یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

هفته هفدهم رقابت‌هاي لیگ برتر فوتسال استان با انجام 4 بازي در شهرهاي مختلف استان به پايان رسيد كه در مهم‌ترين بازي هفته، تيم‌هاي اول و دوم جدول به تساوي رسيدند.

به گزارش يافته، در حساس‌ترين بازي هفته هفدهم كه مي‌توانست روشنگر تكليف قهرمان اين مسابقات باشد، تيم يافته سرخه‌ليزه چگني با تساوي يك بر يك برابر گوهرقوطي بروجرد متوقف شد تا براي گرفتن جشن قهرماني، يك هفته ديگر به انتظار بنشيند. بازيكنان تيم يافته اگر در اين بازي پيروز مي‌شدند، عنوان قهرماني مسابقات را يك هفته قبل از پايان رقابت‌ها كسب كرده بودند.

زاگرس‌راه فیروزآباد و فجرشهید موسوی خرم‌آباد در يك بازي پر گل به تساوي 4 بر 4 رسيدند.

کشکان‌رود پل‌دختر با نتيجه قاطع 12 بر يك مقابل ماهان خرم‌آباد پيروز شد و کلاسیک خرم‌آباد نيز با نتيجه 2 بر يك بازي را به کهمان الشتر واگذار كرد تا 3 نماينده خرم‌آباد در اين هفته از كسب پيروزي محروم بمانند.

کاوه نورآباد در هفته هفدهم با قرعه استراحت مواجه بود.

تا پايان اين هفته، تيم يافته چگني با 32 امتياز در صدر قرار دارد و تيم‌هاي گوهرقوطي بروجرد و كهمان الشتر نيز با 29 امتياز و به خاطر تفاضل گل در رده‌هاي دوم و سوم قرار دارند.

اين رقابت‌ها هفته آينده با برگزاري 4 بازي به پايان مي رسد و طي آن‌ها يافته چگني به مصاف كاوه نورآباد مي‌رود. کشکان‌رود پل‌دختر با زاگرس‌راه فیروز‌آباد روبه‌رو مي‌شود و کهمان الشتر و ماهان خرم‌آباد نيز با هم مصاف خواهند داد.

کلاسیک خرم‌آباد و گوهرقوطی بروجرد نيز برگزار كننده چهارمين بازي هفته هجدهم خواهند بود. تيم فجرشهید موسوی نيز كه 18 بازي‌اش به اتمام رسيده، اين هفته با قرعه استراحت مواجه است.

 

 

 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا