پروژه خط تغذیه محور روستاهای شمال خرم‌آباد چندي است كه در دستور كار مسوولان استان قرار گرفته است.
محمدحسين ملكي معاون مهندسی و اجرای گاز لرستانمعاونت مهندسی و اجرای گاز لرستان و عضو هیات مدیره‌ي اين شركت در اين خصوص به خبرنگار پايگاه خبري يافته گفت: بودجه منظور شده براي اين طرح حدود 10 میلیارد ریال با طول خط 4200 متر مي‌باشد.
محمد‌حسین ملکی با بيان اين كه روستاهایی که از این خط بهره‌مند خواهند شد، در فاز اول روستای دولت‌آباد و در فازهای بعدی روستاهای منطقه رباط، زرین‌چغا هستند، افزود: در ادامه، منطقه کاکارضا و صنایع مسیر از جمله آب معدنی بیشه نيز با تكميل اين پروژه از نعمت گازرساني بهره‌مند مي‌شوند.
وي افزود: اما اخيراً مشکلي عجيب پيش روي انجام اين طرح قرار گرفته است و آن ممانعت صاحبان زمین برخي مناطق مسير از عبور خط  لوله‌ي گاز به طوری که برخی از صاحبان زمین اظهار داشته‌اند حتی اگر شرکت گاز لرستان مبالغ بسیار بالایی نیز پرداخت نماید، باز هم اجازه‌ي اجازه عبور لوله گاز را از زمين‌هاي‌شان نخواهند داد!
با توجه به اظهارات معاون مهندسی و اجرای گاز لرستان به جاست مسوولان استان به خصوص دستگاه قضايي كه اخيراً در زمينه‌ي برخورد با كساني كه حقوق عمومي مردم را در خرم‌آباد و استان ناديده مي‌گيرند، در اين زمينه نيز ورود پيدا كرده و با مسببان اين كار که باعث جلوگيري از گازرساني به اهالي مناطق و روستاهاي شمالي شهرستان خرم‌آباد و خلق‌الله شده‌اند، برخورد قاطع نمايند.
تصوير نامه:
 اهالي يك روستا: نمي‌گذاريم خط لوله از زمين‌هاي ما بگذرد!/ دستگاه قضايي وارد عمل شود