یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

شخصی از شهروندان دلفانی طی تماس تلفنی با خبرنگار نسیم ماجرایی را افشا کرد که شنیدنش تاسف‌برانگیز است.
به گزارش نسيم دلفان، وی که به شدت از نمایندگی ایران خودرو شهرستان دلفان شاکی بود، رونوشتی از نامه سرگشاده خود به بازرسی استانداری لرستان را در اختیار ما قرار داد.
متن نامه سرگشاده این شهروند دلفانی:
دفتر بازرسی استانداری لرستان
با سلام و احترام به استحضار می‌رساند این‌جانب “م- ا” ساکن شهرستان دلفان‌، مالک یکدستگاه خودرو پژو پارس TU5 به شماره شاسی Dk669607 می‌باشم.
در تاریخ ۳۰ شهریور‌ماه سال جاری برای انجام گارانتی پمپ هیدرولیک خودروی صفر‌، به نمایندگی ایران خودرو کد ۲۳۱۳ شهرستان دلفان مراجعه نمودم.  بعد از پذیرش خودرو به بنده اعلام کردند که یک ساعت دیگر خودرو سرویس می‌شود، ولی پس از گذشت چند ساعت از نمایندگی تماس گرفتند و گفتند که تعمیر‌کار آن‌ها به علت مشکل خانوادگی به نهاوند رفته و بعد ازظهر ماشین تحویل می‌گردد!
بعد از ظهر رسید و خبری نشد. ساعت ۵ دوباره تماس گرفتم بازهم خبری نشد‌، گفتم بیام ماشین رو ببرم، گفتند تماس می‌گیریم‌.
فردا آمد باز هم خبری نشد! ساعت ۱۱ به نمایندگی مراجعه کردم و ماشین در نمایندگی نبود‌، پرسیدم ماشینم کجاست؟ گفتند برای آزمایش بیرون برده‌اند!
خلاصه ماشین را چند ساعت بعد تحویل گرفتم. وقتی به منزل رسیدم متوجه شدم که چرخ‌ها و رینگ‌ها متعلق به خودروي من نيست و هر کدام از یک برند خاص هستند. سریع به نمایندگی مراجعه نمودم که متاسفانه اظهار بی‌اطلاعی کردند و پس از مراجعه‌ي مجدد، اقرار کردند که ماشین از جک داخل نمایندگی سقوط کرده است.
ماجرا چیز دیگری بود
بعدأ متوجه شدیم که ماشین من از ارتفاع اطراف دانشگاه پیام نور شهرستان به شکل بسیار خطرناکی که منجر به تهدید جانی چند دانشجو گردیده سقوط کرده و متحمل خسارت شدیدی شده است. به همین دلیل مسوولین ایران‌خودرو دلفان دو روز تمام مرارا سرگردان کردند و در این مدت زمان به پنهان کردن صدمات وارده به خودرو پرداخته‌اند.
پس از شکایت و پی‌گیری‌های مداوم، متاسفانه تا این لحظه هیچ دستگاهی پاسخ‌گوی این‌جانب نبوده و نیست. دفتر منطقه‌ای ایران‌خودرو در همدان با توجه به اظهارات غلط نمایندگی شهرستان و بدون هیچ‌گونه توجهی به مدارک و مستندات این‌جانب، منکر اصل قضیه شده است!
پس از تحویل دادخواست به شعبه قضایی شهرستان و کارشناس فنی برای بررسی و رویت خودرو تعیین و خسارت وارده مشخص شد. خسارتی بالغ بر 3 میلیون و 243 هزار تومان تعیین و کارشناسی گردید.
حال جالب این که پس از تعیین خسارت مسوولین نمایندگی با تجمع و تحت فشار قرار دادن کارشناس مربوطه در منزل شخصی وی از او می‌خواهند در نظریه کارشناسی خود تجدید نظر نماید (لازم به ذکر است که دادستان و شورای حل اختلاف مرتبط با پرونده از این اقدام کاملاً آگاه می‌باشند) اما اصرار آنان راه به جایی نبرده است.
موضوع دیگر این که ایران خودرو دلفان جهت منحرف کردن ذهن مسوولین این شرکت در تهران اقدام به ساخت کلیپ جعلی سقوط خودرو از روی جک کرده‌اند و این اقدام آنان نیز در منحرف کردن ذهن کارشناسان در واقع تخلف دیگری محسوب می‌گردد که جای پی‌گیری دارد.
آن‌ها با فرستادن افرادی از ریش‌سفیدان و معتمدین شهرستان نزد من، سعی دارند به هر شکل ممکن مرا وادار به دادن رضایت نمایند. می‌گویند اگر ایران‌خودرو اصل قضیه را بفهمد منجر به صلب امتیاز نمایندگی خواهد شد.
باید متذکر شوم که من خسارتم را از طریق دادگاه پی‌گیری می‌کنم ولی این که این نمایندگی را افرادی اداره می‌کنند که صلاحیت ندارند را شما باید پی‌گیری کنید.
این شهروند در انتهای نامه خود نوشته است: من دروغ می‌گویم شما باور نکنید، اما اگر دروغ است چرا این‌ها از من شکایت نمی‌کنند که به آن‌ها تهمت زد‌ه‌ام؟!
بیایید از كاركنان دانشگاه پیام نور بپرسید. از کارشناس دادگستری بپرسید که به او ش گفته‌اند ما رضایت مشتری را جلب می‌کنیم، لطفاً شما نظریه کارشناسی را عوض کن.
این شهرستان فقط این نمایندگی را دارد. از شما سوال می‌کنم:
    چرا ماشین من را بدون اجازه بیرون برده‌اند؟
    چرا حقیقت را نگفته‌اند و باید از دوستان و دانشجویان دانشگاه پیام نور بفهمم که ماشینم داغان شده است؟!
    چرا در امانت خیانت کرده‌اند؟
    از کجا معلوم با ماشین بنده كار خلافی صورت نگرفته باشد؟!
    با توجه به خسارت شدید که به سیستم هدایت و کنترل خودرو رسیده است، اگر با این خودرو به مسافرت می‌رفتم، معلوم نبود چه اتفاقی می‌افتاد.
    چه اعتمادی می‌شود به این نمایندگی و پرسنل آن داشت؟ آیا این نمایندگی در شأن این شهرستان است؟ اگر من سریع متوجه نمی‌شدم، تکلیف جان من و همراهانم چه بود؟

از مشتری‌مداری تا مشتری آزاری/ در شرکت ایران‌خودرو شعبه دلفان چه می‌گذرد؟! 

متاسفانه بايد عنوان كنيم اكثر نمايندگي‌هاي ايران‌خودرو و سايپا در شهرهاي استان لرستان، كيفيت كار مناسبي ندارند، لذا اكثر مشتريان از ارائه خدمات آنان ناراضي هستند. به همين خاطر، مشتريان لرستاني ترجيح مي‌دهند براي سرويس خودروهاي‌شان از خرم‌آباد تا همدان و حتي تهران بروند، اما آن را در اختيار برخي نمايندگي‌هاي شهرشان براي سرويس كردن قرار ندهند!
اميدواريم دستگاه‌هاي نظارتي، وظايف‌شان را در قبال اين نمايندگي‌ها به خوبي ايفا نمايند بلكه شاهد ارتقا كيفيت كار آنان باشيم.

 

 

دیدگاه‌ها  

#1 یک خرم ابادی 1393-07-16 17:57
افرین به این هم استانی که با پشتکار ستودنیش راه صداقت وامانت را برای همگان فراهم نمودند برادر دست مریزاد احسنت تورو خدا پیگیر قضیه باش تا درس عبرتی باشد برای کسانی که به همین راحتی خیانت در امانت میکنند ودروغ میگویند
نقل قول کردن
#2 سلمان 1393-07-16 22:55
اینا علنا ماشین این بنده خدا رو به سرقت بردن
خدا میدونه دفعه چندمشون بوده این کارو میکردن که حالا بواسطه این اتفاق لو رفتن،
از این هم استانیمون خواهشمندم تا محکوم کردن این متخلفان دست از پیگیری قضایی نکشن
نقل قول کردن
#3 احمد 1394-03-16 02:17
کسایی که نظر دادید بی خودی جو نگیردتون اول قضیه رو ثابت کنید بعد این حرفا رو بزنید هرنمایندگی باشه مشکل واسش پیش میاد
نقل قول کردن
#4 ناشناس 1394-04-18 12:16
مدیر ایرانخودرو بایستی وجاهت مدیر داشته باشد نه تراکتور فروش :-)
نقل قول کردن
#5 محمد 1394-04-25 23:08
مدیر باید مدیر باشه نه ترکتور فروش مدیر باید مدبر باشه نه سنگ تمام اسمان دولو بار زده باشه مدیر باید صادق باشه نه دروغ گو .... مدبرباید باادب باشه ...
نقل قول کردن
#6 مالک خودرو 1394-06-31 16:58
با سلام خدمت مسئولین سایت یافته
به اطلاع شما می رسانم حکم خیانت در امانت شرکت ایران خودرو و شخصی که ماشین را از نمایندگی بیرون برده صادر گردیده و شکایتی را که شرکت ایران خودرو تحت عنوان نشر اکاذیب و افترا طرح کرده بودند قرار قطعی منع تعقیب برای اینجانب و مدیر سایت نسیم دلفان در شعبه101 کیفری دادگستری دلفان صادر گردید
پیگیری های بنده صرفا بعد از یکسال فقط برای این بود که این اتفاق برای دیگر شهروندان رخ ندهد و دروغ های مدیر نمایندگی و پرسنلش برای هم ه مشخخص شود و اعتمادی که از بین رفته دوباره برگردد
شاد وسلامت باشید
م.ا
نقل قول کردن
#7 پخش 1394-07-23 11:41
با سلام ایا شما نظراتی راکه منتشر کرده اید حاوی توهین به شخصیت افرادنیست شما باید قضاوت درست بکنید 0متاسفانه خودت یه طرف دعوا هستی ما موندیم کی حقیقتو میگه حتما منتشر کنید ممنون
نقل قول کردن
#8 فری 1394-08-18 10:31
جناب اقای مدیر رفتارتو اصلاح کن با مشتری بد اخلاقی
نقل قول کردن
#9 فرکه 1394-08-19 03:55
قصدتوهین به کسی روندارم.اماواقع اکسی بایدمسول کنن که بادرایت باشه. من خودم رفتم وعیینادیدم برخي اصلاطرزبرخودرهم نمیدونن
از بس که باکسی برخوردنداشتن
نقل قول کردن
#10 سعید 1394-08-23 10:05
با سلام جزیبات جدید این خبر دیروز در سایت نسیم دلفان منتشر شد
نقل قول کردن
#11 یک شهروند ... 1396-12-24 10:49
با سلام خدمت همه همشهریان عزیز.متاسفانه این اولین ویا اخرین خلاف این نمایندگی نیست. بنده ماشین خودم که یک دستگاه سمند هست که هم گارانتی داره و هم کارت طلایی بعد از یک تصادف به نمایندگی بردم. به امید اینکه مشکلم حل بشه وقتی رفتم ماشین رو تحویل بگیرم میبینم که همه قطعاتی که روی ماشین بستند همه دسته دوم هستن.پیگیر قضیه که شدم دیدم بله.تمام قطعات رو واسه کارت طلایی رد کردن پولشو از شرکت گرفتن و قطعات کهنه و بی کفیت به روی ماشین بنده نصب کردن.به قول معروف هم از توبره میخورن هم از آخور. سپری که روی ماشین من بسته شده انقدر بی کفیته که با پیچ خودکار به زور بستنش. کار صافکاری که روی این ماشین صورت گرفته به قدری افتضاحه که یه بچه دبستانی هم متوجه میشه طرف اینکاره نیست.اقایان محمودی روی صحبتم با شماست تو را به هر چیزی که میپرستید به این مردم بدبخت رحم کنید و تعطیل کنید این سیرک مسخره را.ما مردم ....اگر کار گارانتی داشتیم چشممان کور به شهرهای همجوار میریم.
نقل قول کردن
#12 یک شهروند 1396-12-24 13:33
واقعا که مدیر باید مدیریت بلد باشه نه اینکه فقط عشق میز ریاست خفش کرده باشه.
نقل قول کردن
#13 یک شهروند دلفانی 1396-12-25 01:00
توهین به شعور مشتری تنها کاریست که ...
-------------
یافته: خواننده گرامی
شما با یک ip و دهها نام مختلف علیه این نمایندگی پیام فرستادید.
تمام پیامهای شما حذف شد
نقل قول کردن
#14 محمد معظمی گودرزی 1398-02-09 12:46
با سلام خدمت مردم عزیز دلفان من به شخصه علاقه خاصی به مردم دلفان دارم این جریان هر چی که بود دیگه تمام شد و رفت.حالا حتما باید نمایندگی نداشته باشید و برای تعمیرات به الشتر برید و منت اونها رو بکشید؟ من چند سال اونجا کار کردم اینجوریها هم نیست که که این دوستان نوشتند به هر حال اقا رضا محمودی سرمایشو اونجا گذاشته برای خدمت به همشهریهاش تقاضای من اینه که با این نمایندگی همکای داشته باشید.ارادتمند همه دلفانیهای عزیز و مهربان و مهمان نواز
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا