یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

قطع درختان خرم‌آباد توسط برج سازها - يافتهسال‌ها قبل یک فیلم درام جنگی ایتالیایی به نام "رم شهر بي‌دفاع" به کارگردانی روبرتو روسلینی ساخته شد که بازیگرانی مثل "آلدو فابریتزی، آنا مانیانی و مارچلو پالی‌یرو" در آن ایفای نقش کردند.

داستان فیلم در شهر رم، در طول اشغال نازی‌ها به سال ۱۹۴۴ اتفاق می‌افتد. سربازان آلمانی شهر را به دنبال جورجیو مانفردی جست‌وجو می‌کنند، اما او با پریدن روی پشت بام، از دست آلمان‌ها می‌گریزد و ادامه ماجرا ...
اينك بايد فيلمي با نام "خرم‌آباد شهر بي‌دفاع" را ساخت! مركز سرسبز استان لرستان توسط شماري از بي‌فرهنگ‌ها، بساز و بفروش‌هاي زياده‌خواه، سودجويان و ... اشغال شده است و كسي هم در دفاع از حقوق عمومي مردم با آن‌ها برخوردي نمي‌كند!

جالب اين‌جاست كه گاه ماشين‌هاي شهرداري خرم‌آباد در اختيار چنين افرادي قرار مي‌گيرد و مأموريت قطع درختان 40-50 ساله شهر به دست مأموران حفاظت از شهر صورت مي‌پذيرد!

ما هم تنها با انتشار اين تصاوير اميدواريم مسوولان قضايي، انجمن‌هاي حامي محيط زيست و يا هر كس كه مي‌تواند در اين زمينه كاري بكند، زودتر اقدامي صورت دهد. به خدا از دست اين‌ها به تنگ آمده‌ايم!

عده‌اي از آن‌ها كه جنگل‌هاي صحراها و باغ‌هاي روستاها را به آتش كشيده‌اند، اكنون به سراغ درختان شهرها آمده‌اند! شما را به خدا بس كنيد. اگر دين نداريد، لااقل آزاده باشيد ... شما كه حاضر نيستي 30 سانتي‌متر از حريم ملكت به خاطر ديگران عقب‌نشيني كني و درختان را مي‌بري، چطور انتظار داري ديگران در مقابل نابود كردن سرمايه‌هاي عمومي سكوت كنند. به خاطر جيب خودتان، ما را نزد آيندگان شرمسار نكنيد!

پيامبر اكرم(ص) فرمودند: شكستن شاخه‌اي از درخت، نزد من همچون شكستن بال فرشتگان است ...

قطع درختان خرم‌آباد توسط برج سازها - يافته

فروردين 1393: قطع درخت در خيابان شهدا شرقي نزديكي نساجي مازندران سابق

قطع درختان خرم‌آباد توسط برج سازها - يافته

فروردين 1393: قطع درخت در خيابان شهيد بهرام هژبر (بهياري) توسط برج سازها

قطع درختان خرم‌آباد توسط برج سازها - يافته

خيابان معلم شمالي خرم‌آباد و قطع درختان 45 ساله به خاطر احداث منازل چند طبقه!

رضا جايدري/ يافته

دیدگاه‌ها  

#1 شهروند خرم ابا د 1393-01-14 00:42
با سلام وتشکر ازگزارشاتان می بایست مسولین شهرداری از این اقدام سودجویان جلوگیری نماید ولی متاسفانه گویا دستشان باهم در یک کاسه است خدا به داد مان بدسد.
نقل قول کردن
#2 دولتشاهی 1393-01-15 15:54
شهرداری که خودش فضای سبز خیابان را تصرف کرده چگونه میتواند مانع این جنایت ها باشد. :sad:
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا