یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

امان از آسانسورهاي دردسرآفرين مجتمع‌هاي مسكوني خرم‌آباد!ساکنان واحدهای مسکونی جهاد کشاورزی استان لرستان در شهر خرم‌آباد که توسط تعاونی مسکن این سازمان احداث شده‌اند از وضعیت غیراستاندارد و خطرآفرین آسانسورهای این مجتمع به شدت گله‌مند و معترض بوده و خواستار رسیدگی مسوولان به این وضعیت می‌باشند.
مجتمع مسکونی جهادکشاورزی استان که پشت پارک صخره‌ای خرم‌آباد ساخته شده‌اند، هزینه‌های میلیاردی برای بنای‌شان صرف شده، ولی ظاهراً تا کنون مشكلات مختلفي براي سكنه ايجاد كرده‌اند كه يكي از آن‌ها غیراستاندارد بودن و خطرآفرین بودن آسانسورهاي این مجتمع است.
اين موضوع صدای اعتراض اهالی مجتمع را درآورده و با وجود مراجعه به مسوولان و اعتراض به اين مسأله، هنوز کسي به این مهم رسیدگی نکرده است.
یکی از ساکنان این مجتمع به خبرنگار ما گفت: مشکلات و نقص فنی آسانسور را بارها و به دفعات مکرر هم به مسوولان تعاونی مسکن جهاد و هم به پیمانکار اجرای آسانسور متذکر شدیم ولي هیچ‌کدام تا کنون زیر بار انجام تعهدات خود نرفتند و ترتيب اثري ندادند.
این شهروند خرم‌آبادي در ادامه گفت: متاسفانه روز گذشته به همراه همسر و فرزند خردسالم از طبقه هشتم وارد آسانسور شدیم که در طبقه اول آسانسور خراب شد و از داخل کابین با خانواده‌ام سقوط کردیم!
وي افزود: در حالي كه وحشت‌زده بوديم توانستیم خود را به هر زحمتی که شده از آسانسور بیرون آوریم، جاي شكرش باقي است در طبقه اول بوديم وگرنه اگر از همان طبقه هشتم آسانسور رها می‌شد، من و خانواده‌ام جان‌مان را از دست می‌دادیم و مشخص نيست در اين زمينه چه کسی پاسخگو خواهد بود؟!
اين  شهروند متذكر مي‌شود: آیا حتماً باید فاجعه‌ای رخ دهد تا مسوولان به خود تکانی دهند و به تکاپو بیافتند و به فکر جبران خسارت باشند؟!
امیدواریم مسوولان تعاونی مسکن که از متولیان اصلی احداث این بناها هستند، قبل از هر چیزی به فکر سلامت و جان مردم باشند و منتظر این نباشند اتفاقی بیافتند بعد به دنبال حل مسأله باشند.
 
 
 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا