یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

در پي درج خبري مبني بر تيراندازي پليس خرم‌آباد به سوي يك مجرم سابقه‌دار در خيابان علوي اين شهر، در حالي كه مجرم قصد فرار از دست قانون را داشت و با چاقو به مأمور قانون نيز ضربه وارد مي‌كرد، بسياري از مردم خرم‌آباد ضمن تماس با خبرنگاران خواستار تشكر مسئولين استان به خاطر برخورد قاطع پليس با كساني شدند كه باعث ايجاد ناامني در سطح شهر گشته و علاوه بر ايجاد بدبيني در سايرين نسبت به استان ما، باعث فرار مغزها و نيز افرادي نظير پزشكان متخصص مي‌شوند كه به دليل اقدامات چنين افرادي لاابالي، حاضر نيروي انتظامي؛ تشكر، تشكر/ مجرمين شاه‌رگ ما را مي‌زنند، به آن‌ها گلوله بزنيدنيستند در استان‌هاي محرومي نظير لرستان خدمت نمايند.
يكي از پزشكان خرم‌آباد در اين خصوص به خبرنگار ما گفت: به رغم تلاش بسيار دانشگاه علوم پزشكي لرستان طي سال‌هاي گذشته براي جذب نيروهاي فوق تخصص، متأسفانه منزل و نيز برخي اعضاي خانواده برخي از آن‌ها مدت كوتاهي پس از حضور در استان مورد دستبرد سارقين قرار گرفته لذا سريعاً تقاضاي خروج از اين استان را نمودند.
دكتر "ش" افزود: اين سارقين ناآگاه و بي‌فرهنگ نمي‌دانند كه در حقيقت با خروج افراد نخبه از استان، ممكن است جان خود يا يكي از اعضاي خانواده‌شان توسط همين پزشكان نجات پيدا كند، اما هم به خود بد مي‌كنند و هم به ساير افراد جامعه، لذا برخورد قاطع با اين افراد مي‌تواند در بهبود وضعيت اقتصادي، اجتماعي، بهداشتي و ... استان بسيار مؤثر باشد و ما از نيروهاي توانمند انتظامي و همچنين دستگاه قضايي تقاضا داريم با قدرت نسبت به برخورد با اين افراد اقدام نمايند تا شاهد رشد استان و احساس امنيت باشيم.
يكي از شهروندان خرم‌آبادي نيز به خبرنگار ما گفت: 3 سال قبل حدود ساعت يك ظهر قصد عبور از كوچه‌هاي خلوت خيابان مطهري را داشتم تا به منزل بروم كه فردي در خلوتي كنار جوي اين محله از من ساعت پرسيد، همين كه سرم را پايين انداختم تا به ساعتم نگاه كنم، به ناگاه آن فرد با چاقو شروع به زدن ضربه به دست‌هاي من كرد و شاه‌رگ دست چپم را قطع كرد و همين كه كيف من به زمين افتاد، آن را برداشت و همراه كسي كه سر كوچه كشيك مي‌كشيد فرار كرد.
اين شهروند با بيان اين كه اگر مرا سريع به بيمارستان نمي‌رساندند، شايد الان ديگر زنده نبودم، افزود: بايد از اين سارقان خدانشناس پرسيد گناه من چه بود؟
آن‌گاه آستين دستش را بالا مي‌زند و جاي چند خط بخيه كه به رديف روي دست‌هاي او نشان ما مي‌دهد و مي‌گويد: هر گاه به دست‌هايم نگاه مي كنم از زندگي بيزار مي‌شوم و اين كه كسي كه مرا به اين وضع انداخت نهايتش 6 ماه هم زنداني شود، اما  آيا از رفتارش دست برمي‌دارد و يا اين كه دست‌ من كه توانايي كار با آن‌ را از دست داده‌ام به حال اول برمي‌گردد؟!
وي تصريح كرد: با شنيدن خبر برخورد قاطع پليس با افراد شرور و سارق بسيار خوش‌حال شدم و به جان چنين ماموري شريف دعا كردم كه در دفاع از صدمه ديدن و مرگ ما مردم بي‌گناه توسط  افراد شرور و انگل جامعه، جلوي يكي از آن‌ها ايستاده است.
آقاي "ص" بيان داشت: بايد دانست اين قبيل افراد تا برخورد قاطعي با آن‌ها صورت نگيرد، سر جاي خود نمي‌نشينند، لذا از مسئولين استان تقاضا داريم اختيارات نيروهاي انتظامي را در برخورد با اين قبيل افراد به خصوص سارقن افزايش دهند بلكه ديگر كسي به خود جرأت انجام چنين كارهايي ندهد.
به رغم اظهارات اين شهروندان، اخيراً ميزان سرقت و حمله سارقان موتورسوار به مردم در بخش‌هاي شمالي شهر افزايش يافته و در ساعات پاياني عصر، حملات متعددي ظرف يك ماه اخير توسط راكبين موتورسوار به شهروندان بي‌گناه صورت گرفته است. اين افراد گاه از سلاح‌هاي سرد نيز استفاده مي‌كنند كه باعث ايجاد رعب و وحشت بسيار در شهروندان شده و خاطراتي ناخوشايند براي آنان رقم مي‌زنند.
مسعود يكي ديگر از شهروندان به خبرنگار ما مي‌گويد: 2 سال قبل، مراسم عروسي يكي از اقوام در شهر ما برگزار شد و يكي از مهمانان كه از دزفول آمده بود، هنگام مراجعه به سر كوچه براي خريد سيگار، مورد حمله سارقان با سلاح سرد قرار گرفته و موبايل و كيف پولش را به سرقت برده و چند ضربه چاقو به نقاط حساس بدنش وارد كرده بودند كه اگر او را دير به بيمارستان مي رسانديم، چه بسا عروسي تبديل به عزا مي‌شد!  
وي افزود: اكنون هر گاه از قوم خويشان خود در دزفول دعوت مي كنيم كه به شهر ما بيايند، با يادآوري آن خاطره تلخ بيان مي‌كنند كه در شهر شما امنيت جاني نداريم لذا نوعي بدبيني توسط سارقان در شهر ما ايجاد شده است.
هفته گذشته در بخش شمالي محله شيرخوارگاه و در كوچه‌اي انتهايي كه به پارك كيو منتهي مي‌شود، يكي از خانم‌هاي ساكن محله همراه كودك خردسالش در ساعت آغازين شب به خانه همسايه ديگر مي‌رود كه در اين بين، سارقي حدودا 30 ساله با درآوردن قمه از موتور پياده شده و از او كيفش را طلب مي‌كند اما اين زن با داد و فرياد همسايه‌ها را خبر كرده و چند نفر به سرعت داخل كوچه مي‌روند. سارق بدون اين كه چيزي عايدش شود ناچار مي‌شود موتورش را نيز رها كرده و پا به فرار بگذارد.
به هر حال اميدواريم با برخوردهاي قاطع كه اخيراً توسط نيروي انتظامي شدت يافته و نيز افزايش گشت‌هاي موتورسوار پليس هر چه زودتر فكري براي برخورد با موتورسوارهاي سارق كه عموماً در گروه‌هاي 2 نفره و در ساعات آغازين شب اقدام به حمله به سوي شهروندان مي‌‌كنند، صورت گيرد.
مطمئين باشيد احساس امنيت بالا در شهر مي‌تواند در تمام زمينه‌ها باعث رشد خرم‌آباد و لرستان شود و به جاست شوراي تأمين استان از نيروهاي پليسي كه با سارقين برخورد قاطع مي‌كنند به صورت ويژه تقدير به عمل آورند. اين خواسته اكثر مردم شهر است و رسانه‌ها نيز حمايت قاطع خود را از نيروي انتظامي و پليس جهت برخورد با اشرار و سارقين به هر نحو اعلام مي‌دارند.
اين‌جاست كه حتي اگر مسئولين رده بالاي استان از نيروي انتظالمي حمايت نكنند، ما رسانه‌ها و مردم فرياد برمي‌آوريم كه: نيروي انتظامي، تشكر تشكر ...
 

دیدگاه‌ها   

#1 سپهر 1394-06-28 17:09
از يادداشت بسيار خوب سايت يافته سپاسگزارم.بنده بارها به ديار گرم خوزستان و شهرستان هايش از جمله دزفول سفر كرده ام و به خصوص قلعه شوش را خيلي دوست دارم.اما جالب است در اين يادداشت اسمي هم از دزفول امده كه ابشار شوي استان لرستان را به اسم اين شهر ثبت ملي كرده اند!!!
نقل قول کردن
#2 کیوان 1394-06-28 17:43
ای اقای سارق با یه پراید تاکسی چکار میکرد اگر سارق چرا باید تاکسی داشته باشه این هم از تاکسی رانی سوال فرمایید
نقل قول کردن
#3 عزیزی از خرم آباد 1394-06-28 17:48
از نیروی انتظامی کمال تشکر را دارم.و از یافته بابت نشر این خبر تشکر میکنم.در ضمن از جناب آقای سردار قنبری خواهشمندیم امکانات مامورین نیروی انتظامی رو افزایش بدهند چون واقعا بعضی موقع ها در سطح شهر میبینم مامورین نیروی انتظامی با امکانات کمی گشت زنی میکنند.با تشکر.
نقل قول کردن
#4 امیر 1394-06-28 18:47
سلام این مطلب و که دیدیم خیلی تعجب کردم. گلوله بزنید!!!!!قصد من دفاع از یک مجرم سابقه دار نیست ولی باید بدونیم یک نفر سه هزار میلیارد اختلاس میکنه و یک نفر هم به شام شب محتاجه مطمئنم همین مجرم اولین بار که مرتکب جرم شده از روی فقر و بیکاری بوده در کشورهای اروپایی برای مجرمین پرونده شخصیت تشکیل میشه و بررسی میکنن که چه عاملی باعث شده این فرد مرتکب جرم شده ولی در ایران گلوله زندان و طناب دار و چاره کار میدونیم این مجرم دو ماه قبل از زندان آزاد شده ولی باز مرتکب جرم شده و نشون میده زندان تاثیری روی تکرار جرم نداشته.در اتفاق اونروز باید از اون مامور نیروی انتظامی تشکر کنیم چون به خاطر حفظ امنیت مردم به روی اون مجرم اسلحه کشیده و در این حرفی نیست ولی به نظر میرسه میتونست بدون اسلحه وبا استفاده از اسپری یا شوکر متهم و دستگیر کنه و متاسفانه زیاده روی ایشون باعث مرگ متهم شده در هر صورت اون هم حق و حقوقی داره به عنوان یه مجرم باید محاکمه میشد و به میزان جرم ارتکابیش مستوجب مجازات میشد نه مرگ.
نقل قول کردن
#5 خرم آباد 1394-06-28 18:50
از مامور روز حادثه بلوار علوی که مجرم سابقه دار را به هلاکت رساند کمال تشکر را دارم
نقل قول کردن
#6 محمد 1394-06-28 19:38
سلام : اظهارت شهروندان شریف ازآن چیزی حکایت داردکه خواهان آرامش درسایه اقتدار فرزندان خود این حافظان نظام وامنیت میباشدماها که نظر خود را بیان و یامی نویسیم یا به هر طریق دیگر .اولا باید خود را جای آن مامور که درحین انجام وظیفه بوده یا اینکه خود را جای آن شهروند قرار دهیم که اگر مورد تعرز سارق یاسارقین وافراد شرو...قرار گرفتیم چکار خواهیم کرد دوما درست است که فقر وبیکار در جامعه حاکم است اما این دلیل برآن نمی شود عمل سارقین یا افراد خلافکار را که مخل نظام وامنیت وآسایش مردم است توجی کنیم . واین هم صحیخ است که هیچ کسی سارق یا خلافکار و... بدنیا نیامد.آیادر مرحله اول چه کسی مقصر است خانواده یا مردم ..... /.ما چقدر در مورد وضعیت مالی این افراد خبر داریم. ودرخصوص عملکردهای گذشته آنان تاچه انداز با خبر هستیم . آیا این طرزتفکرعاقلانه است هر کسی بیکار بود باید سرقت کند وآسیب زدن به مردم وجامعه را به عنوان شغل انتخاب کند. ماباید از قانون پیروی کنیم. اگر غیر از این باشد سنگ روی سنگ قرار نمی گیرد.
نقل قول کردن
#7 محسن ازیاسوج 1394-06-28 19:42
با سلام وعرض ادب: حضورفعال نیروی انتظامی وزحمات این عزیزان قابل تقدیر وستایش است واگر خدای ناکرده قصوری باشد به سبب نبود امکانات و محدودیت بودجه ای رخ خواهد داد امید داریم مقامات ارشد نیروی انتظامی کشورمان به این مهم توجه نموده وبسترهای لازم جهت تعالی سطح معیشتی ، مسکن ،تحصیل ،رشد نیروهای مستعد ،تجهیز امکانات در سطح استانداردهای بین المللی ،و.....فراهم سازند تا بلکه انصاف و تعادل بین خواسته های مردم وخدمت این عزیزان باشد درود خدا بر شهدای نیروی انتظامی و خداوند متعال حافظ همه این عزیزان باشد %
نقل قول کردن
#8 شس 1394-06-28 20:35
فیلمش پخش شده تیر اول زد چرا تیر دوم را زد؟ هرچی باشه انسانه !؟‌ قاضی اونجا بوده که حکم مرگ شو داد؟ دزدی کرده قتل که نگرده یا اختلاس چند میلیاردی
خب منصافانه به این قضیه نگاه کنیم
نقل قول کردن
#9 محمدی 1394-06-28 22:20
از فرماندهی نیروی انتظامی خرم آباد و این مامور ایثار گر سپاسگزاریم.
نقل قول کردن
#10 میلاد 1394-06-28 22:27
سایتتو تخته کن بابا
نقل قول کردن
#11 علیرضا شریفی 1394-06-28 22:56
سپاس از نیروی انتظامی
نقل قول کردن
#12 علی 1394-06-28 23:15
من از کسانی که این گذارش رو خوندن یک سوال دارم . علت این همه سرقت ودزدی رو بگین جز فقر وبیکاری استان ما جز فقیر ترین استانهای کشور است مگر نه اینکه سرور مردان روی زمین امام علی میفرمایند اگر فقر وارد خانه ای شود ایمان از آن خانه خواهد رفت اول فقر را ریشه کن کنید بعد هر که دزدی کرد او را مجازات کنید یا علی مدد
نقل قول کردن
#13 حسین 1394-06-28 23:40
در اینکه سرقت امر مذموم و بسیار زشتی است و باید پلیس با آن برخورد کند لذا باید وقوع این جرایم از لحاظ علم جامعه شناسی ،روانشناسی و... آسیب شناسی بشه و به نظرم پلیس در صحنه دوم می تونست از وسایلی مثل اسپری فلفل و یا شوکر استفاده کنه و مجرم رو به بیمارستان برسونن و از مرگش جلوگیری کنن بالاخره ما انسان هستیم و ناراحت میشیم از مرگ یک جوان ولی الانم که اتفاق افتاده پلیس نباید سرزنش بشه
نقل قول کردن
#14 چگنی 1394-06-28 23:53
درود بر رسانه ها و درود بر نیروانتظامی
نقل قول کردن
#15 امیری 1394-06-29 00:05
با سلام
بنده از متضررین اوباش و کیف قاپا هستم...
ولی معتقدم باید قانونگرا باشیم...
بنظرم اگر نیروی انتظامی در وسط شهر تیراندازی نمی کرد بسیار بهتر بود...
یادمان نرود مجازات باید با جرم تناسب داشته باشد...
نقل قول کردن
#16 محمدي 1394-06-29 07:55
به نقل از علی:
من از کسانی که این گذارش رو خوندن یک سوال دارم . علت این همه سرقت ودزدی رو بگین جز فقر وبیکاری استان ما جز فقیر ترین استانهای کشور است مگر نه اینکه سرور مردان روی زمین امام علی میفرمایند اگر فقر وارد خانه ای شود ایمان از آن خانه خواهد رفت اول فقر را ریشه کن کنید بعد هر که دزدی کرد او را مجازات کنید یا علی مدد

مگر هر كس فقيره بايد دزدي كنه ؟ به جاي اين كه با چاقو مردم رو بزني و پولشون رو برداري برو گدايي كن !
اينا زياده خواه و انگل اجتماع هستند و بايد نابود بشوند
نقل قول کردن
#17 ث.ب 1394-06-29 07:56
باسلام وعرض ادب
ازبرخورد قاطع ماموروظیفه شناس با مجرم درخیابان علوی تشکر می گردد.بعداین ماجرا شایع شده که مامور شجاع مذکور بازداشت شدن از خبرگزاری یافته تقاضا داریم که اطلاعات واخبار مربوط به این حادثه را درج نمایند.
نقل قول کردن
#18 مالباخته 1394-06-29 08:04
به نقل از امیری:
با سلام
بنده از متضررین اوباش و کیف قاپا هستم...
ولی معتقدم باید قانونگرا باشیم...
بنظرم اگر نیروی انتظامی در وسط شهر تیراندازی نمی کرد بسیار بهتر بود...
یادمان نرود مجازات باید با جرم تناسب داشته باشد...

بنده هم از متضررين سرقت هستم و معتقدم شما دروغ ميگوييد چون هر موقع ياد اون سارق خدانشناس مي افتم ميخواهم سر به تنش نباشد و اميدوارم روزي جلوي رگبار مسلسل قرار بگيرد
نقل قول کردن
#19 رضا 1394-06-29 08:07
اقای یا خانم یا سایت محترم یافته؟؟؟؟؟؟؟
یعنی همه از نیروی انتظامی به این خاطر تشكر کردند و یه نفر نبود که محکوم کنه این کار رو که نظرشو نشر بدی؟
به نظرم پلیس نباید همچین کاری می کرد.
اوج نقض حقوق شهروندی و حقوق بشره. اگه این جوون شاغل می بود یا می تونست تسهیلاتی بگیره کارش به اینجا نمی کشید. عزیزان من یه ذره هم اختلاس های میلیاردی رو محکوم کنید.
نقل قول کردن
#20 محسن 1394-06-29 09:00
سلام خدمت برار خوریا عزیزم. من در زیر اولین خبری که در این باره گذاشته بودید نظر گذاشته بودم و معترض بودم که چرا جان یک انسان هرچند هم مجرم، محترم شمرده نمیشه و اون فرد از شدت خونریزی فوت شده بود ولی تائید نشد !!... ریشه این مشکلات جای دیگری است . من در همین تهران توی روز روشن بارها شاهد زورگیری و سرقت بوده ام. پس ان جنابان پزشک هم باید از تهران مهاجرات کنن و بروند جای دیگری... از شما خبرگزاری محترم انتظار می رود که به ریشه این ناهنجاری ها بپردازید. اگر یک مقدار روی این موضوع دقیق شوید به نتایج خوبی خواهید رسید که قطعا راهکار گلوله نیروی انتظامی نخواهد بود.
نقل قول کردن
#21 الف 1394-06-29 09:04
اگه نيروي انتظامي برخورد نكنه فردا آقا دزد كه پولش زياد شد گستاخ هم ميشه و به فكر دزدي ناموس مي افته ،دست نيروي انتظامي درد نكنه
نقل قول کردن
#22 علي 1394-06-29 10:37
از ماموران نيروي انتظامي كمال تشكر را دارم
نقل قول کردن
#23 عضو يافته 1394-06-29 12:38
در جواب محسن:
من جواب شما را ميدهم. به نسبت جمعيت تهران كه اين طور جناياتي در آن گم هستند ، شمار ثروتمندان و افراد خاص اين ديار قابل شمار و محدود است . آنجا را با اينجا مقايسه نكنيد چرا كه تمامي امكانات در پايتخت هست اما در ديار ما امكانات پزشكي و نيروهاي فوق تخصص به نسبت جمعيت، ناچيز است . هر نا امني در اينجا چند برابر پايتخت خسارت به بار مي ‌آورد و بايد مجازاتي سنگين‌ تر براي خلافكاران وضع كرد.
صريح‌تر بگوييم : اينجا در اكثر نقاط فرهنگ زور بين خانواده‌ ها حاكم است و لذا اين قبيل افراد اگر زور بالاي سرشان نباشد ، زمين و زمان را به خاك و خون مي ‌كشند . پس نيروي انتظامي و دستگاه قضا باد سعي كنند برخورد قاطعي با كساني كه تابع اين فرهنگ هستند داشته باشند ، تا به مرور زمان فرهنگ ديگري بر اكثريت اجتماع ما حاكم گردد ....
نقل قول کردن
#24 محسن 1394-06-29 13:37
عضو یافته! دوست گرامی بحث من این بود که باید حقوق این فرد هر چند هم که مجرم باشد حفظ می شد اجازه داده میشد که قاضی در دادگاه حکم را صادر کند. این دیگه قانون اساسی کشور هست ربطی به لرستان و تهران نداره! در باره برقرای نظم و امنیت شکی نیست پلیس باید به وظیفه خود عمل کند ولی نه چیزی فرا تر از آن. برار عزیزم مشکل لرستان نا امنی نیست مشکل جای دیگری است کافی است دقیق شویم علت ها نمایانند.
از این گفته شما که اینجا فرهنگ زور حاکم است ادم حیرت میکنه اجازه بدید یک جامعه شناس یا روانشناس در این زمینه صحبت کنه.
من چندین سال هست که ساکن خوابگاه کوی دانشگاه تهران هستم شاید برای شما خیلی عجیب باشه که این همه دانشجوی دکتری از لرستان اینجا هست مشکل اساسی این هست که بسیاری از مدیران و مسئولین استان به هر دلیلی از این افراد نخبه و بومی استفاده نمیکنن چرا که با این وجود نیاز به جذب به قول شما متخصص از دیگر جاها نخواهد بود.
نقل قول کردن
#25 لرستانی 1394-06-29 14:15
دوست عزیز لرها هرچه باشبد دزد ناموس نیستند لطفا درست صحبت کنید.سپاس
نقل قول کردن
#26 خرم ابادی 1394-06-29 15:02
با تشکر از سایت یافته برای پوشش این خبر بنده به عنوان یک شهروند از اقدام پلیس در برخورد با این سارق نهایت تشکر را دارم و از نیروی انتظامی درخواست دارم با فردی که با دوربین این فیلم را گرفته و باعث انتشار ان شده بشدت برخورد کند هر چند این فیلم گویای واقعیتی است که مامور شجاع نیروی انتظامی تمام اصول قانونی را رعایت و علی رغم شلیک تیر اول به پا ولی سارق باز تسلیم نمی شود و باقمه به مامور حمله می کند حالا تصور کنید این سارق در مقابل مردم عادی و بی سلاح چه میکند متاسفم برای کسانیکه با کامنت روشنفکر مابانه از این سارق دفاع می کنند امیدوارم یک روز خودشان و یا خانواده شان مورد خفت گیری این اراذل و اوباش قرار گیرند ببینیم ان روز هم دم از روشنفکری ووو می زنند .
نقل قول کردن
#27 علی 1394-06-29 21:52
بسیار ممنون از زحمات نیروی انتطامی. بنده هم به نوبه خودم تشکر میکنم و خواستار اشدمجازات برای نا امن کنندگان دارم.
نقل قول کردن
#28 ميثمي 1394-06-29 22:38
در جواب امين - خدا وكيلي خودت هم به نوشته هات خندت نميگيره ؟ خوب چرا خودش رو تلسيم نكرد تا بقول شما در همون محاكم قضايي به جرمش برسند ؟ بس كنيد تو را به خدا . طرف اينقدر خطرناكه كه مقابل پليس و قانون چاقو كشيده و از اسلحه هم نميترسه . اگر اين پليس اين كار را نميكرد از اين هفته توي خرم آباد دزد آدمها رو ميخودر چون مجرمان حبس كشيده ديگه ميدونستند پليس به كسي شليك نميكنه . به نظرم امنيت امسال خرم آباد تا حد زياد به خاطر اين اقدام شجاعانه مامور پليسه كه مطابق قانون در مقابل يك زورگير حرفه اي از كمر به پايين شليك كرد و طرف هم باعث مرگ خودش شد چرا كه اونقدر دويد تا تسليم قانون نشه و به قول شما سر و كارش به دادگستري و دادگاه براي مرتبه چندم نكشه
نقل قول کردن
#29 امین 1394-06-29 22:38
باسلام . هیچ کسی از کارهای زشت ومجرمانه حمایت نمیکند وقصد دفاع از کسی رو نداریم ولی ایا فقط همین که کسی رو شناسایی کنیم وبگیم اون سارقه واز من چیزی دزدیده مامور اونهم مامور بانک باید خودش یکتنه هم پلیس بشه هم قاضی وهم اجرا کننده حکم اونهم اشد مجازات اگه اینجور هرکسی که مشکلی با کسی داره تو خیابا ن بره به پلیس هم نه به نگهبان فلان اداره بگه تااونم زحمت قاضی وضابط قضایی و ... روکم کنه وخلاص یکم انسانیت چیز بدی نیس شماهم فقر و بیکاری وسر کردن مرد توی سطل زباله هار و فریاد که نه پچ پچ کن تو گوش مسولین مابیشتر ممنون هستیم
نقل قول کردن
#30 مهدی 1394-06-30 08:04
از تلاش بی وقفه نیروی انتظامی تشکر می شود. باید عنوان کرد عامل بدبختی ، بیکاری و وپسرفت این شهر ریشه در وجود این افراد لااوبالی و سارق که همه افتخارشان مردم آزاری و قدرت فیزیکی است دارد. امیدوارم روزی فرا رسد که در این شهر مثل دیگر شهرهای ایران شاهد توسعه و پیشرفت باشیم که قطعا تحقق این مهم در نبود اینجور افراد ضدفرهنگ و قانون است. امیدوارم سرنوشت این سارق محترم درس عبرتی برای تمامی سارقین و مخلین نظم باشد.
نقل قول کردن
#31 عاليخاني 1394-06-30 08:48
درود برمامورين انتظامي كه بدون چشم داشتي به وظيفه خود عمل ميكنن. كه سارقين را از پاي در ميارن
نقل قول کردن
#32 حسینی 1394-06-30 10:27
به نقل از کیوان:
ای اقای سارق با یه پراید تاکسی چکار میکرد اگر سارق چرا باید تاکسی داشته باشه این هم از تاکسی رانی سوال فرمایید

اشتباه فرض فرمودید . سارق تاکسی نداشته بلکه راننده تاکسی رو گروگان گرفته
نقل قول کردن
#33 سید 1394-06-30 10:33
با سپاس از نیروی متعهد انتظامی و تشکر از پلیسی که در اقدامی شجاعانه این لکه هاي ننگ را نابود مي کند . چندی پیش یکی از این انگلهای جامعه با ربودن کیف همسر بنده در حین فرار با موتور وی را بیش از دو سه متر روی کف اسفالت خیابان می کشد و باعث مجروح شدن وی شکسته شدن دست و زخمی شدن صورت وی میشود . این از خدا بی خبران برای رفاه لحظه ای خود حاضرند هر گونه خلافی را در جامعه انجام دهند و چون جرات جدال با مردان را ندارند بیشتر مزاحمتشان و آسیب هایشان به زنان جامعه است . کاش همه این انگلها را پس از چند بار ارتکاب به جرم اعدام کنند تا درس عبرتی برای سایرین باشد
نقل قول کردن
#34 حمید 1394-06-30 10:46
سارقی که پس از چند بار زندان رفتن دست ه عمل زشت میزنه و با اینکه پلیس به اون اخطار داده بازم میخواد با شارلاتانی و عربده کشی و چاقو کشی زور و قدرت خودشو نمایش بده بهتره که به درک واصل بشه . این بی وجدانها روزانه صدها نفر زن و بچه رو آزار و اذیت میکنند . با سر زدن به دادگستری متوجه خواهید شد که هر کدام از این انگلهای جامعه حداقل سی چهل زن رو زورگیری کردن و کتف و دست و پاشون رو شکستن تا به زور ازشون پول بگیرن . پس اونموقع شما مدافعان حقوق بشری کجا هستید تا درد و رنج این خانواده های بیچاره رو درک کنید . من کمال تشکر رو دارم از نیروی انتظامی و سایت یافته که شجاعانه از حقوق شهروندان پاک دفاع میکنند نه حرامزاده هایی که برای عیاشی دست به هر کاری میزنند . جامعه باید برای خلافکاران ناامن باشه چه یک ریال چه سه هزار میلیارد تومان
نقل قول کردن
#35 مهمان 1394-06-30 11:16
با عرض سلام خدمت مديريت سايت و همه كساني كه از اين سايت ديدن ميكنند .
همانطور كه از نوشته ها پيداست خيلي ها از برخورد قاطع اين مامور راضي هستن كه واقعا هم جاي تشكر داره . تا كي بي سر ساماني تاكي دزدي و جنايت كساني كه مدعي فقر و بيكاري در استان هستيد نه اينكه يكي از عواملي كه باعث فراري شدن سرمايه گذاران از استان ما شده همينه كه اسم استان ما بد در رفته آيا ميشه كسي به خاطر فقر و تنگدستي دست به جنايت بزنه يك دبير با داشتن مدرك تحصيلي فوق ليسانس با ماهي 850000هزار تومان حقوق داره زندگي ميكنه بهد از كلي درس و زحمت با اين حقوق چطور ميشه در رفاه زندگي كرد حالا چون حقوقش كمه بياد از مردم دزدي كنه چرا بايد قبول كنيم كسي كه به هر شكلي در اين وضعيت ركود بازار سرمايه اي جمع ميكنه بايد دزدي بشه
نقل قول کردن
#36 یک دوست 1394-06-30 16:15
تا کی باید سرمون رو جلوی بقیه شهرستان ها پایین بگیریم به خاطر ارازل و اوباش گری یه عده عشق لاتی که جون و مال مردم رو دائما تهدید میکنند یه مقدار به فرهنگ کهن و با صلابت لرستان مظلوم هم فکر کنیم...نیروی انتظامی تشکر تشکر
نقل قول کردن
#37 علی 1394-06-30 20:32
به نقل از کیوان:
ای اقای سارق با یه پراید تاکسی چکار میکرد اگر سارق چرا باید تاکسی داشته باشه این هم از تاکسی رانی سوال فرمایید

پراید متعلق به سارق نبود . پراید متعلق به یک راننده عبوری بود که سارق قصد پیاده کردن راننده و فرار با پراید را داشت
نقل قول کردن
#38 علی 1394-06-30 20:36
به نقل از شس:
فیلمش پخش شده تیر اول زد چرا تیر دوم را زد؟ هرچی باشه انسانه !؟‌ قاضی اونجا بوده که حکم مرگ شو داد؟ دزدی کرده قتل که نگرده یا اختلاس چند میلیاردی
خب منصافانه به این قضیه نگاه کنیم

شما خودت رو دلواپس نکن. قاضی قبلا حکم تیرش رو داده بود. طرف سارق بوده خلبان شهید که نبوده !
نقل قول کردن
#39 علی 1394-06-30 20:42
به نقل از رضا:
اقای یا خانم یا سایت محترم یافته؟؟؟؟؟؟؟
یعنی همه از نیروی انتظامی به این خاطر تشكر کردند و یه نفر نبود که محکوم کنه این کار رو که نظرشو نشر بدی؟
به نظرم پلیس نباید همچین کاری می کرد.
اوج نقض حقوق شهروندی و حقوق بشره. اگه این جوون شاغل می بود یا می تونست تسهیلاتی بگیره کارش به اینجا نمی کشید. عزیزان من یه ذره هم اختلاس های میلیاردی رو محکوم کنید.

عزیزم همین جونی که شما میگین ، چند روز قبلش هم 7 میلیون تومان سرقت کرده بود . 7 میلیون پول کمی هست که دوباره اقدام به سرقت کرده ؟ بله حق با شماست شاید اگر این افراد شغلی داشته باشند دیگه اقدام به سرقت نکنند . فقط نکتش این هست که احتمالا باید درامدی ماهی 60-70 میلیونی داشته باشند که رضایت بدن و دیگه سرقت نکنند! چون ایشون طی 4 روز به 7 میلیون برای گذران زندگیش قانع نبوده و دوباره اقدام به سرقت کرده !
نقل قول کردن
#40 آريان پور 1394-06-30 23:18
به نقل از رضا:
اقای یا خانم یا سایت محترم یافته؟؟؟؟؟؟؟
یعنی همه از نیروی انتظامی به این خاطر تشكر کردند و یه نفر نبود که محکوم کنه این کار رو که نظرشو نشر بدی؟
به نظرم پلیس نباید همچین کاری می کرد.
اوج نقض حقوق شهروندی و حقوق بشره. اگه این جوون شاغل می بود یا می تونست تسهیلاتی بگیره کارش به اینجا نمی کشید. عزیزان من یه ذره هم اختلاس های میلیاردی رو محکوم کنید.

به نقل از رضا:
اقای یا خانم یا سایت محترم یافته؟؟؟؟؟؟؟
یعنی همه از نیروی انتظامی به این خاطر تشكر کردند و یه نفر نبود که محکوم کنه این کار رو که نظرشو نشر بدی؟
به نظرم پلیس نباید همچین کاری می کرد.
اوج نقض حقوق شهروندی و حقوق بشره. اگه این جوون شاغل می بود یا می تونست تسهیلاتی بگیره کارش به اینجا نمی کشید. عزیزان من یه ذره هم اختلاس های میلیاردی رو محکوم کنید.

برادر عزيزبيكاري دليل دزدي نمي شود بنده شخصا خانواده هاي نيازمند زيادي را مي شناسم كه در غين فقر شرافتمندانه زندگي مي كنند.
نقل قول کردن
#41 همشهری 1394-06-31 15:35
انشاا... نیروی انتظامی با همین قاطعیت به مبارزه با اشرار بپردازد و البته انتظار می رود مامو وظیف شناس مورد تشویق مسئولین استان و نیروی انتظامی قرار گیرد
نقل قول کردن
#42 مهدی 1394-07-01 08:08
باسلام. به این مامور وظیفه شناس باید تبریک گفت. این شخص مگه بجز اینه که بخاطر امنیت وآسایش ماها با این سارق جان خودش روبه خطر انداخته. ماها هم فقیریم تنگدستیم .آیا باید دزد و مردم آزار بشیم. این مامور هیچ کاری بجز خدمت و آسایش مردم انجام نداده.
نقل قول کردن
#43 آرمین شیران 1394-07-01 14:32
از نیروی انتظامی کمال تشکر دارم. ضمنا دوستان دلیل نمی شه هرکی فقیرباشه بیاد دزدی کنه!
نقل قول کردن
#44 سما 1394-07-05 08:28
مامورپلیس چرااااااااااسپر ی نداره
چراشوکر ندااااااره :o
ازماموران پليس کمال تشکرروداریم
اگه اسپري بود بهتر بود
نقل قول کردن