یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

عجيب ولي واقعي: پیشنهاد شغل کالبدشکافی جسد به قهرمان جهانروز گذشته به صورت اتفاقی یکی از قهرمانان مطرح لرستانی را دیدم.

این قهرمان نام‌دار که دارای چند مقام قهرمانی كشور مي‌باشد و يك بار هم قهرمان جهان شده، موضوعی را برايم نقل كرد که ابتدا تصورش برایم سخت و غیرقابل باور بود‌، ولی وقتي کلی قسم خورد كه اين موضوع حقيقت دارد، من هم متقاعد شدم!

اين قهرمان لرستاني ماه‌هاست به دنبال مراحل قانونی جهت جذب و مشغول به کار شدن در یکی از ادارات استان، روزانه پله‌های ادارات مختلف را بالا و پایین می‌رود، اما تا كنون هیچ نتیجه‌ای عایدش نشده است.

سرانجام پس از کلی نامه‌نگاری و دوندگی در حالی که تخصص و رشته تحصیلی فرد مورد نظر تربیت‌بدنی می‌باشد، به ایشان ابلاغ  می‌كنند که تنها یک پست برای جذب شما داریم‌: کالبد شکافی جسد!

اين ورزشکار نام‌دار لرستاني كه مايل نبود نامش فاش شود در اين خصوص گفت‌: وقتي اين پاسخ را بعد از كلي دوندگي شنیدم، ابتدا احساس کردم قصد شوخی دارند، ولی کم‌کم متوجه شدم آن مقام مسوول در ارائه پيشنهادش کاملاً جدی است و احساس مي‌كند اين كار در توان من هست!

عجيب ولي واقعي: پیشنهاد شغل کالبدشکافی جسد به قهرمان جهانهر چه براي ايشان توضیح دادم که من رشته دانشگاهی‌ام تربیت بدنی بوده و چند سال برای لرستان در سطح کشور و جهان افتخار آفریده‌ام‌، این چه پیشنهادی است كه به من مي‌كنيد، گوش کسی بدهکار نبود!

اين قهرمان بيكار ادامه داد‌: غمگین و دل‌زده از آن اتاق آن مسوول بزرگوار بیرون آمدم‌. بعد از چند روز به این نتیجه رسیدم که آقایان با اين پيشنهاد می‌خواستند کاری کنند که دیگر دنبال مطالبه‌ی حقم نروم!

وي افزود: من کلاً از دیدن مُرده می‌ترسم، حالا شما تصور کنید که یک اره به دست من بدهند و بگویند از گردن تا ناف یک مرده را با آن بشکافم! باور کنید حرف زدن در مورد این موضوع وحشت‌زده‌ام می‌کند، چه برسد به اين كه بخواهم در عمل اين كار را انجام بدهم!

اين قهرمان ارزنده لرستاني از مسوولان استان تقاضا كرد جهت استخدام قهرمانان جهان و كشور، چاره‌اي بيانديشند بلكه بخشي از مشكلات فراروي آن‌ها در راه كسب افتخار حل شود.

 رضا   طولابی / یافته

دیدگاه‌ها  

#1 امین 1393-03-01 00:31
نام این قهرمان .... است
______________________________
یافته: بله. اما اگر قرار بود نامش ذکر شود که در متن می آمد!
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا