یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

 "دو کشته و زخمی بر اثر بارندگی و سیل در خرم‌آباد
_ تلاش شجاعانه جوان خرم‌آبادی برای نجات سرنشین اتومبیل گیر افتاده در زیر گذر شقایق
_ اینجا اقیانوس نیست؛ زیرگذر میدان امام حسین خرم‌آباد است
_ آب‌گرفتگی شدید خیابان‌های خرم‌آباد بعد از بارش
و..."از جمله تیترهای خبری دیروز رسانه‌های داخل و خارج استان بوده است؛ اخبار ناگواری که همراه با تصاویر و فیلم‌های پخش شده در فضای مجازی موجبات ناراحتی مردم را سبب شد.
شهری که چند روز پیش خبر اجرای مانور موفقیت‌آمیز استانی‌اش تیتر اهالی رسانه بوده و دستگاه‌های برتر این مانور منتظر تقدیرند!
شهری که برخی مدیران و احزاب آن برای پست و مقام یکدیگر را تخریب و سوژه اخبار نموده‌اند و هر روز لیست فلان کار و فلان افتتاح شان را در بوق و کرنا می‌کنند اما از انجام وظیفه اصلی خود عاجزند.
شهری که جز هفت شهر برتر گردشگری است اما هنوز جداول خیابان‌هایش خطرآفرین و مرگبارند و مهم اینکه طی بارندگی‌های سال گذشته نیز طغیانشان مشکل‌آفرین بوده اما اندیشه‌ای برای حل آن نشده است.
حال کدام مسئول پاسخگوی خانواده‌های داغ‌دیده می‌باشد؟! آیا عذرخواهی مرهم دل آنان خواهد شد؟
مسئولین استان بجای پیدا کردن مقصر بهتر است وظیفه خود را درست انجام دهند. در این حادثه همه مقصرند... ستاد بحران، شهرداری، فرمانداری و... پیدا کردن مقصر، داغ پیش آمده را سرد نخواهد کرد.
خرم‌آباد به مدیر وظیفه‌شناس و کار بلد نیازمند است نه انتخاب بر اساس منافع شخصی و حزب سیاسی. مدیرانی که علاوه بر کارایی و مدیریت لازم، اقدامات زیرساختی را برای پیشگیری از تلفات و خسارات ناشی از حوادث این‌چنینی، انجام دهند.
چند سال از ساخت زیرگذرهای شهر خرم‌آباد می‌گذرد اما هنوز هم مشکل آب‌گرفتگی آن‌ها حل نشده است! سوال ابن که علیرغم داشتن ده‌ها مهندس و متخصص عمرانی و شهری چرا خرم‌آباد هنوز هم در این حوزه با مشکل روبروست؟! و چرا فرهنگ پاسخگو بودن مدیران در این‌گونه شرایط رواج نمی‌یابد؟
بهتر نیست مدیران دستگاه‌ها به‌جای مانورهای تبلیغاتی و اجرای طرح‌های غیرضروری به توسعه زیرساخت‌های شهری و عمرانی بپردازند تا دیگر شاهد این‌گونه حوادث دل‌خراش نباشیم.
نرگس حافظی/ پایگاه خبری یافته

                                  
                                                                    محل سقوط دختر دانشجو در کانال خیابان شورا
 

پی‌نوشت:
منتظر پیدا شدن اولین مرد بین مسئولان استان و شهر هستیم؛ تا با استعفا، مردانگی‌اش را اثبات کندو گر نه همه، پست طلبی را با سکوت خود فریاد می‌زنند.
اولین چراغ را کدام مرد در این دیار روشن می‌کند تا نامش در تاریخ لرستان جاودانه شود؟!
چه اشکالی دارد فردا سراسر رسانه‌های کشور تیتر بزنند: مسئولان جوانمرد لرستان و خرم‌آباد به خاطر کمبود بودجه این دیار محروم، تصمیم به استعفای دسته‌جمعی گرفتند؛ تا حداقل در این وانفسا، کاری کرده باشند!

دیدگاه‌ها   

#1 ایمان 1395-08-18 09:40
شرمنده تمام ایلام شدیم . جگر هممون کبابه .
نقل قول کردن
#2 همشهری 1395-08-18 09:51
در جریان سیل دیروز شجاعت نمایندگی سامسونگ روبروی مصلی تعجب اینجانب را بر انگیخت سه نفر از دانشجویان اهل شهر کرد با فرزند اینجانب که همکلاسی انها بود زنگ زدند که روبروی مصلی گیر افتادیم من هم به اتفاق فرزندم سریعا مراجعه دیدم نمایندگی فوق البسه مورد نیاز را در اختیار انها قرار داده و نگذاشتند در عرض خیابان عبور نمایند لطفا بنحو مقتضی از نمایندگی فوق تشکر و اطلاع رسانی شودامید است درس عبرتی برای مسیولین باشد که تقصیر را به گردن دیگران می اندازند این سه دانشجو امروز به اتفاق فرزندم راهی دانشگاه شدند ولی داغ دو همکلاسی را در دل دارند موضوع را به ستاد بحران دادم ولی جوابی ندادند
نقل قول کردن
#3 محسن پشت بازاری 1395-08-18 09:59
سلام، شرمنده مهمان نوازی و خون گرمی مردم ایلام در این ایام اربعين هستیم،
نقل قول کردن
#4 لطیفی 1395-08-18 10:27
با سلام
بارها از ،فقرزدگی ، عقب ماندگی، دریافت سهم استحقاقی خرم اباد از سرمایه ملی ، خرم اباد سرزمین بی یاور، ؟ چرا بعد از پنجاه سال خرم اباد هنوز طرح جامع ندارد ؟ و دهها چرای دیگرو... همه را فریاد زدیم. تاریخ و اسناد گواه هستند اما پاسخ مسئولین بی تفاوتی ،توجیه و فریاد های ما همیشه بی صدا بود و خواهد بود . الان اشک در چشم هایم حدقه بسته ،دستهایم می لرزد کار ما فقط غصه خوردن ، گریه کردن است، خدا یا از این همه درد و رنج و شکنج به تو پناه می بریم. خرم اباد شهر بی یاور است . اقایان استاندار ، فرماندار ،شهردار ،شورای شهر ، نمایندگان مجلس و... در این حادثه های سال های گذشته وحادثه فعلی مقصرند . در سال جهاد چه بودجه هایی برای زیر ساخت ها اختصاص داده شده ]،بودجه شهرداری محروم کفاف حداقل ها را هم نمی کند و... اگر استعفا نسخه درمان مصیبت ها و چالش های خرم اباد است باید همه ی مسئولین استعفا دهند نه به دنبال پیدا کردن بز غاله باشند . مدیر بزرگوار یافته بخاطر خدا و دفاع از منافع مردم مظلوم خرم اباد این نوشته را برای تمام مسئولین استانی و کشوری ارسال فرمائید . با تشکر ویژه .
نقل قول کردن
#5 علیرضا 1395-08-18 10:31
زمانی که فیلم سقوط دختر معصوم ایلامی را از طریق فضای مجازی مشاهده کردم ب خیلی متاسف شدم
ه....
نقل قول کردن
#6 مجید از تهران 1395-08-18 10:42
سلام قبل از هر مطلبی باید تسلیت عرض کنیم خدمت خانواده محترم دانشجوی مظلوم ایلامی واقعا جای تاسف داره واسه مرکز استان که فقط در اسم مرکز استانه نه در امکانات و زیر ساخت ها !!
نقل قول کردن
#7 انالله وانا علیه راجعون 1395-08-18 10:51
بقران دلم برا دختره سوخت البته راننده کم عقلی کرد حداقل کاری ک میتونست بکنه به دختره بگه نمیتونی نمیخواد بیایی اینور..تسلیت به لرستان و ایلام
نقل قول کردن
#8 محسن 1395-08-18 10:56
با ابراز شرمندگی جوان ایلامی زنده نمی شود
نقل قول کردن
#9 طراح 1395-08-18 11:03
ما خواستارم استعفا یا برکناری تمامی مقصران مربوطه این اتفاق ناگوار هستیم...
نقل قول کردن
#10 ابراهیم 1395-08-18 11:08
:-* خرم آباد عزادار شد،ب خاطر این دختر دانشجو ک واقعا مظلومانه پر کشید
نقل قول کردن
#11 سروش 1395-08-18 11:11
به نقل از محسن:
با ابراز شرمندگی جوان ایلامی زنده نمی شود

ضمن تسليت ...حرف شما اشتباه است ..انگار به قتل رسيده ..جو گرفته شمارو ...هركسي تقديري داره ضمن اينه مي بايست زير ساخت شهري اصلاح شود ولي در تمام ايران اين مشگلات هست
نقل قول کردن
#12 شهروند 1 1395-08-18 11:14
سلام یکی از مقصرین این گونه حوادث ما خودمانیم ، وقتی که با وجود سطل آشغال در چند متری مان اشغال هایمان را در جوب پرت میکنیم ، وقتی نوشابه میل میکنیم جای آنرا در جوب پرت میکنیم وقتی مغازه داران آشغال های خود را در جوبها می اندازند چه انتظاری داریم که کانلها هنگام بارش باز باشند ......
نقل قول کردن
#13 شهروند 1 1395-08-18 11:18
مسئولین مدتی است گیر دادند به درست کردن فضای های سبز آقا هیچ که نمی گوید این کار درست نیست آیابعضی از کوچه ها و خیابان ها که 10 یا 20 سال آسفالت نشده مقدم تر نیستند ، بخداکوچه ما 15 ساله در خیابان علوی که ما ساکنیم آسفالت نشده و هر وقت باران میبارد مردم به داخل چاله ها می افتد
نقل قول کردن
#14 میلاد پارسا 1395-08-18 11:25
استعفا به منزله همون داس است
دما درو داسی وه دس عقرو
بعد از اتمام درو عقرب با داس می آید.
نقل قول کردن
#15 مجید عزیزی 1395-08-18 11:27
امیدوارم اون راننده اتوبوس و پژو دیشب راحت خوابیده باشن چون لرستان دیروز پرچمش پایین اومد
نقل قول کردن
#16 عزيزي 1395-08-18 12:25
با سلام بخدا ديشب اصلا نخوابيدم فيلمو كه ديدم نارحت شدم شرمنده مردم خون گرم ايلاد شديم
نقل قول کردن
#17 شهرام 1395-08-18 12:31
درودبرنویسنده پی نوشت
نقل قول کردن
#18 TAHA 1395-08-18 13:20
مردم بیچاره تا کی تاوان سوء مدیریت را بدهند ؟ اون از زیرگذرهای غیر کارشناسی دولت قبل و این از زیر گذر جدید گلدشت در دولت جدید ، کی عبرت می گیرید( فاعتبرو ) برای معاون جهاد استان جنجال راه می افتد که زید باشد یا عمر
ولی برای این همه مشکل جامعه از اعتیاد ، فساد ، بیکاری وضعیت معابر و ...
قطعا خداوند شمارا نخواهد بخشید ،
نقل قول کردن
#19 حسینی 1395-08-18 13:32
با عرض تسلیت . فقط باید تاسف خورد برای اینکه میتوان با مدیریت بهتر جلو این وقایع ناگوارو گرفت . حالا دیگر دنبال مقصر نگردیم برنامه ریزی کنیم برای جلو گژیری از وقایع مشابه
نقل قول کردن
#20 خرم ابادی 1395-08-18 13:32
منطقی باشیم. ایا ما سهم خود را از بودجه ملی گرفته ایم.؟ ایا ما کارخانه داریم برای حمایت مالی؟ ایا بودجه شهر ما مانند شهرهای کلان است؟ ایا در این شهر بیکاران مردم توان پرداخت مالیات دارند؟ ایا بودجه شهرداری کافیست؟؟ ایا میشود یک نفر را مقصر این همه سالهای عقب ماندگی دانست؟ ایا حق ابه ما به ما پرداخت میشود؟ لرستان در جنگ تحمیلی بیش از سهم خود پرداخت ایا سهم ما را از ابادانی پرداخت کرده اند.
نقل قول کردن
#21 محمد 1395-08-18 14:12
خیلی از ما ها در مرگ این دانشجوی ایلامی مقصر هستیم . با رعایت نکردن فرهنگ شهری و انداختن زباله هایمان در جداول و کانال ها و خیابان ها.
نقل قول کردن
#22 صادقی 1395-08-18 14:19
به نقل از ایمان:
شرمنده تمام ایلام شدیم . جگر هممون کبابه .


تسلیت
نقل قول کردن
#23 حرف بی حساب 1395-08-18 14:22
مردانگی به استعفا نیست.
شما بهتر است منتظر مردی باشد که برای رفع مشکل و انجام یک کار بزرگ در خرم آباد آستین همت بالا بزند .
نقل قول کردن
#24 سعيد 1395-08-18 14:45
ديروز درتهران هم يك خانم افتاده توي كانال اي وفوت شده
حالا مردم تهران بيان ابرازشرمندگي كنند
اصلا اينجوري نيست
لرستان مشكل زيرساخت داره

مردم خرم اباد هم كاري ازدستشون برنمي اومد توي اون بارون و تگرگ شديد وربطي به غيرت و بي غيرتي نداره اشتباه اون مرحوم اين بود كه ميخواست از جايي كه نميتونست بپره و اشتباه اون راننده هم اين بود كه اشتباه راهنمايي كرد
وگرنه مردم خرم اباد هميشه توي غيرت وشجاعت حرف اول روزدن وكل ايران هم اينو ميدونه
نقل قول کردن
#25 فرن 1395-08-18 14:52
دمت گرم میلاد پارسا دما درو داسی وه دس عقرو
نقل قول کردن
#26 دریکوند 1395-08-18 18:20
به نقل از خرم ابادی:
منطقی باشیم. ایا ما سهم خود را از بودجه ملی گرفته ایم.؟ ایا ما کارخانه داریم برای حمایت مالی؟ ایا بودجه شهر ما مانند شهرهای کلان است؟ ایا در این شهر بیکاران مردم توان پرداخت مالیات دارند؟ ایا بودجه شهرداری کافیست؟؟ ایا میشود یک نفر را مقصر این همه سالهای عقب ماندگی دانست؟ ایا حق ابه ما به ما پرداخت میشود؟ لرستان در جنگ تحمیلی بیش از سهم خود پرداخت ایا سهم ما را از ابادانی پرداخت کرده اند.

متأسفانه تمام مشکلات ما از فقر اقتصادی است.الان ذوب آهن اصفهان بیست میلیارد تومن داده برای تکمیل ورزشگاه هشتاد هزارنفری نقش جهان.متأسفانه نه مسولان و نه خود مردم آینده نگری ندارند
نقل قول کردن
#27 اقا 1395-08-18 18:41
مسولین به جای استعفا به فکر دستمزد اضافه کاران استعفا مگه داریم مگه میشه
نقل قول کردن
#28 بیرانوند 1395-08-18 19:27
باز هم تماشاچی های دوربین به دست.
حیرت آور بود ، دختر دانشجو رو آب برد اما هیچ کس از جاش تکون نخورد و زحمتی به خودش نداد که کمکش کنه.
فقط خیلی همت کردن و قیل و قال مختصری کردن و چندتا بوق زدن از داخل ماشین هاشون.
جای تأسفه اول برای مردم و بعد برای مسئولین
نقل قول کردن
#29 ستاری 1395-08-18 19:29
به نقل از سعيد:
ديروز درتهران هم يك خانم افتاده توي كانال اي وفوت شده
حالا مردم تهران بيان ابرازشرمندگي كنند
اصلا اينجوري نيست
لرستان مشكل زيرساخت داره

مردم خرم اباد هم كاري ازدستشون برنمي اومد توي اون بارون و تگرگ شديد وربطي به غيرت و بي غيرتي نداره اشتباه اون مرحوم اين بود كه ميخواست از جايي كه نميتونست بپره و اشتباه اون راننده هم اين بود كه اشتباه راهنمايي كرد
وگرنه مردم خرم اباد هميشه توي غيرت وشجاعت حرف اول روزدن وكل ايران هم اينو ميدونه
ناراحتند که چرا دیروز تهران ترافیک بوده ولی من دیروز مرگ رو جلو چشمای خودم دیدم.توسعه نقطه ای نتیجش همینه.
نقل قول کردن
#30 کاظمی 1395-08-18 19:31
به نقل از حرف بی حساب:
مردانگی به استعفا نیست.
شما بهتر است منتظر مردی باشد که برای رفع مشکل و انجام یک کار بزرگ در خرم آباد آستین همت بالا بزند .

شهر خوب ساختنی است نه یافتنی.مسولان همکاری کنند این قلعه آزاد بشه و پادگان۰۷ ارتشم تخلیه کنه تا ورودی شهر از طرف پل پیروزی بهسازی و درست بشه که اینقد مارپیچی نریم و بیاییم
نقل قول کردن
#31 لیلا 1395-08-18 19:33
به نقل از صادقی:
به نقل از ایمان:
شرمنده تمام ایلام شدیم . جگر هممون کبابه .


تسلیت

پارسالم سیل اومد و تمام زندگی مردم رو بهم زد بجای حرف واقعأ باید عمل کرد.باید مشکلات را به مسولان و دولتمردان منتقل کرد تا چاره اندیشی کنند.بخدا ما خیلی مشکل داریم که بغیر حمایت ویژه دولت و پرکاری نمایندگانمان حل نخواهند شد.
نقل قول کردن
#32 زندی 1395-08-18 19:35
به نقل از محمد:
خیلی از ما ها در مرگ این دانشجوی ایلامی مقصر هستیم . با رعایت نکردن فرهنگ شهری و انداختن زباله هایمان در جداول و کانال ها و خیابان ها.

درسته ولی سیل تقریبأ در همه جای دنیا اینطوره.
این رحمت و برکت خدا ولی ما دانش استفاده از اون رو نداریم.سالانه سیزده میلیارد مترمکعب آب از لرستان بدون هیچ استفاده ای راهی خوزستان و شهرهای دیگه میشه و ما هنوز کشاورزی سنتی و دیم داریم.
نقل قول کردن
#33 محمد 1395-08-18 21:30
همه با هم باید جلو ساخت زیر گذر گلدشت رو بگیریم.تعریض خیابون انقلاب واصلاح هندسی شبکه ابهای سطحی..از کارهای مهم دیگه است.
نقل قول کردن
#34 لرستان ایلام..تسلیت 1395-08-18 23:23
این دختر توی کلیپ زنده هستن ی جوان خرم آبادی چند متر پایینتر نجاتش دادن. ک خونواده دختر ازشون تشکر کردن..
یاد بگیریم ک از حوادث فیلمرداری نکنیم و بجای اون کمک کنیم فرض کنید این حادثه خدای ناکرده برای عضو خونوادتون رخ بده آیا راصی هستین کسی کمک نکنه و فقط فیلم بگیرن و نباید درمورد ی کلیپ کلی شایع درست کرد..ایشون زنده هست خداروشکر
نقل قول کردن
#35 حسين 1395-08-19 07:49
جناب يافته پيام هاي مخالف رو كه باز هم حذف كرديد؟؟؟
-----------
یافته: برابر قانون پیام های حاوی توهین و افترا منتشر نخواهد شد
نقل قول کردن
#36 گودرزی 1395-08-19 08:55
با سلام ، با توجه به عکس فوق بنظر می رسد که اجرای غیر اصولی جدول ( قسمت رنگ شده آبی و سفید) در کف آسفالت که بخصوص در هنگام بارندگی و سیلاب از دید عابران پنهان می شود و خود بعنوان یک مانع با گیر کردن پای عابران هنگام پرش از کانال می تواند باعث سقوط آنهابه داخل کانال شود از علتهای بروز حادثه است که باید اصلاح شود.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

بازگشت به بالا