهربان، دلسوز و دوست داشتنی ، کسی که همه از او به عنوان یک فرشته زمینی یاد کردند و مانند فرشته ها هم در آسمان از ما جدا شد
۱۹ سال داشتم ،چندین سال بود که به خاطر شرایط زندگی ام با عمه ی مهربانم زندگی می کردم ،یک خانه گرم و صمیمی و پر عشق ، دختر عمه هایی که خواهرم شده بودند و در کنار هم خوش بودیم از باهم بودن و شور و شوق جوانی ،همه چیز رویایی و شیرین بود .
تا این روز شوم سر رسید ، هنورم بعد از این همه سال یاد اوری اتفاقات این روز برایم دردناک است،عموی مهرداد عزیزم برای رسیدگی به پروژه مهندسی در خرم اباد سوار آن هواپیما شده بود ولی قرار بود زود برگردد...و بعد ان اتفاق، یاداوری غم و اندوه عمه و دخترعمه های نازنینم نفسم را بند می اورد، تلویزیونی که مدام روشن بود ، تلفن های عموی سعید عزیزم که در ان شرایط سخت انجا بود واز خرم اباد و اتفاقات محل حادثه  خبر می داد، به خاطر هوای بد هیچ چیز معلوم نبود وقتی گفتند از کوه صدای چند نفر را شنیدند ،چقدر امیدوار شدیم و بعد فهمیدیم صدای کسانی بود که برای کمک رفتند...
نقل قول کردن
#273 آرزو امامی 1402-11-23 13:07
همه شوک زده بودیم،روزهای خیلی سختی بود ،خیلی سخت ...
سال بعد برای برای مراسم یادبود به خرم آباد رفتیم ، چقدر سفید کوه برعکس سال قبل آرام بود ، هزاران اگر بود برای نرفتنش ولی رفت...
پیکر نازنین عمو مهرداد عزیز را پیدا نکردند...
هنوزم بعد از این همه سال فکر می کنم شاید یک روز برگردد
دوست دارم در اینجا از همه کسانی که در ان شرایط سخت و بحرانی در خرم اباد  کمک کردند و تلاش کردند تشکر کنم .
چند سال است در این روز به این سایت سر می زنم ،مثل یک مراسم سال برای همه عزیزانمان،در غم تک تک عزیزان شما شریک می شم و اشک می ریزم و درک می کنم تک تک واژه های دلتنگی شما را که برای عزیزانتان نوشتید... روحشان شاد و یاد همگی آنها که اینگونه ناگهانی از بین ما رفتند گرامی باد  
نقل قول کردن
#274 هادی گرمه ای 1402-11-25 20:33
برادر من یکی از کشته شدگان اون حادثه بود .که متاسفانه اسم اون مرحوم رو اشتباه ثبت کردن و هرکاری کردیم نتونستن درستش کنن ..زنده یاد مهندس قدرت اله گرمه ای از شهرستان دورود که از مسئولین سد مروئک بود در اون حادثه به دیار حق شتافت ..هرگز اون حادثه و اون مصیبت بزرگ از ذهنم پاک نمیشه ..
نقل قول کردن
#275 آرش هاشم زاده 1403-01-18 00:21
خدا بیامرزدشون بخصوص همکلاسی دانشگاهی مون سرکار خانم محدثه(ماهره) نخلستانی رو
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا