يكي از پذيرفته‌شدگان در آزمون استخدامي استانداري لرستان درگذشت!جوان نخبه لرستاني كه بيش از يك سال قبل در آزمون استخدامي لرستان پذيرفته شده بود، بر اثر سانحه تصادف درگذشت.

به گزارش يافته، با گذشت بيش از 15 ماه از برگزاري آزمون استخدامي استانداري لرستان و مشخص نشدن تكليف هزار نفر پذيرفته در اين آزمون، تبعات اجتماعي نامناسبي گريبان‌گير اين افراد و خانواده‌هاي آنان شده است.

به طور مثال برخي از اين افراد با تكيه بر اعلام نتايج آزمون و پذيرفته شدن، اقدام به ازدواج كرده‌اند كه اكنون به خاطر بي‌كاري، مشكلات متعددي از قبيل طلاق يا ديگر معضلات گريبان‌گير آن‌ها شده است.

هفته‌ي گذشته نيز اسماعيل (امين) ميرزاوند و ايمان باباعباسي دو جوان نمونه لرستاني در حالي كه قصد سفر به ايلام و بازديد از يك پروژه را داشتند بر اثر تصادف خودروي‌ حامل آن‌ها با يك دستگاه تراكتور در نزديكي كوهدشت، جان به جان‌آفرين تسليم كردند.

مرحوم باباعباسي داراي مدرك تحصيلي فوق‌ليسانس مهندسي عمران بود و امسال قصد شركت در آزمون دكتراي اين رشته را داشت.

وي در آزمون استخدامي فروردين‌ماه سال قبل استانداري لرستان براي مهندسي راه و ساختمان در منطقه بشارت پذيرفته شده بود، اما به دليل مشخص نبودن تكليف استخدام به ناچار به عنوان مهندس ناظر پروژه‌هاي عمراني كار مي‌كرد.

متأسفانه عدم برنامه‌ريزي صحيح در استان ما براي جذب نيروهاي پذيرفته شده در آزمون اسخدامي استانداري لرستان، باعث شده تا همواره شاهد مراجعه اين قشر به اصحاب رسانه براي روشن شدن تكليف آن‌ها باشيم.

اميدواريم مسوولان استان هر چه زودتر در اين خصوص چاره‌اي بيانديشند، چرا كه پذيرفته‌شدگان در اين آزمون عمر نوح ندارند تا طي دهه‌هاي بعد، اميدي به استخدام در دواير دولتي استان داشته باشند!
ر - ج / یافته

مرحوم ايمان باباعباسي

مرحوم ايمان باباعباسي

مرحوم اسماعيل (امين) ميرزاوند

مرحوم اسماعيل (امين) ميرزاوند